NAV- reformen

Korridorpasienter, dass-pasienter, demens-pasienter
Hvilken sykdom, diagnose, pasient ivaretar et norsk sykehus?

Moderator: BmOnline

Forumregler
Er Norge verdens beste land å bo i?

NAV- reformen

UNREAD_POST BmOnline » Ons Jan 13, 2010 1:46 pm

Det stor løftet i AP om bedre vilkår og bedre tider etter avviklingen av Trygde etaten.

Ja, vi kan minnes den samme løgnen da AP og Gro H Brundtland som f.h.v. St.m. innførte Eøs-avtalen på tvers av folkets vilje. Det ble en total omveltning av skjemaveldet og en ny produksjon av skjema, med EØS dirketvene i minnet at nordmenn skulle fravristes sine goder ved at politikerne våre stjeler fra oss, våre grunnlovgitte rettigheter ved lovsstridige endringer til det værre for oss.

Denne forværringen ser vi også er i ferd med å bli en fortsettelse i og med innføringen av NAV systemet. Nå er sannhetens øyeblikk kommet på dagsordenen. Nå bør folket ikke sove lenger, de bør våkne. Tenk, de skal innføre svenske karensdager, Jens Stoltenberg er ikke sann.

De ansatte i NAV "sliter helsen" av seg i dette umenneskelige og uoversiktelige kaoset i overadministrasjon. Den ene vet ikke hva den andre kan, og langt fra hva som skal til for å løse floken. Utlendinger sitter på nav-kontorene og forteller eventyr til saksbehandlerne uten dokumentasjon. De kan gjerne si at de har 10 barn som de krever barnetrygd for, uten å vise til noen dokumentasjon. Og de holder et styrende læven for å få pengene. De kan virke både arrogant og truende imot disse saksbehandlerne i Nav.
Andre utlendiger kjøper seg spille nye biler og så har de ikke råd å betale husleien der de bor. Så kontakter de utleier for å få satt ned månedsleien. Hvilke "nolldusser" er det som driver på slik?

Videre er det nå innført "gulltider" for banditter i Norge. De kan sone i fengsel og samtidig få rett til full pensjon etter endt soning. Jeg må si at dette landet nå er blitt fullstendig skakkjørt av Arbeiderpartiet og globalistene i Oslo.

Nå er det på tide at folket våkner og får kastet ut alle disse snylterne, ja både i Regjeringen og på Stortinget. Det ville vær en god idet å starte med Hans Brattestå på Stortinget.

http://www.stortinget.no/no/Hva-skjer-p ... avs-Orden/


BmOnline

ps: På Stortinget, hva foregår der?
http://bmonline.no/html/stortinget.html
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

TIL NAV- Oppdal og Rennebu, v Arnt Hove

UNREAD_POST Kirsten Femundsenden » Ons Aug 17, 2016 6:14 am

Til

Nav Oppdal og Rennebu, leder Arnt Hove

Arbeids- og velferdsminister, Anniken Hauglie

Arbeids- og sosialkomiteen, Den det måtte gjelde

Kopi

Menneskerettsjurist Marius Reikerås


Purring på utestående refusjoner av inntekt fra 2006


Det er tydelig, at dere trenger en påminnelse om, at Nav fortsatt skylder meg tapte inntekter etter yrkesskaden i 2006.

Nav bør jo vite hva dette dreier seg om. Skulle Nav ha rotet vekke dette også, så er jeg å treffe på mail. Finutregningen kan gjøres i forbindelse med endelige erstatningsberegninger. Men forsinkelsesrenter og lønnsstigning skal naturligvis være medregnet.

Vil repetere, at dere ikke kun, har ødelagt økonomien i disse 10 årene fra 2006, men har også ødelagt økonomien for all fremtid, - for meg og min nærmeste familie.

Dette i fremtid til og med normal levealder for kvinner, med deretter spesialavtale pr år frem til 100 år.

Nevner kort at du, Arnt Hove, som min saksbehandler og leder for lokalt Nav kontor, bærer ansvaret for de lidelsene, tidligere og kommende tap, som Nav har påført min familie og meg. Det er ikke små summer det dreier seg om, det vet du.

Du, Hove, har begått slike ærekrenkelser og andre krenkelser i denne saken, så du aldri vil kunne rette det opp fullt ut med penger. Men jeg er klar over, at penger er det eneste du og dine kolleger kan bidra med.

Som du er kjent med, har det seg slik, at du vil bli stevnet personlig for disse tapene. Dette dersom arbeidsministeren ikke påtar seg ansvaret for dine og dine kollegers feil. Jeg anmoder om at en slik skriftlig og gyldig beskjed er meg i hende, innen 22.08.2016 kl 12:00.

Mottar jeg ingen slik bekreftelse, gyldig dokumentert, er det ensbetydende med at arbeidsministeren mener, at du skal stilles personlig ansvarlig for nevnte tap og erstatninger. Hvordan du løser det med dine kolleger i Nav og samarbeidspartnere er ikke noe jeg legger meg oppi.

Den summen overfører du slik, at jeg også har bekreftet at de er på min konto 22.08.2016 kl 12:00. Dette er mitt absolutte krav.

16.08.2016
Kirsten Leikny Femundsenden

Kommentar BmOnline:

Ja, her ser vi et prakteksempel på hvordan NAV og globalistene ødelegger for nordmenn med overlegg.
Jeg må bare få si, det kommer en dag!!
Kirsten Femundsenden
 


Gå til Det norske helsevesen- bedre enn sitt rykte?

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron