DET NORSKE STASI TEAMET BAK PALME DRAPET KAN VÆRE TATT

Det er et kobbel med "kaklende høns vi har til bords" i Regjeringen.no i dag. http://bmonline.no/html/stortinget.html

Moderator: BmOnline

Forumregler
Regjeringen.no er som kaklende høns: http://bmonline.no/html/riksrett.html

De har forbrutt seg mot statens selvstendighet, §1 i Norges Grunnlov

DET NORSKE STASI TEAMET BAK PALME DRAPET KAN VÆRE TATT

UNREAD_POST BmOnline » Ons Nov 30, 2011 7:59 pm

DET NORSKE STASI TEAMET BAK PALME DRAPET KAN VÆRE TATT
Dette ifølge Norulv Øvrebotten i dag.

Norulv Øvrebotten
Sverige får også sjokk

Drapet på statsminister Olof Palme i 1986 var bare et symptom. På en maskert russisk dobbelstat. Drapet var kun en følge av hvordan den svenske staten var blitt lagt opp med innlagt feil i strukturen til fordel for Moskva.

Danmark er blitt styrt på samme smarte måten. Når nå narrespillene kommer for dagen, er det slutt på uskyldigheten i Norden. Så vidt jeg oppfatter skal hele teamet som sto bak drapet på Palme, med Norge som operasjonelt grunnlag for mange slike oppdrag ute i verden, være tatt siste døgnet. Mulig jeg tar feil, men med et lite forbehold om at det kan være noen igjen, skal dette være skjedd.

Jeg har ventet lenge på det. Jens Stoltenberg klarte ikke å stanse det selv om han forsøkte lenge.

Min kommentar:
Det er bare å håpe at resten av agent nettverket - langt inn i regjeringen - nå også blir tatt en etter en.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: DET NORSKE STASI TEAMET BAK PALME DRAPET KAN VÆRE TATT

UNREAD_POST BmOnline » Man Apr 17, 2017 5:02 pm

Norulv Øvrebotten
25. februar kl. 13:28 ·

Intet mysterium - løsningen på drapet holdes bare hemmelig

Drapet på statsminister Olof Palme i Sverige er like lite et mysterium for svenske påtale- og politimyndigheter som massedrapet 22. juli 2011 og andre politiske attentater, som for eksempel trippeldrapet på Orderud gård i 1999, er det for norske påtale- og politimyndigheter. Mer presist sagt, for deler av dem.

Både Sverige og Norge har imidlertid russiskkontrollerte systemer og regjeringer som legger lokk på slike avslørende saker. Som lyver egne befolkninger huden full.

Hva som skjedde Olof Palme fant jeg ut av allerede i 2002, da jeg etter mange års etterforskning hadde identifisert den smarte fremgangsmåten innen bedrag som de hemmelige russiske tjenestene bruker i slike narrespill, og som går igjen som en motor for utviklingen av forhold av betydning i også mange andre land enn Norge.

Sovjetkommunismen var et internasjonalt fenomen, og da var logisk nok metodene det samme. Noe de også er i dag under Russland. Intet brudd med fortiden er skjedd i så måte. Politiske drap fra Kreml er nå tilbake på Josef Stalins nivå.

Sovjetunionen skiftet i 1986 leder i Sverige i en falsk flaggoperasjon, der den alkoholiserte Christer Pettersson var patsyen og det falske flagget, og hvor stadig flere medvirket til forbrytelsen etter hvert som de handlet på falskt grunnlag. Slik at Cosa Nostra - "Vår Sak", til slutt ble skapt.

Med andre ord akkurat som du har sett de siste fire årene etter at kombinasjonen massedrap og kontinuerlig bedrag ble satt i gang i Norge med virkning fra 22. juli 2011. Forskjellen er at i Sverige 28. februar 1986, var det bare én mann som ble drept og spunnet kontinuerlig bedrag på helt fram til nå.

Dette er klassisk mafiaarbeid. Du dreper og spinner bedrag på liket eller likene. Så alle blir lurt trill rundt hele tiden. Til å tro på et falskt motiv og en falsk kontekst.

Når så stadig flere mennesker handler på dette falske grunnlaget, skaper det virkelige følger som stadig bedre maskerer underliggende sant motiv og sann kontekst. Det er djevelsk smart gjort.

Ut med nummer en og inn med nummer to. Som leder av en nasjon. Som i en tilsvarende falsk flaggoperasjon i USA i 1963. Da president John F. Kennedy brutalt ble kuppet ut. Med den følge at visepresident Lyndon B. Johnson ble kuppet inn som president.

Det er samme sorten kommunistisk narrespill som går igjen hele tiden. I ulike kreative varianter.

Lisbet Palme har løyet i tretti år, for hun førte ektemannen til stedet hvor han skulle skytes. Uten at hun dermed visste hva som skulle skje.

Fru Palme gjorde imidlertid det som hun var instruert til. Senere gjorde hun alt for å holde det falske flagget oppe. Selv i dag er det hennes forsvar. Som en del av komplottet.

Deler av dødsskvadronen kom fra Norge. Det fant jeg også ut allerede for fjorten år siden.

Saken er løst for lenge siden, så den er intet mysterium, men både Sverige og Norge har regjeringer som holder den slags politiske drap hemmelige, fordi de er en integrert del av mafiasystemet som Kreml etablerte fra skyggene for generasjoner siden.

En regjering i Sverige er som i Norge i virkeligheten bare en front. I forhold av stor betydning. Den underliggende og reelle makten er et helt annet sted. Slik den alltid er i fordekte vasallstater.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Dødsskvadronen BAK PALME DRAPET KAN VÆRE TATT

UNREAD_POST BmOnline » Ons Mai 17, 2017 5:44 am

Norulv Øvrebotten

Dødsskvadronen drepte statsminister Olof Palme i Sverige også

Morderne på Orderud gård våren 1999 var de samme som drepte statsminister Olof Palme i Sverige i 1986.

I tillegg til blant annet mordbrannen på ferjen Scandinavian Star i 1990 med 160 drepte og Utøya i 2011 med 69 drepte og 66 skadde, for å nevne bare litt mer av den norske mafiastatens morderiske aktivitet bare i Norden.

Norge leker Gud overalt i verden.

Målet på Orderud gård var en annen av forsvarsminister Johan Jørgen Holsts sekretærer, Anne Orderud Paust, etter at mannen hennes, diplomaten Per Paust var myrdet noen uker før.

De gamle foreldrene ble bare skutt for at riksadvokat og frimurer Tor-Aksel Busch, korrumperte dommere og utvalgte mafiaadvokater skulle kunne gjøre sin del av forbrytelsen og kamuflere det politiske drapet med et falskt motiv i en falsk kontekst.

Slik som etter 22. juli og i et utall andre smarte bedragopplegg med og uten drap fra den fordekte mafiastaten i Norge.

Jeg kjenner flere av snikmorderne personlig, og drapet på statsminister Olof Palme oppdaget jeg høsten 2002, og det tok heller ikke lang tid før at sannheten ble solid bekreftet i form av et nytt drapsforsøk på meg.

Med politidirektør Ingelin Killengreens medvirkning.

Hun hadde unnlatt å vokte Anne Orderud Paust og mannen som politimester i Oslo på akkurat rette tidspunktet for drapet i 1999, og var blitt belønnet med forfremmelse til direktør for hele politiet i Norge for det.

Alt er råttent til kjernen innen lov og rett i Skandinavia. Alt er kapslet inn i russisk mafia nå. Så det er mafiaens lover som du må forholde deg til. Ikke de vanlige.

Hvem som drepte statsminister Olof Palme har den svenske regjeringen visst om i årevis. Så unnlatelsen av å oppklare saken er grov. Særlig når det motsatte er skjedd. Løgnen om mordet er bare blitt forsterket på grunnlag av et falskt flagg fra 1986.

Også i Sverige er den doble og russiskstyrte paramilitære gruppen Stay Behind indrefileten i de hemmelige tjenestene, og siden Kreml har den fulle og hele kontrollen over den doble staten i landet, blir avsløringer om drapet på statsminister Olof Palme og andre viktige personer undertrykket.

Alle som kan utgjøre en fare ellers for den organiserte kriminaliteten blir på sovjetisk vis uskadeliggjort.

Psykiatri som gjør deg enda mer fysisk syk etter nattlige gassangrep, med bedøvelse og injeksjoner fra snikmordere, er en metode som frimurere, andre kriminelle og russisk mafia benytter mye. Dette er den utenomrettslige veien til å få bort brysomme mennesker på i Vesten.

Som rettssaken etter 22. juli 2011 i Norge med korrumperte dommere plukket ut utenom tur på ulovlig grunnlag, og etter familietilhørighet i Oslo viste, er det nok av mafiapsykiatere som mot god betaling gjør hva som helst for å benytte helsevesenet som et fordekt våpen for kriminelle.

Og om nødvendig bruke utvalgte mafiapsykiatere sterke medisiner mot mennesker med sikkerhetspolitisk innsikt og farlig kunnskap og begraver dem levende under grusom tortur på sykehus. Med grunnlag i påståtte sykdommer som beviselig ikke finnes. Bortsett fra at sannheten i Norge er å betrakte som det.

De har full støtte i kriminaliteten sin fra Legeforeningen og Helsedirektoratet, som begge bør bli nedlagt etter aktiviteten sin i forbindelse med massedrapet på barn, ungdommer og opposisjonelle i Norge de siste seks årene, og deres ledere satt i fengsel.

Mafiaadvokater bruker mafiapsykiatere til å lage maskirovka. For å kamuflere og hvitvaske forbrytelser som noe annet enn hva de i virkeligheten er. Slik som saksbehandlingen av den falske flaggoperasjonen 22. juli 2011 i Norge bare er ett eksempel på. En hel verden ble lurt trill rundt.

Denne fremgangsmåten fra gamle KGB florerer nå i Europa og USA.

Lov og rett betraktes som organer for å hvitvaske kriminalitet, og standen av mafiaadvokater blir stadig større. De tjener da også ufattelig store summer på å være kriminelle.

Mafiaadvokater elsker å ødelegge folk i det skjulte, og psykiatrien er derfor bygget mye ut siden Sovjetunionen ble Russland og festet grepet overalt med sovjetiske metoder. Fordi alle trodde at en forandring var skjedd, og så var det bare en omorganisering i det skjulte av det onde imperiet fra Lenin og Stalins tid.

Kommunismen er selvsagt ikke død når alle metodene ikke bare lever, men er blitt enda mer utbredt og akseptert i alle politiske miljøer i Vesten. Da har den vunnet.

Friheten kan bli tatt fra alle og enhver som våger å tenke utenfor den tillatte boksen fra russisk mafia og etterretning som har hånd om hele staten og tilhørende styrende klasse som har førsteretten til statskassen. I hovedstedene.

Å ta ut mafiaadvokatene til Kreml og frimurerne bør være noe av det første som blir gjort i Sverige også. Det er bare å få dem fysisk bort. Rett og slett å skyte dem. Om nødvendig.

Ellers vil de bare fortsette å bedra og ødelegge nasjoner og mennesker i samarbeid med russiskkontrollerte Stay Behind og organisert politisk kriminalitet for øvrig. Inntil alle er slaver og ikke tør opponere og undersøke noe som helst av all kriminaliteten som ikke minst aktører innen lov og rett står for i økende grad i den forvokste og russiskkontrollerte doble staten og samfunnet.

BmO:

Jobben er i ferd med å fakturert. Og samtlige som er involvert skal tas.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: DET NORSKE STASI TEAMET BAK PALME DRAPET KAN VÆRE TATT

UNREAD_POST BmOnline » Ons Feb 21, 2018 2:21 pm

Norulv Øvrebotten
21. februar kl. 13:40


Den svenske og norske regjeringen undertrykker sannheten om drapet på statsminister Olof Palme

Den svenske regjeringen i en doblet stat under fordekt russisk herredømme er overhodet ikke interessert i å oppklare drapet på statsminister Olof Palme og har sammen med regjeringer i Norge og norske justismyndigheter lagt lokk på saken i mange år. Etter at de ble kjent med hva som egentlig var skjedd.

Og det var jeg som oppklarte saken allerede høsten 2002, etter å ha identifisert de hemmelige bedragmetodene fra KGB som Stay Behind – Gladio – bruker både i Sverige og Norge.

Drapet på Olof Palme var en falsk flaggoperasjon, i likhet med utallige andre slike narrespill med drap og massedrap, og det falske flagget var alkoholikeren og småkjeltringen Christer Pettersson som ble manøvrert til å oppholde seg på rett sted like i nærheten av det planlagte drapsstedet hvor Lisbet Palme førte mannen.

Rett før jeg gikk løs på etterforskningen av Palme-drapet ut fra da å ha identifisert i hovedsak teknikkene innen bedrag som ble benyttet av KGBs residenter i Norge og ledere av norske, russiskstyrte Stay Behind, mafiaadvokatene Jens Christian Hauge og hans uekte sønn Johan Fredrik Remmen, hadde jeg fått hull på trippeldrapssaken på Orderud gård, hvor en annen av forsvarsminister Johan Jørgen Holsts sekretærer, Anne Orderud Paust ble skutt og drept våren 1999.

Da ble foreldrene hennes skutt samme natten av den norske dødsskvadronen utelukkende for at likene skulle brukes som kreative falske flagg av riksadvokat og frimurer Tor-Aksel Busch og det like korrumperte politiet og dommerne i Norge, til å narre alle til å tro at det politiske drapet var forårsaket av en familiestrid om en gård. Noe som bare var tull hele tiden.

Så følgene av dette narrespillet etter tre grusomme drap en vårnatt i 1999, ble både i medier og ved domstoler, slik du også har sett etter massedrapet 22. juli 2011, at alle ble lurt og tvunget til å handle og ikke handle på det prefabrikkerte og falske grunnlaget, og slik ble det på vanlig måte hamret fast et falskt motiv i en falsk kontekst, og den underliggende sannheten ble effektivt stadig bedre maskert etter som tiden gikk.

Akkurat det samme skjedde etter drapet på statsminister Olof Palme i 1986 som var bygget på samme kommunistiske lesten. Med andre ord KGBs.

Da jeg før jul i 2002 betrodde meg om mine funn om disse mordene til et menneske som sto meg nær, fordi jeg ble redd for livet mitt, sa hun tørt at "jeg ser at du er engstelig."

Så begynte Milan Kunderas roman "Udødeligheten" å forfølge meg overalt i huset.

Hun var medlem av den norske dødsskvadronen og hadde vært med på alle disse drapene, både i Norge og Sverige, men det forsto jeg ikke tidsnok.

Det var så vidt jeg overlevde 2003.

https://www.aftenposten.no/verden/i/4dm ... rettssaken
SVT: Politiet betalte for bevis mot Petterson
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Regjeringen.no

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron