Muslims is not wanted in RUSSR

Our politicians try to claim they own will, they do not respect the will of the people who elected them. In such a way they- dig their own grave.
Forumregler
If you post several registrations under the same IP adress, your IP will be banned, and denied here forewer. There is already 2000 ip-adress from russia and balticum that are banned so far.
This forum is 100 % free for spam.

Administrator on BmOnline debate forum

Muslims is not wanted in RUSSR

UNREAD_POST Baborska » Fre Apr 05, 2013 7:37 pm

Never thought we'd be quoting Putin... “On February 4th, 2013, Vladimir Putin, the Russian president, addressed the Duma, (Russian Parliament), and gave a speech about the tensions with minorities in Russia: “In Russia live Russians.

Any minority, from anywhere, if it wants to live in Russia, to work and eat in Russia, should speak Russian, and should respect the Russian laws.
If they prefer Sharia Law, then we advise them to go to those places where that’s the state law. Russia does not need minorities.

Minorities need Russia, and we will not grant them special privileges, or try to change our laws to fit their desires, no matter how loud they yell ‘discrimination’. We better learn from the suicides of America, England, Holland and France, if we are to survive as a nation. The Russian customs and traditions are not compatible with the lack of culture or the primitive ways of most minorities. When this honourable legislative body thinks of creating new laws, it should have in mind the national interest first, observing that the minorities are not Russians.”
The politicians in the Duma gave Putin a standing ovation for five minutes!”

Do we hear the kalashnikov in the bacyard?
Baborska

Re: Muslims is not wanted in RUSSR

UNREAD_POST US RUS » Lør Apr 06, 2013 11:27 am

Talsmannen for innvandringsdepartementet i Russland ble sparket etter å ha uttalt i et intervju at: ”Den hvite rases overlevelse sto i fare” i Russland.
Det var talsmannen for det føderale innvandringsdepartementet, Konstantin Poltoranin, som uttrykte sterk bekymring for fremtiden til den hvite rase. Han har sittet i stillingen siden 2005 og uttalte i intervjuet at han ikke kunne forstå hvorfor Europa tillot innvandring fra Afrika og Midtøsten.
”Russland må være mer forsiktig med å blande blod”. Han fortsatte videre med at: ”Den hvite rase står i fare for ikke å overleve og dette er merkbart i Russland”. Poltoranin ble kun timer etter BBC Russland intervjuet sparket fra sin stilling som talsmann for innvandringsdepartementet.
I et senere intervju benektet Poltoranin at hans uttalelser var rasistiske. Han mente at Russland burde prioritere innvandrere som; ”kjenner Russland, vår tro og som akseptere våre tradisjoner og lover.”
Russland har siden Sovjets fall hatt en eksplosiv vekst av innvandrere med muslimsk bakgrunn fra nord-Kaukasus og andre tidligere Sovjet-stater i Sentral-Asia. Av Russlands befolkning på 143 millioner er rundt en av fem muslimer.
Til tross for at den russiske ortodokse kirke er den største religion i landet, har antall kristne falt med seks prosent de siste tre årene, fra 80 til 74 prosent. Det nye multikulturelle ansiktet til Russland har ført til store interne problemer. Dette merkes spesielt i Moskva som har tiltrukket seg store deler av innvandringen, byen er i dag plaget av omfattende etniske konflikter.
I 2012 opplevde Moskva det største nasjonalistiske opprøret siden Sovjets fall. 7000 ungdommer demonstrerte i nærheten av Kreml mot den demografiske forandringen som finner sted i Russland.
Reuters

http://www.fyret.nu/2013/03/28/innvandr ... k-sparken/

US RUS
US RUS

Gå til For english readers

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester