FORTIELSE, FALSKHET OG FEIGHET I FREMOVER

Hvorfor følges ikke FNs internasjonale konvensjon mot rasisme i Norge?
Akkurat slik det i FNs internasjonale konvensjon mot rasisme, står at faktisk enhver stat har rett til å behandle statsborgere annerledes enn utlendinger, statens folk først..

Moderator: BmOnline

Forumregler
Her gjelder det integrering, noe som ALDRI har forekommet i Norge. http://bmonline.no/html/musl.html

Det sies at det foregår, men det er bare to av 100 som lar seg integrere. Husk hva de fremmede gjør, de vil importere sin egen kultur og religion, klart det skaper splid og hersk, og dette er noe rikspolitikerne vil skal skje.
Hvis ikke, så hadde de lyttet til Ola og Kari, men det gjør de ikke. Innvandringsstoppen av 1975 er et gedigent skuespill. Da først begynte innvandringen, Stortinget og pavens jesuitter instruerer nå eiendomsprinsippene over Norges Grunnlov. Tenk det. De som nekter å la seg integrere, skal nektes opphold i Norge, dvs sendes ut på dagen!
Hvorfor følges ikke FNs internasjonale konvensjon mot rasisme i Norge?
Akkurat slik det i FNs internasjonale konvensjon mot rasisme, står at faktisk enhver stat har rett til å behandle statsborgere annerledes enn utlendinger, statens folk først..

Administrator BmOnline Forum

FORTIELSE, FALSKHET OG FEIGHET I FREMOVER

UNREAD_POST Amund G » Man Okt 19, 2015 7:34 am

Amund Garfors, Trålvn. 33, 8520 Ankenes. Tlf. 769/56689 906/19206

FORTIELSE, FALSHET OG FEIGHET I FREMOVER.

De siste sju-åtte måneder har undertegnede skrevet minst 150 avisinnlegg til Fremover angående den hodeløse asyltilstrømningen/innvadringen til landet, og som jeg ser på som en meget stor fare og en betydelig sikkerhetsrisiko for det norske folk. En trussel som vi ikke har sett siden 2.verdenskrig. Likevel nekter avisens redaktør meg spalteplass, der kun ett eller to av mine innlegg er kommet inn i løpet av denne tiden. Der jeg gjerne samtidig vil bruke denne anledning til å opplyse leserne, som stadig etterlyser mine skriv, om at det ikke er undertegnede det står på. Men avisen Fremover sin redaksjonelle linje, når det gjelder å trykke det som leserne gjerne vil ha.

Samtidig jeg vil minne både redaktør og redaksjonen om hva som står i Grunnlovens paragraf 100: Frimodige ytringer, om Statsstyrelsen og hvilke som helst annen Gjenstand, er Enhver tilladte!

Det er bare å beklage, for meningsdiktaturet som George Orwell skriver om i boka ”1984” - den er her allerede, og er nok kommet for å bli. Den frie, friske og åpne debatt der faktabaserte argumenter får anledning til å bli veid opp mot hverandre, er dessverre erstattet av klissete, ensrettet og fariseisk føleri. Den som fremsetter alternative løsninger på et problem, og som forsøker å få i gang en debatt, han blir heller utestengt og stemplet som moralsk tvilsom, ond, dum, uten menneskelig følelser, ignorant eller bare latterliggjort. Fremover sin redaksjon mener trolig at sannheten og godheten skal defineres i lukkede redaksjonslokaler. Mens ondskapen som er på vei inn i Europa, og som de fleste har fått med seg, den må for all del ikke debatteres i avisenes spalter. Fordi, de antagelig mener at det jeg skriver er galskap og menneskefiendtlig nonsens. Og slikt ”vrøvl”, det vil de gjerne spare sine lesere for…
Når det gjelder redaktørene i de fleste norske aviser, så legger jeg til grunn at de er godt skolerte og meget intelligente. Problemet har vært at de gjennom utdannelse og av redsel for ikke å være ”innenfor” – så har de gitt opp å tenke rasjonelt. De ”korrekte” formuleringene er derimot blitt viktigere enn forstand og substans, og ikke minst er viktigheten av å stå opp for sitt eget folk og fedreland, kraftig tonet ned. Det, samtidig som våre myndigheter kappes om å legge ned både politi og militæret, og som skal beskytte oss i krisesituasjoner.
Når det kommer til den muslimske masseinnvandring, som jeg har advart mot i over 40 år, så har heller en del redaktører gjennom flere tiår arbeidet intenst MOT de norske nasjonale interesser, og som jeg har ivret for å beholde. Ja, noen aviser, og særlig de store som Aftenposten, Dagbladet og VG, de gjør alt som står i deres makt for å promotere den muslimske verdens interesser. Det har de blant annet vist gjennom en konsekvent velvillig og underdanig opptreden overfor islam og alle dets krav. Der de heller sensurerer og utestenger fra sine spalter, de samfunnsansvarlige nordmenn som tør kritisere disse redaktører og deres krasse linje mot gode og ærlige nordmenn!
Dessverre har Fremover en slik redaktør, som også misbruker sin makt, og som har funnet det såre vel og trygt å gjemme seg inne i redaksjonslokalenes beskyttende boble. Og som har ei lønn som arbeidsfolk bare kan drømme om…
Men det ser nå heldigvis ut som dagens masseinnvandring av muslimer nå har nådd et nivå som også skremmer en del redaktører til å ta penna i en annen hånd, og begynne å se virkeligheten i et salig kaos som venter oss, der velferden som vi hittil har tatt som gitt er i ferd med å forsvinne. Ja, kanskje ser vi snart at trenden vil snu, der de tidligere likte å kokettere med muslimer og vise forståelse for islam – der kristendommen selvfølgelig skulle tones ned og der islam skulle være som et alternativ til Vestlig sivilisasjon anno 2015.
Og hva har vi så fått? Det er ikke vanskelig å se at islam er IS, og som står for fremdriften av islam i dag. Det er et faktum som både våre politikere og våre redaktører i enhver norsk avis bør ta innover seg snarest! For disse farlige menneskene som går inn i denne terrororganisasjonen, ja som elsker krig, død og blod, de er ikke noen skarve tusentalls personer. Nei, det er millioner av dem!
Jeg frykter for at det ikke er mulig å få opp øynene for folk før det er for sent, noe det kanskje allerede er? Og jeg tror heller ikke at de som har makt og penger vil merke noe til dette som er på vei til å skje, også i vår del av verden, før at vi står der med ryggen mot veggen kanskje?
I en tid da fornuften er henvist til skammekroken og den absolutte dårskap danner grunnlaget for et meningsdiktatur, der våre beslutningstakere sover sin dype søvn, der er det sannelig på høy tid at avisenes redaktører er våkne og gjør den jobben de burde gjort for lenge siden. For farene er mange og våre motstandere enda flere. Og legger man lokk på sannheten, da tjener man motstanderne sine formål, noe som kan bli en svært så dyrekjøpt erfaring!

ANKENES, 18.10.2015. AMUND GARFORS

BmO Kommentar:
Ja, Amund- blodbadsglobalistene kjenner vi til. Fhv stm Kjell Magne Bondevik bidro å bombe Serbia til steinalderen i 1999, hvor han nekter å si oss hvorfor?

Om ikke det var nok, så var norske F-16 og bombet Libya og drepte Gadaffi, som hadde et bedre velferdssystem enn Norge. Når vi kikker etter, så er jo norske rikspolitikere ikke et hår bedre enn Pol Pot- eller Stalin som slaktet ned millioner av sine egne. Ser du?

Så dette er akkurat det samme- som fhv stm Kjell Magne Bondevik var og gjorde mot Serbia i 1999. Du ser hvilke idioter vi har på skuta? Jusst det- og det blir ikke noen endring, før det norske folk får opp gluggan og stemmer på et helt annet alternativ enn det korrupte systemet som i dag besitter løvebakken og departementene. Alt rasket må bort før noe nytt kan skje, og det skjer når folket har blitt gale, jfr Hm Kong Haralds uttalelse etter 22. juli 2011.
Amund G
 

Gå til Innvandring/integrering

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron