HVA ER OPPGAVEN TIL VÅRE POLITIKERE?

Generellt forum for samfunnsspørsmål
Politikere som ikke lytter til grasrota, er med på å skrinlegge sin egen eksistens!
Forumregler
Her er det samfunnspolitikk som gjelder.

Velkommen til debatten!

Administrator BmOnline Forum

HVA ER OPPGAVEN TIL VÅRE POLITIKERE?

UNREAD_POST Amund G » Tor Nov 26, 2015 9:56 pm

Amund Garfors, Trålvn. 33, 8520 Ankenes. Tlf 76956689 90619206
HVA ER OPPGAVEN TIL VÅRE POLITIKERE?
---------------------------------------------------------------------------------------------
Mange ganger må jeg undre meg over om våre folkevalgte egentlig veit hva deres oppgave i samfunnet er? Først og fremst bør de aldri glemme at de er valgt av folket for å ivareta folkets og landets interesser og at nasjonen er bærekraftig. I disse tider virker det som denne bærekrafta svekkes dag for dag, der landet fylles med sosialklienter fra en rekke land som stort sett ikke har noe til felles med oss. Samtidig som vi har en handlingslammelse i landets lederskap som vi ikke har sett siden for 2.dre verdenskrig.
Det virker også som det meste er i ferd med å kollapse i disse tider der arbeidsledigheten bare øker måned for måned og oljeprisen synker dramatisk. Oljeeventyret ser ut til å være over og det samtidig som landet fylles med 2500 asylsøkere/flyktninger hver eneste uke. Og som koster staten enorme summer.
Men den viktigste kollaps-faktoren for hele dette samfunnet, det er nok trolig at vi har latt oss lure til å flytte makta ut av landet og til udemokratiske overnasjonale organisasjoner som EU, FN, Verdensbanken, NWO og andre som aldeles ikke vil oss særlig godt. Jo, i utgangspunktet kanskje de var litt velmenende, men etter hvert er de blitt til forvokste korrumperende maktesenter som ikke tar i mot et eneste signal.
Det er liten tvil om at den viktigste og mest farlige kollapsfaktor i disse usikre tider, den ligger i masseinnvandringen og som jeg har advart mot i snart 40 år! For her har ikke ytingsfriheten fulgt med i det samme tempo som landet ble forandret. Og det rett framfor våre øyner. Her er det mange politikere som bør skamme seg. Ja, som i årevis bare har sett en annen vei og latt det skure og gå. For det er bare når man ser årsakssammenhengene og virkningene mellom faktorene som mer eller mindre bryter ned vår vestlige sivilisasjon at det finnes håp om å stoppe dette i tide.
Og jeg blir bare fysisk dårlig, kvalm, deprimert og lei meg av at så mange vil være med på å avvikle Norge. Ikke bare det, men når folket ikke lenger skal lyttes til, der politikerne oppfører seg som herskere i stedet for folkets tjenere, da er vi på tynn is. Med "globalister" på begge sider av de politiske skillelinjer, og politikere som tar ordre fra udemokratiske organisasjoner som ligger i Brussel på den andre siden av Atlanterhavet, da kan man ikke lenger stole på systemet.

Men historiens dom over de feige politikerne som la landet åpent for rov og ran, den vil bli knallhard! Spesielt dersom vi ikke øyeblikkelig stenger våre grenser og straks oppretter full innvandringsstopp. Ikke minst at folket får sagt sitt gjennom folkeavtemning, om vi skal skifte ut det norske folk, og det i en tid mens en sivilisasjonskrise i Europa er under rask oppseiling!

NARVIK, 25.11.2015 Amund Garfors
Amund G
 

Gå til Samfunn og politikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron