Når stormen i Saudi-Arabia kommer til Norge

Hvor skal du lete etter husreden? Hos ottar.no?

Når stormen i Saudi-Arabia kommer til Norge

UNREAD_POST BmOnline » Søn Jan 07, 2018 10:48 am

Norulv Øvrebotten
Når stormen i Saudi-Arabia kommer til Norge

"Jeg ser at dere har samme systemet som vi har i Saudi-Arabia."

Da jeg var politisk rådgiver for forsvarsminister Johan Jørgen Holst i 1980-årene, var det mye spøk og latter mellom øktene på toppen av Forsvarsdepartementet, og historiene som vi fortalte hverandre om livet bak kulissene var mange, og jeg husker en gang Johan Jørgen fortalte at statsminister Gro Harlem Brundtland etter et møte med den saudi-arabiske oljeministeren, tror jeg det var, hadde trukket godt på smilebåndet da han hadde sagt at "jeg ser at dere har samme systemet i Norge som vi har i Saudi-Arabia med familier som styrer."

Det var jo en riktig observasjon, og la meg i dag legge til at disse familiene er fronter som Kreml har bygget opp, og som har arvet makt like siden mellomkrigstiden.


Stort sett er denne virkelige makten konsentrert til Oslo hvor det som følge av nettverk av familier, slekt og klaner, ikke er noe stort skille mellom politiske partier, eller noe skille mellom lovgivende og bevilgende makt, utøvende og dømmende.

Dette formelle skillet finner du bare på overflaten som en del av den demokratiske kamuflasjen.

Blod er tykkere enn vann og domstolene, som du også har sett etter terrorangrepet fra staten mot eget folk 22. juli 2011, er bemannet med lojale familiemedlemmer som uansett lovers ordlyd, verner om familieinteresser og bevarelse av denne makten i det doble opplegget for staten som er etablert først og fremst gjennom frimurerlosjen og Stay Behind.

Loven er som i gamle latinamerikanske bananrepublikker et våpen til å forsvare denne reelle statsstyringen og dens lojale familiemedlemmer, og et våpen for å angripe dem som skulle true dette inngrodde systemet under et mange generasjoner langt fordekt herredømme fra Kreml som kom i stand i et statskupp med bedrag fra jurister –et tyveri av hele staten som ikke er noe problem å bevise skjedde når du har identifisert de smarte kommunistiske bedragmetodene.

Disse teknikkene innen bedrag brukes i saksbehandling av alle viktige forhold fra den norske staten, og betydningsfulle mafiainstitusjoner i så måte er foruten Høyesterett, Regjeringsadvokatembetet og Riksadvokatembetet, som alle har bedrag som fast rutine og justismord likeså, for å beskytte snikmorderne fra Stay Behind.

I Saudi-Arabia er en reformasjon av dette familiesystemet av dynastier i full gang, og den samme prosessen tvinger seg nå fram i Norge, så også i denne olje- og gassnasjonen i nord med familiestyre, vil mange bli arrestert og rensket ut hvis en frigjøring skal skje fra russisk mafia og etterretning som eier den norske staten til sjuende og sist hvis du følger alle lagene av makt dypt nok.

Noe de gjør etter å ha doblet og stjålet staten før krigen.

Å renske ut for fote alle ledere innen sikkerhet og forsvar er noe av det viktigste som må gjøres, for det er helt utrolig hvilket omfang landssvik har fått innen politi, forsvar og andre tilsvarende institusjoner som hittil har handlet konsekvent og konsistent mot eget eksistensgrunnlag og sveket eget folk på en måte som få trodde var mulig.

Lønnen har de fra Norge, uniformer er norske også, men jobben som disse lederne gjør er for Russland indirekte gjennom familiebånd og annen skjult lojalitet, og i motsetning til Saudi-Arabia må nordmenn trolig suspendere alt mannskap innen politi og forsvar også, og bygge alt opp på nytt igjen hvis en frigjøring skal kunne skje. Og noe nytt innen forsvar og sikkerhet skal bygges fra zero. På ruinene av en mørk fortid.

Hele kulturen innen politi og forsvar, og særlig innen embetsverket, er pill råtten, og preget av illojalitet, udugelighet og middelmådighet, så oppgaven i Norge er formidabel. Vi har en forbryterstat som skal tas ned.

Tusenvis av mennesker skal i fengsel i årene fremover i det største landssvikoppgjør som noensinne har vært.

Nærheten til Russland gjør utrenskningene langt verre å gjennomføre i Norge enn i Saudi-Arabia, men det viktigste er å komme i gang. Slik de har gjort der. Med nye og unge krefter.

I en storm av en prosess som stadig krever nye ofre.

http://thegoldwater.com/news/15447-The- ... -Continues
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Husfreden, hvor finnes den?

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron