Narvik en sovende by?

Generellt forum for samfunnsspørsmål
Politikere som ikke lytter til grasrota, er med på å skrinlegge sin egen eksistens!
Forumregler
Her er det samfunnspolitikk som gjelder.

Velkommen til debatten!

Administrator BmOnline Forum

Narvik en sovende by?

UNREAD_POST BmOnline » Tir Mai 24, 2016 9:38 am

Narvik en sovende by?

Viser til “dagens storslåtte” oppslag både i aviser og media- til nrk og tv2. Ja, Narvik- en sovende by? Jeg kunne liksågodt skrevet Oslo- en sovende by? Eller Bergen- en sovende by?

Alle disse media-husene har en egen agenda, å påstå for alle og enhver- at sannheten om dagens fler-parti-system og vårt nydelige demokrati finnes i verdens beste land å bo i, nemlig Norge? Tenk det. Demokrati? Om dere hadde skjønt at dette overhodet ikke er tilfellet, hva da? Skal vi gråte, eller le? Jovisst- de mener seriøst at vi har et demokrati. MEN vent litt. Hva gjorde stortingspolitikerne i 1969, den 7. mai? Jo, da etablerte de en stortingsgruppe inne på Stortinget som folk flest ALDRI har hørt om. Har dere tenkt tanken? En egen stortingsgruppe ble etablert under navnet Europabevegelsens stortingsgruppe. Men hvorfor har vi ikke fått stemme på denne gruppen, hvis den er innført demokratisk? Riktig, innført demokratisk. Flere tunger hevder at vi har organisasjonsfrihet i Norge? Tenk det. Selv om det går på rettssikkerheten og menneskerettsprinsippene våre løs? For ikke å snakke om RIKETS sikkerhet? Her er det noe å ta tak i. Straffelovens §330.

Hvis ingen har hørt om den, har vi da et demokrati? Og hva er det denne stortingsgruppen til Europabevegelsen gjør inne på vårt storting? Jo, de endrer Norges Grunnlov bak ryggen på det norske folk, det er hva de har gjort i alle år siden 1948, da Europabevegelsen ble etablert i Norge. Så en liten “svisker” til, tenk disse pertentlige høystående og godt betalte adel av Norge har ikke lagt ut en eneste info på Stortingets hjemmeside, eller på Arbeiderpartiets hjemmeside- om denne “malurten” europabevegelsens opus dei- en liten overraskelse? Hvis alle vet om dette, hvorfor er det da ingen informasjon på Stortingets hjemmeside, eller på Regjeringens hjemmeside? Fordi den er ulovlig!

Jeg henvendte meg til NRKs Valgskole i 2009, da Geir Helljesen hadde til hensikt å ville vise velgerne hva de skulle velge, ser dere? Hva var da mer naturlig enn å spørre Geir H om han ikke kunne offentliggjøre på Nrk om denne sammensvergelsen på stortinget, ja fortelle alle og enhver som har ører om denne Europabevegelsens stortingsgruppe? Siden vi har et demokrati mener jeg?? Tror dere GH i NRK var meget interessert, jovisst. Men så skal dere høre. Da han fikk denne e-posten fra meg i 2009, så var det som om man satte han i gasskammeret, det ble døds stille fra NRKs Valg juks skole skal jeg si dere. Les denne fantastiske avsløringen om at GH ville jukse alle velgerne i stedet for å hjelpe dem.
Du leste rett, klikk her.

Som alle vet, alt har sin ende, og pølsa har to. Nå skal dere høre, denne Europabevegelsen som alle ynder å si minst mulig om, den innførte noe så flott som kalles pressestøtten samme dag som de opprettet denne Europabevegelsens stortingsgruppe. Var det en tilfeldighet tror dere? Nei, jeg frykter for at “adelen” på Stortinget har kjøpt seg en østers-tilværelse hos avisene ved denne støtten. De har herved kjøpt avisenes taushet til det fulle. “Skriv hva dere vil, men ikke skriv om Europabevegelsen inne på stortinget med negativt fortegn”, sier “høy-adelen” på Stortinget. Ja, da har vi en god grunn til å stille et stort spørsmålstegn ved vårt såkalla folkedemokrati? Dette demokratiet finnes bare mella ørene på de som sitter i Europabevegelsen. Ingen andre steder. Tenk det dere- her sitter AP, H, V, SP, FRP, KrF, Mpdg og SV i samme båt. Det er all grunn til å stille disse for riksrett i morgen, så ille er det.
Steinar Bastesen i Kystpartiet ville kaste de ut av Stortinget. Jeg ropte et høyt hurra for hans pågansmot! Om dere ser noen med de lengste 17.-mai-sløyfene som er å oppdrive, joda- det er toppene i Europabevegelsen på stortinget, som ønsker å gi bort Norge til ROMA, jfr Eiendomssamfunnet som de nå har innført i Norge imot Ola og Kari, uten å spørre om lov. Hjemfallsretten på vårt arvesølv og fisken i havet. Dette er sannheten. Og nå har de begynt å planlegge å stjele havet og strandlinjen, Roma skal få bruksrett over alt. Er vi blitt rundlurt av fhv stm Gro H Brundland? Yess.
Når noen i adelen på stortinget mener at vi har et demokrati, så vil det si at stortingets flertall skal avspeiles i folket. Hvorfor har vi da et JA til EU flertall på Stortinget, mens det i folket er 80 prosent imot EU? Er det noen som er gode i prosentregning, som kan forklare dette for presidentskapet på Stortinget?
Dette er ikke noe demokrati, men et diktatur, sogar parti-krati.

1940.jpg
Skisse over statskuppet i 1940. Merk dere at de forlenget stortingsperioden til 4 år uten å spørre folket først, slik Grunnlovens §112 krever.


Bort med syndebukkene og KGB agentene på stortinget og i regjeringen som har arbeidet for en fremmed stat (CCCP/RUS) siden 1940, den 10. Januar- da de stjal makten fra folket i Norge. I over 76 år har de sviktet sitt eget folk, dere vet selv hva man gjør med landssvikere. 30 års fengsel på vann og brød, pluss moms, bomringe og bøter.-


BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2595
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Steinar Bastesen på topp

UNREAD_POST BmOnline » Ons Nov 09, 2016 10:13 pm

Ja, nå har Steinar Bastensen kastet seg i seilene igjen:

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2016/1 ... tiet-igjen
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2595
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Samfunn og politikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron