HVORFOR KOM IKKE DE ANSVARLIGE POLITIKERNE PÅ ISLAM-MØTE?

Generellt forum for samfunnsspørsmål
Politikere som ikke lytter til grasrota, er med på å skrinlegge sin egen eksistens!
Forumregler
Her er det samfunnspolitikk som gjelder.

Velkommen til debatten!

Administrator BmOnline Forum

HVORFOR KOM IKKE DE ANSVARLIGE POLITIKERNE PÅ ISLAM-MØTE?

UNREAD_POST A Garfors » Man Jun 13, 2016 11:17 am

Amund Garfors, Trålvn. 33, 8520 Ankenes. Tlf. 769/56689 906/19206 968/00016

HVORFOR KOM IKKE DE ANSVARLIGE POLITIKERNE PÅ ISLAM-MØTE?

Den meget kjente journalisten, forfatteren og kritikeren av islam, Hege Storhaug var torsdags kveld her i Narvik, der hun snakket om sin siste bok; ”Den 11. landeplage”. Og samtidig holdt hun et meget godt foredrag om de store farene som følger i den muslimske innvandringens kjølvann. Dette var et foredrag og en sannhet som vi dessverre ikke ofte får høre i denne byen, der våre politikere heller har valgt å følge praksisen som strutsen velger, der de foretrekker å grave hodet ned i sanda. Ja, der den radikale islam, islamister og terrorister for all del ikke må nevnes med ett eneste ord. Da de i sin enfoldighet tror at dette spøkelset vil forsvinne av seg sjøl. Bare man ikke tar disse ord i sin munn…
Jeg savnet både Ordfører Edvardsen og hans nestkommanderende, Geir Ketil Hansen som applauderer at Narvik nå består av 10 prosent fremmede innbyggere. Noe som med tiden vil omgjøre Narvik til et lignende sted som Oslo. Der disse såkalte fremmedkulturelle nå snart består av 50 prosent av befolkningen. Og var ikke dette typisk, for da denne integreringsmeldingen nylig ble lagt fram, noe Storhaug minte oss om, da ble ikke ordet islam nevnt med et eneste ord. Så redd er politikerne både på nasjonalt og lokalt plan blitt. Der de nå er blitt skremt til å holde kjeft om dette som vi alle ser er på vei.
Sjøl har jeg i årevis skrevet og uttalt meg som en som er glad i nordmenn, mitt fedreland, demokratiet og rettsstaten. Da jeg var ung for 40-50 år siden, da var Norge et fredelig og godt land å leve i. Det var nesten 100 prosent etnisk norsk. Og vi hadde betydelig færre problemer enn i dag. Drap og voldtekter var uhyre sjelden. Men situasjonen den er nå fullstendig forandret, der politikerne omtrent bare lager problemer for det norske folk. Og slik som det nå utvikler seg og som Hege Storhaug sikkert kunne skrive under på, så er politikerne blitt regelrette fiender av det norske folk. Jo, jeg ser på dem som fiender av Norge, fiender av vårt demokrati og fiender av rettsstaten når de ikke engang tør møte opp og diskutere disse alvorlige konsekvensene som vi alle ser vil komme. Jeg prøvde også å stille noen spørsmål til Storhaug. Men fikk fort en følelse av at hun ikke følte seg komfortabel med å svare meg. Da hun kun var budbringeren, og ikke den som skulle stå til rette for sviket mot det norske folk!
Ja, i min oppvekst var Norge også et Gudfryktig land. Men nå har politikerne blitt islams tjenere og gjort så mye skade som de kan, at jeg nesten bare får lyst til å gråte. Og disse uansvarlige politikerne, de gjør alt de kan for å hjelpe tilhengere av både islam, islamister og radikal islam inn i Norge og videre til et hvert sted, der ingen flekk på Norges-kartet skal være hvitt. Mange av disse som kommer er fiender av Norge, kristendommen, demokratiet og rettsstaten. Det er ignoransen for sitt eget folk som nå regjerer på Stortinget. Og delvis i hele denne regjeringen. Og det skal de vite, de som styrer Norge i dag mot stupet, at dette vil få meget store konsekvenser for oss alle! Dersom ikke nordmenn snart forstår alvoret og at de må ta vare på landet sitt, da er jeg ikke det minste i tvil om at de også vil miste det…

Mange av oss har etter hvert ervervet oss en del kunnskaper om islam, og der vi kan lese mellom linjene – det som mediene fortier. Da ser vi også at media holder tilbake og sorterer informasjon som man gjerne ville at folket skal få lese. Og derfor var det så befriende og godt å få høre sannheten slik den er, og fortalt direkte fra ei som har studert islam til det fulle. Som sjøl har bodd i Pakistan i flere år og studert dette onde. Dette kvinnefiendtlige og menneskeforaktende synet som også undertegnede har skreket seg hås på gjennom mine avisinnlegg i årevis. Der bare brøkdeler av dette er blitt trykket.
Dessverre har media utviklet faste regler for journalistene sine med nye ord og uttrykk – for ikke og ”nøre opp under rasismen” som de sier! Hvorfor kan vi heller ikke få den usminkede sannhet slik vi ønsker å høre det? Ja, slik Storhaug kom med det den kvelden, der vi fikk fakta som viser resultatet av innvandringens mørke sider? Ikke minst kriminalstatistikken og innvandringens skremmende økende befolkningsstatistikker.
Sannelig har det norske folket krav på å få vite sannheten om hva som skjer i landet vårt. Slik at de kan få et reelt grunnlag til å ta sine politiske avgjørelser når valgdagen kommer til neste år. Ja, politikerne snakker om å gjøre sin borgerplikt, men hvor er det blitt av våre borgerrettigheter? Er de blitt helt borte dette samfunnet hvor alt skal være politisk korrekt?
Jeg prøve å få i gang en liten diskusjon om hva vi her i Norge kan sette imot den aggressive islam som er på full fart inn i landet og der det jobbes intenst med å avkristne landet vårt. Kun for å ta hensyn til den såkalte ”religionen” islam, og som bekjemper og dreper religiøse og annerledestenkende – oss vantro – jøder og kristne, ved hjelp av hellig krig – jihad. Her hadde jeg håpet at prest Laksaa skulle komme til unnsetning. Men han var tyst som grava. Imidlertid ser jeg han uttale seg til Fremover i lørdagsutgaven, der hans åpenbare grunn til at han valgte å være stille, er at han som prest i DnK ”følte at det ikke sømmet seg å kritisere andre religioner”!! Ja, Laksaa sa nemlig religion, men da har han nok fulgt dårlig med da Storhaug konkluderte med at islam var ikke religion. Men derimot en meget farlig ideologi. Langt farlige enn nazismen og kommunismen tilsammen. Et radikalt islam som også nå befinner seg i Narvik, ifølge Storhaug. Ja, den ekstreme formen for islam som har våknet opp igjen i løpet av de siste 20-30 årene. Og som er klar til å bruke alle midler til å nå sitt mål. Der de nå også blir hjulpet fram av stadig farligere teknologi.

Kanskje hadde det vært på sin plass, slik prest Laksaa foreslo, at Hege Storhaug ble invitert inn i bystyret og der fikk snakke fritt om Allah – måneguden – som er en farlig og teokratisk monoteisme fra tiden før middelalderen? Og som vi med åpne øyer har invitert inn i et høyteknologisk data samfunn, der vi t.o.m betaler hundrevis av milliarder for å fylle landet med analfabeter og sosialklienter som bare skal ha, og som ikke yter noe som helst tilbake. Og der vår egen tro, som skulle være vår vaktmann, er kastet over bord.

I lang tid har vi ignorert alle farer. Ja helt siden Vesten vant det store slaget ved Wien i 1683. Og videre framover ser det ut som det vestlige Europa har ignorert realitetene som nå banker på vår dør. For nå har islam våknet til livet igjen. Nærmest som en sovende vulkan. Noe vi alle har fått med oss etter at ISIL har slått til i Syria og Irak. Der en ny islamsk stat skulle bygges. Men som russerne og Putin heldigvis satte en stopper for…
Det eneste vi nå har å håpe på, det er at Vår Herre holder sin hånd over oss i ei tid der de som skulle gjøre det, fullstendig har kapitulert overfor ei overmakt som Hege Storhaug så godt klarte å få fram og belyse den kvelden! Dette var bra, og tuen takk til Hege Storhaug som tok turen opp hit til Narvik for å vekke våre sovende politikere! Og som var til stor nytte og glede for oss som var så heldige at vi fikk være der sammen med henne. Mens politikerne som glimtet med sitt fravær, de burde skamme seg!
Til slutt vil jeg minne disse politikerne som ikke tør nevne den faren vi står overfor i disse farlige tider, med noen sannhetens ord fra selveste Winston Churchill. Der jeg håper de kan såpass engelsk at de forstår dette: ”An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last”!


Ankenes, 12.juni 2016. Amund Garfors
A Garfors
 

SÅ SVEIK DE OSS LIKEVEL…

UNREAD_POST Amund G » Ons Jun 15, 2016 12:33 pm

Amund Garfors, Trålvn. 33, 8520 Ankenes. Tlf. 769/56689 906/19206

SÅ SVEIK DE OSS LIKEVEL…

Hva vi tydeligere og tydeligere ser, det er at våre ”styrende” og svikefulle politikere består av en ny klasse med en rekke middelmådige konforme mennesker. Og som har kommet seg innafor gjerdet. Der de lever svært så godt av å representere et folk som de ikke lenger aksepterer eller har den minste respekt for. Der det norske folk og som har satt dem der de er, og som er deres oppdragsgivere, til stadighet blir rundlurt, bedratt, løyet til og holdt for narr.
Deres siste stunt og som bare var hårreisende, det kom nå sist mandag da finansminister Siv Jensen og statsminister Erna Solberg fikk med seg de folkevalgte til å la Finanstilsynet underlegges Brussel og byråkartene innafor EU. Helt utrolig at de fikk ¾ av storingsrepresentantene til å gå med på dette landssviket! Og det var selv etter at de hadde fått sterke advarsler fra 16 av landets samfunnsøkonomer.
Siv Jensen som kommer i fra det partiet som elsker å skryte av at hun representerer ”folk flest” - hun var ikke snauere enn at hun presset gjennom en hastebehandling av saken som i praksis gjorde det umulig med en grundig utredning og offentlig debatt. Og om noe så viktig som å gi fra seg suverenitet over vår egen økonomi, banker og vår pengepolitikk.

For nå har Siv Jensen fra FrP og Erna Solberg fra H lagt seg i samme seng, der de har sveket det norske folk og mistet stor støtte fra landets innbyggere. Ja, der de oppfører seg som røde diktatorer, og burde skamme seg! Jeg anser dette som rent landsforræderi og et lovbrudd mot statens selvstendighet og sikkerhet, der de utsetter vårt land for stor fare i forhold til andre land. Har disse to kvinnfolka fullstendig kastet all ære over bord? Der de samtidig ser bort fra Paragraf 1 i Grunnloven? Men som jeg herved skal minne dem om: Kongeriket Norge er et fritt, selvstendig, udelelig og uavhendelig rike. Dets regjeringsform er innskrenket og arvelig monarkisk.

Dessverre ser det nå ut som at diktatur er innført, der disse to diktatoriske kvinnehjernene ikke bryr seg om verken folket eller hva fagfolk sier og anbefaler. De følger kun det de mener er best for dem selv og der feite jobber innafor EU trolig venter. Og det uten å ta hensyn til at en hel nasjon må lide for deres egne egoistiske handlinger. Ja, selv forræderi mot eget fedreland er disse to villig til å begå for å få sin vilje.
For meg ser det ut som alt er tapt, der nasjonal suverenitet ikke lenger skal være forhandlingstema. Et lite blikk på dagens dysfunksjonelle krise-pregede Europa gir oss svaret. Der vårt eneste håp er at Brexit-avstemningen om ei uke blir begynnelsen på slutten på den mest dumme politiske konstruksjonen som dagens EU-uhyre egentlig er. Og som har som mål at alle suverene stater i Europa skal legges i grav!

NARVIK, 15.06.2017 AMUND GARFORS
Amund G
 


Gå til Samfunn og politikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron