U-864 Miljøbomben ved Fedje

Multikulti, dvs kniv og gaffel må du minst ha dobbelt opp av for å klare å konkurrere med massemorderne som er importert hit av blodbadsglobalistene. Nå skal de slakte ned masse gode nordmenn med vaksiner. Det er et siste stikk de tar, før de alle blir kastet inn i Guatanmo fengselet.

Har dere skjønt tegningen? Mordere skal overta husværene som nå planlegges å bli ledige i kjølvannet av Corona drapene på det norske folket. Husk det er ikke en pandemi, men en PLAN-demi.

U-864 Miljøbomben ved Fedje

UNREAD_POST BmOnline » Man Mai 14, 2012 8:24 am

Der ingen kunne tru at nokon kunne bu...

Ja, det mangler såvisst ikke på handlekraft hos globalistene i Norges Regjering, når det kommer til å ignorere at 60 tonn med kvikksølv ikke skal fjernes, men i stedet graves ned i vårt matfat utenfor Fedje? En stor skandale og en AP-smalhans-Regjering verdig? Dette er en sak som burde vært mye høyere prioritert enn Jens S sin "apanasje". Hvorfor er ikke samtlige parti på Stortinget 100 prosent enige om at dette må fjernes straks? Kan vi spørre om hvems piske de er under, les Russland?

Når skal vi få redelige politikere i dette landet? Jeg har i den senere tid blitt meget kvalm, både når det kommer til utøya saken og denne. Nå må dere begynne å bruke annet enn hva dere sitter på i regjering!!

BmOnline

Jeg reagerer sterkt på at Fiskeri- og kystdepartementet har bestemt at ubåtvraket på havbunnen ved Fedje i Nordhordland skal dekkes til. Ubåtvraket har 63 tonn kvikksølv om bord, som lekker ut i sjøen.

Det er trist og vitner om arroganse overfor kystbefolkningen og ikke minst lokalbefolkningen når departementet nå velger den billigste løsningen som ikke vil gi noen garanti mot fremtidige utslipp fra ubåten. At beslutningen er tatt i i tråd med tilrådinger fra Kystdirektoratet og Norsk institutt for vannforskning gir ingen garanti overfor Kyst-Norge. Beslutningen er tatt i sterk strid med ønskene til lokalbefolkningen, politikere og miljøvernorganisasjoner. Vraket av U-864 ble funnet ved Fedje nordvest for Bergen i mars 2003. Ubåten skulle på Hitlers befaling frakte tysk høyteknologi fra Bergen til Japan. I ballastkjølen var det 65 tonn kvikksølv. Jeg støtter meg bak både Fedjes ordfører og lederen av Folkeaksjonen på Fedje, som vil fortsette å arbeide for å få fjernet ubåtvraket og kvikksølvet.

http://www.nationen.no/meninger/leserbr ... 588451.ece

u-864.jpg
Kommentar fra txt tv 14 mai 2012


Folkeaksjonen for heving av ubåten:
http://hev-u864.com/

Det er en meget trist gjeng vi har på Stortinget. Jeg må si at jeg er lei meg over disse slappfiskene av noen "unger" vi har på tinget. De har jo aldri tatt i arbeide, hva mer kan vi forvente oss fra dem?
Folket i Norge må bråvåkne og få viten om hvilke bedragere vi har med å gjøre-.

http://bmonline.no/html/stortinget.html

BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Der ingen kunne tru at nokon kunne bu

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester