Høyforræder blir kåret til Årets Navn i Norge

Generellt forum for samfunnsspørsmål
Politikere som ikke lytter til grasrota, er med på å skrinlegge sin egen eksistens!
Forumregler
Her er det samfunnspolitikk som gjelder.

Velkommen til debatten!

Administrator BmOnline Forum

Høyforræder blir kåret til Årets Navn i Norge

UNREAD_POST BmOnline » Søn Des 24, 2017 4:28 pm

Norulv Øvrebotten

Høyforræder blir kåret til Årets Navn i Norge

Å maskere kriminalitet hos venner for å styrke maskering av kriminalitet hos seg selv og andre venner, ser også ut til å være et prinsipp som kan utledes fra det gamle kommunistiske om å drepe venner for å styrke seg selv og venner.

I alle fall har redaktørene av Verdens Gang lagt ned dette arbeidsprinsippet som en rettsnor for å berge seg selv og maskere den kontinuerlige medvirkningen til massedrap og terror i Norge for indirekte å styrke et før hemmelig sovjetisk og nå russisk herredømme og underliggende doble maktstruktur for staten som har eksistert siden før krigen.

I 2012 ble advokat Geir Lippestad kåret til Årets navn i VG (som alltid fusker med stemmene fra leserne), etter å ha medvirket til terroren og massedrapet i 2011 og senere, og i år er det Kong Harald som får den gjeve utnevnelsen for å ha gjort det samme.

Nå har kongen en høyere stilling i samfunnet enn Geir Lippestad og andre advokater av samme kriminelle slaget, så for majestetens del er det også høyforræderi. Som vanligvis ikke blir sett på som særlig aktverdig i noe samfunn eller land.

Å bevise at bestefaren hans, Kong Haakon begikk serier av de mest alvorlige forbrytelser mot staten som han var satt til å beskytte ved å være med på et statskupp og narrespill som førte landet under fordekt russisk herredømme og la Norge militært åpent for en tysk invasjon og militær okkupasjon i fem år, og senere fortsatte det sovjetrussiske narrespillet mot eget folk helt til sønnen, Kong Olav overtok fullt og helt og fortsatte til han kunne overlate det kontinuerlige landssviket til Kong Harald, som nå har toppet det arvede landsforræderiet med å være med på å drepe vår barn og ungdommer for smart og indirekte å styrke de gamle maktstrukturene fra statskuppet i januar 1940, og deretter importere rabiate muslimer på like fordekt og indirekte måte å terrorisere og overfallsvoldta og massevoldta norske barn og kvinner for å styrke mafiamakten i landet, har jeg som etterforsker og analytiker ikke noen problemer med å gjøre.

Derfor har også den norske forbryterstaten forsøkt å drepe meg. En rekke ganger etter 22. juli 2011.

Bare i år har jeg unnsluppet ett drapsforsøk i Norge fordi venner oppdaget etter overvåkning av omgivelsene mine at et nytt mordforsøk var på gang i regi av Kremls mafiaadvokater i Oslo og fikk meg i full fart smuglet ut av Norge og til trygghet i Midtøsten. Der lyktes imidlertid den norske statens snikmordere og mafiaadvokater å forgifte meg i et nytt narrespill, og bare kort vei til et topp moderne sykehus i Tel Aviv med dyktige leger reddet livet mitt. Jeg kastet opp store mengder blod.

Straffen for høyforræderi er henrettelse i alle normale land. Når dette landssviket har vart i snart 78 år står det om livet for nasjonen hvis ikke en slik straff blir fullbyrdet. Så Kong Harald og sønnen er ferdige.

VG er en avis som ikke kommer ut hvis Norge blir fritt igjen.

Så neste år blir det neppe flere terrorister, massemordere og landsforrædere som blir kåret av redaktørene som da sitter i fengsel i tillegg. Hvis alt går som det skal.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/kon ... tor=CS6-6-[24216119%20kong_harald_er_aarets_navn_i_vg_2017]
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Samfunn og politikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron