NRK P1 Ring inn- Vaksiner og Rottegift

Korridorpasienter, dass-pasienter, demens-pasienter
Hvilken sykdom, diagnose, pasient ivaretar et norsk sykehus?

Moderator: BmOnline

Forumregler
Er Norge verdens beste land å bo i?

NRK P1 Ring inn- Vaksiner og Rottegift

UNREAD_POST BmOnline » Fre Mar 12, 2021 8:38 pm

NRK P1 Ring inn!!

Skrevet av 'B_mOnlines', bmo@landsforraderi.no, 18.november.2005, kl.09:56

I går gikk det av stabelen den gjengs ukentlige innringerdebatten på NRK p1. Jeg tok kontakt med Nrk og sa hva jeg mente til sentralbordet, bl.a. at vi kunne takke statsstyrelsen for denne grusomme sannhet, jfr Stoltenberg og flere statsministre er jo ateister og vil ikke vite av våre vakre kirker.

Denne uken var det stengingen av Kirkene i lofoten som var tema. Dvs flere kirker måtte stenge dørene i julen pga lite penger. Det var et lite panel i Nrk som skulle synse, svare på generell basis ved innringerne-. Det var ingen som støttet stengte kirkerom. Mange var fortvilte og sa hva de mente.
Jeg var siste innringer som fikk ordet, og her kan du høre hva jeg fortalte til de som ikke fikk åpne kirker i julen- Lofoten, Leknes området.

Det var på 60- tallet aldri aktuelt å stenge en kirke pga dårlig økonomi. Det man kan merke seg, og nå ber jeg alle nordlendinger om å høre nøye etter. Vi har en offentlig fattigdom i Norge som mangler sidestykke i vår tid. Kirker, skoler alt henger og slenger. Dette er ikke noen tilfeldighet. Det er planlagt. Se hvor det bygges moskeer. Hvor er det pengene tar veien? Det flerkulturelle sluket har ingen ende. Det er styrt fra sentralt hold. Videre er vår statsminister en ateist, det sier det meste. Mørket oss knuger..

Da fikk nrk det fryktelig travelt med å si at det var den siste innringeren. :)) -joda jeg var den siste...


Norge er verdens beste og rikeste land og bo i?
Dette utsagnet skurrer i mine og mange andres ører, finner vi mer olje nå, ja så kommer vi til å miste både sykehjem, gamlehjem og sykehus.

BmOnline

Mer om NRK og lisensen

3. jan 2021. oppdatering!

Ja, NRK løgnhalsene fornekter seg ikke. Nå ser vi hva jeg skrev over her i 2005, om å miste sykehjem og gamlehjem? Nå er vi der.

Og nå mine venner ser dere hva dagens sykehus og gamlehjem er blitt??

Jo, de er blitt rene slakterbenker, intet mindre, jfr Corona og gomorra, pluss det oppdiktede Covid 19!!

Merk dere mine ord.

Her ser dere Corona Løgnene satt i system for å skremme og drepe millioner av LEVENDE mennesker.

Er det et NRK vi kan leve med?
Er det en Regjering vi kan leve med?
Er det sykehus vi kan leve med?
Er det gamlehjem vi kan leve med?
Er det moskeer vi kan leve med?

Svaret på disse spm kjenner vi så altfor godt til. NEI!!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Det norske helsevesen- bedre enn sitt rykte?

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester