Frie nettsteder …. Heldigvis!

Media i Norge formidler for det meste løgn og bedrag til det norske folk. Dem er bekjent av å formidle brød og sirkus. Både i aviser og speiselt i TV. Og denne rollen er de meget bekvemme med?

Den røde og blå aksen i politikk har nå blitt så like som to dråper vann- og der finnes IKKE noe forskjell på dem, akkurat det samme har skjedd hos pressen. Ingen forskjell på dem. De lyver alle så de tror på det selv.
Avisene får således betalt 12 milliarder kroner pr år- for å sove på jobben, noe de har gjort glatt siden statskuppet den 10. januar, 1940.
viewtopic.php?f=43&t=3292
Forumregler
Drapsforsøket på William Nyggard må få høyere prioritet og oppklares, ja like stor oppmerksomhet som Nokas ranet.

Frie nettsteder …. Heldigvis!

UNREAD_POST Thorbjørn Andersen » Tor Nov 10, 2016 10:13 am

Frie nettsteder …. Heldigvis!

”Hjertesukket” - kommer fra en amatørskribent, som har fått dårlig inntrykk av enkelte profesjonelle redaktører og journalister. Gjennom flere år.
OFTE har jeg blitt nektet spalteplass for lange innlegg som inneholder fakta og opplysninger om tidens sosialisme. (Les: nazisme). MEN: Hvorfor bruker også vår tids pressemedarbeidere mange knep for å sensurere slike fakta? Er de betalt - også for det? SENSUR av innlegg – til og med i kommentarspalter, er det aller siste jeg har mottatt, og lest: Du er utestengt fra å bidra i avisen, og derfor blir ikke kommentaren din postet. ”RØDT KORT” – med andre ord.
JUNGELTELEGRAFEN (munn – til munnmetoden), kan være et løsningsforslag for å opplyse øvrige borgere om tingenes virkelige tilstand. SELV har jeg lenge vurdert å gå til innkjøp av bongotrommer. Så, hvis noen hører lyder - er det kanskje jeg som øver ivrig på følgende advarsel: SE OPP FOR SOSIALISMEN!

SOSIALISMEN – uansett politisk farge - må opphøre!
LØSNINGEN – finnes i Norges grunnlov, og dens intensjoner for norske borgere.
FORMYNDERSTAT – må erstattes med RETTSSTAT og FRIHET.
Thorbjørn Andersen - Halden.


Kommentar bmo:

Ja, Thorbjørn- vi har sogar nylig sett på disse lystmorderne hvor de har trakassert Trump under hele valgkampen. Det er tydelig at de ikke liker ærlige og redelige folk som Trump.

Nå er det på høy tid at folket i Norge begynner å ta inn over seg at Regjeringen i Norge drepte 69 av sine egne ungdommer på Utøya i 2011, for å besfeste sin egen makt over vårt land- nemlig det ulovlige kartellet på stortinget som ikke NRK var det spøtt interessert i å formidle det norske folket til valget i 2009- etter at jeg tok kontakt med NRKs Valgskole v/ Geir Helljesen i dette ærendet. Nemlig å vise velgerne at NRK farer med juks og bedrag, fordi DET FINNES INGEN PARTI å stemme på ved STORTINGSVALGENE. Noe de vet. Men ikke vil fortelle folket.

Denne sannheten tidde NRK om- hva skal vi da med stortinget? Det er hva de skulle ha skutt og sprengt i luften, før de gikk til angrep på uskyldige barn på Utøya i 2011, disse lystmorderne.
Våkn OPP!!!
Thorbjørn Andersen
 

Gå til Media

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron