Fargesprakende morgendag?

Her blir makten manipulert ved hvert valg. Det illusoriske demokratiet ved v-h-aksen inne på Stortinget er i praksis et parti-diktatur. Dette er valgjukset ingen tar på alvor. Hvorfor er det et flertall for EU på Stortinget, mens folket sier NEI med 70%? Var ikke demokratiet synlig ved at Stortinget skal gjenspeile folkets vilje? Til slutt, hvem skal bistå med å få kastet Europabevegelsens stortingsgruppe ut av Stortinget? Dette er landssvikerne som ødelegger vårt demokrati ved å lytte til losjen.
Forumregler
http://bmonline.no/html/flyvebl.html
Skal ikke stortinget gjenspeile folkets vilje? Til slutt, hvem skal bistå med å få kastet Europabevegelsens stortingsgruppe ut av Stortinget? Dette er landssvikerne som ødelegger vårt land.

Fargesprakende morgendag?

UNREAD_POST Thorbjørn Andersen » Ons Feb 20, 2019 7:01 am

Fargesprakende morgendag?

Lederskribenten i avisen Dagen brukte følgende overskrift på sin artikkel, 7.mars, 2008: Rød, grønn og gul fremtid?



SPEKULASJONENE i artikkelen den gang, dreide seg om regjeringsalternativet etter
valget, 2009. Greit nok. MEN – så var det dette med partipolitiske farger, da...


ER DET NÅ PÅ HØY TID å sette riktig farge på det som har foregått på den politiske arena (riktig nok i demokratiets navn) – men som har ført til noe helt annet? Spørsmål går til alle. (Demokrati er det i hvert fall ikke – etter min mening).


I STEDET er det avsløringer i klartekst omkring den brunskimrede, sosialistiske politikk som må til - en galskap som mange tror var sluttført i 1945. (For tiden lanseres galskapen
under navnet ”rød-grønn” politikk).


APROPOS galskap: Om galskapen betegnes nazisme eller kommunisme – blir vel egentlig ett fett, eller hipp som happ – og er bare av akademisk interesse? (For oss andre har vel historien vært fargesprakende nok som bevis).

MIN PÅSTAND: Fremmøtte velgere har ikke bare blitt lurt - men blitt lurt KRAFTIG i mange, mange år! OG - jeg tviler sterkt på om nordmenn flest liker å bli lurt av politiske folkeforførere. Eller?


Det siste minner meg om et par ”sannhetskorn” som jeg har hørt:
1. Aldri skrønes det mer, enn foran et valg – og etter en fisketur…
2. Foran et valg – er vi alle politikeres venn. Etter valget – bare skattebetalere, igjen.

Parolen heretter må bli: FRI OSS FRA VÅRE VENNER!



Thorbjørn Andersen.
Halden.
Thorbjørn Andersen
 

Gå til Stortingsvalget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron