Lag din egen tannkrem

Øst- vest- hvem er best, nord og sør dør som før?
Forumregler
Mange tror at Helsevesenet vil oss det beste, men nei ikke nå lenger. Bare se på hva som har skjedd, det er pengene som pleies i stedet for pasientene i verdens rikeste land. EN SKAM!!

Lag din egen tannkrem

UNREAD_POST BmOnline » Tir Des 30, 2014 8:59 am

Lag din egen super tannkrem, aldri mer gift og hull i tennene:

Tilbagemeldinger fra folk som bruger tandpastaen:

"Løse tænder har sat sig fast....... flerårige smerter i tænderne forsvundet..... huller forsvundet...... hvidere tænder.... får ikke plak på tænder mere...... følelse af meget bedre mundhygiejne..... dårlig ånde forsvundet..... følsomme tandhalse kureret..... bruger mindre tid på at børste tænder for at få plakket af...... får ikke huller mere........ tandsten betydeligt begrænset....færre tandlægebesøg og flere penge."

Konklusionen på ovenstående må være bevis på at den syntetiske tandpasta er yderst skadelig, og at denne naturlige tandpasta er yderst effektiv.....

--------------------------------------------------------------------------------

Nogen spørger efter opskriften på min tandpasta, så her kommer den igen

Hjemmelavet tandpasta uden gifte og især uden den farlige Natriumfluorid (engelsk Sodium Fluoride). Natriumfluorid er tilsat for at fordumme og zombificere dig..... Den bliver bl.a optaget i kroppen via dampe i mundhulen...... Udover det calcificerer den pinealkirtlen i hjernen, så din bevidsthed daler. Derfor er visse lykkepiller 94% fluorid!.... nå ja, den ødelægger også dine knogler og tænder!

Værsgo.... verdens sundeste, enkelste og billigste tandpasta:

3-4 spsk. - kokosolie med top
1 tsk - natron (natriumbicarbonat)
20-30 dråber - æteriske pebermyntedråber (IKKE ekstrakt fra supermarked!) Olje til invortes bruk, eteriske oljer.


Natron købes i supermarkeder. Står ved siden af bagepulver. Dråber og kokosolie i helsekost..... Husk IKKE at forveksle natron med bagepulver..... bagepulver er nemlig tilsat syre og stivelse....

Tag en tallerken, start med kokosolien og drys så natron på, og dråberne til sidst.... Bland med en gaffel......

Du vil efter første tandbørstning nok kunne se dine tænder er blevet hvidere.... Jeg får heller ikke tandsten mere....
Jeg skraber tandpastaen op med bagsiden af tandbørsten i dåsen.... man skal ikke dyppe tandbørsten i vand først og når man er færdig med børstningen skal man ikke spytte ud, men tage lidt vand i munden og gurgle i 1 minut eller længere....

Kokosolien dræber bakterier og lægger et sundt lag på tænderne, modsat glycerin som også er tilsat i de fleste øko tandpastaer..... Glycerinen lægger et lag på tænderne så de ikke kan optage den næring de skal. Der skal ca. 30 tandbørstninger til at slide det lag af...... Læs denne artikel som fortæller at kokosolie er et mirakel for mundhygiejnen:

http://naturalsociety.com/coconut-oil-d ... ia-killer/

Pebermyntedråberne dræber også bakterier og giver god smag..... Natronen er slibemidlet og ren base..... Natron modvirker også kræft.... hvis du har halsbrænd så tag en lille tsk. fuld i et glas vand.....

Tip til en dejlig skrubbecreme:

Bland natron og kokosolie

Den naturlige flour i naturens drikkevand hedder Calcium Fluorid, og den skal vi faktisk have lidt af i kroppen......
Calciumfluorid findes bl.a i vand, nødder og fisk....... Natriumfluorid derimod er syntetisk og IKKE naturligt.... Det er et affaldsprodukt fra aluminium- og fosfor industrien og er EKSTREMT GIFTIGT...... Nazier brugte det i KZ-fangernes vand, så de blev medgørlige, ikke oprørske zombier..... Nazierne fik idéen fra russerne!!!.......

KZ-lejrene og andre nazi instanser var forsøgscentre..... en slags forberedelse til psykofarmakaen mm., og det var da også disse nazi kemi eksperter der via Operation Paperclip blev sat ind i Big Pharma/medicinalindustrien efter krigen..... Især i USA!!!
Bl.a Rockefeller og Rothchild stod bag en stor del af financeringen af hele WW2 showet..... Det var også hans kemiske fabrikker der senere blev til medicin fabrikker..... FOLKENS alt hvad der kommer fra den industri er giftigt og skadeligt..... OG DE VED DET!!!

Kokosolie smelter ved 24 grader, så hvis jeres badeværelse er meget varmt, så sæt den et andet sted.... Dog ikke i køleskab, da den så bliver stenhård.... Tandpastaen kan godt bruges selvom den er smeltet.... Jeg dypper bare tandbørsten i dåsen.... Jeg laver en ny ca. hver tredie uge.... Den kan dog holde i længere tid, da det er olie og natron.... Natron er en slags salt....

Se her Mike Adams The Health Ranger fortælle om fluorid:
https://www.youtube.com/watch?v=LEZ15m-D_n8

Husk at dele indlægget vidt og bredt, så vi kan få Colgate, Zendium, Oral-B og alle de andre lortefirmaer til at gå konkurs.... De forgifter os!!!

I er meget velkomne til at søge venskab og følge med i hvad der i virkeligheden foregår her i verden

Link til min gruppe: http://www.facebook.com/groups/100295516681876/?fref=ts

Emballage kan købes i TIGER Butikken og bestilles på nettet f.eks her: http://www.urtegaarden.dk/products/emballage.aspx

Indlæg jeg har skrevet om fluorid:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater


Bilde038.jpg
Indigriensene for super-duper tannkrem kjøpt inn


Her er handleprisene i dag:

Extra Virgin Kokosolje kjøpt Økologisk Rawford 1300 ml. kr 410,00.
Japansk nøtteolje JHP olje 30 ml. kr 149,00
4 pk Natron kr 44,80

Så nå lager jeg tannkrem og kooooser meg- :wink:
Jeg har vasket ren en tom tannkrem tube- og kjøpt en 500 ml sprøyte til å fylle opp med kokos-olje tannkrem i den. Det er jo kjempeflott- og kremen holder en fin konsistens ved 17 varmegrader. Blir det varmere enn 24 grader- så blir den tynn.
Det er nå ingen tannstein å se på tennene. Lag tannkremen du også- og prøv- du blir søkk forfær over hvor god den er. :)

Nå sier jeg opp tannlege pussen til kr 1500 pr år.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Lag din egen tannkrem

UNREAD_POST BmOnline » Tir Aug 02, 2016 7:24 pm

Det blir ikke hull i en tann som er ren...og tennene dem pusser vi jo en etter en..

Joda, nu har æ brukt denne tannpussen i over et år. Og jeg er så glad for det. :lol:

Det er for det første en beskyttende hinne over tennene. De blir hvite som snø, :) :roll: :idea:

Jeg kan anbefale den til alle som måtte lure. :idea:

Og det er jo så lett å lage, bare å kjøpe kokosolje, litt natron og så noen dråper med peppermynteolje, ja jeg bruker dosering slik:

Først har et tefat som jeg legger kokosoljen på feks 3 ss. Så blander jeg en ts med natron. Den kan være litt kul på, men ikke noen stor topp. Når dette er blitt rørt inn, så tilsetter du peppermynteolje. Se på innledningen om hvor du får tak i indigriensene til tannkremen. Helt supert! :shock:

Tre spiseskjeer Kokosolje og 25 dråper med peppermynteolje. Men du kan ha i så mye som du synes er bra. Det går med 30 dråper også. Blir det en god duft skal jeg si deg. :)

Og hør mere..

Når du pusser tennene etter et par 3 mnd så skal du bruke lunkent vann, alene etter frokosten og senere middagen. Ja, faktisk litt varmt om du vil. Det er rene medisinen, og du kan også mellom måltidene børste tennene lett med lunket vann med litt natron i også. Så bruker du den tannkremen du lagde- morgen og kveld. Kjempegreier! Og husk, bruk aldri mer denne kjøpetannkremen om du er fri for kokosolje, bruk da bare lunkent vann, og litt natron. 1/4 teskje natron er helt greit. Eller bare ørlite grann for en enkel tannpuss, ser du.

Bjørgulf
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Lag din egen tannkrem

UNREAD_POST BmOnline » Tir Sep 13, 2016 7:38 am

Ja, da skal jeg bare fortelle dere at denne tannkremen er rene medisinen for tennene. Tenner som er løse, de blir faste- og som sagt før- tennnene får næring fra denne oljen, og emaljen fornyes. Sett i gang, ingen hull mer :mrgreen:


Bjørgulf
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Helsevesenet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron