Nasjonal varslergruppe

Korridorpasienter, dass-pasienter, demens-pasienter
Hvilken sykdom, diagnose, pasient ivaretar et norsk sykehus?

Moderator: BmOnline

Forumregler
Er Norge verdens beste land å bo i?

Nasjonal varslergruppe

UNREAD_POST BmOnline » Tir Mai 08, 2018 10:37 am

Mottakere:

hmr@helsetilsynet.no<hmr@helsetilsynet.no>;alh@helsetilsynet.no<alh@helsetilsynet.no>;bto@helsetilsynet.no<bto@helsetilsynet.no>;amy@helsetilsynet.no<amy@helsetilsynet.no>;rah@helsetilsynet.no<rah@helsetilsynet.no>;brb@helsetilsynet.no<brb@helsetilsynet.no>;khe@helsetilsynet.no<khe@helsetilsynet.no>;legeforeningen@legeforeningen.no<legeforeningen@legeforeningen.no>;knut.braaten@legeforeningen.no<knut.braaten@legeforeningen.no>;daniel.waernes@legeforeningen.no<daniel.waernes@legeforeningen.no>;lise.berit.johannessen@legeforeningen.no<lise.berit.johannessen@legeforeningen.no>;mattis.dahl.amotsbakken@legeforeningen.no<mattis.dahl.amotsbakken@legeforeningen.no>;postmottak@fredrikstad.kommune.no<postmottak@fredrikstad.kommune.no>;pressetalsmann@dnfo.no<pressetalsmann@dnfo.no>;storsekretariatet@dnfo.no<storsekretariatet@dnfo.no>;frimurerbladet@dnfo.no<frimurerbladet@dnfo.no>;frimurerbekjemperen@gmail.com<frimurerbekjemperen@gmail.com>;sanomat.OSL@formin.fi<sanomat.OSL@formin.fi>;ambassaden.oslo@gov.se<ambassaden.oslo@gov.se>;oslamb@um.dk<oslamb@um.dk>;emb.madrid@mfa.no<emb.madrid@mfa.no>;emb.oslo@maec.es<emb.oslo@maec.es>;emb.oslo@mfa.is<emb.oslo@mfa.is>;UKinNorway@fco.gov.uk<UKinNorway@fco.gov.uk>;oslotips@state.gov<oslotips@state.gov>;oslo.info@msz.gov.pl<oslo.info@msz.gov.pl>;emb.washington@mfa.no<emb.washington@mfa.no>;cg.houston@mfa.no<cg.houston@mfa.no>;cg.newyork@mfa.no<cg.newyork@mfa.no>;cgsfo@mfa.no<cgsfo@mfa.no>;emb.london@mfa.no<emb.london@mfa.no>;konsulat.london@mfa.no<konsulat.london@mfa.no>;emb.manila@mfa.no<emb.manila@mfa.no>;emb.bangkok@mfa.no<emb.bangkok@mfa.no>;emb.buenosaires@mfa.no<emb.buenosaires@mfa.no>;emb.santiago@mfa.no<emb.santiago@mfa.no>;emb.telaviv@mfa.no<emb.telaviv@mfa.no>;emb.abuja@mfa.no<emb.abuja@mfa.no>;emb.brasilia@mfa.no<emb.brasilia@mfa.no>;emb.tokyo@mfa.no<emb.tokyo@mfa.no>;Asbjørn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Hanne Kløvig<nymail26@yahoo.com>;BmOnline<bmonline@bmonline.no>;Karin Ullensvang<mail@parihjerter.no>;Nils Hoel<nils.hoel@yahoo.no>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;brde4pie@gmail.com<brde4pie@gmail.com>;Dag Rhøste<dag.rosthe@gmail.com>;Morten Løke<mortenloke@gmail.com>;Donuta Kozon<danutakozon@gmail.com>;Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Advokat Evelyn Egile<ee@smco.no>;Grape@drevland-grape.no<Grape@drevland-grape.no>;Siw Hammerstad<siwham1980@gmail.com>;firmapost@sunnaas.no<firmapost@sunnaas.no>;trs@sunnaas.no<trs@sunnaas.no>;

Vi er Nasjonale Varslergruppe.




Line's lidelser fortsetter gjennom Nasjonens mest nyttige idioter representert gjennom Fylkesmann Trond Rønningen og Fylkeslege Elisabeth Markhus.


Disse igjen følger direkte instrukser ifra skyggeregjeringens representanter representert gjennom vår Helseminister Bent Høie og Helsedirektør Bjørn Guldvog.

Mine damer og herrer! Vennligst les igjennom referatene ifra Line's SMS-meldinger med undertegnede. Hvem vil forbinde ordformuleringene og syntaksen her med en hjerneskadet person?

Nasjonale Varslergruppe presenterer her det 3. tilfellet av "Luciferiansk Satanisme" i løpet av et år innenfor våre helseinstitusjoner. Dette svineriet er nedfelt gjennom infame AGENDA21 og er global og hvis hovedformål er depoblasjon og såing av 'negativ energi'.

Vi skal huske på at personene nevnt i negrita fikk sin profil kartlagt for lang tid tilbake i den hensikt å oppfylle kravene i AGENDA21 hvor kynisme er en meget ettertraktet personkarakter.

Disse undermenneskene har få muligheter til å avvike fra Agendaen da de i motsatt fall vil bli eliminert av kreftene bak. Som det heter "De vil bli eliminert som om det skulle være ifra en sykdom" og hvor kun den indre krets vil vite hva som skjedde.
De fleste Frimurerne kjenner ikke til dette.

Her er et knippe av svarene fra Line til undertegnede pr SMS de siste 4 dager:

.......................................

"Men jeg er så hjerneskadet jeg, så blir ikke hørt på"

"Gir meg ingen grunn" (for å tilbakelevere Lines bankkort slik at hun kan kjøpe mat utenifra som ikke er tillaget i mikrobølgeovn)

"Har bedt om hjelp. Blir hverken hørt på eller trodd på" (Underforstått at hun har blitt avslått fysio ved Sunnaas)

"Pleierne sier jeg er så hjerneskadet så noen andre må ta vare på mitt... at jeg aldri får lov å bestemme over noen ting noen gang! At jeg alltid vil få innvilget verge for å ta vare på mine interesser"

"For å starte der. (Underforstått starte trening på Sunnaas) Familien min tror det, fordi det har de fått beskjed om her! Leif tror det også fordi det er blitt sagt til ham at jeg er fullstendig hjerneskadet..."

"Jeg fatter ikke. Trodde i det minste mamma og pappa støttet meg, men tydligvis ikke ... de tror jeg er hjerneskadet"

"Jeg vil ha hjelp og opptrening på Sunnaas"

"Jeg fatter ikke at jeg ble vurdert til at jeg ikke ville ha trening på Sunnaas. Jeg maser ikke om annet. Og Martin Matre derfra.. psykolog vurderte meg til at jeg ikke ville!!!???"

"Jeg ønsker bare å trenes opp igjen jeg, spise og legge på meg igjen!! Over 30 kg har jeg gått av her!! Skjønner selv det ikke skjer over natten selv om jeg skulle ønske!! Og pleiere her som er unge ber meg komme meg vekk herifra!! At jeg ikke har noe her å gjøre overhodet!! Jeg vet jo det, men er ikke jeg som bestemmer!! Og de har jo lagt meg i seng nettopp for å få mindre å gjøre her .. det sier seg jo selv.."

"Han heter Martin Matre ja .. hjernefyr.. som har vurdert meg som hjerneskadet og at jeg ikke vil"

"Jeg er hverken redd for å trene eller ta et tak"

"Jeg orker ikke mere dritt nå"

"Jeg klarer ikke mere, fordi nå føler jeg meg lurt trill rundt"

"Jaha ?? Når da?? Har ikke fått såmye som en luftetur fra senga mi jeg og ut av rommet mitt"

"Håper bare jeg kommer meg herfra til Sunnaas jeg!! Vil ha opptrening der!! Men Martin Martre derfra har vurdert meg som jeg ikke vil. Han jobber med hjerneskadde folk!! Og det stempelet har jeg fått!! Om jeg så skulle vært hjerneskadet.. så er ikke dette her verdig overhodet!! Fatter ikke at de ikke skjønner det!! Noen pleiere her skjønner det!! Og ber meg komme meg vekk herfra!! At jeg ikke har noe her å gjøre!! Jeg vet jo det , vil trenes opp jeg og komme meg videre ... ikke bare ligge i en seng på et rom og ikke noe skjer!! De har ikke tid her ..."

"Det er greitt at jeg ikke er alene her !! Ser den!! Men de fleste her er 70+ da ... langt ifra på min alder!!! Jeg hører ikke hjemme her!!"

"Ja for noe hjelp burde jeg få snart nå! Kan jo ikke bare fortsette å ligge i en seng her på et gamlehjem.. de ordner ikke noe her !! Hverken fysio eller bare det å komme opp ... de har ikke tid ser du ..."

"Og når de ikke engang har tid til å hjelpe meg her!! Må jeg vekk herfra!!"

"Går jo ikke på vilje lenger som de sier her, jeg vil jo og jeg prøver, men trenger hjelp!!!"

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Ytterligere terror og mishandling begynte i de sene ettermiddagstimer igår 7.mai. Som følger:

"Får nå tilbud om å tisse på plast pussbekken.. What?? Og hva er problemet med å kunne gi meg papp pussbekken som jeg alltid har hatt det og brukt det? Klarer ikke det de tilbyr meg!! Går ikke på vilje ... men jeg klarer ikke!!"

"Og må ha de inne her og oppå meg og tisse, går ikke det, blir ikke ferdig!! Og dette har jeg sagt for lenge siden når det ble prøvd!! Jeg er ikke akkurat blitt noe bedre ... faen at de ikke skjønner!!"

"Maser og fått noen i papp nå og det burde være på plass nå!! Faen!!! Blir ikke hørt på .. og ho 'blide' Jasmin her .. trodde ho var ordentlig jeg, likte ho ... helt til ho ble med til tannlegen og visste at jeg dro dit for å trekke!! Nå stoler jeg ikke på ho i det hele tatt, det har jo blitt bevist meg at jeg ikke kan!! Så stoler ikke på mange her ... og det sa jeg også til min utreder... Martin Matre som kom fra Sunnaas og mente at jeg var hjerneskadet!! Og derfor ikke fikk plass der?? What??"

"Jeg maser ikke om annet!! Må først bevise at jeg vil dit... med å gjøre ting!! Som jeg ikke klarer!! Går jo ikke på vilje når de har teipet bena mine og lagt meg i seng ... klart ikke spretter opp da og gjør ting.. sier seg selv etter over to år i seng her..."

"Fatter ikke at det er mulig jeg"

.................................

ÅNDSMAKTEN HAR LANDET. (Siste oppdatering 2014)

Her er et lite knippe av advarslene som har blitt gitt menneskeheten:

Fordi menneskeheten står på randen av en verdenskrise av enorme proporsjoner, er det livsviktig at jeg, KRISTUS, kommer til alle som vil lytte.

Hvordan tiltrekke seg guddommelig hjelp i fremtiden for å stå styrket imot de redselsfulle konflikter som verden tilslutt vil komme i.

Kun ved å strebe mot en høyere visjon vil den fysiske verden bli reddet ifra total tilintetgjørelse. De ikke våkne vil sorgfullt høste ifra deres egen kaotiske og destruktive såing

http://www.christsway.co.za

VÅKN OPP!

Status som Varsler:

Jeg har status som Varsler, og jeg forventer at jeg blir skjermet og holdt skadesløs. I og med at jeg har status som Varsler inn imot offentlig sektor og tvisteløsningssystemet, så er risikoen betydelig for gjengjeldelse fra en usynlig elite. Vi har alle sett i media de betydelige farer og ulemper varslere utsettes for når det varsles om kritikkverdige forhold innen sentrale og samfunnsviktige instanser.


Vennlig hilsen

Anders Pedersen

(Offisiell Varsler)
På vegne av Nasjonale Varslingsgruppe

Sjå vedlegg.
ATT00046.pdf
Statens kriminelle handlinger
ATT00046.pdf (479.73 KiB) Vist 438 ganger



Med venleg helsing

Elmer Solberg

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Medlem av FAMPO (Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)

Nasjonale Varslergruppe er også innlemmet gjennom våre knutepunkter i New York, London, Melbourne, Roma, New Delhi o.a. for den globale spirituelle oppvåkning.


Den 18.11.2018 12:29, skrev Elmer Solberg:

Hei igjen.

Min broder i Jesus Kristus Øyvind Aarsnes, responderte på denne eposten, i Gruppe 4

Eg tenkte kan hende dykk andre og kunne ha godt av å lese det han skriv og viser til reportasjen i Norge i Dag



Det er kopiert og limt inn her.

G4 - Om dykk lurer på orsaka til ondskapen
Innboks x



Øyvind Aarsnes <oe-aarsn@online.no>
12:05 (for 17 minutter siden)

Til
Elmer, Justisdepartementet, barne, ane.fjellanger,


Hei alle som måtte lese dette

Den som tier om disse ting som varsler Elmer Solberg varsler om er
medskyldig i forbrytelsene mot vårt folk og land. Legger ved en
bekreftelse på noen av varslene Elmer Solberg har varslet om og som de
ansvarlige myndigheter gir blaffen i å besvare eller gjøre noe med. Det
første dere burde gjøre er å gi han tilbake førerkortet som politiet
ulovelig tok fra han så kan dere lese dette innlegget som er publisert i
avisa Norge IDAG.
https://idag.no/debattinnlegg/fagfolk-b ... dIK641FnBk
. I løpet av den kommende uka kommer mye sannhet på bordet slik at dere
alle blir stilt åpen til skue for hele landet.

Mvh.

Varsler Øyvind Aarsnes

Grunnlovens-vektere.com
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Nasjonal varslergruppe

UNREAD_POST BmOnline » Ons Mai 09, 2018 8:32 am

VARSLING OM JUSTISMORD MOT BORGER I NORGE

Varsling til alle departement, etater, kommunale avdelinger, rettsvesen, politi, påtalemyndighet og hele resten av offentligheten, inkludert vaktbikkja som er livstruende overvektig og infam.

VARSEL OM JUSTISMORD TIL STORTING OG REGJERING

FRIMURERKONE JERN ERNA SOLBERG; LES NØYE!

JUSTISMORD I TØNSBERG - DE PEDOFILE HAR TATT OVERHÅND

Det foregår et justismord i Tønsberg som jeg har forsøkt å illustrere i mailer rundt omkring. Har skrevet så mye om saken at jeg begynner å bli mett av skuffelser over samfunnet. En mann som heter Dennis Scott Bowen blir kneblet, og påtalemyndighet gjør alt de kan for å sverte mannen. Han blir forhåndsdømt. Han blir ikke behandlet med menneskeverd i det hele tatt. Resten av familien blir også behandlet som dritt og ingenting, og jeg forstår ingenting av at barn kan bli utsatt for noe sånt.

Det er sårende. Det gjør vondt. Jeg kjenner disse barna som fantastiske personer. De er flotte barn. Nå begynner de å nærme seg ungdommen. Tønsberg Kommune Barnevern har tatt hevn, og tjent en hel masse kroner på å opprettholde og trenere Dennis Bowens straffesak som ble startet da en tretten år gammel barnevernsgutt ringer inn en bestilt telefonsamtale til Barnevakta.

Pernille Flage skrev faktisk ut vedtak på vegne av barnevernet. Uvanlig for Påtalemyndighet og Politiadvokat Pernille Flage går jeg ut ifra.

UAVHENGIG HVA DENNIS BOWEN GJØR BLIR HAN FORFULGT OG TORTURERT AV POLITIET. Nå sitter han i fengsel på grunn av en Pedofil Tingrettsdommerfigur har bestemt seg for at det er best slik. Borte fra sin egen tortur av politiet som de mener han påfører seg selv. Ytringsfriheten har sine grenser. Berettiget Harme ble aldri et tema. Det ble fremlagt bevis på berettiget harme fra en annen sak. Han hadde bombetruet hele Sarpsborg, men slapp alle bekymringer om fengsel, da han ble frikjent.

Dennis Scott Bowen sitter i fengsel fordi noen losjemenn ville hevne han i forbindelse med saken hvor jeg varslet til myndighetene om kritikkverdige forhold ved gjennomføringen av statsstøtteutløsende tiltak for usikker arbeidsfremtid.

Usaklige rettssaker hvor dommer angriper den tiltalte, og forsøker å overbevise seg selv om sin egen habilitet, blir patetisk å se på. ER DET SLIK VI SKAL HA DET?

PEDOFILE DOMMERE SOM GJØR AKKURAT SOM DE VIL?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
VARSEL TIL STORTING OG REGJERING

VARSEL TIL ALLE FOLKEVALGTE
VARSEL OM NOE ALVORLIG GALT

DET BEGÅS JUSTISMORD I TØNSBERG TINGRETT - PEDOFILE KETIL SONDRESEN DØMMER DENNIS SCOTT BOWEN TIL FORLENGET FENGSELSTRAFF PÅ VILLE GRUNNLAG - DE BYGGER SAK MOT HAN - INGEN VÅGER Å BISTÅ HAN MED ADVOKATHJELP - KAN DERE SOM FOLKEVALGTE BRY DERE OM MANDATET DERE ER STEMT INN PÅ? FRIMURERI ER NOE SVINERI SOM MÅ UT AV RETTSVESENET

AKSEPTERER DERE JUSTISMORD SOM BEGÅS AV PEDOFIL TINGRETTSDOMMER????

AKKURAT NÅ HAR AGDER LAGMANNRETTS FRIMURER ARNE LYNG ANKEN PÅ FANGET SOM DEN ENESTE SOM SKAL AVGJØRE DENNIS SCOTT BOWENS SKJEBNE VIDERE - ISOLERT I SEM KRETSFENGSEL ELLER FRIHET TIL Å FORBEREDE DEN STORE STRAFFESAKEN

- Tingrettsdommer og pedofil Ketil Sondresen fikk varsel om søksmål mot seg fra Dennis Bowen i fengslingsmøte hvor det står at han skal bli saksøkt for samrøre og korrupsjon - dommeren er inhabil - dommeren er pedofil..

- Sorenskriver er saksøkt for drapsforsøk. Når Sorenskriveren er inhabil er hele Tingretten inhabil.

- Dommer Sondresen forhåndsdømte saker som ikke er prøvd eller etterforsket, eller inneholder noe som helst.

- Dennis Bowen har ingen grunn til å "true" igjen. Han fikk svaret han hadde spurt om i fengslingsmøtet.

- Lojalitetspakten. Hva teller den når det er barn som får straffen for noen voksne menn som ble sinna og snurte i forbindelse med jobben.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Den perverterte Tingrettsdommer Ketil Sondresen var tiltalt for tortur og seksuelt misbruk mot to små gutter. Han ble frikjent i 2010. Frikjent som pedofil politiadvokat. Deretter startet han i Petter Tenden Advokathus. I 2015 ble Ruth Korrupt Brønstad og Ketil Habil Sondressen rekruttert til Tønsberg Tingrett.

Dag R. Carlstedt har tidligere blitt kritisert for sin behandlinger av jobbsøknader.

Erfaring hos PedoNestor Petter Tenden, eller politiadvokat sammen med Pernille Flage virker å være en forutsetning for ansettelse hos Carlstedt. En kombinasjon av begge erfaringer, samt pedofilitiltalt, gjør deg til dommermat for Byrettsjustitiarius Dag R. Carlstedt.

Pedofilibroderskap er antageligvis en fordel. Det nyeste er er at den lokale pedokjendisen Dag Inge Urå er offentlig ansatt i Tønsberg Tingrett. Kan vi offesielt døpe det til Pedoretten i Vestfold?

Planen er å slå sammen hele Tingrettssystemet i Vestfold til en Tingrett over Vest-Viken. Planen var at Pedopolitisjef og Oseberglosjemedlem Hans Sverre Sjøvold skulle bli eneveldende Sorenskriver for hele Vestfold. Lenge leve Pedokratiet Vestfold. Det hadde blitt totalt krise. De pedofile hadde herjet overalt.

Dag Inge Urå og Ketil Sondresen tiltalt i denne saken. Les den og forestill deg at en av de mistenkte skulle dømme deg nord og ned på den mest nedlatende måten.

Hva hadde det gjort med deg?

De har torturert og seksuelt misbrukt barn, og de skal dømme deg til videre fengsel fordi Sondresen dømmer fra alle mulige deler av straffesaken de har bygd opp siden juni 2016.

https://www.facebook.com/notes/hva-mene ... 658751653/
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

VARSLER OM JUSTISMORD I TØNSBERG TINGRETT

DENNIS BOWEN BLIR KNEBLET I TØNBERG KRETSFENGSEL

DENNIS BOWEN KAN IKKE RINGE UT AV FENGSELET

FENGSELET NEKTER Å SENDE BREV HAN SKRIVER

DENNIS BOWEN KAN IKKE BLI BEHANDLET AV NOEN I POLITIDISTRIKT SØR/ØST - ALLE ER INHABILE
------------------------------------------------------------

Pedofile Ketil Sondresen fikk levert et varsel om søksmål i hånden, men valgte likevel å spille objektiv og nøytral. Han mente han var habil. Det var ingenting ved saksøkingen som spilte noen rolle for han og hans dommerengasjement. HAN KAN IKKE NOE FOR AT DENNIS BOWEN SAKSØKER HAN. Det har ingenting med habilitetsvurderingen hans å gjøre.

Jeg mener: PEDOFILE ER INHABILE

Sorenskriver Dag R. Carlstedt er i oktober 2017 saksøkt for drapsforsøk av Dennis Scott Bowen. Denne ble registrert inn i Sandefjord Tingrett like etter fengslingsmøtet var ferdig forrige gang, mars 2018. Sorenskriver Pedo- og Fosterfar Carlstedt hadde holdt på søksmålene i syv måneder før han sendte de videre. Voksen mann. Sorenskriver i ham.

JARLSBERG ROTARY- OG PEDOFILIKLUBB

GAMLE LOSJEFOLK OG FRIMURERE

TØNSBERG ER UFYSELIG KORRUPT OG FALSKT

Anstalt for pedofile psykopater i avgjørende posisjoner

En pedofil dommer i Tønsberg Tingrett

Pedoretten i Vestfold

Menneskehandel som kommunebudsjettbalanseringsprosjekt - barn som handelsvare.

Ingen av fosterforeldre eller beredskaspshjem er offentlig godkjente

Nesten alle er innvolverte i flere sider av sakene, og tjener ekstra penger på sine triple roller.

VARSLER OM MENNESKEHANDLER OG KOMMUNEBUDSJETTMISHANDLER RÅDMANN GEIR VIKSAND SOM OGSÅ TILHØRER JARLSBERG ROTARY- OG PEDOFILIKLUBB. SAMRØRER MED CARLSTEDT OG ARNE LIE. HELT SIKKERT EN KORRUPT GJENG TIL. DET SITTER EN HEL GJENG ROTARYMEDLEMMER I ULIKE STYRER OG STELL, SOM MELKER BARNEVERNKUA.

Larvik Tingrett har ved to tilfeller stilt seg innhabile i sammenheng med oversendelser av saker til Dennis Scott Bowen fordi Randi Carlstedt er Dag R. Carlstedts ektefrue, og hennes mann er i konfrontasjon med Dennis Scott Bowen på grunn av søksmål om drapstrusler. Dag R. Carlstedt får de tilbake fra Larvik Tingrett. Da har begge vært inhabile hver sin gang. Når han får de tilbake fra Larvik er han habil igjen.

Den tredje habilitetsvurderingen bringer lykke. En to tre, på det tredje skal det skje.

Habilitet yeah yeah yeah!

Det er sikkert et triks. Eller kun mobbing?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nedlatenhet fra den Pedofiles kjennelse. Du kan lese det som en pedofils erkjennelse, og en bekreftelse og empiri på at de pedofile har et forkrøplet følelsesliv. Det har ikke samme grenser oss. Det har ikke samvittighet. Ingen empati. Psykopater hele gjengen. Pernille Flage er antageligvis i dyp psykose.

* VARSLER OM EN ALVORLIG SYK PÅTALEMYNDIGHET - POLITIADVOKAT PERNILLE FLAGE

* LIDER AV AGGRESSJONSPROBLEMER, MANGEL PÅ DØMMEKRAFT OG AKKUTT OG KRONISK UMENNESKELIGHET.

* HODET HENNES ER GJENNOMSYRET AV SELVHEVDELSESTRANG OG MINDREVERDIGHETSKOMPLEKSER. MULIGENS FRIMURERMISBRUKT AV FRIMURERFAR ELLER FRIMURERONKLER.

* 350 UNIFORMERT POLITI PÅ DØRA. 250 UNIFORMERTE POLITIMENN OVER DØRSTOKKEN. siden juni 2016

* POLITIET HAR RETTET PISTOL OG AUTOMATGEVÆR MOT DENNIS BOWEN MENS HAN SOV. POLITIET BRUKTE HUSEIERS EKSTRANØKKEL. DE RAPPET HANS DATAUTSTYR UNDER PÅSKUDD AT DE VAR REDD FOR AT DENNIS BOWEN SKULLE BEGÅ SELVDRAP. BEKYMRINGEN VIRKET LITE REELL.

* NESTE GANG BRUKTE DE ØKS NÅR DE DREPTE DØRA OG RAPPET DENNIS BOWEN OG LÅNT DATAUTSTYR FOR EN POSTING PÅ FACEBOOK.

* TIL SLUTT KOM DE MED TERRORPOLITIET MED HJELMER MED GEVIR, KØLLER, AUTOMATGEVÆR, SKJOLD, HOCKEYUTSTYR DAGEN ETTER HAN HADDE SENDT UT "FÅR HAN IKKE SVAR BLIR HAN DRAPSMANN OVER PÅSKEN".

- OG NÅ SITTER HAN INNE I SEM KRETSFENGSEL FORDI EN DOMMER MENER HAN ER HABIL NÅR HAN DØMMER FORLENGELSE PÅ GRUNNLAG SOM IKKE ER GYLDIG I MØTET OM FENGSLINGSFORLENGELSE

POLITIET HAR OPPFØRT SEG BRUTALT OG EKSTREMT IRRASJONELT I TO ÅR. DE HAR OMRINGET HUSET FOR Å DELE UT ET BREV OM TVANGSSALG AV HUS I HARSTAD.

politiet arresterte Dennis Bowens tre sønner mens de var på skolen tre gutter i tre klasser - to politimenn på hver gutt - bevæpna med skytevåpen den eldste sønnen han partsrett, men fikk beskjed om at dersom han ikke ble med ville han aldri få se brødrene sine igjen.

Varsler om et politi i krise- de arbeider med å ødelegge barn- påfører barn dype traumer- brutale landssvikere.

BESØKSFORBUDENE ER VILLE. ARRESTASJON FOR BRUDD FOR BESØKSFORBUDENE ER KRIMINELLE. DET ER BRUTALT ONDSKAPSFULT. DE VEKKER HAN I GLATTCELLEN FOR Å SENDE HAN TIL UNDERSØKELSE OM SONINGSDYKTIGHET.

TORTUR, TERROR OG MASSIV BRUK AV TVANG I ALLE SITUASJONER. Å BRUKE PROFESJONEN TIL Å TERRORISERE, FORFØLGE OG BRUTALT OVERGIPE ET MEDMENNESKE OG EN MEDBORGER BØR VÆRE FORBUDT.

SELV FOR DE PEDOFILE. DET VIRKER SOM DE HAR EGNE AKSEPTERTE REGLER Å FORHOLDE SEG TIL.

"Dette er uansett utslag av siktedes egne mest sannsynlige straffbare handlinger og risikoen for nye, og som gjør at hensynet til ham må vike av hensyn til de som måtte bli utsatt for ham om han skulle løslates."

Hovedforhandlingen er berammet rett etter straffesaken har vært oppe. De er ondskapsfulle hele tiden, de pedofile dommerne i det norske frimurerpedokrati.
Akkurat nå sitter det en frimurerdommer i Agder Lagmannsrett. FRIMURER ARNE LYNG har ikke annet å gjøre enn å dømme Dennis Bowen til å bli sittende inne til Straffesaken hans kommer opp. Bundet av pedopakt eller lojalitetspakten i frimurerlosjen.

Å holde de pedofile hellige.

Straffesaken inneholder sikkert en rekke nye siktelser som stadig dukker opp.

I dette fengslingsmøte dukker det opp en siktelse fra 2016 som kan brukes som risiko for gjentakelsesfare.

Utslagsgivende årsak til at Dennis Scott Bowen fremdeles blir sittende inne er trusselen som Pedodommer Ketil Sondresen dømte som trussel i Sem Kretsfengsel mot tjukk, usikker og svak NAV-sosialklient/arbeider som hevdet dødtrusler når hun hørte "I'll change the system, or die trying.

DE SENDTE INN AMMUNISJON FRA FORVALTNINGSORGANET NAV IGJEN. "Plant en trussel på Dennis Bowen er du snill - han truer systemet så mye, og du er veldig pen og snill som vil gjøre det for meg. Så sender vi ikke barnevernet på deg. Vi bare tuller. Eller tuller vi EGENTLIG?"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nå er det FRIMURER ARNE LYNG ved Agder Lagmannsrett som får testet sin lojalitet i anken. Dennis Scott Bowen måtte skrive alene etter at hans advokat hadde gått bak hans rygg og dolket den.

https://soundcloud.com/klabba/advokat-n ... i-vestfold

Arne Lyng har tidligere vært inne i sakene til Dennis Bowen, og har på ingen som helst måte vært på lag med rettferdigheten. Åpenbart korrupt Lagmannsdommer skal dømme Dennis Bowen til fortsatt- å sitte inne. Han har stillt det samme spørsmålet i to år, og ble for første gang lovet at saken skulle sendes til Statsadvokaten juni/juli 2016.

Ti ganger har han blitt lovet at saken skulle sendes videre, men det har aldri skjedd. Når han ROPER ut at han krever et svar, blir han fengslet. Pedofil dommerkapp-holder vurderer seg habil til tross for søksmål mot Sorenskriver, samt varsel om søksmål mot den pedofile selv.

HABILITETEN SELV, PEDOFILE KETIL HABIL SONDRESEN.

Kjennelsen kan dere lese selv om dere vil. Den oser korrupsjon og degenerert ondskap.

Del 1
https://www.facebook.com/notes/dedikert ... 964674686/

Del 2
https://www.facebook.com/notes/dedikert ... 904651892/

HABILITET OG LIGNENDE
https://www.facebook.com/notes/dedikert ... 108980805/

Tingrettsdommer pedofil Ketil Habil Sondresen:
https://www.facebook.com/notes/hva-mene ... 778837941/

Det skal ikke være silk at Dag Ottar Sanne, Arne Smith, Borch-Nielsen og Nils Astrup kan sette i gang hele maktstrukturen for å ta en person, hans kjæreste/kone og deres fire barn.

Frimureri og Rotary kan ikke tillate Pedofile dommere som går fritt og beskytter hverandre i et system som er gjennomkorrupt.

1. Barn skal ikke brukes i voksnes hevnleker eller lærepenger.

2. Barnevernet er et sykt korrupt system for Rotary/Frimureri-fordelingspolitikk og EUGENIKK. Fordelingen av anbud er gjennomført korrupt overalt i det offentlige Norge. Det er bare tull. Sysselsettingspolitikk som er fordummende og ondskapsfull.

3. Kapitalisere på offentlig velferd er forkastelig profitt. En villet politikk som gjør en stor del av befolkningen byråkratiavhengig gjennom statsstøtteutløsende vedtak/henvisninger/bestillinger/tiltak. Slike som meg som henger på arbeidsmarkedstiltak.

4. NAV som Rotaryorganisasjon.
- Tar ikke mot varsel om kritikkverdige forhold ved gjennomføringen av arbeidsrettede tiltak ved Itas amb AS.
- Eva Bowen blir anmeldt til politiet, og det blir sendt bekymringsmelding til barnevernet, hvor jeg som observatør fikk se at Nestleder for NAV plantet en forfalsket og dum rekvisisjon på mat på Eva Bowen. Eva Bowen ble beskylt for å svindle ved å kopiere den en gang til. De anmeldte selv om vi ble enige om at det var fysisk umulig for Eva Bowen å utføre denne ulovelig operasjon. Signaturen var kopiert på kopimaskin. Eva Bowen måtte ha rappet den etter hun hadde levert den fra seg, og det hadde hun aldri hatt tid til. Hun måtte ha tilgang på kopimaskin i butikken. Jeg kjørte henne når hun handlet maten for matkupongen. Hun har rett på penger rett i hånda, men NAV måtte ydmyke henne. Det var beregning for å få en bekymringsmelding til inn. Siste sprell fra NAV er at de sender inn en tjukk usikker dame som forteller hun blir truet på livet av Dennis Bowen når han sier; "I'll change the system, or die trying".

5. Politivesen som har brutalisert Familien Bowen gjennom to år. Hva i helvetet har gått av politiet. De er dumme som nek, og forsvarer sine pedofile og ellers kriminelle ledere for alt det er verdt. Det er flaut. Jeg har opplevd det selv. Hans Sverre Sjøvold og Odd Reidar Humlevold er pedofile politikonstabler som burde bli fortalt at de må forlate redet. Finne på noe bedre med livet enn å mishandle barn, og motarbeide deres mandat om å være der for folket som betaler deres lønn. Nå betaler vi skatt slik at politiet, barnevern og forvaltningsystemet kan misbruke makt mot hvem det skal være.

6. Påtalegale Pernille Flage som er brutalt farlig med sitt våpen arrestordre, men ikke minst det hun sier og ikke sier. Hun gjør innbrudd i Bowens hjem for å ta deres datamaskin. Dokumentforfalkning og arrogtante/sinnsyke arrestordre. Hun er et langt kapitel for seg selv. Hun får nok stor plass etterhvert.

7. Den pedofile Tingrettsdommer Ketil Sondresen kan ikke herje fritt i domstolene i dette landet. Dag R. Carlstedt er en korrupt sekk av dritt i en billig dress. En pervertert maktfigur som ikke kan holde på sånn han gjør. Derfor er det viktig med litt støtte fordi vi kan ikke akseptere slik pedofili i vår domstol. Tønsberg Tingretts Dag R. Carlstedt frikjente pedofilitiltalte politiadvokat Ketil Sondresen. Han begynte hos pedofile Advokat Petter Tenden i Sandefjord. Dommerstanden i Vestfold består i stor grad av Petter Tendenfolk, spesielt i Tønsberg har jeg inntrykk av.

Pedofil frikjent og ansatt i Tønsberg Tingrett. Dennis Bowen har fortalt at han kan komme til å eksponere hele pedonettverket.

8. Fylkesmann Per Arne Lodding Olsen er pedofil. Han har også drept sin kone. Tidligere kone. Korrupsjonen henger tungt over han. Han er altså kjent pedofil, og har tilsynet over barnevernet i Tønsberg. Hvordan de fordeler barna til fosterforeldre og privatister som tjener penger på barnas små hender. Vi kan ikke ha pedofile Fylkesmenn med tilsynsmyndighet over barnevernet. Det blir feil.

9. Frimureri kan ikke forekomme i offentlige stillinger. Lojalitetspakt som går over folkemakt burde bli nektet akseptert. Når du er så lojal at du ikke varsler eller forsøke å gjøre noe med de pedofile du vet befinner seg i posisjoner i nærheten av deg, blir det patetisk. Barn skal ikke lide mens vi vet om det. Barnevernet som metodebruk er patetisk tortur. Trenering og skuespill. Løgn og bedrag. Det er motbydelig.

10. Rotary Distriktskorrupsjon er gjennomgående. Rotary må bort, og det fort. De pedofile bruker rotaryorganisasjonen i sine nettverksprofiler. Rotary er pedofili. Vi ser det samme systemet med lokale variasjoner overalt. Det er over nå.

VARSLER OM JUSTISMORD BEGÅTT I TØNSBERG TINGRETT OG AGDER LAGMANNSRETT

DETTE ER ET VARSEL OM KRITIKKVERDIGE FORHOLD I RETTSVESENET I DAG

DETTE ER ET VARSEL OM KRITIKKVERDIG STYRING AV LANDET

DETTE ER ET VARSEL OM KRITIKKVERDIG REPRESENTERING AV FOLKETS INTERESSER AV DE FOLKEVALGTE POLITIKERE

DETTE ER ET VARSEL OM GROV KORRUPSJON I DET NORSKE STORTING

DETTE ER ET VARSEL OM AT FRIMURERNE SITTER MED MAKTA OG FORVALTER DEN PÅ KRITIKKVERDIG VIS - DET KAN SYNES SOM LOJALITETSPAKTEN OGSÅ DEKKER KÅTE PEDOFILE LOSJEMENN SOM BESKYTTER SEG SELV OG SINE BRØDRE I PEDOFILI

DETTE ER ET VARSEL OM AT DET VIL KOMME VARSEL HELT TIL DERE BEGYNNER Å OPPFØRE DERE SOM VOKSNE MENNESKER MED EN VISS FORM FOR ANSVARSFØLELSE - ANSVAR FOR HELHETEN - ANSVAR FOR FELLESSKAPET - ANSVAR FOR MENNESKEHETEN - ANSVAR FOR DIN NESTES VE OG VEL

«Dette er pliktens sum: Gjør aldri mot andre noe som ville volde smerte- dersom det ble gjort mot deg.»

«Den som er iferd med å ta en spiss pinne for å pirke i en fugleunge bør først prøve det på seg selv for å kjenne hvor vondt det gjør.»


Mvh

Herr Nilssen

Familiesosiolog


Dennis Bowens søksmål mot Justis- og beredskapsdepartementet.DEDIKERT OSLO TINGRETT·22. MAI 2018Lest 4 ganger
OSLO TINGRETT Det vises till søksmålet Oslo Tingrett skal ha mottatt, og det bes i den sammenheng om svar fra Oslo Tingrett jfr. Forvaltningslovens bestemmelser i § 11 - § 13. Det antas at rettergang vil flyttes til annen domstol, eller bli ledet av dommer uten relasjon til noen av losjene i landet. Slik loven tolkes er det forstått at det kan ventes svar senest uke 22. Imøteser dette. Bilagene er sendt Det Norske Justisdepartement . Det bes om at Tingretten innhenter disse. Jeg er fengslet uten grunn... Med hilsen - Dennis - Scott - Bowen - Brevet levert for posting 05.03.2018. Søksmål mot Det Norske Justisdepartement 1. Grunnlag: - Terror og tortur fra Politidistrikt Sør/Øst- Tilretteleggelse og bistand for gjennomføring av kidnapping, trakassering, terror og tortur fra Tingrettene i Oslo, Tønsberg og Larvik. - Overseelse av konsekvensene som er påført saksøker som følge av følgende varslinger til myndighet: A. Varsling til myndighet om kritikkverdige forhold ved bedriften Itas amb AS. Varsling sendt av Asbjørn Nilssen i mars 2016. B. Varsling sendt til myndighet om omfattende brudd på IA-avtale mellom bedriften Itas amb AS og myndighet sendt av saksøker i april 2016. C. Varsling om kritikkverdige forhold ved Holmestrand Internasjonale Montessoriskole sendt av saksøker juni 2016. D. Varsling til myndighet om alvorlig kritikkverdige forhold i Tønsberg Kommune sendt av saksøker august 2016. E. Ignorering av varslet problemstilling relatert til drapsdømt fylkesmann i Vestfold fylke. F. Manglende bistand og inngripen mot varslet terror og tortur mot saksøker og familien Bowen. G. Manglende inngrep for å stanse omfattende misbruk av embedsstilling i Tønsberg kommune og ved Tønsberg Tingrett. Gjelder Sorenskriver Dag R. Carlstedts viktige rolle som tilrettelegger og deltaker i terroren, trakasseringen og torturen mot saksøker og familien Bowen. H. Likegyldighet til den åpenbare korrupsjonen som preger situasjonene og sakene som skaper, og beviser forbindelser av bedrag og korrupsjon mellom Tingrett i Oslo, Tønsberg og Larvik. I. Ikke gripe inn mot den ulovlige frihetsberøvelsen som saksøker nå utsettes for gjennom den brutale korrupsjonen ved Tønsberg og Larvik tingretter. - All informasjon som vedrører A. til I. er gjort tilgjengelig for Justisdepartementet gjennom utallige forsendelser. Eksempelvis e-poster fra mr.bowen@outlook.com, nicklasbowen@gmail.com, eva:bowen@outlook.com, evasimonsen@outlook.com og nilssen.asbjorn@gmail.com. Det er også sendt informasjon fra scott.bowen@itasamb.no og asbjorn.nilssen@itasamb.no.
2. Justisdepartementets ignoranse til tilkommet informasjon er åpenbar brudd på saksøkers konstitusjonelle menneskerettigheter, og oppfattes som støtte til den terror og tortur familien Bowen er utsatt for uten opphold siden saksøkers ulovlige avskjedigelse fra Itas amb AS 06.04.20016 grunnet varsling til myndighet av mars 2016 - sendt av Asbjørn Nilssen. Det vises i denne sammenheng til justismordet saksøker er utsatt for fra Oslo Tingrett, som Justisdepartementet har blitt omfattende informert om. - At "mektige og korrupte" krefter er involverte i saken kan illustreres med at vi så langt er utsatt for denne umenneskelige groteske oppførselen fra tingrettsdommere, lagmannrettsdommere og høyesterettsdommere, direktorater, rådmenn, ordførere, fylkesmann og mange hundre polititjenestemenn i Politidistrikt Sør/Øst uten at noen med anvar lever opp til sitt ansvar. Vi har, jeg saksøker, og min kone - Eva Bowen og min tidligere sjef ved Itas amb AS - Asbjørn Nilssen - tilsammen forsøkt å få lojal bistand fra tilsammen 18 advokater. Det eneste disse advokatene har evnet å gjøre er å sabotere våre saker. Advokater som Knut Erik Storlykken Søvik, Willy Saar Pedersen, Rune Selbo, Cecilie Schjatvedt, Marie Sølverud, Eli Svele og Olle Nohlin har alle sabotert istedet for å bistå. Disse og flere har ødelagt familien Bowen, økonomien og livsgrunnlaget vårt. Tilsynelatende med glede, og som tjeneste for Rotary og Frimurerlosjene. - Hva angår dette over kan dette bevises og bevisene legges frem under sakens rettergang i form av dokumenter, lydopptak, vitner og film. - Rettsbøkene som følger disse justismord vil tegne et grimt bilde av den torturen familien Bowen er utsatt for. Det er åpenbart at disse samlet sett danner et grunnlag som gjør det umulig for tingrettene i Tønsberg, Larvik og Oslo å kunne fremstå på noen som måter nøytrale. Viser i denne sammenheng til Bilag 1.
3. Det vil bli ført minst åtte vitner fra saksøkers side som vil møte frivillig og femten vitner vil bli bedt om å stevnes som vitner. Det dreier seg blant annet om personer ansatt av Tønsberg Tingrett, Holmestrand Kommune, Tønsberg Kommune, Larvik Kommune, Kongsberg Defence & Aerospace, Oslo Tingrett og tidligere ansatte i Itas amb AS.
4. Det tas forbehold om at saken tilføres beviser og vitner før saken blir satt for rettergang. Fullføring av søksmålet vanskeliggjøres av den dårlige behandlingen jeg utsettes for av Sem Fengsel, samt manglende tilgang til lovtekster og juridisk bistand.
5. Det bes om at saken gis prioritet for slik å stoppe terroren og torturen familien Bowen utsettes for.
- Søksmålet leveres til posting i Sem Fengsel 29.04.2018, og sendes til Oslo Tingrett, samt Justisdepartementet. - Se bilag som følger sendingen. 2 bilag av sider.
Med vennlig hilsen - Dennis - Scott - Bowen - -------------------------------------------------------------------------------------------------------------




On Sunday, April 8, 2018, 5:04:48 PM GMT+2, Asbjørn Nilssen <nilssen.asbjorn@yahoo.com> wrote:


Hei igjen.
Jeg lurer bare på hva Agder Lagmannsrett tenker på. Gjentakelsesfrykt basert på e-posten med fire hunre mottakere, samt lydfil. Posting på Facebook? Hva er det vi bruker rettssystemet til? Nå har jeg fått nok av misbruk av makt. Dere er jo så patetiske også. Hvordan synes dere at dere oppfører dere?

Hva er galt med bildet?

Dere later ikke som om dere ikke er korrupte. Dere bare kjører på med dumskap, ondskap og skuespill. Ser dere ikke hva dere gjør mot dere selv? Dere ydmyker dere selv. Dere fremstår som dumme i hodet. Dere fremstår onde og dumme. Det er er dårlig kombinasjon. Det virker som dere faktisk er onde og dumme. Dommere uten empati. Ingen menneskesjel kanskje. Ettersom de kan være så kalde.

Kalde og dumme i hodet. Dag Bleia Carlstedt er en slik mann. Totalt korrupt uten skrupler. Mannen ble slått som barn. Har bleiefetisj. Et overarbeidet mindreverdighetskompleks som gjør at han skal ta igjen. Korrupt så det lyser. Sitter i doble, triple, fripple roller i barnevernet, psykiatrien og rettssystemet. Det er meningsløst. Hvor lenge har han fått holde på?

Sjøvold som replacement?

Tenk om Sjøvold fikk kontroll over Vestfold, Ringshaug, Tønsberg, Sandefjord, Larvik Havn, Trescow, Barnevernet, VESTFOLD TINGRETT - VEST-VIKEN - Sjekk Palm - Er han fremdeles NASJONAL SAMLING-MANN? Eller kvinne?

Rettsystemet er så latterlige at dette er en innstendig beskjed om at nå må dere vokse opp. Slutt å lek tøffe. Gjentakelsesfrykt :)

Dere driter dere selv ut.

Agder Lagmannsrett forlanger fire uker varetekt for en lydfil, e-post til fire hunder mottakere og en posting på Facebook. Politiet rabler om vold. De kom med terrorutstyr. Hvilken idiot bruker vold mot terrorpolitiet? Hva tror dere om Bowen? At han er totalt irrasjonell?

Hvorfor skal vi forholde oss til lovverk som ikke blir fulgt? Hvorfor skal vi ikke sloss itlbake når politiet ikke er politi, men har forvandlet seg til Rotarysnut på oppdrag for en eller annen taper i losjesystemet. Vet dere hvor patetisk den selvtillitten brorskap følger med seg. Denne usikkerheten. Å vite at alle vil trampe over deg på vei oppover i systemet. Kanskje det ikke virker så kynisk. Det er naturen.

Så dere sitter å dømmer tull Lagmannsretten også. Uten forstand. Uten samvittighet. Det spiller ingen rolle hvordan dere fremstiller dere selv. Dere er likegyldige. Dere kan se så dumme som dumme unger ser ut som dere vil. Dere har ingen selvrespekt. Ingen verdighet. Ingen stil. Dere er på mange måter kun et resultat av konformitet. Losjer. Å tilpasse seg....

Hvordan kan Per Arne Lodding Olsen slippe unna med konedrap, korrupsjon og pedofili uten en høy grad i losjen grunnet hans far. Hadde jeg vært dere så hadde jeg frosset han ute. Han er en motbydelig type. Tenk at en pedofil konedrapsmann skal ha tilsynet til barnevernet i Tønsberg. Han er pedofil, for faen.

Finnes det ingen dømmekraft, eller mener alle at det er litt tøft. Sånn for å vise oss. Rotarystyrke i alle tannhjulsledd.

Agder Lamannsrett. Dommerutvalget av dommere som skal utgjøre et tilsynsutvalg for dommere - Tilsynsutvalget for Dommere, Oslo Tingrett, Borgarting Lagmannsrett, Domstolsadministrasjonen og slike ting. Alt er korrupt. Og det er ingen mulighet til å vinne. Er ikke det litt dårlig gjort? Er ikke det juksing? Bunner ikke juksing ut fra feighet egentlig? Dere må smugpule.... Overgrepet skal være subtilt og snikende. Du skal ikke forstå noe før du tråkker i det.

Dere vet mekanismene. TRENERING.

Fy faen for noen folk som gjør sånt. Det er de laveste av de lave. De uten moral. De som forrakter andre mennesker. De som hater folk. Mannevonde bikkjer. Folk uten noe som helst i topplokkket som får verdens ondeste opplæring. Kynisme i pur form. Æsj.

Dere er så kvalme når dere skuespiller. Det er så jævlig å se på. Magnar Pedersen... Herregud for en jævla taper. Æsj. For en dust. Han hadde sendt ti terrorpoliti for å ta Dennis Bowen, og så sitter han der og er politiadvokat i samme sak. Merkelige greier. Merkelig rettssikkerhet. Dere sviker det vanlige folket. Hvilket land sviker dere da?

Rettferdighet.

Hadde det ikke vært mye morsommere å jobbe med faktisk rettferdighet? Er det på grunn av inkompetanse det foregår bare skuespill? De kan ingenting om hvordan det egentlig skulle fungere? De virker så dumme. Så uverdige. Tapere, på mange måter. De som går rundt med kapper, og sitter og jatter med skammen på andre siden av bordet. Kameraderi samrøre.

Det er skuespillet som er det verste. Menneskene er ikke mennesker. De er dyr. De er rovdyr ute etter penger. De ønsker også litt blod. Men mest penger. Hva er det dere dømmer for. Dersom dere dømmer med hodet opp i rævva, så kan vi vel heller bare legge ned hele systemet. Bruker dere systemet for å vise dere fra en anda dummere side. Dere får liksom ikke toppe dumskapen. Det skal være nedlatende og hoverende. Så dårlig gjort at dommerne får et ondt omdømme.

Det er helt meningsløst alt sammen.

Voks opp Rettsystemet. Vi krever vår Rettssikkerhet jfr. lovene. Alt ut av Grunnloven!


Mvh
Herr Nilssen
Familiesosiolog
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Nasjonal varslergruppe

UNREAD_POST BmOnline » Tor Mai 24, 2018 5:09 pm

Fengslingsmøte 24.04.2018 - Dennis Scott Bowen DEDIKERT OSLO TINGRETT·24. MAI 2018


Sak omhandler forlenget fengsling av meg, -Dennis-Scott-Bowen-.
1.1 Relasjon som gjør fengslingen mulig er den åpenbare korrupsjonen som preger Tønsberg og Larvik tingrett-embeter. Denne korrupsjon blir utdypet i søksmålene som er skrevet og levert til annet Tinghus i annet distrikt. Åpenbart og alvorlig eksempel er den såkalte kjennelsen fra Høyesterett av 19.04.2018 (Bilag 1)

2. Det begjæres at dette dokumentets innhold omtales i Rettsboken når kjennelse om fortsatt fengsling blir notert. Dommer i saken vil saksøkes for tilretteleggelse for, og samarbeid med Politidistrikt Sør-Øst med henblikk på terroren familien Bowen er utsatt for perioden 09.06.2016 til 26.054.3028, jfr. EMK artikkel 3: “Ingen må bli utsatt for tortur eller umenneskelig eller nedverdigende behandling eller straff.”Det bekreftes i Grunnloven § 93
Straffeloven §§ 174-175

2.1 Dokumentets del som omtaler endel av overgrepene fra Politidistrikt Sør-Øst gjennom handlinger satt i spill av politiadvokat Pernille Flage grunngir påstandene om tortur og terror fra Politidistrikt Sør-Øst. Dette utgjør også grunnlaget for søksmålet mot Justisdepartementet som informert part. Rettsbøker fra Oslo Tingrett, Tønsberg Tingrett, Agder Lagmannsrett og Borgarting Lagmannsrett i perioden 20.07.2016 til 26.04.2018, samt mangelen på rettsbøker fra Larvik Tingrett og Høyesterett legger også grunnlaget for søksmålet mot Justisdepartementet.

Mangel på omtale av problemstillingene som belyses fra familien Bowen er der skrikende åpenbar. Dette belyser også korrupsjonen som har preget hele saksgangen. At det synes umulig å få saken flyttet fra Politidistrikt Sør-Øst og Tønsberg Tingrett legger vekt til krorrupsjonspåstander sett i sammenheng med det som er gjort tilgjengelig av informasjon, alle søksmål, klager til tilsynsutvalget, bortkomne anker og søksmål samt anmeldelsene for drapsforsøk av byrettsjustitiarius Dag R. Carlstedt.

Rettens korrupsjon
2.2 Rettens korrupsjon er åpenbart brudd på EMK artikkel 5. “Enhver har rett til personlig frihet og sikkerhet. Ingen må bli berøvet sin frihet unntatt i følgende tilfelle og i samsvar med en fremgangsmåte foreskrevet i lov”: (A) Lovlig frihetsberøvelse av en person som er domfelt av en kompetent domstol, jfr. Straffeloven 2005 §§ 29 og 30. Den såkalte kjennelsen fra Høyesterett - HR - 2018-721-U- er grunngitt uten å ta hensyn til 18 måneders omfattende terror, trakassering og provokasjon fra Politidistrikt Sør-Øst og Påtalemyndighet Pernille Flage. (Se del som om omtaler denne terroren i dette dokument). Det har tross min rett ikke blitt fremlagt signert dokument fra Høyesterett. Ei heller er Rettsbok mulig for meg å få tilgang til.


FENGSLINGSMØTE - NOTER FOR -DENNIS-SCOTT-BOWEN-

Siden september 2016 har Pernille Flage påstått 11 ganger at saken var sendt til statsadvokat.
Siden har vi blitt utsatt for omfattende provokasjon ved stadig og ustoppelig besøk fra uniformerte politi for alle mulige tullete årsaker.
Forkynninger fra namnsmann om økonomiske forhold. Tvangssalg av huset i Nord-Norge. Bevæpnet politi omringer leiligheten.
Krav fra Lindorf. Forkynnet mens politiet omringer leiligheten. Vitner tilstede.
Bevis: Lyd fra namsmann som avviser å ha bedt om slik bistand fra politi.
Hvorfor kommer da politi, gjerne 5 uniformert politibetjenter med 2-3 politibiler helt opp til trappa?

4. Det er over 18 måneder forsøkt å få saken videre. Altså til tiltalebeslutning. 11 ganger er dette sagt at det er gjort, men vist seg å være løgn. I LØPET AV 18 MÅNEDER
Dersom dette ikke dreide seg om å framprovosere en såkalt trussel som kunne gi grunnlag for fengslingen som har vart i fem uker, hvordan kan det ha seg at først etter denne langvarige provokasjon, hvor det også ved fengslingen 01. mars ble fremsatt påstand om at saken var sendt statsadvokaten? 27.03.20187 sendes saken. Dagen før ringte politiet kl. 22.45 angående sak som allerede var avklart med Tingretten i Larvik.

5. Navn på alle som er varslet om søksmål.
6. Begjæring om at forbindelse som nevnes blir notert i Rettsboken.
7. Samvær med våre barn har vært med bevæpna (pistol) politi tilstede. Utenfor og inne i samværslokalet. Det er blitt bedt om redegjørelse for disse ting fra både politi og Tønsberg Kommune. Aldri besvart. Hverken fra politi eller fra kommunen.
Det finnes skriftlig bevis, bevis i form av lydopptak, samt film som viser at dette aldri besvares.

PÅGRIPELSE - SKJÆRTORSDAG - SIDEN HAR HAN BARE DUKKET OPP PÅ FENGSLINGSMØTER - DE HAR AUTOMATGEVÆR RETTET MOT HAN. Arrestasjon - Terrorsnut - For ytringsfrihet og nødrett.

Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Nasjonal varslergruppe

UNREAD_POST BmOnline » Fre Jan 04, 2019 1:28 pm

TRAKASSERING FRA MYNDIGHETENE


TIL

10-AGDERPOSTEN<tusentips@agderposten.no>;11-NATIONEN<alexander.gjermundshaug@nationen.no>;12-GLÅMDALEN<tips@glomdalen.no>;13-TONSBERGS BLAD<sigmund.kydland@tb.no>;1-HARDANGER FOLKEBLAD<eivind@hardanger-folkeblad.no>;Barrister Kodjo Mensah<kodjomensahchambers@outlook.com>;Marianne Bugge<mannemi73@gmail.com>;Sande VF Ordfører Elin Gran Weggesrud<ordforer@sande-ve.kommune.no>;SFFKM – Maria Collett Knagenhjelm<fmsfmck@fylkesmannen.no>;SFFKM – Tore Larsen<fmsftla@fylkesmannen.no>;U S Embassy Norge<OsloACS@state.gov>;U S Embassy Norge<fbu.oslo@ssa.gov>;VFFK - Vestfold Fylkeskommune<firmapost@vfk.no>;Åshild Kjelsnes<ashild.kjelsnes@sfj.no>;Asker og Bærum Tingrett<abtingrett@domstol.no>;Klæbu-Elisabeth-eiend og komtek Høyem<elisabeth.hoyem@klabu.kommune.no>;Klæbu Formanskap Ole Eilif Horgøien<ole.horgoien@klabu.kommune.no>;Klæbu Formanskap Paal Christian Bjønnes<paal.christian.bjonnes@klabu.kommune.no>;Klæbu Formansk Efia Marie Damba<efia.marie.damba@klabu.kommune.no>;Klæbu Jarle Martin – VARAORDF Gundersen<jarle.martin.gundersen@klabu.kommune.no>;Klæbu Kommune<postmottak@klabu.kommune.no>;SFFKH – Ingrid Fåberg<fmsfifa@fylkesmannen.no>;SFFKJ – Elisabeth Lund Iversen<fmsfeli@fylkesmannen.no>;Tor Åge Berglid<taberglid@gmail.com>;Albert Smith<contact@ebusinesshall.com>;2-VARDEN<redaksjonen@varden.no>;3-HADELAND<ssb@hadeland.net>;4-Sør varanger avis<redaksjon@sva.no>;5-NORHORDLAND<redaksjonen@nordhordland.no>;6- OPPLAND ARBEIDERBLAD<tips@oa.no>;7-GUDBRANDSDØLEN DAGNINGEN<redaksjonen@gd.no>;8-AVISA NORDLAND<tips@an.no>;9-FREDRIKSSTAD BLAD<tips@f-b.no>;14-GJENGANGEREN<redaksjonen@gjengangeren.no>;15-HAMAR DAGBLAD<redaksjonen@hamar-dagblad.no>;16-KRAGERO BLAD VESTMAR<redaksjonen@kv.no>;17-LAAGENDALSPOSTEN<redaksjonen@laagendalsposten.no>;18-LIERPOSTEN<redaksjonen@lierposten.no>;19-MOSS AVIS<tips@moss-avis.no>;20-NORDSTRANDS BLAD<martin.gray@oblad.no>;21-RINGSAKER BLAD<redaksjonen@ringsaker-blad.no>;22-ROYKEN OG HURUMS AVIS<redaksjonen@rha.no>;23-SANDE AVIS<redaksjonen@sandeavis.no>;24 AVISEN<24avisen@gmail.com>;24-SANDEFJORDS BLAD<redeaksjonen@sb.no>;Norge I Dag<idag@idag.no>;Anders - Nasjonal Pedersen - Varslingsgruppe<apgamvik@live.com>;Asbjørn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;NRK Nyhetstips<03030@nrk.no>;TV2 Tips<tips@tv2.no>;Buskerud-Helen Bjørnøy<fmbuhob@fylkesmannen.no>;Hans Kristian Gaarder<hansgaarder@gmail.com>;VG<2200@vg.no>;Dagbladet<2400@db.no>;Gunnar Olav Hæreid<fmsfgoh@fylkesmannen.no>;Ola Normann<Iamvillmannen@gmail.com>;Anne Karin Hamre<fmsfAKH@fylkesmannen.no>;Per Einar Guthus<peguthus@gmail.com>;Catherine Hellings<brde4pie@gmail.com>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Anne Britt Kilen<anne.britt.kilen@luster.kommune.no>;Lars Inge Rønbeck<lars.inge.ronbeck@gmail.com>;Rannveig Skår<rannveig.adelheid.gram.skar@politiet.no>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Advokatforeningen<post@advokatforeningen.no>;søren satans advokat hellenes<post@advokateneilarvik.no>;Sem fengsel<postmottak-8330@kriminalomsorg.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;Buskerud Fylkeslege Ketil Kongelstad<fmbukko@fylkesmannen.no>;Nils Hoel<nils.hoel@yahoo.no>;Ingar Grøndal<grondahl.ingar.56@gmail.com>;Lizbeth Anita Lamey<Lizside@hotmail.com>;Øivind Walter<Walthersens@gmail.com>;Rune H Amundsen<amund66@gmail.com>;Gunnar Lunde<post@advokat-lunde.no>;Stephan Torp<stephan.torp@jd.dep.no>;Jarle Skartun<jarle.skartun@luster.kommune.no>;Ivar Kvalen<ivar.kvalen@luster.kommune.no>;erlend aune<erlend.aune@vestfossenlegesenter.nhn.no>;haakon.fredrik@advokatborgen.no<haakon.fredrik@advokatborgen.no>;Connie Eng<connie72eng@gmail.com>;Hanne Kløvig<hannemedny@gmail.com>;Sigrid Solberg<sigsol@outlook.com>;Henny Solberg Haugen<hennysolberghaugen@outlook.com>;Per Stensland<fmsfpst@fylkesmannen.no>;Jacob Andersen<fmsfjan@fylkesmannen.no>;Helseminister Bent Høie<postmottak@hod.dep.no>;



Go'dag!


Vi er Nasjonale Varslergruppe


Nasjonale Varslergruppe opererer over hele landet, også inividuelt og som en samlet enhet hvor vi tar for oss alle rapporter som meddeles oss i forbindelse med overgrep og forbrytelser imot nordmenns basiske menneskerettigheter.

Straffeforfølgelse Stevning.rtf [ 8.9 KiB | Vist 4598 ganger ]



Vanja Lousie Tangen ifra Oslo har henvendt seg til Nasjonale Varslergruppe i den hensikt å søke beskyttelse imot korrupte Polititjenestemenn og Domstoler.


Vi har tidligere gjentatte ganger rapportert til alle ansvarlige instanser om den omfattende trakassering, intimidering og endog selektive drap som Politiet i PST (Politiets Sikkerhetstjeneste) er blitt avslørt står bak. Bevis er i tillegg blitt oversendt men blir ikke tatt ad notam.


Her er også involvert NSM (Norsk Sikkerhetsmyndighet) og dobbeltprofilene i NKom (Norsk Kommunikasjonsmyndighet) pluss Datatilsynet.


All ledelse ved NAV.kontorene er likeledes fungerende under åket til SYSTEMET hvor alle som har oppdaget korrupsjonen som skjer i og omkring NAV blir tilsidesatt, trenert, boikottet og tilogmed intimidert ifra å insistere på feil og provoserende saksbehandling.


Hoveddeltakerne her er Undermenneskene i Mafianettverket innenfor Kontroll - og Konstitusjonskomiteen på Stortinget, EOS-utvalget (Etterretnings-, Overvåknings- og Sikkerhetstjenesten) og Justisdepartementet.


Nasjonale Varslergruppe gjorde en sondering for ca 3 år siden i mere enn 80% av landets kommuner og gjorde de mest sjokkerende avsløringer om hvordan Agenda21 allerede var blitt etablert der; ALLE kommunenes Kontroll-komiteer var blitt infiltrert og korrumpert.


Alle disse sjokkerende avsløringer førte videre til bekreftelsen på at alle landets aviser og media også var blitt til slaver av ÅKET i den paralelle stat, og at kun profilerte saker ble 'hentet inn' etter instruks ifra Mediahuset Schibsted o.a. slik at massene hadde noe å kaste bort tiden på.


Vanja Louise Tangen har ingen inntekt og er derfor berettiget dekning av Rettsgebyr i Tingretten. Hun har kun søkt om dekning av Rettsgebyr gjennom Fylkesmannen siden hun vil stå frem som Selvprosederende sammen med gratis bistandsadvokat som hun har krav på. Her viser det seg at Norge heller ikke følger internasjonalt regelverk slik at Domstolene normalt vil nekte borgere på grasrotplanet slik hjelp, kun personer av en viss kategori, slike som Krekar, vil ha tilgang på slik bistand og tilogmed permanent.


Hun har fått avslag på dekning av Rettsgebyr (Kr.5600,-) fordi hennes stevning er 'uprioritert'. Nasjonale Varslergruppe har kjennskap til at dette i praksis betyr at alle saker imot Staten er uprioriterte og at Fylkesmannen dermed har en dobbeltrolle som også innebærer at han har Sorenskrivermakt til å ta dommeravgjørelser før saken kan presenteres for Retten; altså et såkalt "Quick Fix".


For ca 2-1/2 år siden sendte Nasjonale Varslergruppe ut spørsmål til ca 40 advokater fra de mest anerkjente advokatfirma rundt om i landet om de kjente til denne nye statusen til Fylkesmannen samt den nye lovparagrafen om avslag av fri rettshjelp og rettsgebyr for uprioriterte saker, INGEN kjente til den av de som svarte. Heller ikke pressa svarte oss på om de kunne undersøke hva som la bak her.


Vi fant ut at denne lovparagrafen hadde sneket seg inn bakveien et sted på slutten av 2015 beg 2016, alt gjort uten folkets tillatelse og signatur.


I forbindelse med stevningen til Hjelpepleier Vanja Louise Tangen er Nasjonale Varselgruppes kommentar at et søksmål av så alvorlig karakter imot en Statsinsstans SKAL og MÅ unntaes øknonomiske belastninger på skadelidende.


Det er her snakk om at en av landets viktigste instanser selv må foreta en dyp selvransakelse av sin egen rolle i samfunnet og at Justisdept og Kontroll - og Konstitusjonskomiteen på Stortinget må overse og eventuelt avskjedige og straffeforfølge de skyldige som helt klart finnes i dette tilfellet.


Denne opgaven kan ikke overlates til Politiet som er funksjonsudyktige her, heller ikke til Domstolene som er i enda verre forfatning.


Dette har vi i en årrekke observert at ALDRI skjer fordi banditter og kriminelle allerede for lengst sitter i alle kontrollfunksjoner.


Tilogmed i Tilsynsutvalget for Dommere sitter avstumpede Undermennesker som enda ikke, og etter flere år, har vært istand til å avskjedige og rettsforfølge 4-fire Høyesterettsdommere, 2-to Sorenskrivere og en Tingrettsdommer som Nasjonale Varslergruppe rapporterte om som fullstendig korrupte og med tilstrekkelig bevis for at disse personer aldri senere kunne få tilgang i offentlige funksjoner.


I denne saken til Vanja Louise Tangen inngår Eiendomsutviklerne i infame OBOS som er velkjente i Nasjonale Varslergruppe og vi har ved flere anledninger kommet med detaljert informasjon om deres operasjoner og kjelteringstreker hvor mobberne i PST, Namsmannnen og Frimurerdommere deltar i hylekoret for deres beskyttelse og hvor drivkraften er penger, posisjonering og økt status.


Makten til disse kjeltringene er uinnskrenket siden de er beskyttet gjennom Direktoratet for Samfunnssikkerhet og Beredskap og er utenfor demokratisk kontroll og representerer landets verste kreftsvulst og som har tappet landet for store ressurser gjennom sitt nettverk i "Stay Behind" (De skjulte tjenester) siden krigen.



Vanja Louise Tangen har vært fullstendig uvitende om hva som har vært grunnen til de mange års trakasseringer og hvor PST svidde av hennes bosted i tillegg. Hun har nå fått en innføring i tingenes tilstand og hvordan hun uforskyldt har blitt skadelidende gjennom landets verste kynikere. De skal få lov til å holde på enda en stund til men så er det slutt.


Vanja er derfor, et av flere, viktige sannhetsvitner imot Myndighetens korrupsjons- og terrorvelde og vil få støtte og assistanse ifra oss i Nasjonale Varslergruppe. Vi vil være med henne på ferden og er oppriktig takknemlige for at hun tok kontakt.


Vi advarer kontinuerlig våre myndigheter om kursen de har valgt for å ødelegge Nasjonen.


Derfor har ÅNDSMAKTEN landet og erklærer:




FORDI MENNESKEHETEN STÅR PÅ RANDEN AV EN VERDENSKRISE AV ENORME PROPORSJONER, ER DET LIVSVIKTIG AT JEG, KRISTUS, KOMMER TIL ALLE SOM VIL LYTTE.

JEG VIL ADVARE DEM I HØYE STILLINGER I KIRKEN, DOMSTOLER OG REGJERING SOM FEILER I DERES ANSVAR MOT MENNESKER I DENNE KRITISKE TIDEN. DE VIL EVENTUELT MOTTA TILBAKE ENORMT MERE AV DEN MANGEL PÅ MORAL SOM DE VISTE NÅR DE MISLIGHOLDT SINE JORDISKE PLIKTER. DE VIL FØLE SMERTEN AV LIVENE TIL DEM SOM HAR BLITT SKADET OG ØDELAGT PÅ GRUNN AV DERES MORALSKE UAKTSSOMHET, SPUNNET PÅ SINE EGNE LIV.



Til disse som søker trøst og beskyttelse i disse tider: (Dette er ikke religion)





http://www.christsway.co.za

Christ Speaks His Truth/Home - Christ's Way
http://www.christsway.co.za
I, the CHRIST, Have descended from the Highest Celestial Realms in the Eternal Realms of Being to speak to you. I have come expressly to rectify the misinterpretations of my Teachings in Palestine






Anders Pedersen
Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Medlem av FAMPO (Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)


Nasjonale Varslergruppe er også innlemmet gjennom våre knutepunkter i New York, London, Melbourne, Roma, New Delhi o.a. for den globale spirituelle oppvåkning.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Nasjonal varslergruppe

UNREAD_POST Elmer Solberg » Man Jan 07, 2019 6:04 am

TO:
Statsminister Erna Solberg<postmottak@smk.dep.no>;Justisdepartementet<postmottak@jd.dep.no>;Linda - Barne- og likestillingsminister Hofstad Helleland<postmottak@bld.dep.no>;
/CC
oivin.christiansen@uni.no<oivin.christiansen@uni.no>;marte.fylkesnes@uni.no<marte.fylkesnes@uni.no>;hjordisr.saupstad@bufetat.no<hjordisr.saupstad@bufetat.no>;anne.lise.edvardsen@bufetat.no<anne.lise.edvardsen@bufetat.no>;frydenberg.postmottak@bfe.oslo.kommune.no<frydenberg.postmottak@bfe.oslo.kommune.no>;sor.varanger.familierad@bufetat.no<sor.varanger.familierad@bufetat.no>;post@kirkensfamilievern.no<post@kirkensfamilievern.no>;kf.follo@bufetat.no<kf.follo@bufetat.no>;ovre.telemark@bufetat.no<ovre.telemark@bufetat.no>;familievernkontoret.haugalandet@bufetat.no<familievernkontoret.haugalandet@bufetat.no>;kf.otta@bufetat.no<kf.otta@bufetat.no>;kf.hallingdal@bufetat.no<kf.hallingdal@bufetat.no>;post@familievern.net<post@familievern.net>;ringerike.familievernkontor@bufetat.no<ringerike.familievernkontor@bufetat.no>;kf.mosjoen@bufetat.no<kf.mosjoen@bufetat.no>;familievernkontoret.sor-trondelag@bufetat.no<familievernkontoret.sor-trondelag@bufetat.no>;familievernkontoret.sor-rogaland@bufetat.no<familievernkontoret.sor-rogaland@bufetat.no>;henrik.nielsen@bufdir.no<henrik.nielsen@bufdir.no>;Pal.christian.bergstrom@bufetat.no<Pal.christian.bergstrom@bufetat.no>;Anne.therese.melbye@bufetat.no<Anne.therese.melbye@bufetat.no>;Trond.nygard-sture@bufetat.no<Trond.nygard-sture@bufetat.no>;Jonny.berg@bufetat.no<Jonny.berg@bufetat.no>;Oistein.sovik@bufetat.no<Oistein.sovik@bufetat.no>;ingrid.pelin.berg@bufetat.no<ingrid.pelin.berg@bufetat.no>;trude.borge.iversen@bufetat.no<trude.borge.iversen@bufetat.no>;Ellen.olness.nadim@bufetat.no<Ellen.olness.nadim@bufetat.no>;kompetanseteamet@bufdir.no<kompetanseteamet@bufdir.no>;emb.nairobi@mfa.no<emb.nairobi@mfa.no>;emb.ankara@mfa.no<emb.ankara@mfa.no>;UDops@mfa.no<UDops@mfa.no>;fmhepost@fylkesmannen.no<fmhepost@fylkesmannen.no>;fmoppost@fylkesmannen.no<fmoppost@fylkesmannen.no>;fmbupost@fylkesmannen.no<fmbupost@fylkesmannen.no>;fmvepost@fylkesmannen.no<fmvepost@fylkesmannen.no>;fmtepost@fylkesmannen.no<fmtepost@fylkesmannen.no>;fmavpost@fylkesmannen.no<fmavpost@fylkesmannen.no>;fmropost@fylkesmannen.no<fmropost@fylkesmannen.no>;fmhopostmottak@fylkesmannen.no<fmhopostmottak@fylkesmannen.no>;fmsfpost@fylkesmannen.no<fmsfpost@fylkesmannen.no>;postmottak@fmmr.no<postmottak@fmmr.no>;fmtlpost@fylkesmannen.no<fmtlpost@fylkesmannen.no>;fmnopost@fylkesmannen.no<fmnopost@fylkesmannen.no>;fmtrpostmottak@fylkesmannen.no<fmtrpostmottak@fylkesmannen.no>;fmfipostmottak@fylkesmannen.no<fmfipostmottak@fylkesmannen.no>;mbe@bld.dep.no<mbe@bld.dep.no>;ejo@bld.dep.no<ejo@bld.dep.no>;rak@bld.dep.no<rak@bld.dep.no>;spe@bld.dep.no<spe@bld.dep.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;rune.solberg@asd.dep.no<rune.solberg@asd.dep.no>;ragnhild.nordaas@asd.dep.no<ragnhild.nordaas@asd.dep.no>;Eli.Telhaug@asd.dep.no<Eli.Telhaug@asd.dep.no>;nke@asd.dep.no<nke@asd.dep.no>;has@asd.dep.no<has@asd.dep.no>;omy@asd.dep.no<omy@asd.dep.no>;Kjetil.Moen@bld.dep.no<Kjetil.Moen@bld.dep.no>;Inge.Ovesen@bld.dep.no<Inge.Ovesen@bld.dep.no>;Hege.Nygard@bld.dep.no<Hege.Nygard@bld.dep.no>;redaksjonen@dss.dep.no<redaksjonen@dss.dep.no>;ans@asd.dep.no<ans@asd.dep.no>;presse@asd.dep.no<presse@asd.dep.no>;caroline@barnevernsbarna.no<caroline@barnevernsbarna.no>;styret@barnevernsbarna.no<styret@barnevernsbarna.no>;fmfiemba@fylkesmannen.no<fmfiemba@fylkesmannen.no>;fmfigae@fylkesmannen.no<fmfigae@fylkesmannen.no>;fmfiinal@fylkesmannen.no<fmfiinal@fylkesmannen.no>;fmtrhbr@fylkesmannen.no<fmtrhbr@fylkesmannen.no>;fmtrobj@fylkesmannen.no<fmtrobj@fylkesmannen.no>;fmtrsme@fylkesmannen.no<fmtrsme@fylkesmannen.no>;fmtrtmw@fylkesmannen.no<fmtrtmw@fylkesmannen.no>;fmnotab@fylkesmannen.no<fmnotab@fylkesmannen.no>;fmnossn@fylkesmannen.no<fmnossn@fylkesmannen.no>;mnogiv@fylkesmannen.no<mnogiv@fylkesmannen.no>;fmnojko@fylkesmannen.no<fmnojko@fylkesmannen.no>;fmtlimd@fylkesmannen.no<fmtlimd@fylkesmannen.no>;fmtldbe@fylkesmannen.no<fmtldbe@fylkesmannen.no>;fmtloal@fylkesmannen.no<fmtloal@fylkesmannen.no>;mda@asd.dep.no<mda@asd.dep.no>;post@mfa.no<post@mfa.no>;Asbørn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Anders Varslingsgruppen Pedersen<apgamvik@live.com>;Rune Fardal<rune@fardal.no>;Marius Reikerås<marius@reikeras.no>;Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Catherine309y<catherine309y@startmail.com>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Ronny Solem<ronsolem@gmail.com>;


Re: SYSTEMATISKE GRUNNLOVSBRUDD PÅPEKES HER

Fra
Rasmussen Trond

Til
Elmer Solberg

Dato
I dag 07.01.2019 kl 00:43


Av sikkerhetsgrunner er bilder lagret på eksterne servere blokkert fra denne e-postmeldingen Vis bilder



Gi nå faen å sende disse meldingene

Rasmussen Trond <Trond.Rasmussen@asd.dep.no>

Sendt fra min iPhone



Kan jeg tillate meg å spørre trond rasmussen, hva i all verden han tror han er, om han mener han kan behandle slike varslinger på en sådan skjødesløs måte. Jeg forlanger den fyren FJERNET fra asd.dep øyeblikkelig. Vi folket er ikke tjent med å ha slike maktarrogante høye på seg selv "drittsekker", sittende der å beskytte kjeltringene i makteliten, fremfor oss FOLKET. Det gjelder for øvrig dere alle som så langt har neglisjert alt av varslinger som kommer fra oss Det Norske Folk.

Eg er såvist ikkje den einaste har dykk vel registrert.



Med venleg helsing

Elmer Solberg

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Medlem av FAMPO (Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)



Nasjonale Varslergruppe er også innlemmet gjennom våre knutepunkter i New York, London, Melbourne, Roma, New Delhi o.a. for den globale spirituelle oppvåkning.
Elmer Solberg
 

Re: Nasjonal varslergruppe

UNREAD_POST Øyvind Aarsnes » Man Jan 07, 2019 10:55 am

Til:
Elmer Solberg<elmesol@online.no>;Statsminister Erna Solberg<postmottak@smk.dep.no>;Justisdepartementet<postmottak@jd.dep.no>;Linda - Barne- og likestillingsminister Hofstad Helleland<postmottak@bld.dep.no>;

CC/
oivin.christiansen@uni.no<oivin.christiansen@uni.no>;marte.fylkesnes@uni.no<marte.fylkesnes@uni.no>;hjordisr.saupstad@bufetat.no<hjordisr.saupstad@bufetat.no>;anne.lise.edvardsen@bufetat.no<anne.lise.edvardsen@bufetat.no>;frydenberg.postmottak@bfe.oslo.kommune.no<frydenberg.postmottak@bfe.oslo.kommune.no>;sor.varanger.familierad@bufetat.no<sor.varanger.familierad@bufetat.no>;post@kirkensfamilievern.no<post@kirkensfamilievern.no>;kf.follo@bufetat.no<kf.follo@bufetat.no>;ovre.telemark@bufetat.no<ovre.telemark@bufetat.no>;familievernkontoret.haugalandet@bufetat.no<familievernkontoret.haugalandet@bufetat.no>;kf.otta@bufetat.no<kf.otta@bufetat.no>;kf.hallingdal@bufetat.no<kf.hallingdal@bufetat.no>;post@familievern.net<post@familievern.net>;ringerike.familievernkontor@bufetat.no<ringerike.familievernkontor@bufetat.no>;kf.mosjoen@bufetat.no<kf.mosjoen@bufetat.no>;familievernkontoret.sor-trondelag@bufetat.no<familievernkontoret.sor-trondelag@bufetat.no>;familievernkontoret.sor-rogaland@bufetat.no<familievernkontoret.sor-rogaland@bufetat.no>;henrik.nielsen@bufdir.no<henrik.nielsen@bufdir.no>;Pal.christian.bergstrom@bufetat.no<Pal.christian.bergstrom@bufetat.no>;Anne.therese.melbye@bufetat.no<Anne.therese.melbye@bufetat.no>;Trond.nygard-sture@bufetat.no<Trond.nygard-sture@bufetat.no>;Jonny.berg@bufetat.no<Jonny.berg@bufetat.no>;Oistein.sovik@bufetat.no<Oistein.sovik@bufetat.no>;ingrid.pelin.berg@bufetat.no<ingrid.pelin.berg@bufetat.no>;trude.borge.iversen@bufetat.no<trude.borge.iversen@bufetat.no>;Ellen.olness.nadim@bufetat.no<Ellen.olness.nadim@bufetat.no>;kompetanseteamet@bufdir.no<kompetanseteamet@bufdir.no>;emb.nairobi@mfa.no<emb.nairobi@mfa.no>;emb.ankara@mfa.no<emb.ankara@mfa.no>;UDops@mfa.no<UDops@mfa.no>;fmhepost@fylkesmannen.no<fmhepost@fylkesmannen.no>;fmoppost@fylkesmannen.no<fmoppost@fylkesmannen.no>;fmbupost@fylkesmannen.no<fmbupost@fylkesmannen.no>;fmvepost@fylkesmannen.no<fmvepost@fylkesmannen.no>;fmtepost@fylkesmannen.no<fmtepost@fylkesmannen.no>;fmavpost@fylkesmannen.no<fmavpost@fylkesmannen.no>;fmropost@fylkesmannen.no<fmropost@fylkesmannen.no>;fmhopostmottak@fylkesmannen.no<fmhopostmottak@fylkesmannen.no>;fmsfpost@fylkesmannen.no<fmsfpost@fylkesmannen.no>;postmottak@fmmr.no<postmottak@fmmr.no>;fmtlpost@fylkesmannen.no<fmtlpost@fylkesmannen.no>;fmnopost@fylkesmannen.no<fmnopost@fylkesmannen.no>;fmtrpostmottak@fylkesmannen.no<fmtrpostmottak@fylkesmannen.no>;fmfipostmottak@fylkesmannen.no<fmfipostmottak@fylkesmannen.no>;mbe@bld.dep.no<mbe@bld.dep.no>;ejo@bld.dep.no<ejo@bld.dep.no>;rak@bld.dep.no<rak@bld.dep.no>;spe@bld.dep.no<spe@bld.dep.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;rune.solberg@asd.dep.no<rune.solberg@asd.dep.no>;ragnhild.nordaas@asd.dep.no<ragnhild.nordaas@asd.dep.no>;Eli.Telhaug@asd.dep.no<Eli.Telhaug@asd.dep.no>;nke@asd.dep.no<nke@asd.dep.no>;has@asd.dep.no<has@asd.dep.no>;omy@asd.dep.no<omy@asd.dep.no>;Kjetil.Moen@bld.dep.no<Kjetil.Moen@bld.dep.no>;Inge.Ovesen@bld.dep.no<Inge.Ovesen@bld.dep.no>;Hege.Nygard@bld.dep.no<Hege.Nygard@bld.dep.no>;redaksjonen@dss.dep.no<redaksjonen@dss.dep.no>;ans@asd.dep.no<ans@asd.dep.no>;presse@asd.dep.no<presse@asd.dep.no>;caroline@barnevernsbarna.no<caroline@barnevernsbarna.no>;styret@barnevernsbarna.no<styret@barnevernsbarna.no>;fmfiemba@fylkesmannen.no<fmfiemba@fylkesmannen.no>;fmfigae@fylkesmannen.no<fmfigae@fylkesmannen.no>;fmfiinal@fylkesmannen.no<fmfiinal@fylkesmannen.no>;fmtrhbr@fylkesmannen.no<fmtrhbr@fylkesmannen.no>;fmtrobj@fylkesmannen.no<fmtrobj@fylkesmannen.no>;fmtrsme@fylkesmannen.no<fmtrsme@fylkesmannen.no>;fmtrtmw@fylkesmannen.no<fmtrtmw@fylkesmannen.no>;fmnotab@fylkesmannen.no<fmnotab@fylkesmannen.no>;fmnossn@fylkesmannen.no<fmnossn@fylkesmannen.no>;mnogiv@fylkesmannen.no<mnogiv@fylkesmannen.no>;fmnojko@fylkesmannen.no<fmnojko@fylkesmannen.no>;fmtlimd@fylkesmannen.no<fmtlimd@fylkesmannen.no>;fmtldbe@fylkesmannen.no<fmtldbe@fylkesmannen.no>;fmtloal@fylkesmannen.no<fmtloal@fylkesmannen.no>;mda@asd.dep.no<mda@asd.dep.no>;post@mfa.no<post@mfa.no>;Asbørn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Anders Varslingsgruppen Pedersen<apgamvik@live.com>;Rune Fardal<rune@fardal.no>;Marius Reikerås<marius@reikeras.no>;Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Catherine309y<catherine309y@startmail.com>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Ronny Solem<ronsolem@gmail.com>;

7. januar 2019

Trond Rasmussen!

Du er statsansatt og det vil si at du først og fremst har et ansvar med å oppføre deg, opptre sakelig overfor folket når de henvender seg til departementene. Du viser her det stikk motsatte. Dere skal være folkets tjenere og ikke fokets herrer med en "uforskammet opptreden". Les denne artikelen fra Frank Aarebrot som bekrefter det Elmer Solberg varsler om og oppfør deg heretter sakelig mot folk som varsler om retsstridige forhold i og utenfor stortinget. https://www.dagbladet.no/nyheter/storti ... n/66101217

Mvh.

Øyvind Aarsnes

grunnlovens-vektere.com


Den 07.01.2019 01:33, skrev Elmer Solberg:

Re: SYSTEMATISKE GRUNNLOVSBRUDD PÅPEKES HER

Fra
Rasmussen Trond

Til
Elmer Solberg

Dato
I dag 07.01.2019 kl 00:43


Av sikkerhetsgrunner er bilder lagret på eksterne servere blokkert fra denne e-postmeldingen Vis bilder



Gi nå faen å sende disse meldingene

Rasmussen Trond <Trond.Rasmussen@asd.dep.no>

Sendt fra min iPhone



Kan jeg tillate meg å spørre trond rasmussen, hva i all verden han tror han er, om han mener han kan behandle slike varslinger på en sådan skjødesløs måte. Jeg forlanger den fyren FJERNET fra asd.dep øyeblikkelig. Vi folket er ikke tjent med å ha slike maktarrogante høye på seg selv "drittsekker", sittende der å beskytte kjeltringene i makteliten, fremfor oss FOLKET. Det gjelder for øvrig dere alle som så langt har neglisjert alt av varslinger som kommer fra oss Det Norske Folk.

Eg er såvist ikkje den einaste har dykk vel registrert.



Med venleg helsing

Elmer Solberg

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Medlem av FAMPO (Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)



Nasjonale Varslergruppe er også innlemmet gjennom våre knutepunkter i New York, London, Melbourne, Roma, New Delhi o.a. for den globale spirituelle oppvåkning.
Øyvind Aarsnes
 

Re: Nasjonal varslergruppe

UNREAD_POST Øyvind Aarsnes » Ons Jan 09, 2019 7:41 am

Til:
Elmer Solberg<elmesol@online.no>;Domstoladministrasjonen<postmottak@domstol.no>;

CC/
10-AGDERPOSTEN<tusentips@agderposten.no>;11-NATIONEN<alexander.gjermundshaug@nationen.no>;12-GLÅMDALEN<tips@glomdalen.no>;13-TONSBERGS BLAD<sigmund.kydland@tb.no>;1-HARDANGER FOLKEBLAD<eivind@hardanger-folkeblad.no>;Barrister Kodjo Mensah<kodjomensahchambers@outlook.com>;Marianne Bugge<mannemi73@gmail.com>;Sande VF Ordfører Elin Gran Weggesrud<ordforer@sande-ve.kommune.no>;SFFKM – Maria Collett Knagenhjelm<fmsfmck@fylkesmannen.no>;SFFKM – Tore Larsen<fmsftla@fylkesmannen.no>;U S Embassy Norge<OsloACS@state.gov>;U S Embassy Norge<fbu.oslo@ssa.gov>;VFFK - Vestfold Fylkeskommune<firmapost@vfk.no>;Åshild Kjelsnes<ashild.kjelsnes@sfj.no>;Asker og Bærum Tingrett<abtingrett@domstol.no>;Klæbu-Elisabeth-eiend og komtek Høyem<elisabeth.hoyem@klabu.kommune.no>;Klæbu Formanskap Ole Eilif Horgøien<ole.horgoien@klabu.kommune.no>;Klæbu Formanskap Paal Christian Bjønnes<paal.christian.bjonnes@klabu.kommune.no>;Klæbu Formansk Efia Marie Damba<efia.marie.damba@klabu.kommune.no>;Klæbu Jarle Martin – VARAORDF Gundersen<jarle.martin.gundersen@klabu.kommune.no>;Klæbu Kommune<postmottak@klabu.kommune.no>;SFFKH – Ingrid Fåberg<fmsfifa@fylkesmannen.no>;SFFKJ – Elisabeth Lund Iversen<fmsfeli@fylkesmannen.no>;Tor Åge Berglid<taberglid@gmail.com>;Albert Smith<contact@ebusinesshall.com>;2-VARDEN<redaksjonen@varden.no>;3-HADELAND<ssb@hadeland.net>;4-Sør varanger avis<redaksjon@sva.no>;5-NORHORDLAND<redaksjonen@nordhordland.no>;6- OPPLAND ARBEIDERBLAD<tips@oa.no>;7-GUDBRANDSDØLEN DAGNINGEN<redaksjonen@gd.no>;8-AVISA NORDLAND<tips@an.no>;9-FREDRIKSSTAD BLAD<tips@f-b.no>;14-GJENGANGEREN<redaksjonen@gjengangeren.no>;15-HAMAR DAGBLAD<redaksjonen@hamar-dagblad.no>;16-KRAGERO BLAD VESTMAR<redaksjonen@kv.no>;17-LAAGENDALSPOSTEN<redaksjonen@laagendalsposten.no>;18-LIERPOSTEN<redaksjonen@lierposten.no>;19-MOSS AVIS<tips@moss-avis.no>;20-NORDSTRANDS BLAD<martin.gray@oblad.no>;21-RINGSAKER BLAD<redaksjonen@ringsaker-blad.no>;22-ROYKEN OG HURUMS AVIS<redaksjonen@rha.no>;23-SANDE AVIS<redaksjonen@sandeavis.no>;24 AVISEN<24avisen@gmail.com>;24-SANDEFJORDS BLAD<redeaksjonen@sb.no>;Norge I Dag<idag@idag.no>;Anders - Nasjonal Pedersen - Varslingsgruppe<apgamvik@live.com>;Asbjørn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;NRK Nyhetstips<03030@nrk.no>;TV2 Tips<tips@tv2.no>;Buskerud-Helen Bjørnøy<fmbuhob@fylkesmannen.no>;Hans Kristian Gaarder<hansgaarder@gmail.com>;VG<2200@vg.no>;Dagbladet<2400@db.no>;Gunnar Olav Hæreid<fmsfgoh@fylkesmannen.no>;Ola Normann<Iamvillmannen@gmail.com>;Anne Karin Hamre<fmsfAKH@fylkesmannen.no>;Per Einar Guthus<peguthus@gmail.com>;Catherine Hellings<brde4pie@gmail.com>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Anne Britt Kilen<anne.britt.kilen@luster.kommune.no>;Lars Inge Rønbeck<lars.inge.ronbeck@gmail.com>;Rannveig Skår<rannveig.adelheid.gram.skar@politiet.no>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Advokatforeningen<post@advokatforeningen.no>;advokat hellenes<post@advokateneilarvik.no>;Sem fengsel<postmottak-8330@kriminalomsorg.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;Buskerud Fylkeslege Ketil Kongelstad<fmbukko@fylkesmannen.no>;Nils Hoel<nils.hoel@yahoo.no>;Ingar Grøndal<grondahl.ingar.56@gmail.com>;Lizbeth Anita Lamey<Lizside@hotmail.com>;Øivind Walter<Walthersens@gmail.com>;Rune H Amundsen<amund66@gmail.com>;Justisdepartementet<postmottak@jd.dep.no>;Gunnar Lunde<post@advokat-lunde.no>;Stephan Torp<stephan.torp@jd.dep.no>;Jarle Skartun<jarle.skartun@luster.kommune.no>;Ivar Kvalen<ivar.kvalen@luster.kommune.no>;erlend aune<erlend.aune@vestfossenlegesenter.nhn.no>;haakon.fredrik@advokatborgen.no<haakon.fredrik@advokatborgen.no>;Connie Eng<connie72eng@gmail.com>;Hanne Kløvig<hannemedny@gmail.com>;Sigrid Solberg<sigsol@outlook.com>;Henny Solberg Haugen<hennysolberghaugen@outlook.com>;Per Stensland<fmsfpst@fylkesmannen.no>;Jacob Andersen<fmsfjan@fylkesmannen.no>;Helseminister Bent Høie<postmottak@hod.dep.no>;




Hei alle som kan lese og høre!

Ber dere alle å se denne videoen enten dere er for eller mot ytringsfriheten.




Vatikanet har diktet koranen:




Mvh.

Øyvind Aarsnes

grunnlovens-vektere.com

Den 01.01.2019 21:30, skrev Elmer Solberg:

Sjå vedlegg

Den 20.12.2018 01:07, skrev Elmer Solberg:

sonjahelene

Familien Bowen opplever massive komplott fra myndigheten, denne saken har alle bevisene for hvordan systemet og menneskene som forvalter det systematisk ødelegger familier og enkelt personer. Det som er viktig å fokusere på i denne saken er systemets metodebruk for å knekke familier og enkelt mennesker.

I denne saken får vi se hvordan usannheter blir spredt i dokumenter slik at alle som leser det, former sin holdning ut i fra det de leser. Dette er justismord og et forsøk på å totalt ignorere, umydiggjøre, sykliggjør og ødelegge mennesker. Når et menneske blir dømt for vold, så sprer ryktene seg fort, familie, venner og naboer blir usikre. De bruker også samme metoder for å spre slike ting som rus, seksuell adferd, psykiske problemer. Det fordi de fleste har ennå tro på systemet og holdningen blir «det må ligge noe bak», dette er en kjent setning som de fleste systemtro bruker.

Vel,vel seier eg Elmer Solberg da. Er det fleire som kjenner seg igjen. Kan hende forstår familie og vener, at det er det same eg og mange andre er utsatt for.

Korleis er det for dykk som driv med all denne ondskapen mot oss, ja dykk i alle samfunnstoppar og samfunnslag ? Søv dykk godet om natta ? Eg håpar dykk no forstår at dykk alle er avslørde, det er berre spørsmål om tid før du vert pågrepen, dømt og fengsla for dine ugjerningar imot dine medmennesker. Dette til orientering.

Her kan du igjen sjå kva som ventar deg utover det å verte fengsla.

Der Noen i forvaltningen blir funnet skyldig i å bedrive menneskerettsforbrytelser mot sivile, må Norske styresmakter ved Dommstolen:

1. Annullere, suspendere eller forandre de krenkende avgjørelser

2. Yte full erstatning/ oppreisning.

3. Iverksette de nødvendige straffemessige / sivilrettslige sanksjoner, overfor de offentlige tjenestemenn som begår disse forbrytelsene.

Særlig punkt 3, vil være uhyre viktig å få gjennomført. Det skal og må få konsekvenser for de som forbryter seg mot menneskerettene.

«Også dommere, som utøver sitt virke uaktsomt, er erstatningsrettslig ansvarlig.» Det vises til NOU 1999: 19 pkt 10.2.7; Dommeres erstatningsansvar og hvor jeg siterer: ”I utgangspunktet vil derfor de samme regler gjelde for dem som for andre statstilsatte. Etter omstendighetene vil staten som arbeidsgiver kunne gjøres erstatningsansvarlig i stedet for eller i tillegg til dommeren, jf skadeserstatningsloven § 2-1.”

EMK artikkel 13. Lær deg den!

Det er ille å se hvordan den norske stat, så til de grader overkjører enkeltindivider ved å tråkke på deres grunnleggende menneskeretter.

Desto mer gledelig er det å se den økende mobiliseringen, nasjonalt og internasjonalt, mot dette krenkelsestyranniet.

EMK artikkel 13, garanterer alle en ”effective remedy”.

Dessuten ! Har du fått med deg at Trump rett før jul underskrev 3 viktige lover, som gjelder ikke bare i USA, men vil bli oppfulgt over hele verden.

1. Alle som har vert /er involvert i pedofili vil bli arrestert og få sine midler beslaglagt.

2. Alle som er involvert i menneskehandel, det samme som 1.

3. Alle som bryter menneskerettighetene vil også få samme straff.

Så joda vi veit no korleis dykk skal handsamast alle kriminelle. Og no veit dykk det også.


Med venleg helsing

Elmer Solberg

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Medlem av FAMPO (Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)

Nasjonale Varslergruppe er også innlemmet gjennom våre knutepunkter i New York, London, Melbourne, Roma, New Delhi o.a. for den globale spirituelle oppvåkning.
Øyvind Aarsnes
 

Re: Nasjonal varslergruppe

UNREAD_POST BmOnline » Tir Okt 01, 2019 8:04 am

Til:
justis@stortinget.no<justis@stortinget.no>;post.nordland@politiet.no<post.nordland@politiet.no>;post.sor-ost@politiet.no<post.sor-ost@politiet.no>;post.vest@politiet.no<post.vest@politiet.no>;post.innlandet@politiet.no<post.innlandet@politiet.no>;post.oslo@politiet.no<post.oslo@politiet.no>;post.troms@politiet.no<post.troms@politiet.no>;post.ost@politiet.no<post.ost@politiet.no>;post@spesialenheten.no<post@spesialenheten.no>;post.agder@politiet.no<post.agder@politiet.no>;post.moreogromsdal@politiet.no<post.moreogromsdal@politiet.no>;post.sor-vest@politiet.no<post.sor-vest@politiet.no>;post.trondelag@politiet.no<post.trondelag@politiet.no>;post.finnmark@politiet.no<post.finnmark@politiet.no>;firmapost@sysselmannen.no<firmapost@sysselmannen.no>;politidirektoratet@politiet.no<politidirektoratet@politiet.no>;post@pst.politiet.no<post@pst.politiet.no>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;smkinfo@smk.dep.no<smkinfo@smk.dep.no>;firmapost@nkom.no<firmapost@nkom.no>;firmapost@nho.no<firmapost@nho.no>;lo@lo.no<lo@lo.no>;postmottak@riksadvokaten.no<postmottak@riksadvokaten.no>;post.nasj.emb@statsadvokatene.no<post.nasj.emb@statsadvokatene.no>;post.okokrim@politiet.no<post.okokrim@politiet.no>;post.agder@statsadvokatene.no<post.agder@statsadvokatene.no>;post.hop@statsadvokatene.no<post.hop@statsadvokatene.no>;post.hordaland@statsadvokatene.no<post.hordaland@statsadvokatene.no>;post.mr@statsadvokatene.no<post.mr@statsadvokatene.no>;post.nordland@statsadvokatene.no<post.nordland@statsadvokatene.no>;post.oslo@statsadvokatene.no<post.oslo@statsadvokatene.no>;post.rogaland@statsadvokatene.no<post.rogaland@statsadvokatene.no>;post.tf@statsadvokatene.no<post.tf@statsadvokatene.no>;post.trondelag@statsadvokatene.no<post.trondelag@statsadvokatene.no>;post.vtb@statsadvokatene.no<post.vtb@statsadvokatene.no>;ap.postmottak@stortinget.no<ap.postmottak@stortinget.no>;hoyre.postmottak@stortinget.no<hoyre.postmottak@stortinget.no>;frp.postmottak@stortinget.no<frp.postmottak@stortinget.no>;frp@frp.no<frp@frp.no>;politikk@hoyre.no<politikk@hoyre.no>;dna@dna.no<dna@dna.no>;sp.postmottak@stortinget.no<sp.postmottak@stortinget.no>;epost@senterpartiet.no<epost@senterpartiet.no>;sv.postmottak@stortinget.no<sv.postmottak@stortinget.no>;post@sv.no<post@sv.no>;krf.postmottak@stortinget.no<krf.postmottak@stortinget.no>;krf@krf.no<krf@krf.no>;venstre.postmottak@stortinget.no<venstre.postmottak@stortinget.no>;venstre@venstre.no<venstre@venstre.no>;mdg.postmottak@stortinget.no<mdg.postmottak@stortinget.no>;mdg@mdg.no<mdg@mdg.no>;postmottak.rodt@stortinget.no<postmottak.rodt@stortinget.no>;roedt@roedt.no<roedt@roedt.no>;marthescharning.lund@oslo.kommune.no<marthescharning.lund@oslo.kommune.no>;dorthe.lianes@byr.oslo.kommune.no<dorthe.lianes@byr.oslo.kommune.no>;oyvind.arum@byr.oslo.kommune.no<oyvind.arum@byr.oslo.kommune.no>;byradsleder@oslo.kommune.no<byradsleder@oslo.kommune.no>;Elisabeth-Borve.Riksfjord@fd.dep.no<Elisabeth-Borve.Riksfjord@fd.dep.no>;post@nsm.stat.no<post@nsm.stat.no>;postkasse@datatilsynet.no<postkasse@datatilsynet.no>;kontroll-konstitusjon@stortinget.no<kontroll-konstitusjon@stortinget.no>;Tilsynsutvalget<Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>;Postmottak@riksrevisjonen.no<Postmottak@riksrevisjonen.no>;JDinfo@jd.dep.no<JDinfo@jd.dep.no>;nav.tonsberg@nav.no<nav.tonsberg@nav.no>;nav.tromso@nav.no<nav.tromso@nav.no>;nav.ost-viken@nav.no<nav.ost-viken@nav.no>;nav.agder@nav.no<nav.agder@nav.no>;nav.vest-viken@nav.no<nav.vest-viken@nav.no>;nav.vestland@nav.no<nav.vestland@nav.no>;nav.innlandet@nav.no<nav.innlandet@nav.no>;nav.nordland@nav.no<nav.nordland@nav.no>;nav.oslo@nav.no<nav.oslo@nav.no>;nav.trondelag@nav.no<nav.trondelag@nav.no>;nav.rogaland@nav.no<nav.rogaland@nav.no>;presse@nav.no<presse@nav.no>;post@dnmf.no<post@dnmf.no>;post@slottet.no<post@slottet.no>;info@fffs.no<info@fffs.no>;medlemsservice@sjooff.no<medlemsservice@sjooff.no>;nsf<firmapost@sjomannsforbundet.no>;post@rederi.no<post@rederi.no>;Morten Løke<mortenloke@gmail.com>;Eivor Evenrud<Eivor.Evenrud@oslobystyre.no>;Tips Nrk<03030@nrk.no>;eg@rederi.no<eg@rederi.no>;ck@rederi.no<ck@rederi.no>;bhn@rederi.no<bhn@rederi.no>;itf<mail@itf.org.uk>;info@imo.org<info@imo.org>;presse.borgarting@domstol.no<presse.borgarting@domstol.no>;Elmer Solberg<elmesol@online.no>;resepsjon@hegnar.no<resepsjon@hegnar.no>;2255@shf.no<2255@shf.no>;catherine309y@startmail.com<catherine309y@startmail.com>;Asbjorn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;BmOnline<bmonline@bmonline.no>;bjorn@hugtun.no<bjorn@hugtun.no>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Armend Çaushi<armendsky@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;dag.hiaasen@gmail.com<dag.hiaasen@gmail.com>;kreateam@gmail.com<kreateam@gmail.com>;norulv2@yahoo.com<norulv2@yahoo.com>;radio.free.norway@hotmail.com<radio.free.norway@hotmail.com>;johrik101@gmail.com<johrik101@gmail.com>;lillianammontag@protonmail.com<lillianammontag@protonmail.com>;Merete Hodne<comebackmh@gmail.com>;Le-hebak@online.no<Le-hebak@online.no>;Anita Holm<zepanita3@gmail.com>;radikalportal@gmail.com<radikalportal@gmail.com>;post@arbeidstilsynet.no<post@arbeidstilsynet.no>;emb.oslo@mfa.is<emb.oslo@mfa.is>;oslamb@um.dk<oslamb@um.dk>;ambassaden.oslo@gov.se<ambassaden.oslo@gov.se>;sanomat.OSL@formin.fi<sanomat.OSL@formin.fi>;ukinnorway@fco.gov.uk<ukinnorway@fco.gov.uk>;osloinfo@msz.gov.pl<osloinfo@msz.gov.pl>;oslo.amb.wk@msz.gov.pl<oslo.amb.wk@msz.gov.pl>;Eivind.Traedal@oslobystyre.no<Eivind.Traedal@oslobystyre.no>;tips@dagen.no<tips@dagen.no>;vl@mediaconnect.no<vl@mediaconnect.no>;post@resett.no<post@resett.no>;post@sdir.no<post@sdir.no>;oistein.dahl@golar.com<oistein.dahl@golar.com>;Wenche.i.sola@motivatora.no<Wenche.i.sola@motivatora.no>;gjert-av@online.no<gjert-av@online.no>;dustydolly.63@gmail.com<dustydolly.63@gmail.com>;jarle1936@hotmail.com<jarle1936@hotmail.com>;torildanitanaesheim@gmail.com<torildanitanaesheim@gmail.com>;rognsoy@msn.com<rognsoy@msn.com>;ellendb@yahoo.com<ellendb@yahoo.com>;israel@oslo.mfa.gov.il<israel@oslo.mfa.gov.il>;draugen@online.no<draugen@online.no>;U S Embassy Norge<OsloACS@state.gov>;fmospostmottak@fylkesmannen.no<fmospostmottak@fylkesmannen.no>;fmoppost@fylkesmannen.no<fmoppost@fylkesmannen.no>;fmopiod@fylkesmannen.no<fmopiod@fylkesmannen.no>;fmtepost@fylkesmannen.no<fmtepost@fylkesmannen.no>;fmhopostmottak@fylkesmannen.no<fmhopostmottak@fylkesmannen.no>;fmtlpost@fylkesmannen.no<fmtlpost@fylkesmannen.no>;fmtltoe@fylkesmannen.no<fmtltoe@fylkesmannen.no>;fmtlrmo@fylkesmannen.no<fmtlrmo@fylkesmannen.no>;fmfipostmottak@fylkesmannen.no<fmfipostmottak@fylkesmannen.no>;fmfiasro@fylkesmannen.no<fmfiasro@fylkesmannen.no>;fmoapostmottak@fylkesmannen.no<fmoapostmottak@fylkesmannen.no>;fmoalao@fylkesmannen.no<fmoalao@fylkesmannen.no>;fmoakog@fylkesmannen.no<fmoakog@fylkesmannen.no>;fmbupost@fylkesmannen.no<fmbupost@fylkesmannen.no>;fmbukkj@fylkesmannen.no<fmbukkj@fylkesmannen.no>;fmavows@fylkesmannen.no<fmavows@fylkesmannen.no>;fmsfpost@fylkesmannen.no<fmsfpost@fylkesmannen.no>;fmsfmnh@fylkesmannen.no<fmsfmnh@fylkesmannen.no>;fmnopost@fylkesmannen.no<fmnopost@fylkesmannen.no>;fmnowko@fylkesmannen.no<fmnowko@fylkesmannen.no>;fmhepost@fylkesmannen.no<fmhepost@fylkesmannen.no>;fmvepost@fylkesmannen.no<fmvepost@fylkesmannen.no>;fmverma@fylkesmannen.no<fmverma@fylkesmannen.no>;fmropost@fylkesmannen.no<fmropost@fylkesmannen.no>;fmrojgs@fylkesmannen.no<fmrojgs@fylkesmannen.no>;fmmrpostmottak@fylkesmannen.no<fmmrpostmottak@fylkesmannen.no>;fmmrelro@fylkesmannen.no<fmmrelro@fylkesmannen.no>;fmtrpostmottak@fylkesmannen.no<fmtrpostmottak@fylkesmannen.no>;fmtrkro@fylkesmannen.no<fmtrkro@fylkesmannen.no>;fmtrtlh@fylkesmannen.no<fmtrtlh@fylkesmannen.no>;fmtrgmd@fylkesmannen.no<fmtrgmd@fylkesmannen.no>;fmoslho@fylkesmannen.no<fmoslho@fylkesmannen.no>;pressetalsmann@dnfo.no<pressetalsmann@dnfo.no>;frimurerbladet@dnfo.no<frimurerbladet@dnfo.no>;post@oslo-universitetssykehus.no<post@oslo-universitetssykehus.no>;aftenposten<2286@aftenposten.no>;

God dag!

Vi er Nasjonale Varslergruppe
Vi kom i kontakt med Line Yvonne i november 2017 gjennom et nødrop via sosiale medier. Tre medlemmer av Nasjonale Varslergruppe besøkte henne første gang i romjula 2017.

Temaet Line Yvonne Dahl Aleksandersen har blitt repetert nå i 22 måneder og vi har hele tiden fått bekreftelse på at noe er FORFERDELIG GALT innenfor norsk helsevesen. Før vi fikk befatning med Line hadde vi solid erfaring med andre tilfeller hvor pasienter ikke fikk den oppfølging og behandling de skulle ha og som vi med en gang lenket til FN's AGENDA21-2030 for et bærekraftig samfunn og med referanse til infame Obama-care.

Obama-care gikk i korthet ut på at alle over 60 og med svak helse skulle elimineres for å frigjøre deres pensjon. Det samme har vi nå her tillands gjennom den statlige fastlegeordningen lenket opp til den samme agenda.

Dette igjen bygget på erfaringer som vi hadde helt ifra 2009 innen andre sektorer i Forvaltningen hvor mistenkelige ting skjedde men hvor vi den gang ikke kjente til Agenda21. Denne agenda er nå å finne på Regjeringens web-side under Lokale Agenda21 og er nåværende Storting og Regjerings 1.prioritet for gjennomføring.

Etter stadig press fra Nasjonale Varslergruppe ble Line Yvonne nylig innlagt på Rikshospitalet for å bli behandlet slik vi hadde krevd. Hva ble vår overraskelse da Line Yvonne ble utskrevet nesten umiddelbart uten at NOENTING I DET HELE TATT hadde blitt gjort. Hun ble avskrevet og avvist med diagnosen 'alvorlig underernæring' og sendt tilbake dit hun kom ifra.

Slik at hva beviser dette? Dette er kun et TIL bevis på alle de erfaringer vi har siden 2009 om at alle sentrale nøkkelpersoner i hele Forvaltningen følger instrukser fra en agenda. I Line Yvonnes tilfelle finnes disse sentralt i Helsedept gjennom Helseminister, Helsedirektør og Legeforeningen og tilstøtende etater.

Den enkeltperson i administrasjonen som trer ut av geleddet for å markere seg imot galskapen utsetter seg selv og sine for den største fare, enten ved å bli forgiftet eller ved å lide stille død gjennom bestråling med energivåpen for å fremkalle Ictus (Hjerneblødning eller hjernedrypp), hjerteinfarkt eller galloperende kreft. Ikke nok med det så hevner disse kreftene seg også på deres nærmeste familie dersom det behøves. Vi henviser her til alle de mord og mordforsøk imot medlemmer av Nasjonale Varslergruppe.

For å forsterke troskapen overfor denne destruktive agenda har flere nøkkelpersoner blitt narret inn i Frimureriet, vitende eller uvitende, for nettopp igjennom brødres blodsbåndsløfte og andre ritualer å lime enda sterkere sammen tausheten om hva som skjer bak ryggen på nordmenn. Det er her Pedofilien kommer så sterkt inn i bildet som en siste skanse for å trygge Satansmaktas posisjoner; og det er nettopp hva dette er, ren og pur Satanisme. Så mektige er de at de har maktet å fjerne Bekjennelses paragrafen i Kristelig Folkeparti.

Derfor passiviteten til Barne - og Familieminister Kjell Ingolf Ropstad som nå er blitt Kristen-Satanist og bryr seg ikke et døyt om herjingene til Barnevernet. All ledelse i Krf er nå blitt tilbedere av Lucifer. Dagen og Vårt Land beskytter denne bermen fordi de er i samme bås.

Alle i vårt Storting og Regjering samt alle Media og Avisredaksjoner er nå slaver for "ONE WORLD ORDER" og er uvitende om at de vil bli ofret når tiden er inne, de har da gjort sine arbeidsoppgaver for 1%'n og er blitt overflødige; det er da vi vil forstå hvor alvorlig det hele VAR når alle pensjonsut-betalinger opphører før 2030. Det er da Erna Solberg, og mange med henne, vil forstå at de ble brukt som kanonføde for "The Overlords".

Hovedargumentet i denne Agenda er depopulasjon (avfolkning) og er grunnen til at pasienter hovedsakelig blir overlatt til seg selv for å lide selvdød. Blødere, slike som Line, blir betraktet som en utgiftspost og er ikke bærekraftige i fremtidens Norge og skal elimineres. Dette ble bekreftet gjennom en IMF-sjef i mars til Erna Solberg om at Norge måtte redusere sine budsjett til de handikappede.

https://www.nrk.no/norge/regjeringen-fo ... 1.14239215

Regjeringen foreslår kutt til multi-handikappede, glutensyke og inkontinente – NRK Norge – Oversikt over nyheter fra ulike deler av landet
Staten skal bruke mindre penger på flere svake grupper i samfunnet neste år, dersom Høyre-Frp-Venstre-regjeringens forslag til statsbudsjett blir vedtatt. KrF-topp er «dritt lei».
http://www.nrk.no

Eldre, uføre og handikappede er alle IKKE BÆREKRAFTIGE ifølge denne agenda og skal elimineres. Dette fikk vi bekreftet ifjor etter 5 måneders intense undersøkelser med alle norges handikapforbund, også regionale; hvor alle idag eksisterer kun som dekkoperasjoner etter instruks. Dette resulterte i en intens hets imot vår Gruppe som beviste at vi traff BLINK, nok en gang. Samtidig ble alle styremedlemmene i flere foreninger skiftet ut og e-post adressene endret.

Avsløringene resulterte i et mordforsøk på en av våre medlemmer. Siden 2015 har det vært 7-syv mord og mordforsøk på medlemmer og samarbeidspartnere til Nasjonale Varslergruppe; en ble drept,en kvestet for livet og flere av de andre med senskader med ukjent sluttresultat siden de skjedde med energivåpen som kan fremkalle kreft på et senere tidspunkt. Alle hendelser sporet tilbake til PST.

Line Yvonne er nå sendt tilbake til sin triste hverdag med neglisjering, trakassering og usunn mat som blir oppvarmet i MIKROBØLGEOVN. Hvordan i all verden kan mikrobølgeovnoppvarmet mat serveres til en pasient med alvorlig underernæring når vi vet at maten er blitt til gift og er kreftfremkallende? Hvorfor har ikke slike apparater blitt fjernet ifra våre helseinstitusjoner forlengst?

Line Yvonne har blitt sendt tilbake uten å ha blitt behandlet, flere alvorlige lovbrudd har dermed skjedd.

Nasjonale Varslergruppe VET at all sykehusledelse land og strand rundt fungerer under FN's AGENDA21 for depopulasjon (avfolkning). De lever alle i FRYKT og deres frykt er vel berettiget iogmed at de vet at de handler feil og må ta konsekvensene av sine handlinger om kort tid.

En av argumentene i FN's AGENDA21-2030 er "Å kjempe imot organisert kriminalitet". Hva skal man da gjøre når vi i Nasjonale Varslergruppe vet at denne Organiserte kriminalitet har sitt utspring i selvsamme FN gjennom sine tilstøtende organisasjoner som Verdensbanken, Unicef, Unesco, WHO, EMD og flere?

Våre meget kompetente personer i Nasjonale Varslergruppe sender jevnlig ut avsløringer omkring FN's AGENDA21-2030 på det globale plan. Disse avsløringer blir mottatt svært dårlig av disse organisasjoner, så dårlig at vi har fått en tilbakemelding som sier "NOT to send any more mail or it will be on my OWN RISK", sporet tilbake til Geneve som er hovedsetet for flere av disse organisasjoner. Å motta trusler ifra selveste FN i Geneve er enestående og beviser at ONE WORLD ORDER begynner å miste fotfestet.

For å understreke hvor alvorlig situasjonen er refererer vi til to av flere advarsler som KRISTUS ga til Menneskeheten i 2014:

"NÅR DESPERASJONEN OG FORTVILELSEN RAMMER VIL DERE UNDRES OVER AT JEG IKKE ADVARTE DERE TIDLIGERE"

JEG VIL ADVARE DEM I HØYE STILLINGER I KIRKEN, DOMSTOLER OG REGJERING SOM FEILER I DERES ANSVAR MOT MENNESKER I DENNE KRITISKE TIDEN. DE VIL EVENTUELT MOTTA TILBAKE ENORMT MER AV DEN MANGEL PÅ MORAL SOM DE VISTE NÅR DE MISLIGHOLDT SINE JORDISKE PLIKTER. DE VIL FØLE SMERTEN AV LIVENE TIL DEM SOM HAR BLITT SKADET OG ØDELAGT PÅ GRUNN AV DERES MORALSKE UAKTSOMHET, SPUNNET PÅ SINE EGNE LIV.


Enhver vil intuitivt forstå at disse advarsler kommer ifra den høyeste kilde.

Sykehusledelsen ved Rikshospitalet må umiddelbart frigjøre seg ifra FRYKTEN for å kaste av seg ÅKET.
Livet til Line Yvonne avhenger av nettopp det.

Her er det viktigste budskap noensinne gitt til Menneskeheten. Mange vil ikke forstå det, de er enda ikke pre-disponerte, men vil skje senere. De som forstår vil utgjøre den store forskjellen. (Dessverre enda ikke oversatt til norsk, men det kommer).

http://www.christsway.co.za


Med vennlig hilsen

Anders Pedersen

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)

Medlem av 'Christ's Way' i verdensomfattende knutepunkter i New Delhi, Melbourne, Roma o.a.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Nasjonal varslergruppe

UNREAD_POST Anders Pedersen » Fre Nov 22, 2019 12:45 pm

To: justis@stortinget.no<justis@stortinget.no>;post.nordland@politiet.no<post.nordland@politiet.no>;post.sor-ost@politiet.no<post.sor-ost@politiet.no>;post.vest@politiet.no<post.vest@politiet.no>;post.innlandet@politiet.no<post.innlandet@politiet.no>;post.oslo@politiet.no<post.oslo@politiet.no>;post.troms@politiet.no<post.troms@politiet.no>;post.ost@politiet.no<post.ost@politiet.no>;post@spesialenheten.no<post@spesialenheten.no>;post.agder@politiet.no<post.agder@politiet.no>;post.moreogromsdal@politiet.no<post.moreogromsdal@politiet.no>;post.sor-vest@politiet.no<post.sor-vest@politiet.no>;post.trondelag@politiet.no<post.trondelag@politiet.no>;post.finnmark@politiet.no<post.finnmark@politiet.no>;firmapost@sysselmannen.no<firmapost@sysselmannen.no>;politidirektoratet@politiet.no<politidirektoratet@politiet.no>;post@pst.politiet.no<post@pst.politiet.no>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;firmapost@nkom.no<firmapost@nkom.no>;firmapost@nho.no<firmapost@nho.no>;postmottak@riksadvokaten.no<postmottak@riksadvokaten.no>;post.nasj.emb@statsadvokatene.no<post.nasj.emb@statsadvokatene.no>;post.okokrim@politiet.no<post.okokrim@politiet.no>;post.agder@statsadvokatene.no<post.agder@statsadvokatene.no>;post.hop@statsadvokatene.no<post.hop@statsadvokatene.no>;post.hordaland@statsadvokatene.no<post.hordaland@statsadvokatene.no>;post.mr@statsadvokatene.no<post.mr@statsadvokatene.no>;post.nordland@statsadvokatene.no<post.nordland@statsadvokatene.no>;post.oslo@statsadvokatene.no<post.oslo@statsadvokatene.no>;post.rogaland@statsadvokatene.no<post.rogaland@statsadvokatene.no>;post.tf@statsadvokatene.no<post.tf@statsadvokatene.no>;post.trondelag@statsadvokatene.no<post.trondelag@statsadvokatene.no>;post.vtb@statsadvokatene.no<post.vtb@statsadvokatene.no>;ap.postmottak@stortinget.no<ap.postmottak@stortinget.no>;hoyre.postmottak@stortinget.no<hoyre.postmottak@stortinget.no>;frp.postmottak@stortinget.no<frp.postmottak@stortinget.no>;frp@frp.no<frp@frp.no>;politikk@hoyre.no<politikk@hoyre.no>;dna@dna.no<dna@dna.no>;sp.postmottak@stortinget.no<sp.postmottak@stortinget.no>;epost@senterpartiet.no<epost@senterpartiet.no>;sv.postmottak@stortinget.no<sv.postmottak@stortinget.no>;post@sv.no<post@sv.no>;krf.postmottak@stortinget.no<krf.postmottak@stortinget.no>;krf@krf.no<krf@krf.no>;venstre.postmottak@stortinget.no<venstre.postmottak@stortinget.no>;venstre@venstre.no<venstre@venstre.no>;mdg.postmottak@stortinget.no<mdg.postmottak@stortinget.no>;mdg@mdg.no<mdg@mdg.no>;postmottak.rodt@stortinget.no<postmottak.rodt@stortinget.no>;roedt@roedt.no<roedt@roedt.no>;marthescharning.lund@oslo.kommune.no<marthescharning.lund@oslo.kommune.no>;dorthe.lianes@byr.oslo.kommune.no<dorthe.lianes@byr.oslo.kommune.no>;oyvind.arum@byr.oslo.kommune.no<oyvind.arum@byr.oslo.kommune.no>;byradsleder@oslo.kommune.no<byradsleder@oslo.kommune.no>;Elisabeth-Borve.Riksfjord@fd.dep.no<Elisabeth-Borve.Riksfjord@fd.dep.no>;post@nsm.stat.no<post@nsm.stat.no>;postkasse@datatilsynet.no<postkasse@datatilsynet.no>;kontroll-konstitusjon@stortinget.no<kontroll-konstitusjon@stortinget.no>;Tilsynsutvalget<Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>;Postmottak@riksrevisjonen.no<Postmottak@riksrevisjonen.no>;nav.tonsberg@nav.no<nav.tonsberg@nav.no>;nav.tromso@nav.no<nav.tromso@nav.no>;nav.ost-viken@nav.no<nav.ost-viken@nav.no>;nav.agder@nav.no<nav.agder@nav.no>;nav.vest-viken@nav.no<nav.vest-viken@nav.no>;nav.vestland@nav.no<nav.vestland@nav.no>;nav.innlandet@nav.no<nav.innlandet@nav.no>;nav.nordland@nav.no<nav.nordland@nav.no>;nav.oslo@nav.no<nav.oslo@nav.no>;nav.trondelag@nav.no<nav.trondelag@nav.no>;nav.rogaland@nav.no<nav.rogaland@nav.no>;presse@nav.no<presse@nav.no>;post@dnmf.no<post@dnmf.no>;post@slottet.no<post@slottet.no>;info@fffs.no<info@fffs.no>;medlemsservice@sjooff.no<medlemsservice@sjooff.no>;nsf<firmapost@sjomannsforbundet.no>;post@rederi.no<post@rederi.no>;Morten Løke<mortenloke@gmail.com>;Eivor Evenrud<Eivor.Evenrud@oslobystyre.no>;Tips Nrk<03030@nrk.no>;eg@rederi.no<eg@rederi.no>;ck@rederi.no<ck@rederi.no>;bhn@rederi.no<bhn@rederi.no>;itf<mail@itf.org.uk>;info@imo.org<info@imo.org>;presse.borgarting@domstol.no<presse.borgarting@domstol.no>;Elmer Solberg<elmesol@online.no>;resepsjon@hegnar.no<resepsjon@hegnar.no>;2255@shf.no<2255@shf.no>;catherine309y@startmail.com<catherine309y@startmail.com>;Asbjorn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;BmOnline<bmonline@bmonline.no>;bjorn@hugtun.no<bjorn@hugtun.no>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Armend Çaushi<armendsky@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;dag.hiaasen@gmail.com<dag.hiaasen@gmail.com>;kreateam@gmail.com<kreateam@gmail.com>;norulv2@yahoo.com<norulv2@yahoo.com>;radio.free.norway@hotmail.com<radio.free.norway@hotmail.com>;johrik101@gmail.com<johrik101@gmail.com>;lillianammontag@protonmail.com<lillianammontag@protonmail.com>;Merete Hodne<comebackmh@gmail.com>;Le-hebak@online.no<Le-hebak@online.no>;Anita Holm<zepanita3@gmail.com>;radikalportal@gmail.com<radikalportal@gmail.com>;post@arbeidstilsynet.no<post@arbeidstilsynet.no>;osloinfo@msz.gov.pl<osloinfo@msz.gov.pl>;oslo.amb.wk@msz.gov.pl<oslo.amb.wk@msz.gov.pl>;Eivind.Traedal@oslobystyre.no<Eivind.Traedal@oslobystyre.no>;tips@dagen.no<tips@dagen.no>;post@resett.no<post@resett.no>;post@sdir.no<post@sdir.no>;oistein.dahl@golar.com<oistein.dahl@golar.com>;Wenche.i.sola@motivatora.no<Wenche.i.sola@motivatora.no>;gjert-av@online.no<gjert-av@online.no>;dustydolly.63@gmail.com<dustydolly.63@gmail.com>;jarle1936@hotmail.com<jarle1936@hotmail.com>;torildanitanaesheim@gmail.com<torildanitanaesheim@gmail.com>;rognsoy@msn.com<rognsoy@msn.com>;ellendb@yahoo.com<ellendb@yahoo.com>;draugen@online.no<draugen@online.no>;fmospostmottak@fylkesmannen.no<fmospostmottak@fylkesmannen.no>;fmoppost@fylkesmannen.no<fmoppost@fylkesmannen.no>;fmopiod@fylkesmannen.no<fmopiod@fylkesmannen.no>;fmtepost@fylkesmannen.no<fmtepost@fylkesmannen.no>;fmhopostmottak@fylkesmannen.no<fmhopostmottak@fylkesmannen.no>;fmtlpost@fylkesmannen.no<fmtlpost@fylkesmannen.no>;fmtltoe@fylkesmannen.no<fmtltoe@fylkesmannen.no>;fmtlrmo@fylkesmannen.no<fmtlrmo@fylkesmannen.no>;fmfipostmottak@fylkesmannen.no<fmfipostmottak@fylkesmannen.no>;fmfiasro@fylkesmannen.no<fmfiasro@fylkesmannen.no>;fmoapostmottak@fylkesmannen.no<fmoapostmottak@fylkesmannen.no>;fmoalao@fylkesmannen.no<fmoalao@fylkesmannen.no>;fmoakog@fylkesmannen.no<fmoakog@fylkesmannen.no>;fmbupost@fylkesmannen.no<fmbupost@fylkesmannen.no>;fmbukkj@fylkesmannen.no<fmbukkj@fylkesmannen.no>;fmavows@fylkesmannen.no<fmavows@fylkesmannen.no>;fmsfpost@fylkesmannen.no<fmsfpost@fylkesmannen.no>;fmsfmnh@fylkesmannen.no<fmsfmnh@fylkesmannen.no>;fmnopost@fylkesmannen.no<fmnopost@fylkesmannen.no>;fmnowko@fylkesmannen.no<fmnowko@fylkesmannen.no>;fmhepost@fylkesmannen.no<fmhepost@fylkesmannen.no>;fmvepost@fylkesmannen.no<fmvepost@fylkesmannen.no>;fmropost@fylkesmannen.no<fmropost@fylkesmannen.no>;fmrojgs@fylkesmannen.no<fmrojgs@fylkesmannen.no>;fmmrpostmottak@fylkesmannen.no<fmmrpostmottak@fylkesmannen.no>;fmmrelro@fylkesmannen.no<fmmrelro@fylkesmannen.no>;fmtrpostmottak@fylkesmannen.no<fmtrpostmottak@fylkesmannen.no>;fmtrkro@fylkesmannen.no<fmtrkro@fylkesmannen.no>;fmtrtlh@fylkesmannen.no<fmtrtlh@fylkesmannen.no>;pressetalsmann@dnfo.no<pressetalsmann@dnfo.no>;Nav klage og ankesorgan<nav.klageogankesor@nav.no>;nav.pensjon@nav.no<nav.pensjon@nav.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;presse@asd.dep.no<presse@asd.dep.no>;nke@asd.dep.no<nke@asd.dep.no>;mda@asd.dep.no<mda@asd.dep.no>;trr@asd.dep.no<trr@asd.dep.no>;has@asd.dep.no<has@asd.dep.no>;ina@asd.dep.no<ina@asd.dep.no>;Høgsterett<post@hoyesterett.no>;tips@ht.no<tips@ht.no>;dagbladet<2400@db.no>;ryfylke@ryfylke.net<ryfylke@ryfylke.net>;tips@aftenbladet.no<tips@aftenbladet.no>;Tips<tips@budstikka.no>;(PK) NAV Bærum<nav.baerum@nav.no>;nav.sandnes@nav.no<nav.sandnes@nav.no>;nav.harstad@nav.no<nav.harstad@nav.no>;bærum kommune<post@baerum.kommune.no>;postmottak@sandnes.kommune.no<postmottak@sandnes.kommune.no>;postmottak@bfd.dep.no<postmottak@bfd.dep.no>;media@bfd.dep.no<media@bfd.dep.no>;postmottak@harstad.kommune.no<postmottak@harstad.kommune.no>;rotary@rotary.no<rotary@rotary.no>;odd.fellow@oddfellow.no<odd.fellow@oddfellow.no>;post@lions.no<post@lions.no>;vl@mediaconnect.no<vl@mediaconnect.no>;bjorn.kristoffer.bore@vl.no<bjorn.kristoffer.bore@vl.no>;berit.aalborg@vl.no<berit.aalborg@vl.no>;tips@idag.no<tips@idag.no>;abo@morgenbladet.no<abo@morgenbladet.no>;Postmottak JD<postmottak@jd.dep.no>;jdinfo@jd.dep.no<jdinfo@jd.dep.no>;gunnar.johansen@jd.dep.no<gunnar.johansen@jd.dep.no>;andreas.lorange@jd.dep.no<andreas.lorange@jd.dep.no>;raheela.chaudhry@jd.dep.no<raheela.chaudhry@jd.dep.no>;andreas.bondevik@jd.dep.no<andreas.bondevik@jd.dep.no>;andreas.bjorklund@jd.dep.no<andreas.bjorklund@jd.dep.no>;linda.hafstad@jd.dep.no<linda.hafstad@jd.dep.no>;guttorm.aanes@jd.dep.no<guttorm.aanes@jd.dep.no>;ambassaden.oslo@gov.se<ambassaden.oslo@gov.se>;oslamb@um.dk<oslamb@um.dk>;emb.oslo@mfa.is<emb.oslo@mfa.is>;sanomat.OSL@formin.fi<sanomat.OSL@formin.fi>;oslo@maec.no<oslo@maec.no>;emb.oslo@maec.es<emb.oslo@maec.es>;lo@lo.no<lo@lo.no>;tips@dn.no<tips@dn.no>;U S Embassy Norge<OsloACS@state.gov>;israel@oslo.mfa.gov.il<israel@oslo.mfa.gov.il>;ukinnorway@fco.gov.uk<ukinnorway@fco.gov.uk>;


Go'morn!


Vi er Nasjonale Varslergruppe


Rådmannen i Frogn har fremmet forslag for å fjerne 17 daghjemsplasser for handikappede for å spare penger. Rådmannen, som Agent for "Den Nye Verdensorden", gjør ikke noe annet enn å oppfylle instruksene nedfelt i Forente Nasjoners AGENDA2030 som går ut på at alle handikappede skal elimineres innen 2030 (se logoen). Tilogmed en talsmann for IMF (Int'l Monetary Fund) uttalte i mars at Norge måtte redusere kraftig på sitt budsjett for de Handikappede.

Hva er det som foregår? Hvilke sauer har vi her i Regjeringen når vi kan tillate at IMF skal blande seg bort i budsjetteringene til våre egne handikappede? I vårt eget land? Beviser ikke dette at det er fremmed makt gjennom massemorderne i 'Goldman Sachs' som tar avgjørelsene om et leve eller ikke leve for våre handikappede? Disse som i en årrekke har laget Statsbudsjettet for Siv og som har beslaglagt vårt Oljefond?

Les her hva Jesus KRISTUS sier om de handikappede (fra 2001): (fritt oversatt fra originalen) (Jada, jada, enda en gang han her Jesuskverulanten; Gudskjelov at det er fredag!)

"Uavhengig om en person er født handikappet - de opptar likevel en unik og viktig rolle i familien og
i miljøet. Noen ganger oppfyller de en større oppgave enn om de hadde blitt født hel og perfekt.
Prestasjonene de oppnår vekker undring og respekt".

"Innflytelsen de har på miljøet avhenger helt av deres ønske om å være, deres handlekraft,
deres ønske om å gi godhet, deres vilje til å utnytte alle muligheter og i deres vilje til å la andre
føle seg bedre etter at kontakten var skapt"

Originaltekst:
"No matter if a person is born handicapped – they still have their unique

place of importance in the family, the environment. Sometimes, they

occupy a greater position of importance than if they had been born whole

and perfect. Their achievements arouse wonder and respect."

"The impact they make on the environment depends entirely on their will to

be, their will to act, their will to radiate good will, their will to make the

most of their opportunities, their will to be special for people by making

other people feel better than they did before the contact took place."


Hilsen


Anders Pedersen
Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)
Anders Pedersen
 


Gå til Det norske helsevesen- bedre enn sitt rykte?

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron