Tenk - partipolitikere!

Den norske stat har brutt sin kontrakt med individet -å skulle sikre, forsvare og ivareta ens interesser.
Grunnlovens §§ 110.
Det paaligger Statens Myndigheder at lægge Forholdene til Rette for at ethvert arbeidsdygtigt Menneske kan skaffe sig Udkomme ved sit Arbeide.
Forumregler
http://www.lovdata.no/all/hl-18140517-000.html#110

Norges Grunnlov er vårt forsikringsbevis!

Tenk - partipolitikere!

UNREAD_POST Thorbjørn Andersen » Fre Jul 03, 2015 1:33 pm

Tenk - partipolitikere!
Ordet ”tenk” minner meg enda en gang om historien mellom lærer og elev, der sistnevnte hadde problem med å løse en oppgave. TENK – sa læreren, litt brysk og lettere irritert. Du må konsentrere deg, gutt, og bruke hodet! RAKKERUNGEN kikket opp og utbrøt med et lite flir: Du skjønner det, lærer´n. Jeg får vondt i hodet hvis jeg tenker – så jeg tør ikke, orker ikke! Gidder ikke!

LÆREREN gikk videre, hoderistende og litt oppgitt, men kom tilbake og gjorde et nytt forsøk. Det gjorde gutten også – og løste problemet.

HISTORIE til ettertanke? Spørsmålet går til alle – først og fremst til lauget av politikere og byråkrater som har påført oss alle tidens kjempeutfordring! (Også lokalt her i byen – etter senere tids skriverier og ”hurlumhei”).

FORRESTEN: Hva har det nevnte lauget selv tenkt å gjøre for å løse utfordringen, med fornuft? MANGE nordmenn har nå ventet tålmodig og lenge. Ja, i årevis! GRENSEN for den såkalte elites mangeårige galskap er nå for lengst overskredet! Begriper ikke ”eliten” det, selv?

GJØR som gutten: TENK – så det knaker! Så går det nok bra, skal dere se.

Thorbjørn Andersen.
Halden.
Thorbjørn Andersen
 

Gå til Den norske stat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron