Olaf Jansen » 08. april 2020 09:28
Aghartha i den hule jorden!
Av Dr. Joshua David Stone
Den største tildekkingen gjennom tidene er det faktum at det finnes en sivilisasjon av mennesker som bor i jordens sentrum, hvis sivilisasjon heter "Aghartha". Dette kan være vanskelig for noen av dere å tro. Jeg vet at det var det for meg i starten, men nå har jeg en absolutt visshet om sannheten i dette.
Til å begynne med tror buddhistene, i sin teologi, inderlig på dens eksistens. De tror at det er en rase av supermenn og -kvinner som av og til kommer til overflaten for å overvåke utviklingen av menneskeheten. De tror også at denne underjordiske verden har millioner av innbyggere og mange byer, og at hovedstaden deres er Shamballa. Det antas at denne verdens hersker ga ordre til Dalai Lama i Tibet, som var hans jordiske representant. Hans budskap ble overført gjennom visse hemmelige tunneler som forbinder denne indre verden med Tibet.
Den berømte russiske kanalisten Nicholas Roerich, som var en kanal for den Oppstegne Mesteren El Morya, hevdet at Lhasa, hovedstaden i Tibet, var forbundet med den indre jorden, Shamballa, via en tunnel. Inngangen til denne tunnelen ble bevoktet av lamaer som var sverget til taushet. En lignende tunnel ble antatt å forbinde de hemmelige kamrene ved foten av den store pyramiden i Giza og Agartha.
Det indiske eposet Ramayana og Bhagavad Gita er de to mest berømte tekstene fra India. Ramayana forteller historien om den store Avatar Rama. Bhagavad Gita forteller historien om Krishna. Ramayana beskriver Rama som en «utsending fra Agartha», som ankom med et fly. Dette er ganske ekstraordinært i og med at både den buddhistiske og hinduistiske religionen hver for seg refererer til Agartha.
Det første offentlige vitenskapelige beviset kom i 1947 da kontreadmiral Richard E. Byrd fra den amerikanske marinen fløy direkte til Nordpolen og i stedet for å gå over polen, faktisk gikk inn i den indre jorden. I dagboken sin med andre vitner forteller han om å komme inn i jordens hule indre og reise 2750 kilometer over fjell, innsjøer, elver, grønn vegetasjon og dyreliv. Han forteller om å se uhyrlige dyr som lignet oldtidens mammut bevege seg gjennom krattet. Han fant til slutt byer og en blomstrende sivilisasjon.
Flyet hans ble endelig møtt av flyvende maskiner, den typen han aldri hadde sett før. De eskorterte ham til et trygt landingssted, og han ble høflig møtt av utsendinger fra Aghartha. Etter å ha hvilt ble han og mannskapet hans tatt med for å møte herskeren over Aghartha. De fortalte ham at han hadde fått lov til å komme inn i Aghartha på grunn av sin høye moralske og etiske karakter. De fortsatte med å si at helt siden USA hadde sluppet atombomber over Hiroshima og Nagosaki, hadde de vært svært bekymret for sin egen sikkerhet og overlevelse. De hadde bestemt at det var på tide å få større kontakt med omverdenen for å sikre at vi ikke ødela denne planeten og deres sivilisasjon med den. De hadde fått lov til å komme inn med dette uttrykkelige formålet, som en måte å få kontakt med noen de stolte på.
For å gjøre en lang historie kort, ble admiral Byrd og mannskapet hans under besøket guidet av vertene sine i flyet tilbake til den ytre verden, og livene deres ble forandret for alltid.
I januar 1956 ledet admiral Byrd nok en ekspedisjon til Antarktis og/eller Sydpolen. På denne ekspedisjonen penetrerte han og mannskapet hans 3700 kilometer inn i jordens sentrum igjen. Admiral Byrd hevder at Nord- og Sydpolen faktisk er to av mange åpninger til jordens sentrum. Jeg kan ikke annet enn å tenke på Jules Vernes berømte science fiction-bok, «Journey to the Center of the Earth», som mange av dere kanskje har lest eller sett filmversjonen av.
Admiral Byrd hevder også at den indre jorden har en indre sol. Admiral Byrds teori er at jordens poler er konvekse, snarere enn konkave. Skip og fly kan faktisk fly eller kjøre rett inn.
Den amerikanske pressen annonserte admiral Byrds oppdagelse, men den ble umiddelbart undertrykt av våre gode venner, den hemmelige regjeringen. Ray Palmer, redaktøren for «Flying Saucer Magazine», skrev en detaljert artikkel om admiral Byrds oppdagelser. Den amerikanske regjeringen enten kjøpte, stjal eller ødela nesten alle eksemplarer, og ødela deretter platene ved trykkeriet.
Jeg har blitt fortalt at det samme skjedde med en artikkel om admiral Byrds oppdagelse i «National Geographic». Magasinet ble utgitt, og den amerikanske regjeringen slukte nesten alle utgaver. Hvis historien ikke var sann, hvordan kunne regjeringen være så anspent?
Et annet interessant faktum er at den amerikanske regjeringen ikke lar fly fly over polene. Alle flyvninger er dirigert til å gå rundt polene, og enhver pilot som flyr i disse områdene vil fortelle deg dette. Et annet interessant fenomen er det faktum at isfjellene består av ferskvann og ikke saltvann som driver fra polene. Et annet interessant spørsmål er hvorfor det er
«Flere av innbyggerne i den indre jorden, enorme kjemper, oppdaget båten vår på elven og ble ganske forbløffet. De var imidlertid ganske vennlige. Vi ble invitert til å spise middag med dem i hjemmene deres, så min ledsager og jeg skiltes. Han dro med en kjempe til kjempens hjem, og jeg dro med en annen kjempe til hans hjem.
Min gigantiske venn tok meg med hjem til familien sin, og jeg ble fullstendig forferdet over å se den enorme størrelsen på alle gjenstandene i hjemmet hans. Middagsbordet var kolossalt. En tallerken ble satt foran meg og fylt med en porsjon mat så stor at den ville ha mettet meg rikelig en hel uke. Kjempen tilbød meg en klase druer, og hver drue var like stor som en av ferskenene våre. Jeg smakte på en og syntes den var mye søtere enn noen jeg noen gang hadde smakt utenfor. I jordens indre smaker all frukt og grønnsaker mye bedre og mer smakfullt enn de vi har på jordens ytre overflate.» «Vi bodde hos kjempene i ett år og nøt deres selskap like mye som de likte å bli kjent med oss. Vi observerte mange merkelige og uvanlige ting under besøket vårt hos disse bemerkelsesverdige menneskene, og ble stadig forbløffet over deres vitenskapelige fremskritt og oppfinnelser. Hele denne tiden var de aldri uvennlige mot oss, og vi fikk lov til å returnere til vårt eget hjem på samme måte som vi kom ... faktisk tilbød de høflig sin beskyttelse hvis vi skulle trenge det på hjemreisen.»
En annen beretning om et besøk til den hule jorden ble sitert av en annen nordmann ved navn Olaf Jansen, og ble nedtegnet i en bok kalt «Den røkede guden», skrevet av Willis George Emerson. Begrepet «røkede guden» refererer til den sentrale solen i jordens hule indre, som er mindre og mindre lyssterk enn vår ytre sol, selvfølgelig, og derfor fremstår som røkete.
Boken forteller om opplevelsene til en norsk far og hans sønn som i sin lille fiskebåt forsøkte å finne «landet bortenfor nordavinden», som de hadde hørt om. En vindstorm førte dem visstnok gjennom polåpningen inn i jordens hule indre.
Boken ble utgitt i 1908. Den forteller om sønnens opplevelser. De tilbrakte visstnok to år der, og da de kom tilbake gjennom den sørpolare åpningen, mistet faren livet da et isfjell brakk i to og ødela båten. Sønnen ble reddet og fikk fortalt sin utrolige historie.
Han ble plassert i et fengsel for sinnssyke fordi ingen ville tro ham. Etter å ha blitt løslatt og tilbrakt 26 år som fisker, flyttet han til USA. I nittiårene ble han venn med Willis George Emerson og fortalte ham historien sin. På dødsleiet ga han ham også kart som han hadde laget av jordens indre og manuskriptet til hans opplevelser. Boken, «The Smoky God», forteller om hans opplevelser.
[Hele teksten til «The Smoky God» er tilgjengelig nær slutten av dette dokumentet, før de nyere Inner Earth-kommunikasjonene som ble gjort gjennom Dianne Robbins i hennes to Inner Earth-bøker.]
I boken sa han at menneskene lever fra 400 til 800 år og er svært avanserte innen vitenskap. De kan overføre tankene sine fra den ene til den andre ved hjelp av visse typer stråling og har kraftkilder som er større enn vår elektrisitet. De er skaperne av flygende tallerkener, som drives av denne overlegne kraften, hentet fra atmosfærens elektromagnetisme. De er tre meter eller mer høye.
En annen interessant sidebemerkning er at Nazi-Tyskland i 1942 sendte ut en ekspedisjon bestående av noen av landets ledende forskere i et forsøk på å finne en inngang til den hule jorden. Göring, Himmler og Hitler støttet entusiastisk prosjektet. Føreren var overbevist om at jorden var konkav og at mennesket levde på innsiden av kloden.
I «Den hule jorden» forteller Raymond Bernard også om et fotografi publisert i 1960 i Toronto, Canada Globe and Mail, som viser en vakker dal med frodige, grønne åser. En flyger hevdet at bildet var tatt fra flyet hans mens han fløy «utover Nordpolen».
Djwhal Khuls kanaliseringer på den hule jorden
Hver gang jeg forsker på et gitt emne, liker jeg å få Djwhal Khuls tilbakemeldinger på informasjonen jeg har kommet frem til. Da jeg delte det jeg har delt med dere i denne boken med ham, hadde han en rekke interessante ting å legge til.
Først bekreftet han at admiral Byrd faktisk reiste til den indre jorden, slik han sa han gjorde. Han sa at det finnes en sol i den indre jorden, men at den er annerledes enn vår ytre sol. Han sa at nordlyset ikke var forårsaket av solen i den indre jorden, men fra en annen lyskilde. Han sa at åpningen ved polene var veldig bred, og skip og fly kan fly inn i den, men den er naturlig beskyttet av et slags energifelt. Folk kan finne den hvis de virkelig leter etter den, men den er litt kamuflert av dette energifeltet.
Han bekreftet at det fantes innganger til den indre jorden i Egypt, Tibet og Yukatan, og la også til at det fantes andre innganger i