Huseiernes Landsforbund varsler ikke

Her kan du selge private ting og tang...

Barnevogner og ski, sko, klær osv.

Garasjesalg til eksempel...
Forumregler
Private eiendeler til salgs, garasjesalg etc.. Diverse til salgs-

Admin

Huseiernes Landsforbund varsler ikke

UNREAD_POST Bmo » Søn Apr 18, 2021 1:32 am

Jeg har vært medlem i Huseiernes Landsforbund- da i forbindelse med at de også støttet forbud mot AMS målere.

Men så skal dere se- da jeg fikk kontigenten for 2021 sa jeg at jeg ikke var interessert i å være medlem lenger, fordi Huseiernes Landsforbund ikke ønsket å informere Medlemmene sine om CORONA LØGNENE.

Jeg presiserte at Huseierne var med på å godtgjøre mord på medlemmene ved ikke å varsle ifra at disse vaskinene de benytter er experimentelle, dvs ikke godkjent av Autoriserte Legemiddelprodusenter for bruk på mennesker. Fordi det tar fra 9-12 år å produsere en Vaksine. Min vurdering av Huseiernes var dermed klar-de stolte blindt på myndighetene svarte Morten i Huseierne meg på E-post. Jeg kvitterte da med at World Docters Alliance ikke gikk god for globalistenes vaksinepraksis, men heller gikk ut med at ALT handlet om et bedrag og at det ikke fantes noe som het Covid 19.

Jeg anbefaler FLERE medlemmer i Huseiernes om å gjøre det samme som meg, meld dere ut!

Her er e-posten fra huseierne i saken:

Hei,

Takk for råd. Imidlertid har vi i Huseierne tillit til den overbevisende kunnskapen som blir formidlet fra internasjonale og nasjonale myndigheter.
Dersom vi bidrar til at befolkningen ikke vil la seg vaksinere, vil vi bidra til en forlengelse av en pandemi som vil ta flere liv, gi store utfordringer i helsevesenet, svekke livskvaliteten for mange og ødelegge økonomien som sikrer velferden for folk flest.

Med beste hilsen fra Morten

Huseierne-epost_4

Morten Andreas Meyer
Generalsekretær

+47 9208 1967

Fra: Bmo <bmonline@bmonline.no>
Sendt: mandag 15. mars 2021 11:50
Til: Morten Andreas Meyer <m.a.meyer@huseierne.no>
Emne: Huseiernes Landsforbund -medlemskap

Hallo!

Viser til deres brev angående manglende innbetaling jfr medlemskap. (2021)
Jeg sendte avgårde en melding til dere angående Huseiernes plikter vedrørende å bry seg om medlemmene, jfr Korona og Covid 19 løgnen fra myndighetene.
Her burde virkelig Huseierne slå seg i lag MOT løgnene og advare ALLE sine medlemmer imot vaksiner, lockdown osv osv angående mord som nå utføres av de gale globalistene.

Dere vet det så vel, og så lenge dere IKKE opplyser folket, så vil jeg IKKE være medlem hos dere, fordi dere da støtter opp om GALSKAPEN.

Her er mye informasjon å lese om disse sakene bla hos World Doctors Alliance- som sier at dette er BULLSHIT-.
https://worlddoctorsalliance.com/

Video fra den tyske Legen Reiner Fuellmich- kan besiktiges for å belyse hva som foregår “bak gardinene”.
https://brandnewtube.com/watch/dr-reine ... ALhUD.html

Det er med andre ord oppsiktsvekkende at der finnes tusenvis av leger som bruker å godkjenne vaksiner, som nå går ut og advarer alle om at denne vaksinen hverken er godkjent eller autorisert til bruk på mennesker. Dermed reises spørsmålet, hvorfor skal folk benyttes som forsøkskaniner? Nærmere 1 million er nå døde pga “vaksinen”, som er rottegift.
Sist de prøvde seg var med Svineinfluensaen, som bidro til at så mange døde, at de ikke turde å fortsette galskapen. Det kan man høre om på denne videoen, hvor Dr Raina Luukanen forteller:

https://www.youtube.com/watch?v=WKq4JGtP0ns

Og dere som ikke har fulgt med i TIMEN, hvorfor har Politiet bestillt inn LIKPOSER og plastflak til en sum av 30,5 Millioner kroner?
På meg så virker det ikke som om at politiet selv går den visse død i møte, fordi de ikke teller på mange? Så hva skal disse likposene brukes til?? Jo, lytt nøye dere som ikke tror, inni vaksinen er det blandet inn microelektronikk- som er så avansert at de kommuniserer med det nye nettverket 5 G-. Det betyr at ALLE som har 5 G mobiltelefoner kan se ALLE som er blitt vaksinert på GPS map. Slå på nett på din mobil- kople så inn bluethooth. Så tar du opp kartet med gps tracking. Så vil du se alle som er blitt vaksinert. Så snart en stuper død om, kjører likbilen avgårde for å plukke dem opp. Der har dere sannheten om hva som er i gjære i dag! Derfor har de bestillt inn likposer all mass.

Skulle dere i Huseiernes Landsforbund- mot alle solemerker informere alle medlemmene om djevelskapen som foregår globalt, så skal jeg strax betale kontigenten med GLEDE!

Stille som i graven fra Huseiernes Landsforbund- dere.


Mvh

Bmo

https://bmonline.no


Sist flyttet til topp av Anonymous den Søn Apr 18, 2021 1:32 am
Bmo
 

Gå til Diverse til salgs

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron