Amatørskribentens mening.

Media i Norge formidler for det meste løgn og bedrag til det norske folk. Dem er bekjent av å formidle brød og sirkus. Både i aviser og speiselt i TV. Og denne rollen er de meget bekvemme med?

Den røde og blå aksen i politikk har nå blitt så like som to dråper vann- og der finnes IKKE noe forskjell på dem, akkurat det samme har skjedd hos pressen. Ingen forskjell på dem. De lyver alle så de tror på det selv.
Avisene får således betalt 12 milliarder kroner pr år- for å sove på jobben, noe de har gjort glatt siden statskuppet den 10. januar, 1940.
viewtopic.php?f=43&t=3292
Forumregler
Drapsforsøket på William Nyggard må få høyere prioritet og oppklares, ja like stor oppmerksomhet som Nokas ranet.

Amatørskribentens mening.

UNREAD_POST Thorbjørn Andersen » Fre Mai 20, 2016 8:51 am

Amatørskribentens mening.

Som amatørskribent gjennom mange år, tør jeg påstå at jeg har fått erfaring med noen profesjonelle blant en del av landets avisredaksjoner. På godt og ondt…

TIDEN som vi nå gjennomlever, trenger mer opplysning om tingenes VIRKELIGE forhold – selv om disse langt fra er hyggelige. FOR: til syvende og sist er det de fremmøtte velgere som har gitt partipolitikerne grønt lys for galskapen omkring oss. (Og med galskap mener jeg SOSIALISMEN
– enten den fargelegges rød, blå, grønn, brun eller svart.

Det blir jo som kjent hipp som happ). Diktatur er diktatur – uansett isme/farge. Det må vel alle i hvert fall kunne være enige om, i en tid med ellers ensidig pengetenkning. POLITIKERNE kan skylde på VELGERNE. Dermed kan alle skylde på alle – noe som nå for alvor er i ferd med å skje. Trist!


ETTER min mening må derfor en del fakta fremkomme i klartekst – spesielt om den virksomhet som har undergravet Norge som rettsstat og nasjonalstat. For der har både politikere og store deler av norsk presse (med noen hederlige unntak) sviktet.
Totalt!

Så, der fikk dere den! (Humre…). Det er slett ikke bare brune snegler som for tiden må bekjempes, men også politisk ideologi. (Dette ment som et alvorlig apropos).


RYDDEAKSJONEN som for lengst skulle vært foretatt innenfor Norges overadministrerte SYSTEM, kommer vi neppe utenom – dersom vi oppriktig ønsker et trivelig, fritt samfunn. Med andre ord: Byråkratiet må fjernes, vel og merke den del som strengt tatt ikke er nødvendig. OG, MON TRO – hva ville våre forfedre sagt og ment – når man for eksempel betrakter tidens mer eller mindre EU-kåte politikere – som med forskjellige knep vil føre Norge inn i en ny og større union, som EU innebærer. Jeg tror de ikke bare snur seg i sine graver. De roterer! La nå forfedrene få hvile i fred. De har rotert lenge nok. Ja, i mange år!

EN ny og mer fordomsfri EU-debatt synes dessverre å være langt unna. Det var redaktørens ord, allerede 23. mai, 2011 i Halden Arbeiderblad.
Jeg er helt enig! En slik debatt må til nå – selv om mange helst vil unngå de avsløringer som da sannsynligvis vil fremkomme.

KAN vi snart rett og slett vente oss et demokratisk opprør? I tilfelle: DET ER PÅ HØY TID!
Thorbjørn Andersen. Halden.
Thorbjørn Andersen
 

Gå til Media

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron