FULL STØTTE TIL GUNNVALD LINDSET

Generellt forum for samfunnsspørsmål
Politikere som ikke lytter til grasrota, er med på å skrinlegge sin egen eksistens!
Forumregler
Her er det samfunnspolitikk som gjelder.

Velkommen til debatten!

Administrator BmOnline Forum

FULL STØTTE TIL GUNNVALD LINDSET

UNREAD_POST BmOnline » Fre Mai 19, 2017 8:17 am

Amund Garfors, Trålvn. 33, 8520 Ankenes. Tlf. 769/56689 906/19206

FULL STØTTE TIL GUNNVALD LINDSET OG PARTIET RØDT I NORDLAND.

Det er ikke vanskelig å være enig med lederen av Rødt i Nordland, Gunnvald Lindset. Og som forleden sto fram i Avisa Nordland, og der han vil ha stopp av mafiaens herjinger i norsk arbeidsliv. Noe som Demokratene i Nordland støtter 100 prosent!
Lindseth referer til NRKs progam Brennpunkt som gikk 11.mai. Der vi fikk et skremmende innsyn i hvordan råttenskapen i dette landet har gått over stokk og stein. Ja, der vi bare ser hvilke mørkt og endeløst dypt hull som rettssystemet er sunket til bunnen av. Der omtrent alt av lov og rett, arbeidsforhold og avtaler er knust eller helt satt til sides. Og der mafia og kjeltringer av utenlands opprinnelse, gjør omtrent akkurat hva de vil. Uten de minste konsekvenser.
Ja, det var et skremmende program som omtrent gjorde meg søvnløs. Der vi fikk innsyn i hvordan to polske fremmedarbeidere som hadde vært uheldig og kommet i klørne på kyniske kriminelle. Kjeltringer som dreiv et bilvaskeri i Oslo. Der disse bandittene dreiv på og underbetalte polakkene med ei timelønn på 15 kroner! Og med 17 timers arbeidstid i døgnet!! Der truslene haglet om drap og lemlestelse, dersom polakkene gikk til Fagbevegelsen eller Arbeidstilsynet og fortalte om disse forferdelige forholdene.
Vi fikk også se en regionsdirektør i arbeidstilsynet som ikke akkurat imponerte meg særlig mye. Den karen var nok kjempehøyt gasjert med direktørlønning, flott og varmt kontor. Og med den arbeidsinnsatsen han viste, så burde han hatt sparken på dagen for sin slette innsats og den rene unnlatenhet overfor polakkene. Ja, en innsats som sto til stryk!


Selv politiet som vi er opplært til å stole på, og som all lovlig virksomhet setter sin lit til, de som skal beskytte oss mot kjeltringer og være til hjelp, de sviktet også katastrofalt i denne saken om de stakkars polakkene. Det siviliserte Norge er ikke lenger det Norge jeg vokste opp med. Og nå slår det sprekker så det duger. Nei lykkelandet er nok ikke lenger hva det var.
Og etter dette programmet så er alle mine illusjoner borte om norsk politi. Der de nå minner meg mer om politi i korrupte bananrepublikker i Sør-Amerika eller muslimske land. Nei, det var jo ikke vanskelig å se at de som dreiv dette bilvaskerifirmaet og som hete ”Hands on”, var drevet av en innvandrerfamilie. Og som bare fortsatte med å drive som om intet var skjedd. Mennesker som har lurt seg inn i Norge, og som har fått store summer på NAV (våre skattepenger) for å komme i gang med virksomhet her i landet. Der de svindler både på skatter og avgifter ved å ansette enten asylsøkere med ulovlig opphold. Eller de benytter seg av fattige mennesker fra EØS-området. Slik som hederlige og arbeidsomme polakker som vi fikk se i programmet.
Og det som virkelig gjorde meg rasende, det var at Fagbevegelsen var heller så passe interessert i å ta saken for disse to polakkene. Nei, det er neppe bare polakkene som har mistet alle illusjoner om dette landet. Det samme har også jeg gjort. Og som de korrupte politikerne som vi har, skryter av og hvor flott alt i dette landet fungerer. Noe som er en stor hån for fattige arbeidere som kommer fra Polen og andre EØS-land. Som blir grovt utnyttet på norsk jord av utenlandske storkriminelle. Ja, som burde vært sparket ut av Norge!

Lederen av Rødt i Nordland, Gunnvald Lindset skal ha all honnør og ære for at han går ut og tar opp kampen mot dette onde. Og som dessverre også har kommet til vårt land. Det, etter at uansvarlige politikere i dette landet bare tenker mammon. Og gir totalt blaffen i at folk fra Polen og andre tidligere østblokk- land blir grovt utnyttet av mafia her i vårt land!

ANKENES, 18.05.2017 Amund Garfors
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Samfunn og politikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron