Parkerings svindel på østlandet

Generellt forum for samfunnsspørsmål
Politikere som ikke lytter til grasrota, er med på å skrinlegge sin egen eksistens!
Forumregler
Her er det samfunnspolitikk som gjelder.

Velkommen til debatten!

Administrator BmOnline Forum

Parkerings svindel på østlandet

UNREAD_POST BmOnline » Tir Mai 24, 2016 10:19 am

Nå skal jeg fortelle dere hva som skjer angående parkeringsforholdene ved flere butikker og kjøpesenter i dette landet.

Det er lite hyggelig lesning, og du tror faktisk ikke at det er mulig, men det er værre enn du tror.

I Sandvika utenfor Oslostan, der har de opplevd dette på nært hold, så å si. Det er i sentrum av Sandvika, med det samme du har kjørt av E-18 og kommer inn mot den rundkjøringen rett utenfor Kiwi butikken der. Like ovenfor har du en god Kina restaurang og rett over veien, der har du Naf sitt service verksted.

Eupark.jpg
Europark parkerer selv ulovlig for å ta syndere som de tjener grovt på å ta.

Her har synderen i Europark parkert hos Arne Øie


Nå skal dere høre hva bandittene gjør, jo når du skal handle så er det gratis parkering, men allikevel må du gå bort til en automat og trekke deg en billett å ha synlig i ruten på bilen din. Tenk det! Nå var det en bekjent av meg som hadde handlet her, han hadde gjort alt riktig, men da han hadde handlet ferdig, så oppdaget han at han hadde fått feil vare, og skulle bytte den. Da glemte han å ta en ny parkeringsbilett å sette i vinduet på bilen. Og da han kom ut, ja da stod det er krav på 700 kroner fra Europark i ruta på hans bil. Kan skjønne at det ble leven av slikt. Og slik holder de på disse figurene i Europark. De er meget sleipe, selv parkerer de ulovlig på øversiden hos bedrifters private parkeringsplasser, og går ned trappen som er i nærheten for å utøve sin sport imot folk. Dette burde de som blir tatt notere seg. Jeg tok bilde av Europark en dag de hadde parkert ulovlig for å gjøre denne sjitt jobben de driver med.

Arne_Oye.jpg
På skiltet står navnet til den som Europark har tyvparkert på for å ta andre syndere.


Her kan dere se at Europark har parkert hos Arne Øie for anledningen.

Eupark.jpg
Her ser dere reg nr på denne europ bilen som tyvparkerte den 19.09-2015 kl 14:53.


Som dere skjønner- dette gjør de alle steder hvor det er gratis parkering, ser etter om du har plassert en billett i vinduet, selv om det er gratis parkering, frekt ikke sant? Det er visstnok gård eier som stikker av med den feite summen. Så nå anbefaler jeg at dere IKKE handler på disse stedene med bil.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Samfunn og politikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron