Ung kvinne full av frykt for den voldelige innvandringen

Hvorfor følges ikke FNs internasjonale konvensjon mot rasisme i Norge?
Akkurat slik det i FNs internasjonale konvensjon mot rasisme, står at faktisk enhver stat har rett til å behandle statsborgere annerledes enn utlendinger, statens folk først..

Moderator: BmOnline

Forumregler
Her gjelder det integrering, noe som ALDRI har forekommet i Norge. http://bmonline.no/html/musl.html

Det sies at det foregår, men det er bare to av 100 som lar seg integrere. Husk hva de fremmede gjør, de vil importere sin egen kultur og religion, klart det skaper splid og hersk, og dette er noe rikspolitikerne vil skal skje.
Hvis ikke, så hadde de lyttet til Ola og Kari, men det gjør de ikke. Innvandringsstoppen av 1975 er et gedigent skuespill. Da først begynte innvandringen, Stortinget og pavens jesuitter instruerer nå eiendomsprinsippene over Norges Grunnlov. Tenk det. De som nekter å la seg integrere, skal nektes opphold i Norge, dvs sendes ut på dagen!
Hvorfor følges ikke FNs internasjonale konvensjon mot rasisme i Norge?
Akkurat slik det i FNs internasjonale konvensjon mot rasisme, står at faktisk enhver stat har rett til å behandle statsborgere annerledes enn utlendinger, statens folk først..

Administrator BmOnline Forum

Ung kvinne full av frykt for den voldelige innvandringen

UNREAD_POST BmOnline » Tor Jun 09, 2016 7:43 am

Vi har fått tilsendt et innlegg fra en ung kvinne som er bekymret for fremtiden sin. Hun er sykmeldt med psykiske og fysiske plager og er bekymret for for fremtiden sin. Den store innvandringen til Norge skaper press på lavtlønnet arbeide, samt innstramminger i velferden. Vil hun noensinne kunne få seg en jobb? Hun skriver også om redselen for økningen i den seksualiserte volden på gaten og hvordan hun selv har måttet bruke forsvarspray for å beskytte seg selv og sin venninne.

Av ung kvinne.

Jeg er en ung kvinne som har slitt psykisk fra jeg var barn. Dette har stått til hinder for både utdanning og jobb. Har vært i en jobb i noen år, men maktet ikke lenger da arbeidsforholdene endret seg betraktelig og både psyke og kroppen sviktet. Nå er jeg arbeidsledig, sykmeldt og skal igjen til psykolog. Går på medisiner som jeg har gått på i flere år, men sliter fortsatt med psyken.

Det å ta utdanning for meg er helt uaktuelt med tanke på min psyke, så det er jo å få jobb igjen jeg håper på. Men med dagens arbeidsmarked som bare ser ut som blir verre og verre, mine begrensninger og alle disse utlendingene som strømmer på så ser jeg lite lyst på fremtiden. Vil det være nok jobber til oss alle?

Jeg går utifra at mange av disse flyktningene heller ikke har utdanning, noe som vil si at det vil bli enda flere om beinet når det gjelder de jobbene jeg kan ta. I tillegg tenker jeg på velferdsstaten, som jeg dessverre er avhengig av. Hva om denne kollapser? Har i tillegg flere venner som sliter med å få seg jobb, til og med dem med utdanning.

I tillegg blir psyken min verre av alt som skjer med tanke på denne innvandringen. Jeg ser for meg det verste, at muslimene tar over, vi kvinner mister våre rettigheter, må dekke oss til osv. Jeg føler meg ikke lenger trygg ute og går konstant med forsvarsspray.

Når venninner er ute på byen så ligger jeg engstelig i sengen og håper at ingenting skjer dem. Før jul brukte jeg forsvarssprayen min på en utlending da han kalte venninna mi ei norsk hore og gikk fysisk til angrep på henne. I romjulen opplevde ei venninne og bli slått av to utlendinger som deretter stjal mobilen hennes.

Jeg føler meg ikke trygg lenger og ser for meg at jeg vil oppleve krig. Ser for meg at det en dag smeller. I tillegg har jeg blitt tante til ei jente og jeg er så redd for hvordan livet hennes vil bli, hva slags Norge vil hun vokse opp i?

https://www.frieord.no/leserinnlegg/les ... fremtiden/

Kommentar BmO:

Ja, hvor lenge skal dette vare?


Sist flyttet til topp av BmOnline den Tor Jun 09, 2016 7:43 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Innvandring/integrering

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron