Flukten ut av Luxembourg

Den norske stat har brutt sin kontrakt med individet -å skulle sikre, forsvare og ivareta ens interesser.
Grunnlovens §§ 110.
Det paaligger Statens Myndigheder at lægge Forholdene til Rette for at ethvert arbeidsdygtigt Menneske kan skaffe sig Udkomme ved sit Arbeide.
Forumregler
http://www.lovdata.no/all/hl-18140517-000.html#110

Norges Grunnlov er vårt forsikringsbevis!

Flukten ut av Luxembourg

UNREAD_POST BmOnline » Tir Feb 19, 2019 10:36 am

Hermann J Berge.

Herman J Berge, 02.06. 2012:
http://www.facebook.com/permalink.php?s ... 3562161954

FLUKTEN UT AV LUXEMBOURG

På vegne av vår lille familie vil jeg takke så mye for all økonomisk hjelp og støtte vi har fått, noe som har gjort vår ”flukt” til Tonga (og videre kamp) mulig (det var nemlig ikke selvsagt at vi skulle kunne komme oss ut av Luxembourg, følgelig var vi rimelig lettet da vi så Luxembourg forsvinne i et regntungt skydekke). Venner i London ordnet med tilnærmet gratisbilletter til Sydney (ca £ 400 for alle oss tre), og derfra brukte vi de midlene vi fikk gjennom kronerullingen og fra familie til billetter til Auckland (ca AUD 1.300) og deretter til Tonga (ca NZD 1.700). Hele turen fra London tar mellom 25 og 30 timer i luften og er normalt en ganske så slitsom affære. Takket være våre brittiske venner reiste Katalin og vår sønn business fra London via Singapore til Sydney, mens jeg fikk business til Singapore og første klasse fra Singapore til Sydney. Vi var derfor for første gang på lenge uthvilt da vi landet, og fikk nok en bevertning og service som våre fiender ville ha hatet at vi fikk.

Som bl.a. Kjell Erik Midtgård fryktet og advarte oss mot, iverksatte Luxembourg (i likhet med hva andre vestlige diktaturer (så som Norge) gjør når de vil bli kvitt personer som fremstår som en fare mot deres despoti) barnevernsak mot oss. Takket være Midtgård fikk vi meldt flytting til Tonga før Riksadvokaten og hans korrupte dommervenner fikk begjært barnevernsaken åpnet (Jeg nevner her at vår sønn (9 år) allerede har gått på tongansk skole i 14 dager, og følgelig har begynt å lære sitt 6 språk. Det å plutselig måtte rive opp alle hans røtter i Luxembourg (tap av venner, skolen, det sosiale miljøet osv), var helt forferdelig, men han taklet det godt og var egentlig mer bekymret for oss. Han fikk gråte (og diskutere med oss for deretter å tenke igjennom det hele) de første dagene, men etterhvert ble det til at han stoppet med dette og ble mer opptatt av at vi ikke måtte gråte og være triste).

Hadde det ikke vært for dette norsk-luxembourgske ”grepet”, hadde vi selvsagt blitt igjen for å kjempe mot vestens diktatorer fra selve hjertet til all ondskap i Europa og Verden; Luxembourg. Vi har naturligvis begjært utlevert dokumentasjon på grunnlaget for barnevernsaken, men blir i kjent stil avspist med at vi ikke har noen rett til innsyn i dette grunnlaget. Dette er jo ikke særlig overraskende idet vi jo år etter år har måttet akseptere hemmelige rettsavgjørelser mot oss, avgjørelser som er upåankelige, og som har kommet til uten at vi har fått den minste mulighet til å forsvare oss, slik som vi også har vært vant med fra det korrupte norske rettsvesenet.

Som det burde fremgå av det jeg nå har sagt, vil kampen mot vestens despoter fortsette herfra, og jeg skal forsøke å bidra mer aktivt i de kampene som blir dratt igang bl.a. i Norge. Problemet her nede er Internethastigheten. Den ligger på norsk 1995 nivå, men koster likevel tre til fire ganger mer enn den beste fiberoptikklinjen i Norge.

Den som har lyst å se litt nærmere på hva Tonga er (og kan tilby) bør ta en titt på denne siden: http://www.thekingdomoftonga.com/

Dette får være nok for denne gang. Avslutningsvis vil jeg enda en gang få takke dere så inderlig, alle dere som bidro til at vi kunne komme oss i sikkerhet for det djevelskapet som vi alle kjemper mot. Takk!!!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Den norske stat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron