TIL KONG HARALD

Generellt forum for samfunnsspørsmål
Politikere som ikke lytter til grasrota, er med på å skrinlegge sin egen eksistens!
Forumregler
Her er det samfunnspolitikk som gjelder.

Velkommen til debatten!

Administrator BmOnline Forum

TIL KONG HARALD

UNREAD_POST John M Johansen » Fre Sep 02, 2016 2:15 pm

TIL KONG HARALD:

02.09.2016 kl.00:45

Kjære konge!

Jeg har sittet og lest din tale fra hagefesten i dronningparken. Du legger vekt på at du selv er tredjegenerasjons innvandrer. Din bestefar kom fra Danmark og din bestemor fra England, sa du. Vel, nå har det seg slik at dine besteforeldres situasjon var veldig annerledes enn andre innvandreres. Så å si samtidig med unionsoppløsningen i 1905, begynte Christian Michelsen og Jørgen Løvland å forberede prins Carls kandidatur til Norges krone. Prins Carl, altså din bestefar, byttet navn til Haakon og hans sønn arveprinsen Alexander, fikk navnet Olaf, Det var altså din far. Bestefaren din, altså Haakon, giftet seg med sin kusine, Maud, som dermed ble din bestemor. I de tider var det vanlig at kongelige giftet seg med hverandre, om de var i slekt med hverandre eller ikke. Du var jo den som brøt med denne tradisjonen, ved å gifte deg med den du faktisk elsket. Det er altså slik at din bestefar og bestemor ble valgt inn, eller også, de takket ja til å være konge og dronning av Norge. Det står i rimelig sterk kontrast til flesteparten av dagens flyktninger som kommer via menneskesmuglere hvor de har betalt 20 000 dollar eller mer, for å komme til det landet du nå er monark i.

Du sa så videre i talen din, det vil si, talen til den eller de i den gruppen som har ansvaret for å lage talene for deg, at: - Nordmenn er nordlendinger, trøndere, sørlendinger - og folk fra alle de andre regionene. Nordmenn er også innvandrere fra Afghanistan, Pakistan og Polen, Sverige, Somalia og Syria.

Mener du virkelig at en nordlending og en innvandrer fra Somalia er like mye nordmenn? Mener du da også at en etnisk Hawiya og en innvandrer fra nord Norge som bor i Mogadishu, er like mye Somaliere? Er det ikke bare enklere å si det som det faktisk er? En Somalier i Norge eller en Nordmann i Somalia? I alle andre land er det nemlig betegnelsen utlendinger får. Norske institusjoner som Sjømannskirken feks, kalles nå for den Norske kirken i utlandet, og nordmenn som har flyttet ut fra Norge og til andre land, for nordmenn i utlandet. Hvorfor skal du da kalle en Somalier i Tromsø for Nordmann, når han ikke er det?

Taleskriverne dine, fortsatte så: - Det er ikke alltid så lett å si hvor vi er fra, hvilken nasjonalitet vi tilhører. Det vi kaller hjem, er der hjertet vårt er - og det kan ikke alltid plasseres innenfor landegrenser.

Det er faktisk veldig lett å si hvor vi er fra. Det er bare å ta en titt i passet og se under der hvor det står fødested. Der kommer du fra, og du ser til og med hvilken nasjonalitet du tilhører. Jeg har bodd mange år i Thailand, og nå på Filippinene. Som utflyttet nordmann, har jeg kalt begge landene for hjem. Betyr det at jeg nå da er Thai og Filippiner? Til neste år flytter jeg tilbake til Norge igjen. Blir jeg norsk igjen da, eller må jeg søke visum for å komme inn siden jeg jo har hatt andre land som hjem i mange år? Både i Thailand og på Filippinene har jeg blitt behandlet som utlending, og har måttet søke om visum regelmessig for å få lov til å fortsette å oppholde meg i landet. Hjertet mitt var lenge i Thailand, og jeg snakker språket flytende, uten at thaiene så på meg som mere thai av den grunn. Men en merkelig følelse har sneket inn over meg i de senere år. En følelse av å ville hjem igjen. Virkelig hjem. Hjem til der hvor jeg er fra. Der jeg er født og oppvokst. Der hvor mine foreldre og besteforeldre og utallige generasjoner før dem, jobbet og bodde. Hjem til Norge.

Talen din fortsatte så videre med dette:

- Nordmenn er unge og gamle, høye og lave, funksjonsfriske og rullestolbrukere. Stadig flere er over hundre år.

Nordmenn er også engasjert ungdom og livserfarne gamle. Nordmenn er enslige, skilte, barnefamilier og gamle ektepar. Nordmenn er jenter som er glad i jenter, gutter som er glad i gutter og jenter og gutter som er glad i hverandre. Nordmenn tror på Gud, Allah, Altet og Ingenting.

Nordmenn liker Grieg og Kygo, Hellbillies og Kari Bremnes.

Unge og gamle fins i alle verdens land. Det samme gjelder alt det andre du nevner her. Ingenting som er spesielt bare for nordmenn. Du finner gutter som er glade i gutter i Iran også, men de blir hengt på grunn av det. Når det gjelder musikken, så har jeg mine sterke tvil om at Hassan fra Kabul, nå nordmann i dine øyne fordi han har bodd på asylmottak i noen år i Norge, digger Kari Bremnes. Jeg ser heller ikke for meg at en somalier syns noe spesielt om Hellbillies "Neger på Ål stasjon". Men etniske nordmenn, de liker denne musikken. Fordi det er tradisjon, kultur og historie i den som bare en som er født og oppvokst i Norge vet å sette pris på!

Du avsluttet så denne velkomsttalen med å uttrykke håp for Norge, og at vi skal klare å ta vare på hverandre.

At vi skal bygge dette landet videre, på tillit, fellesskap og raushet.

At vi skal kjenne at vi - på tross av vår ulikhet - er ett folk.

At Norge er ett.

Håp for Norge er det bare om du og andre med deg forstår at det er egne innbyggere man tar vare på først. Hvis vi skal bygge landet videre på tillit, fellesskap og raushet, så begynner det med å sørge for at samtlige eldre i Norge får en verdig alderdom. Den fortsetter så ved å sikre livsviktige medisiner for dødssyke mennesker vederlagsfritt. Videre må den rausheten du etterlyser, vises ovenfor de svakerestillte i samfunnet. Uteliggere, psykisk syke, handicappede og minstepensjonister feks, må taes på alvor og sikres et fullverdig liv. Det er veldig mange ting å ta tak i før vi oppnår et samfunn hvor alle kan si at de har det godt. Kanskje vi kan begynne med å kutte i apanasjen din og heller gi til de som er trengende, siden du sitter så godt i det mener jeg? På den måten ville du ha skapt tillit og vist din egen raushet.

Slik det er nå, så er alt vi kjenner ulikhetene. Forskjellene mellom fattig og rik, innvandrer og nordmann. Den segregeringen og polariseringen som har blitt til ved hjelp av en totalt hodeløs flyktningepolitikk, drevet frem av internasjonale avtaler som stortingspolitikere og deg selv slutter blindt opp om uten å tenke over konsekvensene av, har dere også et ansvar for.

Den dagen du og politikerne tar ansvar, og går foran med et godt eksempel, det er dagen vi igjen kan kjenne at vi er ett folk, ett land, og sammen kan synge av lungers fulle kraft: Gud sign vår konge god!

John M Johansen
John M Johansen
 

Kjære John M Johansen

UNREAD_POST BmOnline » Tor Feb 22, 2018 8:09 pm

Ja, takk for ditt leserinnlegg om HM Kongen, skjønt han neppe er så mye konge som vi liker å tro.

Det er forskjellig som har skjedd opp igjennom. Det gjelder like mye kongehuset i Norge. Vi husker å ha hørt om at hele kongehuset rømte landet i 1940- og således ikke returnerte før det var gått langt over 6 mnd som en konge kan være borte ifra landet. Når 6 mnd er passert med kongen i utlendighet, så betyr det i følge Lovens bokstav at han ikke er noen konge lenger. Da må det innsettes en ny konge.

Og det er just det som er problemet med kongehuset i norge. Se på Danmark til eks. De rømte da ikke landet. Nix.

Nei, det er mye å si om denne galskapen som har skjedd fra 1917 og oppover da spesielt spesielt denne mellomkrigstiden, hvor Lenin og Stalin lusket under bordene i møterommene i alle land i verden. KgB. Og tok makten i samtlige land.

Nå har det seg slik at det er russland, (CCCP) som har tatt makten i hele verden- via denne KGB Maskirovka. The Honey Pot er også et mye brukt navn på problemet. Nakne stasi-julier og vodka pluss skjult kamera og bilder i posten av hyrdestunden er den mest brukte metoden å få folk samarbeidsvillig på- for Kgb.

Det er også den samme slue Stalins metoder som er brukt til å drepe 1000-sen vis av uskyldige mennesker ute i verden for å skape disse flyktingene som ingen vil ha. Det er KGB spesial- for å undertrykke og plage landene slik at russland kan fortsette sin DEEP STATE aktivitet.

Det globale HELVETET er Putins lekegrind.
Derfor ser man også at globalistene er de samme JA til EU svikerne i Norge uten unntak. Hvor Gro H B var den som satte det i gang etter 1994, pluss Jonas G Støre- "Eøs avtalens far"-.

Skyter.jpg
Her står en av de 9 skytterne i vannkanten på Utøya og skyter mot ungdommer som gjemmer seg.
Disse skytterne er dødsskvadronen til regjeringen i Norge. (Stay Behind nettverket) De som har litt fantasi ser jo at gamlingen er skallet og liten- krumbøyd, lutet av vekst.


Dermed begynner nok folk flest å forstå hvorfor det var så mange som ble drept på Utøya i 2011- hvor der var 9 skyttere til stede. ABB gjorde intet. PST og Purken var med på dette illegale drapet mot ungdommen på Utøya. Alt var rigget og planlagt til minste detalj. Og de som så flere skyttere så helt rett, men fikk beskjed av purke svina at det bare var en skytter. Men ser du bilde av en av disse skytterne, så ser du lett at det ikke er ABB. ABB er jo ung og høy i forhold til den skallete bestefar figuren vi ser avbildet i vannkanten på Utøya idet han skyter ungdommer.

Erna S og Røv.jpg
Her er skytteren ved siden av Erna Solberg


Den mannen er fra Sogn og Fjordane og er militær Major. Tilhører dødsskvadronen i Norge, som dreper folk som fluer på oppdrag fra regjeringen i Norge. Bl.a på Orderud Gård var de. Ved drapet på Kennedy i USA. Drapet på Hotellet i Danmark i forbindelse med flyplassen på Hurumlandet- ble Jan Viborg også tatt. De har drept så mange at det ikke er måte på.

Dette er sannheten som har blitt hold skjult av NRK, Tv2 og samtlige Riks-aviser, pluss Erna Solberg og HELE stortinget.

Den 9 mars i år skal massemorderne vise denne propaganda filmen om drapene på Utøya, hvor kun en skytter deltar- for å befeste løgnen om at ABB var alene. Dette er svin, intet mindre.. Jeg anbefaler INGEN til å se den filmen, fordi det er en like stor forfalskning som filmen om Kongens Nei.

Til de av dere som lurer på dette med Kgb, så er det masse info om det på youtube.






Yuri Bezmenov forteller om sin tid som Kgb agent-.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Samfunn og politikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron