Er innvandring et gode i Norge?

Hvorfor følges ikke FNs internasjonale konvensjon mot rasisme i Norge?
Akkurat slik det i FNs internasjonale konvensjon mot rasisme, står at faktisk enhver stat har rett til å behandle statsborgere annerledes enn utlendinger, statens folk først..

Moderator: BmOnline

Forumregler
Her gjelder det integrering, noe som ALDRI har forekommet i Norge. http://bmonline.no/html/musl.html

Det sies at det foregår, men det er bare to av 100 som lar seg integrere. Husk hva de fremmede gjør, de vil importere sin egen kultur og religion, klart det skaper splid og hersk, og dette er noe rikspolitikerne vil skal skje.
Hvis ikke, så hadde de lyttet til Ola og Kari, men det gjør de ikke. Innvandringsstoppen av 1975 er et gedigent skuespill. Da først begynte innvandringen, Stortinget og pavens jesuitter instruerer nå eiendomsprinsippene over Norges Grunnlov. Tenk det. De som nekter å la seg integrere, skal nektes opphold i Norge, dvs sendes ut på dagen!
Hvorfor følges ikke FNs internasjonale konvensjon mot rasisme i Norge?
Akkurat slik det i FNs internasjonale konvensjon mot rasisme, står at faktisk enhver stat har rett til å behandle statsborgere annerledes enn utlendinger, statens folk først..

Administrator BmOnline Forum

Er innvandring et gode i Norge?

UNREAD_POST BmOnline » Tor Jun 09, 2016 7:43 am

Her er mitt svar: NEI og atter NEI.

Hvorfor NEI? FORDI erfaring over lang tid, 45 år viser oss at det fører til Kriminaliet mord og vold, pluss moms- dvs narkotika.

Dvs, STENG GRENSENE og send hjem de som ikke har noe her å gjøre, jfr Norges Grunnlovs § 1.

Her er en artikkel om Eirik Jensen i Oslo politiet, som også setter et spørsmålstegn ved samme problem som meg.
Han blir deretter forfulgt og trakassert i sin tjeneste.
Her er en artikkel fra Dagbladet om Jensen i Oslopolitiet.

HVORFOR ER INNVANDRING SÅ BRA?

FYRER LØS: Tidligere leder for gjengprosjektet i Oslo, Eirik Jensen, kritiserer både norsk innvandringspolitikk og ledelsen i Oslo politidistrikt i boka «Blodig Brorskap - på innsiden av Oslos gjenger», av Per Asle Rustad, utgitt på Schibsted forlag.

Foto: Øistein Norum Monsen
/ Dagbladet
Dialog som metode
Av politioverbetjent Eirik Jensen


Samfunnet krever at politiet endrer seg. Jeg er og har vært en tydelig stemme, for endring og utvikling. I en artikkel 3. september påstår Dagbladet at jeg leverer en "Bredside mot naiv innvandringspolitikk". Det stemmer ikke. Min metode er dialog, internt i politiet og eksternt, i møte med alle — uavhengig av om samtalepartneren er norsk eller utlending, lovlydig eller kriminell.

Politiet trenger kritiske røster, med et klart mål om bedre polititjenester og et tryggere samfunn. Igjen er hovedmetoden dialog, ikke stridsteknikk og konfrontasjon slik artikkelen i Dagbladet skaper et inntrykk av.

Men jeg er bekymret for kriminalitetsutviklingen i Oslo og Norge generelt og politiets evne til å forebygge og bekjempe gjengrelaterte utfordringer spesielt. Det har jeg gitt klart uttrykk for, i dialog med ledere og kolleger i politiet. Og på mitt fagfelt — bekjempelse av organisert kriminalitet — har jeg levert samme klare budskap og analyse i den offentlige diskusjonen.

Det har krevd mot. Men utvikling og endring skapes av modige medarbeidere og ledere, som slipper til med konstruktiv kritikk. Jeg ønsker meg en politietat og et Oslo politidistrikt som gir rom for en åpen og ærlig faglig diskusjon.

Distriktsledelsen har nylig vist meg tillit ved å tiltro meg stilling som rådgiver i politimesterens strategiske stab. Det er et oppdrag jeg ser frem til å ta fatt på, som alltid med åpen og ærlig dialog som hovedverktøy.

Innlegget er sendt til Dagbladet som leserinnlegg etter at denne saken sto på trykk i dagens papirutgave av Dagbladet.

http://www.dagbladet.no/2013/09/03/nyhe ... /29036330/

Med andre ord lyver Dagbladet om Jensens metoder. Er vi overrasket? Svar: Nei. Er vi forbauset? Svar: Nei

Hvorfor serverer Dagbladet en løgn? Jo, fordi de har fått betalt millioner i pressestøtte fra Katellet på stortinget som kan bombe et hvilket som helst land til steinalderen, uten folkets godkjenning, jfr Norges Grunnlov. Derfor er det ulovlig ALT som har blitt gjort av Stortinget etter statskuppet i 1940, den 10. januar.


Sist flyttet til topp av BmOnline den Tor Jun 09, 2016 7:43 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Innvandring/integrering

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron