HM Kongens 25 års jubileeum og overgrep på barn

Våre rikspolitikere skryter av at vi har et demokrati. Men så viser det seg at vi aldri har hatt det.
Forumregler
Når det viser seg at våre folkevalgte ivaretar fremmede interesser i stedet for nasjonens, hva skal vi så gjøre? Jo, vi har plikt på oss å forsvare våre grunnlovgitte rettigheter, §1 i Norges Grunnlov.

Derfor MÅ vi gå til Riksrett, som har tilbakevirkende kraft!

HM Kongens 25 års jubileeum og overgrep på barn

UNREAD_POST BmOnline » Fre Okt 14, 2016 6:45 pm

På søndag skal Kongen har stor festivas på slottet, med "utslått hår".

Jeg har reagert mot Kongens hyllest av denne flerkultur som først og fremst rammer vårt fedreland. Jeg synes kongens hyllest har nådd bunnen i bøtta.

Hva er det kongen feirer for? Jeg synes ikke han har noe som helst å feire. Det er en stor skam å se hva som skjer i vårt fedreland, og jeg er IKKE alene om å mene at kongen er på kollisjonskurs med 99 prosent av folket.

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2016/0 ... -fest-alle
Dette er den perverse kulturen vi også importerer

En liten gutt på tre år i Sandnes skal allerede ha blitt voldtatt og seksuelt misbrukt, men saken er visstnok dysset ned. Så det er ikke bare kvinnene som er sårbare. Det er en hjerteskjærende råskap som vi må tolerere i toleransens navn. Slik som amerikanske soldater blir tvunget til å gjøre i Afghanistan. Hele tiden.

Kanskje kongens fest på søndag vil bli en ypperlig anledning til å vise forakt for denne importerte kulten som han ellers rosemaler i media?

Her snakker kongen om Afrika, vi kan ikke ta hele Afrika hit til Europa:

http://www.nytimes.com/2015/09/21/world ... .html?_r=0


Sist flyttet til topp av BmOnline den Fre Okt 14, 2016 6:45 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Har vi et demokrati?

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron