Norske leietakere kastes på gaten, pga UDIs praksis

Hvorfor følges ikke FNs internasjonale konvensjon mot rasisme i Norge?
Akkurat slik det i FNs internasjonale konvensjon mot rasisme, står at faktisk enhver stat har rett til å behandle statsborgere annerledes enn utlendinger, statens folk først..

Moderator: BmOnline

Forumregler
Her gjelder det integrering, noe som ALDRI har forekommet i Norge. http://bmonline.no/html/musl.html

Det sies at det foregår, men det er bare to av 100 som lar seg integrere. Husk hva de fremmede gjør, de vil importere sin egen kultur og religion, klart det skaper splid og hersk, og dette er noe rikspolitikerne vil skal skje.
Hvis ikke, så hadde de lyttet til Ola og Kari, men det gjør de ikke. Innvandringsstoppen av 1975 er et gedigent skuespill. Da først begynte innvandringen, Stortinget og pavens jesuitter instruerer nå eiendomsprinsippene over Norges Grunnlov. Tenk det. De som nekter å la seg integrere, skal nektes opphold i Norge, dvs sendes ut på dagen!
Hvorfor følges ikke FNs internasjonale konvensjon mot rasisme i Norge?
Akkurat slik det i FNs internasjonale konvensjon mot rasisme, står at faktisk enhver stat har rett til å behandle statsborgere annerledes enn utlendinger, statens folk først..

Administrator BmOnline Forum

Norske leietakere kastes på gaten, pga UDIs praksis

UNREAD_POST Informanten » Man Aug 19, 2013 5:32 pm

Gråt da hun mistet boligen

Malermester Asbjørn Sletholt kaster nå ut leieboere for å huse de nye asylsøkerne som kommer til Skien. Mona Hellelid er en av dem. Hun gråt i ti timer da hun fikk utkastelses-beskjeden.

- Vi er rettsløse i vårt eget land og hjem, sier Hellelid.

SKJØNTE

Fredag ettermiddag sto Sletholt på døra med oppsigelsesvarselet. Hellelid og de andre leietakerne i P. A. Munchs gate 45 må ut i tur og orden. Eiendommen i nordre bydel i Skien er en av flere objekter han eier.

Asbjørn Sletholt skal på vegne av det private asylforetaket Hero Norge AS huse 150 nye asylsøkere som Utlendingsdirektoratet (UDI) skal plassere i ulike venteboliger fra nå av og mot årsskiftet.

Malermesteren har drevet utleievirksomhet i 20 år i Skien.

GRÅT

- Jeg hørte rykter for en måneds tid siden om at huset skulle bli asylmottak. Jeg forsto med en gang hva det var da han kom.

Hellelid har leid for 5200 kroner måneden siden mai i år.

- Hvordan reagerte du?

- Det kan nesten ikke beskrives. Jeg gikk helt i kjelleren. Etterpå bare grein jeg, i ti timer.

I VILLREDE

- Tilbød Sletholt deg noe nytt?

- Nei.

- Hva gjør du nå?

- Jeg vet ikke helt. Jeg skal i hvert fall ikke gjøre det lettvint for ham. Jeg får avvente situasjonen. Det er flere enn meg som rammes.

SKREMT

Mona Hellelid er uføretrygdet og ser ikke lyst på mulighetene for å få seg noe nytt. Etterspørselen er stor og prisene stadig høyre.

I den nye asylsøkerbølgen må UDI skaffe flere tusen nye venteboliger over hele landet. Hellelid synes det er skremmende hvis vanlige leietakere ofres av små og store utleiere.

http://www.ta.no/nyheter/grenland/artic ... k&ns_fee=0
Informanten
 

UDI SPILLER RUSSISK RULLETT MED DET NORSKE FOLK

UNREAD_POST Amund G » Tir Nov 03, 2015 10:27 am

Amund Garfors, Trålvn. 33, 8520 Ankenes. Tlf. 769/56689 906/19206

UDI SPILLER RUSSISK RULLETT MED DET NORSKE FOLK.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UDI skal nå bygge brakkelandsbyer ved de store byene i Sør-Norge. Brakkeleire med plass til 3000 asylsøkere og såkalte flyktninger skal ligge nært disse byene. Mens i Nord-Norge ønsker UDI at utrangerte gamle passasjer og cruiseskip skal ankre opp som flytende asylmottak. Og slikt skal gjøres raskt, uten at kommunene som blir skadelidende, skal få noe særlig å si om dette. Der kommunene bare må ta imot disse menneskene med få dagers varsel.
I min naivitet trodde jeg det var ethvert lands plikt overfor sine egne borgere å ha full kontroll over eget territorium. Og et lands suverenitet skal være hellig, noe vi dessverre ikke ser i disse farlige tider. Ja, jeg vil påstå at landet ligger åpent for rov og ran og der utviklingen går fra vondt til verre! Mens det strømmer inn med mennesker som vi ikke har den minste kontroll på hvem der er, eller hvor de kommer fra. Slikt er både umoralsk og farlig overfor sine egne innbyggere!
Dagens situasjonen minner meg mer og mer om de tider på 30-tallet da en viss kar kom til makta i Tyskland. Jeg trodde aldri vi skulle få oppleve noe slikt igjen. Jo, det var folk som også advarte den gangen, men til døve ører og til ingen nytte, der de aldri ble tatt på alvor. Også i denne tid ser det ut som våre politikere er handlingslammet, slik de også var den gangen, der de bare snakket og snakket, mens realitetene ble feid under teppet.
Myndighetene sier at det kan komme over 100.000 nye flyktninger og asylsøkere neste år, der våre grenser både i sør og nord ligger vidåpne. Ja, der milliardene ruller raskere og raskere ut av statskassa. For dette er totalt uakseptabelt! Vi vet også at jihadister, terrorister og kriminelle bruker denne tilstrømningen av fremmede mennesker til å blande seg inn i mengden, og der trolig den store konfrontasjonen som er planlagt i Europa, vil komme engang neste år.
Ja, en lenge varslet katastrofe er på vei, mens våre myndigheter velger å lukke øynene, der de håper at denne farlige trussel vil gå over av seg sjøl. Og det mens de samtidig fjerner politiets tilgang til å bære sine skytevåpen på hofta. Har de mistet alt av vett og forstand nå?
Ingen tvil om at dette er som å spille russisk rullett med sitt eget folk, og der det vitterlig er grunn til å spørre seg sjøl om norske politikere er verdens dummeste, og der de allerede har kapitulert for overmakta?
For det er ingenting som er verre enn å betrakte det hele fra sidelinja, der landet skal ødelegges, og der en bare føler avmakt, tristhet, angst og et sinne og en frustrasjon som gjør at man blir sjuk og utmattet av disse uansvarlige politikerne, og som for lengst burde vært satt under tiltale!

NARVIK, 02.11.2015 AMUND GARFORS
Amund G
 


Gå til Innvandring/integrering

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron