Tannleger med memoloss bedøvelse

Korridorpasienter, dass-pasienter, demens-pasienter
Hvilken sykdom, diagnose, pasient ivaretar et norsk sykehus?

Jo, de slakter pasientene med gift og fru Morfin. Vi har masse å snakke om! Rotter er hva som skjuler seg i Legefrakkene i dag!

Moderator: BmOnline

Forumregler
Er Norge verdens beste land å bo i?

Tannleger med memoloss bedøvelse

UNREAD_POST Giftig bedøvelse » Tir Jul 18, 2023 11:30 am

Helge Aspevik
20. juni kl. 14:46
·
Har en masse arbeid for meg. Holder på å fikse en tann og vil ikke ha noen form for bedøvelse før jeg har fått gått igjennom innholdslisten.
Mange har fortalt meg at disse lokalbedøvelsene inneholder de forskjellige stoffene som både Faktisk og WEF nekter eksisterer i vaksinene til tross for at fremtredende forskere som har undersøkt vaksinene forteller er blitt funnet.
Det er nanoteknologi, det giftige grafenet som er sterkere enn stål, forskjellige lipider som gir blodpropp osv.
Så jeg ville ha informasjon om dette, og ramset opp de forskjellige stoffene til en tannlege som kunne bekrefte at det var massevis av dette i bedøvelsen, massevis også, sa han og viste til dokumentasjonen jeg ba om.
Så sendte han meg all informasjonen jeg ba om, og den skal virkelig saumfares opp i mot de forskjellige studiene rundt dette.
Han gav meg og informasjon om en bedøvelse som skulle være fri for alt dette fra AstraZeneca og jeg skal sette meg skikkelig inn i saken ved en senere anledning.
Dette hadde jeg aldri trodd faktisk. Tenkte at her har noen tatt litt av, men det er faktisk riktig. Alt man nekter finnes i vaksinen finnes altså i bedøvelsen vi får hos tannlegen.
Kommer tilbake til dette når jeg har fått gravd skikkelig i materien. Blir nok en reparasjon av en fylling uten bedøvelse som blir resultatet.
se også:
https://www.sciencedirect.com/.../abs/p ... 2222018402
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33487069/
https://www.researchgate.net/.../363450 ... standing...
Giftig bedøvelse
 

Re: Leger med MORFIN bedøvelse på sykehus, les gift!

UNREAD_POST Giftig bedøvelse » Søn Okt 15, 2023 7:41 am

Slakterbenkene i Norge de kalte sykehus før, setter Morfin på pasienter for å avlive dem. Det er mange pasienter som slett ikke skal ha Morfin. Men det gir de blaffen i disse "slangene" i dag? Her er listen over hvem som ikke skal ha morfin.

Who may not be able to take morphine
Morphine is not suitable for some people. To make sure it's safe for you, tell your doctor before starting the medicine if you:
have ever had an allergic reaction to morphine or any other medicine
have breathing difficulties or a lung problem
have an addiction to alcohol
have a condition that causes seizures or fits

Have a head injury !!!!!!!!!!! Ser dere?

have low thyroid levels (underactive thyroid)
have adrenal gland problems
have kidney or liver problems
have an enlarged prostate
have low blood pressure (hypotension)
have myasthenia gravis (a rare condition that causes muscle weakness)

Så pass på deres kjære, og la ikke disse nålestikkerne få slippe til, ha vakt døgnet rundt omså i 5 dager.
Til og med på Narvik Sykehus Avd B 3. etg Rom 315 gjorde de akkurat det. Og kona mi døde.

Og hvilke unnskyldninger benytter de? Jo, smertelindring, tenk det dere- når en pasient er bevisstløs, da finnes der ingen smerter. Så de pynter på ordbruken for å fremme giften morfin.
Dette må det nå bli slutt på!!!!

Når ble Morfin å være at NATUREN skal gå sin gang???




https://www.nhs.uk/conditions/euthanasi ... d-suicide/

The law

Both euthanasia and assisted suicide are illegal under English law.
Assisted suicide

Assisted suicide is illegal under the terms of the Suicide Act (1961) and is punishable by up to 14 years' imprisonment. Trying to kill yourself is not a criminal act.
Giftig bedøvelse
 

Re: Tannleger med memoloss bedøvelse

UNREAD_POST BmOnline » Tir Des 26, 2023 2:37 pm

Jeg støtter Prof. Dr. Reiner Fuellmich og alle andre likesinnede Leger som opptrer redelig og oppriktig i hht den Hyppokratiske Eden, som sier at enhver Lege som legger en byrde på en pasient skal miste sin Legelisens og straffes.

Lege_eden.jpg
Lege Eden
Lege_eden.jpg (20.36 KiB) Vist 385 ganger


Nå venter straffen på mange hundrevis av leger som har lekt Dr Zhivago i sin legepraksis!!

BmOnline


PS: Jeg merket stort UBEHAG etter å ha vært hos TOMMY og TIGERN, dvs Tannlegen i Gate 2 ORIS i Narvik, som de nå kaller seg. Helt utrolig elendige greier skal jeg si dere. Men de klarte ikke å ta knekken på meg, men de skal få kjenne susen, vent og se!!!

De var så frekke å sende mld om ny time, dere kan tro jeg ba de om å slutte å plage meg. Det er kun Astra Zeneca bedøvelsen som ikke er tuklet med.

Kona mi var hos Tannlegen i gate 1. og døde etter dette. Så vi skal ha en alvorsprat med den disse tannlegene. Degerstrøm.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Det norske helsevesen- bedre enn sitt rykte?

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron