NRK- løgn og bedrag- nr 1 hos løgnhalsene...

Media i Norge formidler for det meste løgn og bedrag til det norske folk. Dem er bekjent av å formidle brød og sirkus. Både i aviser og speiselt i TV. Og denne rollen er de meget bekvemme med?

Den røde og blå aksen i politikk har nå blitt så like som to dråper vann- og der finnes IKKE noe forskjell på dem, akkurat det samme har skjedd hos pressen. Ingen forskjell på dem. De lyver alle så de tror på det selv.
Avisene får således betalt 12 milliarder kroner pr år- for å sove på jobben, noe de har gjort glatt siden statskuppet den 10. januar, 1940.
viewtopic.php?f=43&t=3292
Forumregler
Drapsforsøket på William Nyggard må få høyere prioritet og oppklares, ja like stor oppmerksomhet som Nokas ranet.

NRK- løgn og bedrag- nr 1 hos løgnhalsene...

UNREAD_POST BmOnline » Tor Des 24, 2020 7:09 am

Visste dere at NRK har en agenda om å lyve og bedra sitt folk via lisenspengene??

Joda, de vil aldri tale sannheten, fordi de kjenner den ikke. De er blinde som leder "alle" i grøften, som er deres egentlige AGENDA.

Hvis du ikke har fått dette med deg, da har du ennå "en vei" å gå? Nyheter og nyheter fru blom? Jusst presis er det nrk er mest kjent for- som riksdekkende løgn kanal for "alle".

Og hvem tror dere NRK går frem for? Jo, de har Djevelen til far. Og det vises spesielt godt i disse dager, da de ikke kan snakke om annet piss enn korona og gomorra fra morgen til kveld. Merk dere dette.

Det finnes ikke- spor av det- og det er kun vanlig sesong influensa som INGEN trenger å "skalle hauet" i taket for. Og Herren har fortalt meg at vi IKKE skal gi akt på hva disse lystløgnerne sprer via eter og TV.

Deres agenda nå er å fjerne flest mulig av de eldre- ved å gi dem vaksiner. Det er hva de bryr seg om. Så bare ta det helt "piano" alle mine venner. Dere vet at dette med korona skurrer noe grusomt. Og hvem trenger disse vaksinene? Jo, nå skal dere lytte meget nøye- ALLE de som er GLOBALISTER, de burde ta 5 dobbel dose bare for å vise oss alle andre at de bryr seg om å vise oss hvor sikre disse vaksinene er?? Fordi - de er full av eller og galle, dvs ikke gode. Derfor mine venner lese nøye hva de riktige dyktige legene i World Doctors Alliance mener-.

Til sist en liten opphøiende opplysning. Vår Herre og Frelser- Jesus Christus ble ikke født den 24. des. Dette er Dyrets merke, les den onde makten i Romas fødselsdag, ingen andre.

Jesus Christus ble født om våren, slik lam har blitt det til alle tider. Jesus Christus var offerlammet- som smakte døden i vårt sted. Hans fødselsdag er den 6. april, Amen!
Når var hyrdene ute for å gjete sauene? Midtvinters? Nei, selvfølgelig ikke. Det er om våren mine venner, nøyaktig. Således er sannheten.

Så slutt å tro på løgnene fra Nrk, lytt til Rainer Irgang angående saker dere ALDRI får høre fra løstløgnerne hos MSM.

https://www.christianpure.com/learn/was ... n-in-april

Mvh

Bjørgulf

"Julaften 2020"
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Media

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron