DET KAN MEDFØRE LIVSFARE Å BLI LÆRER I BARNESKOLEN.

Hvorfor følges ikke FNs internasjonale konvensjon mot rasisme i Norge?
Akkurat slik det i FNs internasjonale konvensjon mot rasisme, står at faktisk enhver stat har rett til å behandle statsborgere annerledes enn utlendinger, statens folk først..

Moderator: BmOnline

Forumregler
Her gjelder det integrering, noe som ALDRI har forekommet i Norge. http://bmonline.no/html/musl.html

Det sies at det foregår, men det er bare to av 100 som lar seg integrere. Husk hva de fremmede gjør, de vil importere sin egen kultur og religion, klart det skaper splid og hersk, og dette er noe rikspolitikerne vil skal skje.
Hvis ikke, så hadde de lyttet til Ola og Kari, men det gjør de ikke. Innvandringsstoppen av 1975 er et gedigent skuespill. Da først begynte innvandringen, Stortinget og pavens jesuitter instruerer nå eiendomsprinsippene over Norges Grunnlov. Tenk det. De som nekter å la seg integrere, skal nektes opphold i Norge, dvs sendes ut på dagen!
Hvorfor følges ikke FNs internasjonale konvensjon mot rasisme i Norge?
Akkurat slik det i FNs internasjonale konvensjon mot rasisme, står at faktisk enhver stat har rett til å behandle statsborgere annerledes enn utlendinger, statens folk først..

Administrator BmOnline Forum

DET KAN MEDFØRE LIVSFARE Å BLI LÆRER I BARNESKOLEN.

UNREAD_POST BmOnline » Tir Okt 31, 2017 12:13 pm

Amund Garfors, Trålvn. 33, 8520 Ankenes. Tlf. 769/56689 906/19206
DET KAN MEDFØRE LIVSFARE Å BLI LÆRER I BARNESKOLEN.

Det er ikke så veldig ofte at det første nyhetsoppslaget hos NRK-P1 sine nyheter kl. 07.30 tar for seg tilstandene ved barneskolen i Narvik. Men da jeg hørte disse nyhetene på mandags morgen, og halvt i søvne – så trodde jeg nærmest at det var en vond drøm jeg drømte. Der jeg lå halvvåken og slumra på sofaen. Men like etterpå, kl. 08.00 så gjentok de samme nyhetene seg. Og da var jeg våken nok til å få med meg disse skremmende nyhetene. Der Rektor Svein Roar Jakobsen kunne fortelle hele Norges befolkning en vanvittig historie fra virkeligheten i Narvik.
En historie om en 10-åring, som ville vært fullstendig uhørt og helt umulig i min tid som elev i barneskolen.
Og der denne 10-åringen hadde prøvd å kaste en svær brostein mot hodet til Jakobsen, der han var fullstendig uforberedt at det kom en stor brostein susende gjennom lufta. Mens denne samme steinen var svært nær ved å treffe rektoren i hodet. Der det var kun rein flaks samt den raske refleksen til Jakobsen som forhindret at han ble alvorlig skadet. I tillegg til dette, så hadde denne 10-åringen fullstendig rasert klasserommet, der stoler og pulter lå hulter til bulter, mens bøker, ransler og vesker var strødd utover golvet. Litt av en reklame for barneskolen i Narvik, ikke sant?
Nei, jeg skal aldeles ikke spekulere om hvem denne 10-åringen er. En hver kan tenke sjøl, da det er tydelig at denne byen er under stor forandring. Mens norske normer, oppførsel og anstendighet er i ferd med å forsvinne. Der vi bare skal stå og se at forfallet har kommet. Og det omtrent på alle områder…
Nylig ble en fersk undersøkelse fra Utdanningsforbundet lagt fram, og der kunne nesten 350 lærere av de 820 spurte, fortelle at de hadde blitt utsatt for fysisk vold fra elever. Og de fleste av disse lærerne jobbet i barneskolen! Så det er ikke vanskelig å forstå at flere og flere ungdommer velger bort læreryrket når de skal utdanne seg videre etter videregående skole. Lærerskolene står omtrent tomme uten studenter. Og dette fenomenet tror jeg nemlig lærerne har brakt på seg sjøl. For etter at de hadde erobret barnehagene, så tok venstresiden også over skolene. Først barneskolene og seinere ungdomsskolen. Deretter kastet de ut alt som luktet av kristenmanns blod. Ja der selv ei bordbønn var forbudt…
Jo dessverre, de har sjøl vært med og brakt til landet og holdt kjeft om det vi alle ser komme. De har fostret de samme som nå pælmer steiner i hodet på dem, eller som prøver å gjøre livet til lærerne om til et helvete, mens de er på jobb. Der pøbelstreker er blitt en del av skolehverdagen. Sannelig så har det har sin pris å kaste Gud ut av skolen. Der elevene ikke engang skal lære et salmevers, pugge de ti bud eller lære seg et Fadervår. Nå kommer problemene på rekke og rad. Men hvem vil se problemet i hvitøyet? Det vil jo være det samme som om at de må innrømme 50 år med feil politikk, feil målsetting, strategi og resultater!
For husk; det har alltid sin pris når man skal snu opp ned på en skole som en gang var perfekt, som var vår grunnmur og hele vår skjebne for vår framtid. Og om vi skulle ble til noe eller gå til grunne, slik vi nå ser konturene av. Men kan tenke meg at det sitter veldig, veldig langt inne å måtte innrømme at slik en katastrofal feiltakelse og et helt liv i løgn og selvmotsigelser, siden de tok til å eksperimentere også med skolen, som var vår ballast i livet, har gått fullstendig på skjæret? Der venstresiden kastet seg om halsen på ”den nye tid” for en ”bedre” verden, der alt skulle forandres til det ugjenkjennelige…
Men tragisk, det er det for de elevene som oppfører seg skikkelig, som vil lære og ønsker å bli til noe. Der disse skal måtte lide under en uholdbar situasjon og som har en skolehverdag i frykt for hva dagen kan bringe. Om læreren havner på sjukehuset eller på kirkegården?
Nei, det var ikke slik i norsk skole for 30-40 år siden da Norge enda var Norge. I hvert fall ikke slik det nå er blitt med slag, spark, spytting og bannskap i timen. Og der den respekten som vi hadde får våre lærere er fullstendig borte i dagens norske skole. Kanskje er det farlig å antyde noe jeg har mistanke til, at dette også trolig har noe å gjøre med feminiseringen, ikke bare i skolen, men i hele samfunnet? For det er jo ikke særlig mange mannlige lærere igjen snart?
Ja, vi er sannelig kommet til nye og stygge tider, der vi har importert folk som IKKE hører til i Norge. Dette er en virkelighet som myndighetene nå om de vil eller ikke, bare må ta inn over seg. Der de bare må innse at virkemidler som er laget for norske skoleelever er nyttesløse overfor fremmede kulturer som har helt andre måter å tenke på.
Og hva tenker våre naive godtroende politikere å sette inn for å motarbeide denne skumle trenden? For tro meg, de vil snart komme til å bli rykket ut av sin tornerosesøvn og drømmetilværelse. Virkeligheten kommer til å innhente dem til slutt. Og hva tenker de å gjøre når det hele er kommet ut av kontroll? For man kan vel omtrent se på dette som en katastrofe innafor skoleverket? Men likevel stiller jeg meg litt tvilsom til å tro på påstanden om at det hele bunner ut i naivitet eller ren dumskap. For gjett tre ganger hvorfor venstresiden går imot kameraovervåking ved skolene? Jo, grunnen er trolig den at slik overvåking ville fort avsløre hvem som utfører volden. Og slikt, det passer dårlig inn i en ”viss” pågående agenda, der Norge snart ikke skal være til å kjenne igjen.
Og hvorfor skal befolkningen holdes i det uvisse? Ja, hvorfor kan ikke NRK-nyhetene og avisene i klartekst si og skrive at dette er problemer vi har importert utenfra Europa? Hvor lenge skal dette skuespillet vare? Og der vi bare i år skal bruke 17 milliarder kroner, ifølge Integreringsminister Sylvi Listhaug, på ”integrering” av fremmede mennesker som ikke lar seg integrere?
Det er en del kulturer, hvor vold er en naturlig del av oppdragelsen. Og det er veldig få som kommer seg helskinnet fra en slik oppdragelse. Men det å påtvinge nordmenn denne mentaliteten, det anser jeg som en stor forbrytelse. For det er ikke bare de fremmede kulturelle samfunnet vi må beskyttes fra.
Vi trenger også beskyttelse fra innfødte nordmenn som er blottet for sunn fornuft og empati med sine egne.

Narvik, 31.10.2017. Amund Garfors
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Innvandring/integrering

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron