ABBs nettverk

Det er et kobbel med "kaklende høns vi har til bords" i Regjeringen.no i dag. http://bmonline.no/html/stortinget.html

Moderator: BmOnline

Forumregler
Regjeringen.no er som kaklende høns: http://bmonline.no/html/riksrett.html

De har forbrutt seg mot statens selvstendighet, §1 i Norges Grunnlov

ABBs nettverk

UNREAD_POST BmOnline » Søn Sep 15, 2019 7:47 am

"Russland ingen trussel mot Norge"

Norulv Øvrebotten

Fem uker før bombeeksplosjonen i Oslo og massedrapet på ungdommer på Utøya, ble det gjort et stort nummer av at Forsvarets etterretningstjeneste for første gang skulle legge fram den første offentlige trusselvurderingen mot Norge. Aldri før hadde denne hemmelige tjenesten gjort noe slikt. Tidspunktet var ikke tilfeldig. Vurderingen ble lagt fram 14. juni 2011.

Den 22. juli smalt det. Konklusjonen fem uker før var at Russland ikke utgjorde noen trussel mot Norge. Det burde vel ha stått i rapporten at Russland utgjør et effektivt vern for den norske staten, slik den er i dag, og det motsatte for det norske folk, men med den ledelsen som vi nå vet at etterretningstjenesten har hatt, var ikke konklusjonen overraskende. Du kan selv vurdere troverdigheten. Når du i ettertid sitter med den riktige konteksten. Hvorfor kommer ikke denne nyheten i VG, DB eller Aftenposten?

Norulv Øvrebotten er ikke noen hvem som helst

Presentasjon

Navn: Norulv Øvrebotten
Alder: 56
Bosted: Førde/
Status: Pensjonist

Bakgrunn: Journalist, sjefredaktør,
næringslivsleder og forsvarspolitiker.
Programsekretær i NRK-Dagsnytt og NRKs utenriksavdeling 1979-86,
redaktør i Firdaposten 1986-90, politisk rådgiver for forsvarsminister Johan Jørgen Holst,
Forsvarsdepartementet, 1986-88.
Sjefredaktør og adm.dir. i Rogalands
Avis fra 1990. Ble fiktivt borte fra
denne stillingen flere ganger i 1996 og
1997. Leder for og medlem av en rekke offentlige utvalg innen Forsvaret på 1980 og 90-tallet.
Fransk utdanning fra Paris i 1984 og fra 1994-1996.

Dette skriver Norulv Øvrebotten på internett.
Det er særdeles interessant lesning nå som massemorderen står for retten.

Vår herre Jesu Kristi fattige tempelridder

”Hvem var sjef i Etterretningstjenesten før Generalløytnant Kjell Grandhagen?

Han heter Torgeir Hagen og var sjef fra 2002 til 2010. Hagen er Generalløytnant.

Dessuten var og er han en av de høyeste innen Frimurerordenen i Norge. Med tiende grad.
Tittelen er mer pompøs enn det meste du har vært bort i: «Vår herre Jesu Kristi fattige tempelridder.»

Frimurerne utgjør også et hemmelig samfunn, og som alle hemmelige samfunn er det lenge siden KGB tok over kontrollen med frimurerne her i Norge. Russland har jo hatt den skjulte makten her siden statskuppet i 1939. Torgeir Hagen er medlem av Johannes-losjen St. Olav og den høyere losjen Den Norske Store Landsloge.

Hva som er interessant er at massemorderen og bombemannen fra 22. juli, Anders Behring Breivik, også var frimurer. Han var kommet ganske langt opp i systemet også, tatt i betraktning hans unge alder. Hvem var Anders Behring Breiviks hemmelige mentor innen Frimurerordenen? Hvem var det som lærte ham opp?

Svar: Generalløytnant Torgeir Hagen

Anders Behring Breiviks nettverk

var først og fremst knyttet til frimurerne. Hvor en av hans hjelpere, jeg regner med at det var indirekte lagt opp, er satt inn i et utvalg fra regjeringen som angivelig skal granske hva som hendte.

Det er smart, men mye av teknikken er identifisert etter at Høyesterett ble benyttet til å snu utfallet av den kalde krigen opp ned ved hjelp av spillet i det negative rom, da denne domstolen stilte med dommer Ketil Lund som leder for kommisjonen med dette formålet. Fra 1994 til 1996. Slike bedragoperasjoner blir kjørt over mange år. Også dette narrespillet i narrespillet som inneholdt mange drap.

For mange kan det være lettere å plukke opp tråden HER- på BmOnline. Enn på Facebook og Google+.

Vær oppmerksom på at bildet av meg er fra 1996, jeg benyttet det av ironiske grunner på Google+. Siden det forteller hvordan livet var før jeg ble overfalt og nesten mistet livet. Første gangen.

Jeg fikk tørket bort smilet, men det finnes altså på et bilde ennå. Om ikke ellers.

Nøkkelen til terrorangrepet 22. juli

Nøkkelen til å løse bombeeksplosjon og massemordet 22. juli, finner du altså i skjæringspunktet mellom Frimurerlosjen og den militære etterretningen i Norge.

Hemmelige samfunn som Frimurerlosjen skulle utelukke sikkerhetsklarering for Strengt Hemmelig på nasjonalt og internasjonalt nivå innen de væpnede styrker generelt og etterretningstjenesten spesielt, men det har altså ikke skjedd. Det ble mange norske ungdommers bane og skjebne 22. juli.

"Den største fare for enhver nasjons sikkerhet er intellektuell slapphet og glipp, sa Israels første statsminister og grunnlegger Ben Gurion.

Noe av det første som tyskerne gjorde da de okkuperte Norge, var å stenge Frimurerlosjen som ligger rett ved siden av Stortinget. De hadde meget gode grunner til det. Høyremannen som foreslo det famøse vedtaket i Stortinget i 1938 med statskupp til følge året etter, var også frimurer:

Da den sovjetrussisk-kontrollerte regjeringen Johan Nygaardsvold kom hjem fra London med utøvende makt på grunnlag av statskuppet i 1939, ble Frimurerlosjen åpnet igjen. KGB hadde sine grunner for det. Alt henger sammen med alt.

Helt fram til i dag. Prisen som vi har betalt ble blodig. Den kan bli mye blodigere.

Omvendt kildevern

En leser etterlyser beviser mot de to etterretningssjefene Kjell Grandhagen og Torgeir Hagen, begge generaler som jeg forteller har medvirket til terroren 22. juli. Som følge av å ha blitt rekruttert til de hemmelige russiske tjenestene. Fra tidlig i den militære karrieren.

Jeg svarte vedkommende:

General Kjell Grandhagen, som er sjef for etterretningen, ble vervet av de russiske hemmelige tjenestene da han var løytnant på Andøya i 1978. Når general Torgeir Hagen, forgjengeren og nå medlem av 22. juli-kommisjonen, ble vervet, vet jeg ikke.

For øvrig driver jeg ikke med politietterforskning og stabler beviser til bruk for å dømme noen ved en domstol. Jeg er journalist. Men med den forskjell fra hva jeg har gjort før innen journalistikk, at kildene verner seg bedre enn jeg kan gjøre av dem. Et slags omvendt kildevern, kan du si.

Hvis jeg ikke fortalte sannheten, må du regne med at denne regjeringen hadde sørget for at jeg var arrestert for lenge siden. I tillegg må du regne med at noen som er mektigere enn Norges regjering verner meg. Mot den.

Frimurerne har vært og er en av Russlands nøkler

Mange er tydeligvis blitt rekruttert direkte og indirekte for KGB og nå senere FSB og søsterorganisasjoner gjennom Frimurerordningen i Norge. Det gjelder blant andre en general som døde i 2006, Trond Furuhovde, som jeg mener å ha truffet når en god kilde forteller meg om ham. Men jeg husker ikke når og hvor. Det var så mange offiserer å forholde seg til da jeg satt i ledelsen av Forsvarsdepartementet.

Ikke noe overrasker meg mer. Det gjorde det heller ikke som sekretær for forsvarsminister Johan Jørgen Holst, og jeg mistet helt respekten for daværende utenriksminister Thorvald Stoltenberg, da jeg måtte håndtere følgene av at han var så korrumpert som forsvarsminister helt på begynnelsen av 80-tallet.

Det må mye husvask til i Det Norske Hus før det er til å bo i for fremtiden, og en trapp vasker du alltid ovenfra og ned.

Hvis natten var normal

Skrevet mandag 14.11.2011. Før fornyet fengslingsmøte av Anders B.B. i Oslo Tinghus.

Hvis sist natt var normal skal sjefen for Etterretningstjenesten, general Kjell Grandhagen, ikke være å se på arbeid i dag. Det skal heller ikke medlem av 22. juli-kommisjonen, general Torgeir Hagen. Han var forrige sjef for Etterretningstjenesten.

Regjeringsadvokat Sven Ole Fagernæs skal være borte fra jobben.

Det samme skal advokat Johan Fredrik Remmen, som er en kollega av regjeringsadvokat Fagernæs i skyggene og Jens Christian Hauges gamle høyre hånd. Innen hva som i Russland blir kalt aktive politiske tiltak.

Videre skal en rekke av de profesjonelle morderne som er benyttet i samordnede operasjoner sammen med disse advokatene, til å drepe fremstående mennesker i inn og utland og kamuflere det som naturlige dødsfall og annet, være borte fra arbeid.

Alle disse og flere til skulle da være å finne i annen rettssal i Oslo tinghus enn hvor presse og publikum hadde oppmerksomheten. Det kan skje mye annet og mer oppsiktsvekkende i det stille i et tinghus enn et fornyet fengslingsmøte for massemorderen Anders Behring Breivik. Hvor oppmerksomheten har vært i dag.

Hvis natten var normal, skal Norge dessuten ha en annen regjering om ikke lenge. Statsminister Jens Stoltenberg skal ha vært til Kongen. Før han også ble påført håndjern og ført til Oslo tingrett. Hvis altså natten var normal.

Noe det ikke er sikkert at natten var.

https://www.facebook.com/profile.php?id=1442051606


Sist flyttet til topp av BmOnline den Søn Sep 15, 2019 7:47 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Regjeringen.no

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron