Herrens Ord

Her kan det hende at du finner noen gode ord

Moderator: BmOnline

Forumregler
Bibelhenvisninger og salmeversj

Herrens Ord

UNREAD_POST BmOnline » Lør Jan 10, 2009 11:18 am

William M. Branham hadde virkelig vår Herre på sin side- åpenbaringer akkurat som Bibelen forteller i
ROM 9, og 11,8 og 11:25 og 11:27, 11:29, 11:36.

I Rom 9 Har vi Herrens Løfte til de troende.

Paulus første brev til korinterne: 2,2 og 2,4, og 2,6,og 2,10, og 2,12, og (2,14 Les denne spesielt, de som ikke har mottat Ånden.)

Paulus første brev til korinterne: 3, og 4 til og med 4,5-.

Paulus første brev til korinterne: 5,1 Hor i Kirkene.
og 5,2 Hvor satan får ta tak i synderen.
og 5,9
Og 6,16
0g 8, 5-6-
og 10.23-26 om å spise kjøtt. Hvem sier at vi ikke skal spise kjøtt?
0g 11- 2, 3, 4, 5 og 6. Kvinner og bønn.
0g 11,14 Mannen og langt hår.
og 12, 4-5-6-7-9-10-11Gaver og Taler i tunger mv.
og 15,11 og 15,47
og 15,55-56-57-58

Andre korinterbrev 3, 14
4,4 og 4,10
6,11 De troende er Guds Hellige tempel ved Ånden.
6,17 Derfor, adskill dere fra dem. Rør ikke ved det "urene samfunn" og Jeg skal ta imot eder. Litt surdeig gjør nemlig hele deigen sur. Surdeig er de som er døde i ånden. (Vantro)
6,18 Dere skal være mine sønner og døtre.

[Filtypen jpeg har blitt deaktivert, og kan derfor ikke lenger vises.]




http://bmonline.no/html/wb.html

Paulus sa, de som bare har det i munnen, og ikke gjør Faderens vilje som det står i Bibelen, de synder og har ikke behag hos Herren.
Og merk dere dette, Vantro er denne synden som Guds Ord taler om, fordi den som ikke tror- er allerde dømt, sier Bibelen.

BmOnline

Gled dere i Herren!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Kvinnen i Menigheten

UNREAD_POST BmOnline » Tir Jun 13, 2017 5:44 pm

Vi leser i Bibelen, hvor Satan frister Jesus og sier, Du som er Guds Sønn- gjør disse stener til brød- så skal jeg tro deg, og Herren svarer, "Vik fra Meg satan, Mennesket lever ikke av brød alene, men av hvert et Ord som går ut av Guds munn."

Ser dere? Hvert et Ord som går ut av Guds munn. Altså ikke annet hvert ord eller som det passer oss, nei, nei!
Og hva er det som foregår inne i disse sektene PV, MET, JV, ADVT osv osv? Tenk de har kvinner til å tale Guds Ord. Er det rart at kirkene er tomme eller fylt av mørket? Nettopp- Herren har forbudt kvinnen å tale i Menigheten.

Paulus 1. brev til Kor 14, 34.

33 for Gud vil ikke uorden, men fred.
Som i alle de helliges menigheter 34 skal kvinnene tie når menigheten samles. Det er ikke tillatt for dem å tale; de skal underordne seg, slik også loven sier. 35 Hvis det er noe de vil lære, så la dem spørre sine menn hjemme. For det er en skam for en kvinne å tale i menigheten. 36 Var det kanskje fra dere Guds ord gikk ut? Er det bare til dere ordet er kommet? 37 Hvis noen mener seg å være profet eller ha åndsgaver, så skal han vite at det jeg skriver, er et Herrens bud. 38 Den som ikke godtar dette, blir selv ikke godtatt.
39 Derfor, mine søsken: Vær ivrige etter å tale profetisk, og hindre ikke tungetale. 40 Men la alt gå sømmelig og ordentlig for seg!

Derfor sier jeg dere, hvis man ikke tror, så gjør man slik som det vi ser i dagens sekter, de vasser i løgner og kenner ikke til Guds Ord eller Ham personlig! Derfor vend om vend om- før Herren kommer med Sitt Sverd over dere, som er Hans Ord!

Bjørgulf
I Herren Jesus Kristus


Sist flyttet til topp av BmOnline den Tir Jun 13, 2017 5:44 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Bibelhenvisninger

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron