Glem ikke hva våre helsemynigheter sa for ett år siden

Øst- vest- hvem er best, nord og sør dør som før?
Forumregler
Mange tror at Helsevesenet vil oss det beste, men nei ikke nå lenger. Bare se på hva som har skjedd, det er pengene som pleies i stedet for pasientene i verdens rikeste land. EN SKAM!!

Glem ikke hva våre helsemynigheter sa for ett år siden

UNREAD_POST Waldemar S Larsen » Søn Mar 21, 2021 7:49 am

IKKE GLEM HVA VÅRE HELSEMYNDIGHETER SA FOR ETT ÅR SIDEN!
- - - - - - -
HELSEDIREKTORATET VILLE AT ALLE OVER 60 SKULLE NEKTES LIVSFORLENGENDE BEHANDLING, OG OVERLATES TIL DØDEN
«Helsedirektoratet anbefaler at man i denne fasen nedprioriterer pasienter over 60 år og pasienter i definerte stadier/klassifisering».
Sånn er det å bo i et sorteringssamfunn, basert på at helseforetak skal gå med økonomisk overskudd, og at det derfor lønner seg (for hvem?) å nedlegge lokale sykehus og lokale helsetilbud. I denne krisesituasjonen, som regjeringen skulle tatt høyde for, avsløres vanviddet bak en slik tankeløs tankegang.
Ett av verdens rikeste land, mangler medisiner og nødvendig smittevernsutstyr, respiratorer og intensivplasser når en varslet pandemi inntreffer. Hva fan er det slags udugelige yrkespolitikere og byråkrater vi, det norske folk, lar styre landet vårt?
En får som oftest det en fortjener. Husk det til neste valg, du som er over 60. Om du overlever, da?

Waldemar Steinar Larsen
Waldemar S Larsen
 

Re: Glem ikke hva våre helsemynigheter sa for ett år siden

UNREAD_POST BmOnline » Søn Mar 21, 2021 8:30 am

I det Herrens år 2005 sa jeg følgende.

Sykehus og Sykehjem kommer til å bli rene slakterbenker -og ingen bryr seg om din helse lenger.

Jeg snakket med en overlege ved Narvik sykehus for litt over 1 år siden- da jeg fulgte en pasient opp til sykehuset, og der måtte vente på tur. Se venteloggen.

Da gav jeg overlegen følgende beskjed- dagens sykehus har konventert til slakterbenker.

Overlegen ved Narvik Sykehus nikket tilbake. Vi har kommet dit mine venner.

Venterom narvik sykehus.jpg
Her er det bare å smøre seg med tolmod og armod.


Korridoren rett utenfor venterommet: Det er nok mange som har gått skoa av seg her?

Syke h venter korr.jpg
Ja, her vandrer de i klikk klakker hele dagen...mengelefrakkene i Narvik.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Helsevesenet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron