Mange nordmenn til salgs

Media i Norge formidler for det meste løgn og bedrag til det norske folk. Dem er bekjent av å formidle brød og sirkus. Både i aviser og speiselt i TV. Og denne rollen er de meget bekvemme med?

Den røde og blå aksen i politikk har nå blitt så like som to dråper vann- og der finnes IKKE noe forskjell på dem, akkurat det samme har skjedd hos pressen. Ingen forskjell på dem. De lyver alle så de tror på det selv.
Avisene får således betalt 12 milliarder kroner pr år- for å sove på jobben, noe de har gjort glatt siden statskuppet den 10. januar, 1940.
viewtopic.php?f=43&t=3292
Forumregler
Drapsforsøket på William Nyggard må få høyere prioritet og oppklares, ja like stor oppmerksomhet som Nokas ranet.

Mange nordmenn til salgs

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Tor Mar 17, 2016 7:57 am

Mange nordmenn til salgs

Jeg var sjefredaktør i A-pressens Rogalands Avis da jeg ble overfalt i et narrespill over kommunistisk lest som nesten kostet meg livet i 1996. Det året ble det fordekte russiske herredømmet over Norge kraftig befestet ved hjelp av en rekke narrespill. Jeg var ikke det eneste målet. Bedragmetodene var gamle KGBs hele veien.


Ikke minst spilte Høyesterett og Riksadvokatembetet en aktiv politiske rolle for Kreml ved først å bidra til å sette ned Lundkommisjonen som snudde forholdet mellom KGB, da omdøpt til FSB, og det norske sikkerhetspolitiet på hodet, slik at sistnevntes aktiviteter etter krigen ble etterforsket, mens KGB og norske venner gikk helt fri.

Da ryggen på sikkerhetspolitiet var brukket som følge av narrespillet mot det, slik det virkelige målet hadde vært fra begynnelsen i 1994, satte Moskva inn Thorbjørn Jagland som statsminister høsten 1996 for å sparke hele ledelsen i det samme sikkerhetspolitiet, som den gang het Overvåkningspolitiet (POT).

Det hadde vestlig forankring som følge av Norges offisielle alliansetilknytning vestover. Deretter stanset Jagland i samarbeid med riksadvokat Tor-Aksel Busch all etterforskning i øst-.tyske Stasis arkiver for å finne ut hvilke nordmenn som hadde arbeidet for Stasi i Norge.

De viktigste norske agentene, blant dem snikmorderne, var blitt overført fra Stasi til KGB høsten 1989. DDR ble oppløst som egen stat i 1990.

En av mine mest berømte forgjengere i redaktørstolen i Rogalands Avis, var Trond Hegna. Han var redaktør i 1ste Mai (Rogalands Avis fra 1955), og ble fengslet av Gestapo etter lederartikkelen «Ingen nordmann til salgs» den 28. september 1940. Det var et kraftig angrep på Nazi-Tysklands okkupasjonsstyrker og en sterk appell til det norske folk.

Noen prinsipiell forskjell på å være okkupert innenfra i all hemmelighet av russerne og norske lakeier, og å være okkupert åpent, slik Norge var i fem år av tyskerne, er det ikke.

Å doble staten og holde herredømmet hemmelig, er bare langt smartere. Å indirekte å holde ved like og styrke kontrollen over det gamle politiske systemet gjennom falske flaggoperasjoner som den vi opplevde fra 22. juli 2011, er likevel en ekstrem brutal og skruppelløs maktutøvelse som slett ikke er noe nytt fenomen. Stalins brutalitet lever videre. President Vladimir Putin er ikke særlig mindre brutal fra skyggene.

Når Russland styrer landet med marionetter i Oslo i alle forhold som blir ansett betydningsfulle nok, er følgen at disse marionettene medvirker i slike kombinasjoner av massedrap og kontinuerlig bedrag, slik det er lett å bevise er skjedd i den offentlige saksbehandlingen av terroren siden 22. juli 2011.

Å medvirke til et narrespill som dreper 77 mennesker var ikke en gang Nasjonal Samling med på da det i prinsippet hadde samme underordnede rolle under Nazi-Tyskland som dagens politiske kartell i Oslo har under fordekte Russland, før Sovjetunionen, og som har gått seg til særlig i årene etter krigen.

Det er således litt av et oppgjør som venter våre rikspolitikere på dommens dag.

Ingen ledende nordmenn kan vente å slippe unna med å la staten i virkeligheten være under fremmed herredømme, og langt mindre kan de slippe unna den forbrytelsen som det er å styrke seg selv og dette herredømmet ved å medvirke til massedrap på egen befolkning.

Hvis noen nordmenn skal være til salgs, så er det Kremls marionetter i regjering, storting og embetsverk i Oslo.

Når du er blitt dissident slik som jeg er blitt som følge av drapsforsøk og systematisk trakassering, er du havnet i motstandsarbeid som under den tyske okkupasjonen. Forskjellen er at nå er det Russland som har den virkelige makten. Ellers er alt forbausende likt. Prinsipielt sett.

Jeg er blitt terrorisert og torturert mye de siste tjue årene, og langt mer enn mange nordmenn under nazistene.

Jeg kan forsikre alle om at de hemmelige tjenestene som passer på at norske middelmådigheter fra alle partier sitter som marionetter for dem i Oslo, ikke står noe tilbake for nazistiske Gestapo i sine metoder mot slike som gjør motstand mot det russiskkontrollerte systemet her i landet. Her benyttes i 2016 metoder fra Gestapos etterfølgere i kommunistiske DDR, nemlig Stasi, og de er djevelske. Slik jeg har forklart før offentlig. Jeg er blitt pint og torturert nok.

I stedet for å appellere som min forgjenger Trond Hegna gjorde i Rogalands Avis mot den tyske okkupasjonen høsten 1940, noe som ikke hadde den store betydningen, er jeg i første omgang langt mer opptatt av at folk skal bli klar over at Norge ikke er fritt og selvstendig. Det er en illusjon.

Befolkningen må bli bevisst hvem som er de virkelige herrene i det norske hus. Da kan det ryddes opp. Fienden finner vi først og fremst blant våre egne.

Josef Stalin arrangerte et smart statskupp allerede med virkning fra 10. januar 1940, og etter å ha parkert Norge av strategiske grunner hos Hitler i fem år, tok han Norge tilbake i 1945.

Så enkelt kan det i grunnen sies.

Den falske flaggoperasjonen som er rullet og gått siden 22. juli 2011 på grunnlag av 77 lik for indirekte å lure befolkningen til å øke oppslutningen om det politiske systemet, som ble grunnlagt den gangen under Kremls hemmelige herredømme, er sett fra øst vedlikehold av Russlands virkelige makt og underliggende nasjonale styresett.

Å kvitte seg med et fordekt herredømme som har kontroll over hele systemet som våre ofte umodne yrkespolitikere er avhengige av for i det hele tatt å tjene til livets brød, er ikke gjort over natten. Særlig ikke når det har vart i mesteparten av nasjonens levetid.

Det er vanskelig å spå om fremtiden, og ikke ante jeg å skulle havne i en liknende stilling som forgjengeren Trond Hegna, da jeg ble sjefredaktør i Rogalands Avis i 1990. Nå gjorde jeg det, og du er hvor du er. Basta.

At jeg fortsatt lever er i grunnen ubegripelig. Så sterkt som jeg er blitt undertrykket og terrorisert.

Dagens svake norske marionetter for Russland vil neppe klare å holde sammen i lengden, selv om den beste solidariteten oppstår blant dem som medvirker til en stor forbrytelse. Slik politikere i to regjeringer, to storting og ansatte i sentrale deler av embetsverket har gjort i særlig de siste fire og et halvt årene.

Å snu staten mot egen befolkning for å lure og tvinge den, som har vært den smarte fremgangsmåten, går heller ikke i lengden. Jeg nekter å tro at mennesker med personlig integritet og ryggrad i de væpnede styrkene og politiet lar seg tvinge til å tjene Russland indirekte særlig lenge. Slik de nå vitterlig gjør.

Spesielt må offiserer i Forsvaret være forbannet over å ha blitt lurt trill rundt av russerne og egne politikere så grundig i så mange år. I hvert fall ble jeg det som gammel og erfaren forsvarspolitiker med klar vestlig forankring. Da jeg oppdaget hvordan allting hang sammen.

Forsvaret må velge om det skal ha lojalitet til befolkningen, eller til en stat som er doblet for generasjoner siden og er under skjult fremmed herredømme, og som skruppelløst dreper sine egne barn og ungdommer for indirekte å lure befolkningen til å slutte sterkere opp om seg.

Dette er for øvrig et intelligent kommunistisk knep som går igjen i en rekke liknende falske flaggoperasjoner i både øst og vest de siste tjuefem årene. Signaturen er så utvilsomt KGBs, for å bruke det gamle navnet.

Vi har en god del nordmenn til salgs denne gangen. De kan hvem som helst få billig. Stadig flere vet nå hvor de er å finne. Det er bare å la motstanden vokse seg sterk mot disse usle landsforræderne.

For de er allerede godt brennmerket nå. Av sannheten.
Norulv Øvrebotten
 

Gå til Media

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron