Hva er NRK? Norsk rasistkringkasting

Media i Norge formidler for det meste løgn og bedrag til det norske folk. Dem er bekjent av å formidle brød og sirkus. Både i aviser og speiselt i TV. Og denne rollen er de meget bekvemme med?

Den røde og blå aksen i politikk har nå blitt så like som to dråper vann- og der finnes IKKE noe forskjell på dem, akkurat det samme har skjedd hos pressen. Ingen forskjell på dem. De lyver alle så de tror på det selv.
Avisene får således betalt 12 milliarder kroner pr år- for å sove på jobben, noe de har gjort glatt siden statskuppet den 10. januar, 1940.
viewtopic.php?f=43&t=3292
Forumregler
Drapsforsøket på William Nyggard må få høyere prioritet og oppklares, ja like stor oppmerksomhet som Nokas ranet.

Hva er NRK? Norsk rasistkringkasting

UNREAD_POST BmOnline » Fre Nov 27, 2015 2:45 pm

Ja, dere som tror blindt på alt som Nrk kringkaster- visste dere at NRK er propaganda-maskinen til globalistene?

Visste dere at NRK var talerøret for Adol Hitlers store Rike? Ikke det? Ja, surprise, surprise- de vil ikke selv høre det, men slik er det. NRK er en forherligelse av ufred og konflikter, krig og fordervelse, og skyr ingen midler for å kue folket under løgnen ved trusler om at lisensen skal betales. Her ser dere. Og hør her.

Etter statskuppet den 10. jan 1940- har INGEN nordmann noen som helst plikt å etterkomme krav fra kuppmakerne.
http://bmonline.no/html/1945.html

Statskuppet var et faktum, da folket ble nektet å avholde stortingsvalget i 1939, slik grunnloven krevde. Hvert tredje år er det stortingsvalg. Og intet storting kan sitte over 3 år. Og nå satt de som hadde lov å sitte på tinget de 3 årene de var valgt for, plutselig der i et år til- i 4 år? Og ingen kan sitte der over 3 år. Ser dere? Da er de der uten folkets samtykke, altså et statskupp. Og det var akkurat det som skjedde i skyggen av krigsutbruddet i 1940. De sa at de ikke visste hvordan ståa var- England kontra Tyskland, men de løy glatt, som i dag. Det var Tyskland hele tiden. De drev med andre ord med triksing og ordkløyveri- ja å være "gode nordmenn"- men det var bare et skalkeskjul- ser dere? Derfor når Jens Bjørneboe hørte gode nordmenn, så gikk det iskaldt nedover ryggen på dem. Fordi de kjente sannheten og skjønte at EG og Jens C Hauge aldri hadde vært "gode nordmenn" og aldri ville bli det. Hele AP var et sannt rottereir av nazi-yngel- akkurat slik NRK var og er.

Her kan dere selv lese dere opp om NRKs nazi propaganda fra 1940, hvor de spredte ut flyveblad over Herjedalen for at de riktige gode nordmenn skulle bli lurt av Nrk til å komme hjem, og legge våpnene ned, fordi Adolf Hitler var snill.

Ser dere, der- dere? Adolf Hitler snill? Og så skal dere se, Nordmenn var jo av den ariske rasen og derfor ville de få god behandling. For en løgn dere- og her kan dere nå oppdage følgende.

Nrk sier akkurat det samme i dag, despoten muslimene er snille.. tenk de var Adolf Hitler og romas allierte. Glem det aldri.
Og her kan dere selv lese det skrivet fra NRK hvor de sier at Adolf er snill- legg våpnene ned..ser dere landsforræderne i NRK akkurat det samme som i dag: Kvakksalvere, lystløgnere og landssvikere:

http://bmonline.no/html/flyvebl.html

NRK er slangen, ja hakket værre, to djevler:

Her kan dere studere hva NRK bedriver, nemlig å forføre folk, dvs lure folk- i alle år har det vært slik. Også når det gjelder lisensen, bare juks og fanteri. Men folk forstår ikke dette djevelske påfunnet i skyggen av statskuppet fra 1940.

NRK skulle opprinnelig bare kreve lisens de 10 første årene for å lære seg å "snakke pent". Men de har ennå ikke lært seg det. De lyver så det renner.

Derfor kan jeg avsløre for dere at NRK er ute på dato og bør kastes i kasjotten for sitt svik mot folket.

Her kan dere se at jeg anbefalte NRK i 2009 å offentliggjøre europabevegelsens stortingsgruppe for folket, slik at folket kunne orientere seg om hvem de virkelig stemte på ved stortingsvalgene.
Geir Helljesen hadde noe de kalte NRKS valgskole, tenk det dere. Og jeg var kjapp på labben og sendte straks en e-post til Geir H -og spurte ham om ikke han kunne bidra til at demokratiet ble styrket i Norge. Her kan du lese hvor ivrig G. H. i NRK ble-. :)

Nå, ser dere- jeg kjenner lusa på gangen, og derfor kaller jeg dette "NRKs valgjuks skole"- noe som er avklarende for leseren:

http://bmonline.no/html/nrk_1.html

Dette er "Centexen" bomba- som NRK ikke liker at folk skal få viten om. Men spre- dere også sannheten om disse blodbadsglobalistene- for det er bare forbokstaven om dem/de som ønsker å rasere Norge. dere. Alle snakker om ABB, spesielt etter Utøya massakren 22. juli 2011. Men hva betyr egentlig det?

Jo, det betyr Arbeiderpartiets Blod Bad. ABB. Merk dere dette. Det er bare sannheten som kommer for en dag.

Når politikerne selv finner ut at de IKKE trenger å spørre folket til råds, slik grunnloven krever- da er det på HØY tid å skifte dem ut.
Her kan du skrive en kommentar til NRK
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Hva er NRK? Norsk rasistkringkasting

UNREAD_POST Robin som bruser » Tor Mar 17, 2016 10:33 am

Jeg er skremt over dette jeg leser. Det er jo utrolig hva politikerne og media gjør bak vår rygg.

Dette hadde jeg aldri drømt om at det kunne være så galt fatt i verdens rikeste land.

Nå skjønner jeg mye bedre hvorfor vi ikke er verdens beste land å bo i, og hvorfor de skryter av at Norge er verdens rikeste land.
De har annonsert i mange år om det, for å lure fremmede hit, som drømmer om å bo i luxusvillaer i sus og dus, slik så nylig.

Det var en dame fra araberlandene som kom via Storskog og ned til Oslo- og så til Sjøvegan. Hun klagde på alt som var. Turen betalte hun kr 100.000,- så fant hun ut at det ikke var så luxuriøst- at hun dro til Dubai i stedet for å velte seg i luxus der.
Ja, denne sannheten skulle sannelig alle de andre også få med seg. At toskene i NAV gir rømlingene kr 30.000,- pr mnd på et bankkort er jo utrolig. Er det banditter som styrer Norge?

Robin Hahn Klingental


Sist flyttet til topp av BmOnline den Tor Mar 17, 2016 10:33 am
Robin som bruser
 


Gå til Media

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron