HAR VI BRUK FOR DENNE KONGEN?

Generellt forum for samfunnsspørsmål
Politikere som ikke lytter til grasrota, er med på å skrinlegge sin egen eksistens!
Forumregler
Her er det samfunnspolitikk som gjelder.

Velkommen til debatten!

Administrator BmOnline Forum

HAR VI BRUK FOR DENNE KONGEN?

UNREAD_POST Amund G » Søn Okt 25, 2015 10:41 am

Amund Garfors, Tålvn.33, 8520 Ankenes. Tlf 76956689 906/19206

HAR VI BRUK FOR DENNE KONGEN?
------------------------------------------------------------------------------

Kong Haralds opptreden ved åpningen av dette nye og store mottaket for asylsøkere/inntrengere i Østfold forleden, det var både skremmende, sjokkerende og pinlig. Kongen kom med noen vanvittige uttalelser i favør av all verdens folk som klarer å finne veien til Norge. Men da bør han i anstendighetens navn abdisere! For når han kommer med slike dumme uttalelser, da betrakter han neppe Norge lenger som nordmenns fedreland. Ei heller betrakter han seg som nordmenns konge, siden all verdens folkegrupper skal ha fortrinn på bekostning av det norske folk.
Jeg har alltid trodd at en konge skulle være nøytral og IKKE legge seg opp i politiske stridigheter, i hvert fall ikke om innvandringspolitikken som for tiden skremmer de fleste nordmenn, gir oss angst og redsel, der splittelsen i folket er til å ta og føle på. Kongen vet såre vel at landet vårt for tiden er under okkupasjon fra islamske krefter, der det velter inn med muslimer i hundretall hver eneste dag. Og der ingen lenger ser ut til ta ansvar for å stoppe dette. Kong Harald burde være den første til å rope stopp! Men i stedet for å være et forbilde for sine landsmenn som føler ansvar for fedrelandet, så går han heller i tjeneste for sosialistene og muslimene som ønsker å ødelegge landet med denne ukontrollerte tilstrømningen av mennesker. Og som neppe har det beste i sinne for oss.
Det er bare utrolig at kongen sammen med våre uansvarlige politikertopper ikke er i stand til å se hvilke fare landet nå utsettes for. Nå når disse hordene som mest minner meg om militære styrker, er på vei gjennom Europa. Og har Tyskland, Sverige og Norge som sitt endelige mål.
Jeg beklager å måtte si det, men noen ganger må en bare gjøre det, for kongens utspill om dette meget brennbare emnet, det kan i alle beste fall sidestilles med om den rakryggede Kong Haakon VII om morgenen den 9. april i 1940, hadde tatt i mot de tyske okkupanter med åpne armer - og ønsket dem velkommen til Norge! Og deretter beordret det norske Forsvaret på land, til sjøs og i lufta, til ikke å yte den minste motstand. Men la seg avvæpne. For så og ta opp fullt samarbeide med de tyske inntrengerne, og der Blucher hadde fått passere Drøbaksundet i ro og fred.
Egentlig er det som Kong Harald nå gjør, langt verre, ettersom islam og muslimer er enda farligere og mye mer ondskapsfull, djevelsk og med en destruktiv ideologi, ja langt verre enn hva Hitlers nazisme var. Nazismen hadde ikke tyskerne fått inn med morsmelka, men dette var påført dem i voksen alder. Muslimer derimot, de har fått inn islam fra de bare var måneder gamle, der denne ånden de har med seg er livsfarlig, da den ikke er mulig å fjerne. Islam og nazismen har også to ting til felles, og det er først og fremst jødehatet, mens ideologien deres egentlig har mye mer iboende ondskap mot oss "vantro" enn nazismen hadde!
Kong Haralds forbrytelse er dermed egentlig mye verre enn det hadde vært om hans bestefar, Haakon VII hadde tatt i mot tyskerne med åpne armer. Jeg har f.eks aldri hørt om at noen tysk soldat forgrep seg på en norsk kvinne, eller voldtok dem. Og, om så hadde skjedd, da hadde voldtektsmannen/soldaten blitt skutt på flekken av sine egne!
Muslimene kommer derimot hit til vårt tidligere fredelige land, med for dem en "rettighet" som de har fått med seg fra Muhammeds lære, og som de kan lese i Koranen, der de kan rane og voldta, og omtrent ta seg til rette med enhver tenkelig form for kriminalitet. Dette har undertegnede og mange flere advart mot i minst 30 år. Og for andre, ende lenger!
Og det gjør dermed Kong Harald personlig medskyldig i all jævelskap som muslimer har utøvet i landet vårt. For ikke å snakke om hva vi har i vente og som de vil komme til å utøve i årene framover... Derfor har Kong Harald i mine øyner mistet all legitimitet! Ja, jeg ser på ham som ikke noe som helst annet enn en ussel multikriminell landsforæder! Og når jeg tenker på slike størrelser som General Fleischer som levde og åndet for landet vårt, men som fikk en ublid skjebne, så er det slik at man bare må riste på hodet når man vet at Kong Harald innehar den samme militære grad som denne hedersmannen. Men som ikke rekker den avdøde General Fleischer til ankelen!
Ja, jeg har alltid regnet meg selv som en venn av kongehuset, men det var t.o.m Kong Olav V sin tid. Etter at Harald overtok, så har denne royalismen og min lojalitet gradvis forvitret. Og denne uka forsvant den absolutt siste rest som måtte være igjen av den!
Det som er merkelig, er at i denne saken går kongen mot de som normalt har vært tilhengere av monarkiet. Nå spiller han på lag med de som normalt sett er hans egne motstandere. Og det er en meget farlig lek med monarkiet. Der han nå mister viktige støttespillere som har stått last og brast med tanken om en konge, og ikke en president. Men den tider er nå over! For sosialisten og den innvandringsglade Haakon Magnus, han klarer vi oss godt uten! Og dermed vil kongehuset forsvinne og miste all sin legitimitet den dagen Kong Harald gir seg!

Ankenes, 24.10.2015 AMUND GARFORS
Amund G
 

Gå til Samfunn og politikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron