OG BEDRAGET GÅR SIN GANG…

Hvorfor følges ikke FNs internasjonale konvensjon mot rasisme i Norge?
Akkurat slik det i FNs internasjonale konvensjon mot rasisme, står at faktisk enhver stat har rett til å behandle statsborgere annerledes enn utlendinger, statens folk først..

Moderator: BmOnline

Forumregler
Her gjelder det integrering, noe som ALDRI har forekommet i Norge. http://bmonline.no/html/musl.html

Det sies at det foregår, men det er bare to av 100 som lar seg integrere. Husk hva de fremmede gjør, de vil importere sin egen kultur og religion, klart det skaper splid og hersk, og dette er noe rikspolitikerne vil skal skje.
Hvis ikke, så hadde de lyttet til Ola og Kari, men det gjør de ikke. Innvandringsstoppen av 1975 er et gedigent skuespill. Da først begynte innvandringen, Stortinget og pavens jesuitter instruerer nå eiendomsprinsippene over Norges Grunnlov. Tenk det. De som nekter å la seg integrere, skal nektes opphold i Norge, dvs sendes ut på dagen!
Hvorfor følges ikke FNs internasjonale konvensjon mot rasisme i Norge?
Akkurat slik det i FNs internasjonale konvensjon mot rasisme, står at faktisk enhver stat har rett til å behandle statsborgere annerledes enn utlendinger, statens folk først..

Administrator BmOnline Forum

OG BEDRAGET GÅR SIN GANG…

UNREAD_POST BmOnline » Ons Jan 24, 2018 10:41 am

Amund Garfors, Trålvn. 33, 8520 Ankenes. Tlf. 769/56689 906/19206
OG BEDRAGET GÅR SIN GANG…

I dag kunne vi høre på nyhetene at over 200 ”asylbarn” fra Afghanistan, og som har lurt seg inn i landet på falske premisser, ja som var utvist fra riket – nå skal få søke på nytt om opphold i landet. Dette var noe som stortinget bestemte i fjor høst, der disse ”mindreårige” asylsøkerne nok en gang skal vurderes på nytt. Og dersom 200 av disse får opphold, da vil dette koste skattebetalerne minst 1 milliard kroner i årlige utgifter. Ja, et årlig pengesluk for en gjeng unge menn i 20-årsaldren, uten beskyttelsesbehov. Som er sendt til Norge, i håp om at resten av familien kommer etter. Dette går altså våre egne lite oppvakte, naive og totalt uansvarlige politikere på Stortinget inn for? Der det vedtas i RENT TRASS og som HEVN for at Ap tapte valget! Der de ikke har annet enn et skuldertrekk å komme med når de blir konfrontert med sitt svik mot landet. Og mot det norske folk.
Dette tragiske og ulykksalige springende punkt ved det politisk-korrekte lurendreieri ved et system som er blitt til en farse, det er nå blitt til elefanten i rommet. Og som ingen lenger av disse politikerne bryr seg med. Der folket i praktisk politikk er fratatt retten til direkte-politisk medbestemmelse. Samtidig er vi frarøvet muligheten som et stabiliserende, folkelig nødvendig korrektiv til en makt som gjennom arroganse og ignoranse oppfører seg alt mer skammelig og nedrig overfor sine velgere og det norske folk. At disse våre ”ledere” både i Norge og Sverige, ja praktisk talt over hele Europa, ikke tør eller evner å erkjenne og anskueliggjøre volds- og drapsmotivet for det som det faktisk er. Og i all sin gru av uansvarlighet, vedrørende det påtvungne ikke-berikende importerte muhamedanismen, memlig volds-religiøs fanatisme, hat mot vertslandets verdier og den lokale befolkning som føler seg redd og fremmed i eget land, det er bare til å grøsse over. Alt dette er resultat av et politisk vanstyre hvor antidemokrati, diktert av politisk korrekt overformynderi uten sidestykke i vår historie, har tredd dette nedover hodet på folket. Og uten å spørre om tillatelse. Folket er rett og slett overkjørt og skubbet til sides. For absolutt ingen folk har sagt ja til et kollektivt selvmord fra en gjeng politikere som t.o.m har nominert seg sjøl fram til den stillingen de har. Ja jeg viker ikke en tomme når jeg påstår at folket er regelrett overkjørt av sine ”egne” politikere som man trodde var folkets og nasjonens genuine representanter.
Nå er Norge blitt et land som alle kan utnytte og benytte seg av. De trenger ikke engang å delta i samfunnet. Likevel strømmer tusenlappene inn på konto. Og mange av de som kommer har ingen tanke om bidra i samfunnet med noe som helst. Men de vil være og forbli forbrukere av velferdssamfunnet, til den dagen alt bryter sammen. Ja, da blir det ikke mye igjen til nordmenn som har betalt inn store summer et langt liv… I tillegg så er vi konkurranse med resten av Europa om landets resurser som EU gjerne vil konfiskere. Ressurser som egentlig er nordmenns arv og eiendom. Dersom våre politikere tror at de bare kan fylle på med velferdsforbruker, og som ikke kliper i ærlig arbeid og kutter ned på velferdsdopet, ja da har dette landet forspilt sin sjanse for alltid.
Med avskaffelse av velferdssamfunnet, for der er vi snart, dersom dagens vanvittige innvandringspolitikk ikke stoppes, så vil nok likevel innvandringen stoppe av seg sjøl når kassa er tom. Jeg er møkka lei av naive nordmenn og dumsnille politikere som lar Norge brukes som velferdskontor for resten av verden. Når vi vet at disse 6000 ”asylbarna” som allerede er på plass i kongeriket, koster oss nesten 7 milliarder kroner i året, da er det på høy tid å si stopp! Er det blitt slik at nordmenn skal yte mens de fremmede som lurer seg inn her skal nyte? For det blir veldig feil. Norge begynner dessverre å minne meg mer og mer som et offer for de fattiges lands behov for livsrom. Deres egne hjemland er overbefolket og ødelagt, der de ledes av gale politikere som er gjennomkorrupte. Der de raner alt til seg selv. Og da setter mange av disse innbyggerne kursen mot nord og ender i Norge på NAV sine høye satser. Ja med alle rettigheter som nordmenn bare kan drømme om. Men hva gjør vi den dagen oljefondet er forduftet og som er lovt bort til pensjoner?
I tillegg blir Norge mer og mer som et etnisk og kulturelt lappeteppe som jeg kjenner meg utrygg og fremmed i. Vi ser en skremmende balkanisering av landet. Der ulike kulturer lever sammen og der islam får et sterkere og sterkere fotfeste og kjemper om sin del av samfunnets resurser. Resurser som blir mindre og mindre etter hvert som vi fyller på med fremmede.
Ja, fram til i dag har uansvarlige politikere betalt seg ut av problemene. Men hva skjer den dagen krybba er tom? Jeg håper å slippe vekk fra å være vite til det…
Er glad jeg sitter på flyet tilbake til Bangkok om ei uke. En by på langt over 10 millioner mennesker. Men hvor jeg føler meg 100 ganger tryggere enn i Norges hovedstad. En storby som ikke behøver ”koranklosser” og betongrør for å beskytte sin egen befolkning mot terror.

NARVIK, 23.01.2018. AMUND GARFORS
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Innvandring/integrering

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron