Virus og tøys

Korridorpasienter, dass-pasienter, demens-pasienter
Hvilken sykdom, diagnose, pasient ivaretar et norsk sykehus?

Moderator: BmOnline

Forumregler
Er Norge verdens beste land å bo i?

Virus og tøys

UNREAD_POST R D Myrland » Tir Apr 07, 2020 9:31 pm

Informasjon om VIRUS fra Folk av Erra, i syv søstre stjernebildet. (Translated by onlinedoctranslator dot com av Robert D. Myrland og det er defor en del bugs i teksten, men jeg har rettet på det verste av de så det burde være lesbart! Engelsk er lagt til nedenfor så om du vil lese den istedet så er det nok best) (Senetre er en høyt teknisk person fra Erra og ligger gjennomsnittlig 800 tusen år foran jordboer teknologien. Vi må ta innover oss selv at vi er bare noen små maur på vitenskaps skalaen i forhold til medlemmer av bla Galaktisk Federasjon, med andre ord, jordboeren er enda i barnehagen både vitenskaps messig og spiruelt)

Som du vet, Senetre og jeg tilbrakte dager i laboratoriet Vi vet allerede hvordan testen de gjør fungerer, og hva de ser. De er ikke å gjennomføre noen tester for å finne viruset. Den påståtte test ser bare for strenger av genetisk materiale som kan komme fra en lang liste over faktorer. Så hvis noen har disse genetiske faktorer, gir det positive resultat. Hvis noen er døende av kreft i bukspyttkjertelen for eksempel, eller av et slag fra en alternativ kronisk problem, og de gjør en test og det viser seg at de har sådant genetisk materiale, så vil deres død skyldes på- at var fra covid-19. Og leger i panick tror ikke, de bare handler. Dette er allerede finalen, våre laboratorietester viser dette.

Men det er mer. Mer enn jeg har blitt utelatt fordi det er for mye, og igjen er det svært kontroversielt fra menneskets vinkel, og det er fordi vi var så sikker på at det ikke var et virus, for mer enn to måneder siden. Jeg vet ikke om dette er for mye for det menneskelige sinn, spesielt medisinsk vitenskap, og gi denne informasjonen kan virke mot sin hensikt.

Det er ingen virus, men jeg mener at virus selv er ikke hva du blir fortalt at det er. Viruset er en del av de naturlige mekanismer for celler. Folk blir syke av andre faktorer. Måten de forklarer det for deg, er det ingen virus. Det viser seg at det er som tyngdekraften ... de har det alle bakover. Hvis de finner "virus" så er det derfor de ble syke. De ser ikke at "virus" er det fordi de ble syke, ikke fordi det var det som gjorde at personen ble syk i første omgang.

Virus eller virus er en del av kommunikasjonsmekanismer mellom cellene, inneholder de genetiske materiale i et protein kapsel, og de har reseptorer på toppen som bindes til disse celler. Celler som produserer det, særlig døende celler, til alarm andre celler som det er høy toksisitet i miljøet, og slik at de alle angi en tilstand av bevaring av livet, er derfor en person i denne tilstand vil angi dette modus og som fjerner all energien fra kroppen skape ubehag. Så en celle som mottar en giftig signal uansett grunn utløser alarmen ved å utskille hva menneskelig vitenskap samtaler "virus". For å varsle andre.

Hvis toksisitet er større enn en viss rekkevidde, da mange celler vil skille ut det de kaller virus, som også er en mobil mekanisme for excreting eller bli kvitt intern toksisitet. Så en person med, la oss si, influensa, blir som dette på grunn av en energi kollaps forårsaket hovedsakelig av langvarig stress, så kroppen går i sjokk, og andre opportunistiske organismer dra nytte av et svakt immunforsvar, jeg mener bakterier, staph, ærlig , og så videre, som tidligere var i en tilstand av balanse med kroppen. Denne ekstra toksisitet fører til utskillelse av denne mobil exosubstance at mennesker kaller "virus".

Som jeg sa det har to hovedfunksjoner.
A.- gi alarm til andre celler, også passerer genetisk informasjon om arten av alarmen.
B.- skille ut den akkumulerte toksisitet inne for å prøve å overleve.

Slik at hvis en celle inn i en tilstand av toksisitet, som en persons hals celle fordi de har vært å puste kald luft i lang tid i en tilstand av langvarig stress, da bakteriene i halsen blir kastet ut av balanse ved stimulans av kulde og den undertrykt eller svakt immunsystem. Og cellene i halsen begynner å skille ut hva mennesker kaller influensa virus. Det er effekten av et problem, ikke årsaken, de har det bakover.

Nå skjer det noe annet ... Når en person har mye influensa, alle sine slimhinner utskille at toksisitet, det er hva mucus er for å bli kvitt det som kroppen ikke trenger, mer enn noe annet av giftstoffer av alle slag . Så de sekret kommer ut med hoste og nysing, og er fulle av det som mennesker kaller virus og som vi kaller sette eksogene-type cellulære sekreter, så disse sekreter, dårlig kalt virus, er i luften og skriv slimhinnene i en annen person.

Husk disse er alarm signaler om at noe er galt, så disse exo-genene gå inn den andre personens biologi og at andre personens cellulære reseptorer tolke det for hva det er ... en alarm, og hvis den personen er også under mye stress, som vil utløse en kjede signal slik at personen syk også. Men hvis den andre personen ikke er under stress, og har et sunt immunsystem, vil en annen persons exo-genet signal kommer gjennom og kanskje alarm en gruppe av celler, men kroppen vil raskt si, på sin egen måte, er at ingenting galt, og at personen ikke bli syk. Så det er derfor noen mennesker får influensa og andre ikke.

Det er verdt å nevne at når en person er under mye stress, er det mest sannsynlig at den personen er ikke alene under det stress, men at deres følgesvenner, de andre i familien eller samfunnet er også under det. Så svakere person vil begynne å skille ut det toksisitet og starte en kjedereaksjon med hele familien for exo-genet varselsignaler gir det av. Nå, hver type "virus", som som sagt er bare exo-genet, har nøyaktig informasjon og presise reseptorer som bare kan kobles til en klasse av celler og ikke for andre. Med andre ord, er det spesifikt for en art eller til og med til et bestemt område eller gruppe av celler inne i et legeme.

Det vil si, hvis en fugl har en sykdom som angriper filamenter eller røttene av fjær, vil den skille ut de exo-genet signaler, og de vil være i luften, og kanskje et menneske puster det ... Reseptorene er ikke like de av menneskelige celler, så det gjør ikke par og ikke passere sin informasjon ... Eller i tilfelle at hvis den gjør det .. mottakermenneskecelle vil si: vent, jeg har ingen fjær, er dette alarminformasjon for Goldfinches og Swallows .... og vil forkaste informasjonen. Det er derfor et virus sies å være spesifikke for en art eller en annen.

Men arter, særlig de i samme familie i generelle ja de deler celle reseptorer, er det grunnen til at katter kan "bli syk" av influensa hvis et menneske nyser. For selv om det er en katt, ekso-gen-reseptorer er kompatible og hvis katten er under stress eller gunstige forhold, vil det også utløse symptomer.

Nå, hvis du har en kultur for friske celler i et laboratorium kultur og du introdusere et virus (dårlig kalles virus) vil bli koblet til den første den finner, og denne cellen vil gi av alarmen, sekresjon flere virus (exo-genet) og det vil begynne en kjedereaksjon som mennesker feiltolke som "en viral infeksjon". Og denne invasjonen i en laboratorietest rør vil være dramatisk fordi disse cellene ikke støttes av et immunsystem fordi de er utenfor kroppen. Mennesker er i bleier med alt dette. Ja, jeg har funnet noen helt grunnleggende grunnarbeider som sier det er cellulære sekreter som "look" som virus, men er det ikke. De trenger ikke gå utover det. Så det er ingen virus av noe slag. De har alt opp ned igjen.

Men det er mer!
Så disse menneskene i Wuhan eller hvor de ble var å se stor giftighet i kroppene til de syke fra andre ting som for eksempel SG typen elektromagnetisk stråling, slik de gjorde sine studier på mennesker ... og fant det de kaller "virus". Og dette er bare alarmsignal utløses mellom cellene på grunn av høy miljømessig toksisitet. Og uvitende legene sa det var grunnen. Et virus! Og de slå alarm.

De utvikler en meget enkel test for å påvise visse proteiner, som er de av cellulær ekso-genet sekresjon, og hvis som er av den cellulære ekso-genet sekresjon og hvis noen har mer enn et visst antall av dem, da de allerede covid-19 . Og selvfølgelig de slå alarm, de låser opp befolkningen, kineserne begynner med sine voldshandlinger, er deres befolkning i survival mode og under mye, mye stress og ... ikke overraskende og under mye, mye stress og ... ikke overraskende at de utskiller mer ekso-genet, de gir dem testen og overraske de har også covid-19. Låse dem opp! Deretter sender den til flere folk til alle, og det de har sin pandemi. Det er derfor vi alltid sier: Frykt ikke!

Ja. Et virus er noe mer enn et alarmsignal med informasjon om hva som skjer eller hvorfor alarmen oppstår. Det er ikke noe ytre. Det er en naturlig prosess med thebody og celler og en kritisk del av immun legeme og celler og en kritisk del av immunsystemet. De kan ikke gjøre anti-viral narkotika eller
vaksiner. Det er en vits. Og dette alarmsignal vil ikke påvirke en person som ikke er under omstendighetene at det genetiske materialet i exo-genet bærer.

Ebola: For eksempel, en som alle er så redd for.
Det signaliserer at kritiske vitaminer og næringsstoffer mangler. Spesielt vitamin C. Det utløser alarmen blant spesielt vitamin C. Det utløser alarm som blandt
folk som er i samme sosiale og økonomiske forhold i en populasjon, for eksempel i Afrika.
Det er derfor Ebola herdes med store doser av vitamin C.
Og Ebola blir uforenlig med en person som bor i et annet sted i verden og er sunt. Thisseems som en forenklet forklaring. Men det er så enkelt
sseems som en forenklet forklaring. Men det er så enkelt og opplagt.
Som alltid, som med tyngdekraften, de har det bakover.

Viruset sies å "mutere", virus spesielt SARS eller influensa ... denne mutasjonen skjer bare fordi ulike menneskelige individer utskiller det og deres forhold til toksisitet naturlig varierer fra person til person. Dermed skape en illusjon om at viruset har blitt "mutert".
Jeg er klar over at mange viral prosesser og deres atferd må være avklart, men jeg kan ikke gi alt nå ved å skrive, og det ville være umulig å fullføre uansett. Men i utgangspunktet er det adlyder dette prinsippet. Enhver observer variationand selv motsigelse kan tilskrives forskjellig og til og med motsigelse kan tilskrives forskjellige og spesielle forhold til en smittet person eller til en spesifikk gruppe av infiserte mennesker.

Det er umulig å beskrive alt fordi det er så mange muterte "virus" som det er "infisert" folk og hver person er alltid sekresjon utallige "virus" fordi det er en av måtene der cellene kommuniserer med hverandre.
Det er også sagt at det er "snille" virus, SE er de som cellene skiller ut for å passere på seg er de som cellene skiller ut til å passere på ikke-kritisk informasjon.

Ja. Fordi som sagt ovenfor. Hvis du er nær mennesker, som i et fellesskap, la oss si 20 personer ... men nummer 15 er den svakeste. Det vil først utskille ekso-genet signal. Da dette signal vil være i luften, og andre ikke så svak som den 15 vil bli utløst ved "sykdom", fordi det er det som det signal eller den "virus" er for, nettopp for å alarm og forberede cellene som omgir til alarm og forberede cellene som omgir legemet.

Som et lukket fellesskap av de 20 mennesker er svært logisk å leve det samme stress for samereason de vil ha den mentale kompatibilitet eller årsaken til at de vil ha den mentale kompatibilitet eller mentale frekvenser for å bli syk som 15. Hele tiden informasjonen sendes mellom mennesker. Du er ikke isolert. Communities kommunisere med hverandre, energimessig og biologisk. Folk henger sammen. Men det willbe den svakeste WNO vil bli syk først og starte en kjedereaksjon. være det svakeste WNO vil bli syk først og starte en kjedereaksjon.

For eksempel. Person 15 begynner å utskille exo-genet. Det gir av giftig alarm, at noe ikke er i orden ... Da "virus" går gjennom luften og kommer inn i personen 16 som ligger ved siden av det 15. ... Dette hadde fortsatt ingen symptomer, men alrarm er gitt. Den "virus" kobles til den første cellen, og at man deciphers det. Cellen av tperson 16 vil nå si: Ja denne informasjonen er sann, er det det jeg allerede "mistenkt" og vil gi OIFF mer alarmen ved ralasing "virus" eller exo-gener nesten identisk med den første kommer fra personen 15.

Men hvis en person er ikke fra at samfunnet og har et sunt immunsystem, med ulike forhold, det vil si den personen nummer 34 mottar signalet fra nummer 15, men siden 34 er ikke fra fellesskapet av mennesker fra Ito 20, signal vil gå inn reseptorene av den første cellen, og det vil si: Interessant, pass opp det er farlige forhold som ikke er påvist i våre omgivelser. Men denne informasjonen gjelder ikke for meg i det hele tatt, fordi det står at det ikke har vitamin C, E, A og D, og ​​jeg har mye av det. Og cellen person 34, ikke vil avgi mer alarm og at personen vil ikke bli syk. Cellene er ikke dumme. De er svært kompleks. Og de resonnere.

Ja. Som Bruce Lipton sagt, er du ikke en person, du er et fellesskap av mennesker, og hver person i samfunnet er en av cellene. Som jeg sa måneder og måneder siden. Mennesker og dyr, planter, er celler av Jorden, sammen de sende informasjon til hverandre og skape en kollektiv bevissthet som, kort sagt, er planet en. Det samme som cellene lage hva du er.

Vi er ikke fra dette samfunnet, disse signalene er uforenlig med oss. Men det kunne sies at vi er exo-genet sekret av en annen planet velvære, fra Temmer og Erra, og vi gir informasjon "virus hvis du vil" for å påvirke cellene i et annet system, Earth. Og som jeg sa, er en "virus" eller exo-genet ikke noe mer enn en mobil signal. Det kan være for god til å gi av alarmen av noe dårlig, for å si det ikke er nok oksygen er nå den gruppen av celler. Merk at jeg ikke si ... eller for dårlig fordi virus ikke er for ille. De er bare telegrammer eller e-post, mellom cellene i en organisme og et fellesskap gruppe av organismer og mennesker. De er budbringere og budbringere blir skylden for problemet. Menneskelig vitenskap er farlig uvitende.

Som jeg fortalte deg ovenfor, menneskelig vitenskap vet at cellene skiller ut noe som ser ut som virus. Ifølge dem er det annerledes. Det er ikke annerledes, de bare kommer fra forskjellige signaler og har en annen melding. Jeg tar ordet exo-genet som nærmeste tilsvarende, men jeg liker ikke dette begrepet. Og jeg beklager å være så motstrøm. Alltid snu menneskelig informasjons rundt. Men ja, du kan ikke ta noe ... bare hvis du er kompatible, og for å være kompatibel er å ha frykt og stress. Alt er tankene som vi allerede har noe ... bare hvis du er kompatible, og for å være kompatibel er å ha frykt og stress. Alt er tankene som vi har allerede å ha frykt og stress. Alt er tankene som vi allerede har sagt. Og tester for å finne den covid-19 er dum, de bare detektere proteinene i skallet av den ekso-genet. Og alle detektere proteinene i skallet av den ekso-genet. Og alle utskiller det. Så hvis du kommer til å bli testet, og er logisk i stress ... overveldende, vil testen være positiv. Og i karantene! Og i karantene!

Vaksiner er vaksiner. Alle av dem overbelaste immunforsvar. De gir dem en svært ødeleggende kjemisk suppe med alarm informasjon som bare vil kollapse kroppen. Det er å si. En person går og blir vaksinert ... mer med vaksiner som trippel viral ... De er bare signaliserer kroppen med flere alarmer: kroppen med flere alarmer: Romerne kommer til å angripe fra høyre, og etruskerne også, og fra til venstre fønikerne kommer godt bevæpnet, og bakfra kommer apachene og mongolene fra fronten, oh no, barbarene kommer også ... og de sinte gallerne! Og Sioux ...

En annen faktor ... virus som budbringere, også utløse alarmer som resulterer i at reaksjonene i andre patogene organismer. Med andre ord, ekso-en sykdomsfremkallende organismer. Med andre ord, er exo-genet alarm snappet opp av fienden også. Slik at gruppen av stafylokokker vil si "se på dette, er denne kroppen svak" - angrep !!!!
Så det er derfor legene sier at viruset forårsaker en sykdom som ikke var i en persons system. Men overraske! 99,9% av alle sykdommer på planeten allerede er inne i hver person latent og i balanse. Du trenger bare de rette tegn og omstendigheter for dem å få aktivert!

Jeg må understreke at mennesker tar sine første skritt med dette temaet. Men de er langt bak. De trenger ikke koble den til alle virus ... de tror noen er exo-genet og noen er virus.
Den "virus" som beskrevet av mennesker ikke eksisterer. Alt som skjer nå er enten alle medier eller indisier. Jeg vet at det vil være de som sier, men, men, men ... Jeg opprettholde det jeg sier, det er for mye de fortsatt ignorerer om biologi.
R D Myrland
 

Re: Virus og tøys

UNREAD_POST BmOnline » Man Apr 13, 2020 6:25 pm

COVID ADVENTURE HOAX!

Endelig har noen angivelige coronadøde pasienter blitt obdusert og rettsmedisinsk undersøkt.
Det statlige Robert Koch Instituttet meldte inn 14 Coronadøde i Hamburg.
De lokale helsemyndighetene i Hamburg reduserte tallet til 8.
Så har disse pasientene blitt obdusert og rettsmedisinsk undersøkt.
Konklusjonen var at null pasienter døde av Covid 19 .
Patologen sa at coronaviruset ikke bare var den siste dråpen som forårsaket dødsfallene.Det var den aller siste dråpen.
De døde ble obdusert av prof. Klaus Puschel, patolog og rettsmedisiner, Universitetsklinik. Hamburg.
Intervjuet med Puschel ble offentliggjort i Hamburger Morgenblatt.
Nå er intervjuet borte.


Helt tydelig at sannheten skal skjules.
Hva høyt respekterte leger forteller må skjules.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Lege fra Houston, Texas, ingen trenger å dø

UNREAD_POST BmOnline » Søn Aug 02, 2020 10:28 am

Heres a video about a feemale doctor from Houston, who have saved over 350 people from Covid 19. She is realy helping people, oppositt to the global cabal troika. "No one need to die", she says. :)

download/video_Covid.mp4

Videoen er sendt meg fra USA- fra en venn.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Chem Trails og hukommelses svikt

UNREAD_POST BmOnline » Ons Sep 30, 2020 6:34 am

Ronny Halseth Eilert-André Trulsvik Engenes

Demens var det bare gamle menesker som fikk før i tiden,
det var den gangen det het åreforkalkning.
I dag heter det Demens, og personer i 40 årene rammes av det.
"Sykdommen" skyldes gjentetting av blodårer i hjernen,
som fører til at hjerneseller dør grunnet mangel på oksygen.
Andre hjerneseller tar over jobben til de døde sellene, men når nokk hjerneseller har dødd begynner det å legges merke til på personen som er rammet.
Da Kols dukket opp,
var det de som røyket veldig mye som ble rammet, mens det nå rammer mange ikkerøykere.
Støvet som slippes ut på himmelen er ikke gift, det er tungmetaller, lettmetaller, plast og en del andre ting.
De som tror damp som stiger opp fra havet, innsjøene, elvene og bakken og blir dratt med av vinder blir til skydekker laget av striper, er meget naive og godtroende.
De som levde på 80 tallet og husker de røde soloppgangene som var rød horisont der solen befant seg, og husker at det bare dukket opp når det hadde vert en periode med godt vær, og husker at det betydde at regnet var på vei, husker også at gul og oransj horisont aldri eksisterte den gang.
Skyer med forskjellige farger eksisterte heller ikke den gangen.
Rød solnedgang dukket kun opp når det hadde vært en periode med dårlig vær, og de visste da at det ble fint vær neste dag.
Disse sikre værtegnene eksisterer ikke i dag.
De som husker litt fra biologitimene på skolen, husker at det var tre ting plantene er avhengige av for å kunne leve.
Vann, lys og Co2.
Co2 er tyngre enn vanlig luft og ligger langs bakken, det er derfor plantene får trukket til seg karbonet i lufta.
I Tv-kassa hevder de at Co2 stiger opp i atmosfæren og lager et dekke som holder på varmen og skaper drivhuseffekt.
De naive folkemassene tror blindt på det de får servert på Tv,
og greier ikke å se at en løgn er en løgn.
Alle toppene i alle politiske partier er medlemmer av Ordner de har sverget sine eder til, og de utfører blindt det deres overordnede befaler.
De deltar på hemmelige Bilderberg møter bak ryggen på folket, og er med på å gjennomføre FN's Agenda 2030 rett foran øynene på en blind sivilbegollning.
Det er folkemassenes naive godtroenhet, som gjør det mulig å gjennomføre alt som skjer uten at folk reagerer.
Folk flest sitter foran Tv skjermen og indoktrineres inn i blindhet ovenfor virkeligheten.
Har du noen gang hørt om Eiscat utenfor Tromsø?
De fleste har aldri hørt om det, derfor eksisterer det ikke for de!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Det norske helsevesen- bedre enn sitt rykte?

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron