Trenger vi tidens politiske partier?

Generellt forum for samfunnsspørsmål
Politikere som ikke lytter til grasrota, er med på å skrinlegge sin egen eksistens!
Forumregler
Her er det samfunnspolitikk som gjelder.

Velkommen til debatten!

Administrator BmOnline Forum

Trenger vi tidens politiske partier?

UNREAD_POST Thorbjørn Andersen » Ons Aug 02, 2017 6:36 am

Trenger vi tidens politiske partier?

Overskriften er seriøst ment, og spørsmålet kommer fra en såkalt ”Hjemmesitter” - med flere års erfaring fra sofakroken.


ALVORLIG talt: Hva i all verden skal vi med nazifiserte partier og deres alt for mange politikere?

OG – når jeg først er i farten med nesevise spørsmål; Hva med disse alt for mange byråkrater?

ETTER det som i årevis har foregått (også etter 2. verdenskrig) – er spørsmålene i høyeste grad relevante - og på høy tid å stille, etter min mening.
(Spørsmålene er basert på en rekke opplysninger og fakta som er samlet inn gjennom noen år).

SOMMEREN - bør på grunn av høstens seanse – brukes til litt grundig tankevirksomhet, i forbindelse med det såkalte VALGET- 2017.

FORSLAGET mitt i den forbindelse, kan kort sammenfattes slik:
UTGANGSPUNKTET tas i Grunnloven og dens intensjoner for norske borgere.

HVOR langt bort fra disse idealer har vi blitt manipulert av politikere? Og: Hvor har vi havnet – etter mange års hjernevask?
HVA BLIR SVARET? (Det er lov å rådføre seg med andre borgere). Gjør det!


Thorbjørn Andersen. Halden.

Kommentar bmo:
Takk for ditt velplasserte innlegg til globalist giften, blåsyren fra FSB inne på stortinget.
Ja, jeg heller meg mot Thorbjørn og sier medfølende, IKKE lån dere meget kostbare ører til NRK, TV2, Norsk KGB/FSB presse eller den katastrofale V-H aksen- som beviselig vil ha oss bort.
Thorbjørn Andersen
 

Gå til Samfunn og politikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron