HVOR ER DEMOKRATIET I DISSE FARLIGE TIDER?

Den norske stat har brutt sin kontrakt med individet -å skulle sikre, forsvare og ivareta ens interesser.
Grunnlovens §§ 110.
Det paaligger Statens Myndigheder at lægge Forholdene til Rette for at ethvert arbeidsdygtigt Menneske kan skaffe sig Udkomme ved sit Arbeide.
Forumregler
http://www.lovdata.no/all/hl-18140517-000.html#110

Norges Grunnlov er vårt forsikringsbevis!

HVOR ER DEMOKRATIET I DISSE FARLIGE TIDER?

UNREAD_POST Amund G » Ons Okt 28, 2015 3:41 pm

Amund Garfors, Trålvn. 33, 8520 Ankenes. Tlf. 769/56689 906/19206

HVOR ER DEMOKRATIET I DISSE FARLIGE TIDER?

Jeg har tidligere skrevet om fraværet av en adekvat styring fra ei regjering som har fått fullmakt fra folket til å styre landet, men der de er totalt fraværende i en tid da landet krever kontroll ved grensene. Og der trafikken i nord, over Storskog i Finnmark har eksplodert, med såkalte flyktninger og asylsøkere.
Det er bare ikke til å tro at vi (det norske folk) aldri er blitt forespurt om vi skal gjøre landet vårt om til et "fremmedkulturelt" grenseoverskridende geografisk område for all verdens folk. Vi er aldri blitt forespurt om nasjonalstaten Norge skal oppheves gjennom (en stadig gradvis) suverenitetsavståelse. Men folket ble forespurt om vi skulle si ja eller nei til EU. Og vi sa NEI hele to ganger! Dette siste til tross, så er vi i dag tvunget inn under EU sitt destruktive regime, hvor vi heller ikke ble forespurt om den tvangsinnførte husmannsavtale; EØS/Schengen, som vi i dag bokstavelig talt lider under.
Vi er heller aldri blitt forespurt om dette vanvidd av galskap; at vi nordmenn skal bli en minoritet i eget land - noe som kan skje med dagens ekstremistiske innvandrings- og asylpolitikk. Og jeg er ikke et sekund i tvil om at dersom vi hadde fått oss forelagt det jeg her har nevnt, så hadde folket sagt et rungende NEI i en sann demokratisk ånd! For hvem vil vel frivillig utslette seg selv, sine nærmeste, sine slekters gang og sin egen opprinnelse, og der en sier farvel til sitt eget fedreland?
Dette er selvfølgelig meningsløst, men hva kan vi gjøre mot dagens totalitære system, med det konforme politikervelde og politikere som ikke tør se sitt eget folk i øynene?

NARVIK, 27.10.2015 AMUND GARFORS

Kommentar BmO:

Ja, Amund- disse hadde sittet i varetekt inntil 30 år pluss moms med eddik og brød- hvis jeg hadde fått min vilje. Det er jo grusomt, se inn i eldreomsorgen og se inn i hjemmene til Gro, Jens og Co og til de fattige i Norge. Jeg skjemmes over disse landssvikerne!!
Amund G
 

Gå til Den norske stat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron