Data hacker på Facebook

Problemer med pc mv?
E-post?
Virus?
Programvare?

Data hacker på Facebook

UNREAD_POST BmOnline » Tir Okt 06, 2020 8:28 am

Han kom på scenen allerede i Juli mnd 2020. Han opptrådte som Jan Christensen DK i en profil på Facebook som han hadde hacket.

Her er profilen til Jan Christensen:
https://www.facebook.com/sharecontactfunds

Men han hadde tilhold i Lagos, Nigeria. Jeg lurer på om det er noen som faktisk kjenner ham meget godt? Ja i Norge?

Fikk noen tips på Facebook i anledningen.

Her er noen klikk fra Facebook i saken:

1 d · publisert av meg.

Tenk det dere- fordi FB roter- så har jeg nå 3 profiler hvor EN av dem er Hacket.

Åge R Myra Kanskje du burde skrive på forumet/bloggen din hvilken profil som er den riktige. Forumet er vel ikke hacket?
Nei, Åge det er sant. Her inne er det nok ganske så fritt for "slike åler". De kan lese, men det e r alt. :wink:

Forfatter
Bjørgulf Mortensen Hallo Åge R Myra. Jeg kjenner id en til alle disse tre kontoene. Den med 87 til slutt er hacket. Kommer ikke inn. Fb har fått beskjed av meg om å sende meg en kode, så jeg kan endre e-post adressen der til min adresse, noe de ikke gjør.

Så det er ikke noe problem å se forskjell, du har jo plukket det ut også.

https://www.facebook.com/BmoNorge OK
https://www.facebook.com/bmonliness OK
https://www.facebook.com/Bmonlines87 Hacket fra Lagos, Nigeria.

https://www.facebook.com/.../5738706893 ... 1013674545

Men som sagt det er omtalt mye her nå, så får vi se om FB vil gjøre noe fornuftig, nemlig å ivareta sikkerheten for sine brukere som de setter såå meget høyt vettu :)
Ellers er jo å bemerke at ALLE har min signatur- og jeg har sogar lagt ved et FACEBOOK bevis med mitt navn på og adresse hvor jeg har vunnet 1 million Kroner hos FB for lang tid siden.

Åge R Myra Men hvordan vet vi at du er du, og ikke nok en hacker?

Tror jeg må vente til du poster noe på en sikker kanal, altså forumet. :wink:

Forfatter
Bjørgulf Mortensen Du ser jo Åge om det er meg, hackeren kan ikke norsk- han bor i Lagos Nigeria- og har også hacket kontoen til Jan Christiansen DK.

Den 12. august i år kl 23.02. Hvor jeg ble frastjålet kr 251.750,-.

Forfatter
Bjørgulf Mortensen Men vi tastes i morgen, jeg har nå lykkes å finne en rapport mulighet, hvor jeg fikk oversendt en masse saker om denne hackeren til Facebook. Både med klokkeslett og datoer om hva han har foretatt seg siden Juli, aug, sept og okt.
Han er fra Lagos Nigeria: Var også ute i juli og august mnd.

Det ser ut som det er en viss aktivitet med svindel fra Nigeria- også nevnt på Åsted Norge på Tv2.
Hackerens Ip adresse under- dvs Facebooks robot sendte meg den beskjeden da han hadde hacket mitt passord på FB.
Da burde ikke FB la en hacker få lov til å endre det, men først la eieren få se om dette er riktig, ser dere? Så softwaren hos FB er ikke optimal for brukernes beste, tvert om. Det lekker jo som en tesil hele Facebook.

IP adresse: 41.58.99.222
Estimated location: Lagos, LA, NG

På bildet ser dere profilen til Jan Christensen som Hackeren benyttet for å lure penger fra folk. Han hadde også hacket kontoen til Steinar Ursin i Narvik, som jeg nylig hadde lagt til som venn. Hadde jeg ikke gjort det, så hadde dette aldri skjedd.

JC FB pro.jpg
Her er profilen på Facebook som hackeren fra Lagos, Nigeria benyttet seg av for å svindle folk på Facebook.


Her ser dere hva han sendte meg på PM på facebook, at jeg hadde vunnet masse penger- men bare løgn.
Videre fortalte han meg at han arbeidet for Facebook om et likestillings program, som claim agent.
Dere ser at han forteller om FEDEX som skal komme på døren min på en mandag. Men lørdag kveld opplyser han om at FEDEX hadde kollidert på vei fra Danmark til Norge- og at en av sjåførene var omkommet. Jeg zoomet opp disse bildene jeg mottok- og da stod det USA skilter på de bilene og personene var uten tvil high way patrols fra US. Fra da av ba jeg ham å ryke og reise en viss plass.

[Filtypen doc har blitt deaktivert, og kan derfor ikke lenger vises.]



Her er hva hackeren skriver:
Hello Mr Bjørgulf , sorry for my late reply and have been online with the delivery committee, their was a new change on your package and it has been canceled. You are not getting €250,000 anymore . Their was message from the headquarter that the package has been rescheduled. You will be getting the new sum of €620,000 in cash also you will be awarded a brand new Toyota 2020 hilux . Your package has been rescheduled and delivery date will be announced by 8pm tonight okay .

Congratulations

Fedex fake
Fedex mann i uniform.jpg
Her er uhellet han hevder har skjedd i Danmark på tur til Norge. Bildene er fra USA.


BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2608
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Data hacker på Facebook

UNREAD_POST BmOnline » Tir Nov 03, 2020 8:51 pm

Her er metoden hos Facebook om du har hatt uvennlig besøk på profilen din, og at du har mistet påloggingsinformasjonen din.

Facebook er slett ikke gode i knollen, når de bare hevder at du kan logge deg på for å endre e-posten din? De er jo helt på jordet- det er for sent å endre på noe som helst etter at en hacker djevel har vært på besøk. Da må FB selv gå inn på Profilens Sikkerhet og pålogging i kontakt med eieren- for å se om det er hold i at den er hacket. Og bevisene finnes i e-posten din om du har etalbert en, slik at du da får beskjed fra FB straks noen fremmede logger inn eller at ditt passord og e-post blir endret. Men FB skulle ikke bare sende denne meldingen, de skulle ikke godkjenne endringen før EIEREN godkjenner den endringen. En kvalitets sikring med andre ord. Gjerne med en melding på messenger eller pr sms.

Her er et eks på hva FB sender ut til meg- og tilbyr seg å hjelpe å logge på FB igjen. Men det gjør de faderullan ikke.

Pålogg trøbbel 2.jpg
Her går Facebook skoa av seg i sin iver å skulle hjelpe deg. Softwaren mener det godt, men ikke pappskallene som stter på ræva hos FB.


BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2608
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Data hacker på Facebook

UNREAD_POST info fra Fb » Lør Des 19, 2020 9:54 am

Hello! Heres one issue about a big problem around FBs account security. Its NOT absent. M Zuckerberg, heres a story you shud listen carefully to. My name is Bjoergulf Mortensen, one Fb user living in Norway. My account https://facebook.com/Bmonlines87 was hacked 1. oktober 12:01. 2020. I got an automatic message from FB from inaccurate login to my account, then I was driving my car- and was not able to response in time to stop the hacker. (changed my password) I have tried to warn the FB Team by no success. It seems they have sleept away? I have posted over 80 messages from Messenger and the help section, by no response. ???

I did made a new profile in a hurry around 15 O'clock in the afternoon, but the link was then not working, to reset the password and e-mail account of mine. Here you have the picks for more info.

A view from the issue around this problem. Login moments that showing that my account was taken, and one asshole in Lagos, Nigeria IP 41-58-99-222 He misused my name to trick money from folks at Facebook, that is not as it shud be.

I have also contacted the Police in the same manner, as I was robbed for 251.750 kr from my bank acc. So now I will try to find out if you cud help to get my account back to me, by sending me a code to recover my own profile? It should be a peace of cake to fix.
And ALL the money you have to transfer to me pluss interest.

The big question is, how can Facebook let an hacker to overtake an account?

It shud never be allowed to happend- its ONLY the owner who shud grant for changing password and e-mails adresses. I am not espesially happy as one Facebook user after this sad happening.

Regards Bjoergulf Mortensen ph +4741239887 Norway

Hackerbook is more like it.

Kopier og spre før fb djevlene sletter dette,

Also sendt to Mike Schroepfer, Facebook.
info fra Fb
 

Facebook pengesvindel hackeren sa han arbeidet for FB

UNREAD_POST BmOnline » Tir Des 22, 2020 8:35 pm

Bjørgulf Mortensen
Forfatter
Bjørgulf Mortensen
Her ser dere svindlerens skitne triks for å lure penger av folk.
Spre og spre mine venner! Husk han hacket kontoen til Dansken som her er omtalt: Og under her ser dere alle lureriene. Hackeren har hacket kontoen til Jan C.
Dere er venner på Facebook
Claiming Agent hos Claiming og Chairman of the Board of Directors hos Real Estate
Studerte ved Aabenraa Business College
Bosted: Rødekro
TI. 07:44 beskjed fra min venn Steinar Ursin om å ta kontakt med deg?
Der var TI. 09:59
Jeg hedder Jan Christensen. Velkommen til Special Worldwide Fund Million Support- 2020-programmet. Indtast dit navn, alder og e-mail-adresse for at kontrollere, om dit Facebook-profilnavn stadig er tilgængeligt på vinderlisten.
Nå kan dere ringe til hverandre og se informasjon som for eksempel Aktiv-statusen, samt når dere har lest meldinger.
TI. 12:03
B
OK HOLD PÅ LAD MEG BEKREFTELSE FRA Vores DATABASE
ja er på logget her
Vi trenger et bilde av ditt stats-ID eller førerkort for å bekrefte alderen din og navnet ditt er nødvendig for å bli vedlagt din VINNER.
Hej tjek listen på vores hjemmeside, hvis du finder dit navn på listen, klik på LOTTERIANSØGNING og udfyld verifikationen, så du kan komme i betragtning til pakageprisen, gør det nu og vende tilbage til os her.
https://www.humanityandunitednations.com/approved-list/
Approved List – Humanity & United Nations
humanityandunitednations.com
Kom tilbake til meg så snart du er ferdig med å fylle ut skjemaet på nettstedet.
t finner jeg skjemaet?
https://www.humanityandunitednations.com/lottery.../
Lottery Application – Humanity & United Nations
humanityandunitednations.com
spørsmål som må besvares?
Har sendt inn registreringen.
SKRIV NED DENNE NEDEN. Billettnummer P987456324890 23 Serienummer 09675 Drew nummer 01/03/22/32/38/44 Batchnummer 0990 Post i Winning 04 Kurerkoder PKZ001 Få disse numre sikkert med dig, og sørg for at du ikke viser nogen kun fedex kan se det.
notert !
Vær ærlig med oss, fordi vi er her for å åpne tankene med deg, vi liker ikke spill og vi hater scammed, Vi vil at du skal vite at dette ikke er en vits, dette er ekte og juridisk facebook tilfeldig Grant. Nå vil jeg at du skal vite at vi er her for å gjøre deg glad ikke trist. Nå må du fortelle oss Din epost..... Epost Passord.... Facebook-E-post .... Facebook-passord .... Er for din egen sikkerhetsgrunn og for advokaten å bekrefte at vi leverer pengene til riktig person. xxxxx
E-post bmonline.no pw er:xxxx

Vi logger ind på din Facebook nu for at bekræfte din identitet og ændrer aldrig adgangskoden, det logger dig ud, og du logger tilbage for at bekræfte og klikke på DETTE VAR MIG.
Vi har sendt en 8-sifret kode til e-posten
Sørg for, at ingen ser din billet og serienummer, fordi det er dit pas at få dine præmiepenge på leveringsdatoen, og sørg også for, at ingen ved om leveringen af sikkerhedsmæssige årsager og også for en sikker levering
Gratulerer igjen, Alt har blitt sendt til hovedkvarteret og de har akseptert all informasjon siden du har vunnet penger i noen uker nå, og jeg er glad for å fortelle deg at den er klar til å bli levert til deg i morgen, og den vil bli levert til deg innen 11 : 45AM I morgen så sørg for at du blir hjemme for å motta kontanter fordi Agent ikke vil levere penger til noen bortsett fra deg fordi de vil be om passet ditt og dine vinnende dokumenter og ditt vinnende identifikasjonsnummer er fordi kontanter ville bli håndtert over til deg bringer vi summen av €250,000 Special Worldwide Fund Million Support-programmet, det er din vinnende pakke. gratulerer igjen. Vi trenger din hjemmeadresse hvor du vil at vi skal levere pakken til.

Min hjemværende adresse er på xxxxxxxxxxxxxxxxx. Den nye adressen er xxxxxxxxxxxxxxxxxx.
Men dette er det siste trinnet, du må betale for SOCIAL DOKUMENTASJON OG GJELDENDE GODKJENNELSESGIFT, fordi uten at du betaler gebyret, vil regjeringen ikke godkjenne kontanter for å bli levert, og derfor måtte du betale gebyret akkurat nå og Avgift er 30,500dkk , og du må betale det nå, slik at lederen kan godkjenne levering slik at den kan leveres til deg i morgen, og du må også presentere betalingsmottaket til agenter også når de kommer til huset ditt i orden , så gi meg beskjed hvis du forstår slik at jeg kan fortelle deg hvordan og hvor du skal gjøre betalingen.
gjøres?
du bliver nødt til at foretage betalingen til manageren nu, så din pakage kan blive klar til levering, din pakke vil blive leveret til dit hjem under 10 timer efter at du har foretaget betalingen til manageren, vær ikke bange for, at du ikke mister dine penge. vær ikke nervøs kære.

din pakke bliver leveret, så snart manageren bekræfter din betaling, behøver du ikke at være bange for dette okay.

Er du klar til at foretage betalingen nu, så jeg kan fortælle dig, hvordan du foretager betalingen til manageren nu?

er du klar til at betale for godkendelsesgebyrer nu?

må du bruke kortet ditt og kjøpe bitcoin verdier 30.000 dkk til manageren, jeg vil gi deg nettstedet hvor du vil bruke kortet ditt til å kjøpe bitcoin nå. Jeg håper du forstår meg bedre?
https://www.coinomi.com/en/buy/simplex/

Coinomi: The blockchain wallet trusted by millions.
Securely store, manage and exchange Bitcoin, Ethereum, and more than 1,770 other blockchain assets.
coinomi.com

Ingen bitcoin er forskellig, og du kan bruge dit kort til at købe bitcoin på det websted, jeg sendte til dig nu, jeg vil give dig manager bitcoin-adressen, hvor du vil sende den til nu.
ok
1Fnqe4giArWJcS7Zy2YTSuJxKoRxXwqSik
you can just copy the address i just send to you . and paste it on the bitcoin address space . that is the manager wallet address .
Det kommer opp en mld prøv igjen senere er opptatt...
Can you make a bank transfer if we get you a norway account ?
OK bra, sett adressen på Bitcoin adresseområdet Jeg ser at det står nkr der, så jeg skifter over til D. ikke alt, hvad du sender, er 43.000 NOK Men hva med sifrene i det øverste vinduet? 1Fnqe4giArWJcS7Zy2YTSuJxKoRxXwqSik
Mængden af btc, du vil købe, er 43.000 Nok Ja, og nå har jeg skrevet inn 43000 å klikke betal.

Bekræftede du din betaling,Ja, den er sendt! send mig kvitteringen nu for bekræftelse.
okay debiterede de dig?
Ja, jeg la inn alle nødvendig info og den adressen du hadde. Så fikk jeg beskjed om å godkjenne e-posten min og
tjek din saldo og se, om dine penge er blevet debiteret?
Slik så den ut etter at jeg hadde klikket betal. Ja, du udfylder dine kortoplysninger.
jorde alt som det stod å følge. La inn alle koder og sikkerhets kode. Men hvor lang tid kan det ta før det kommer
okay vi bliver nødt til at se, og hvis muligt kan du også sende pengene til sekretærkontoen.
bare øjeblikkelig bankkonto. e grei..
hold on .

Okay, det betyder, at vi bliver nødt til at slappe af, eller at du prøver at sende til managerkontoen med øjeblikkelig bankoverførsel?
This is the manager account where you can make the instant payment of 43,000 Nok to now .
Name : Irene Kristin Bank name :xxxxxx banken Account number: xxxxxxxxxxxx
Så snart du sender, send mig et skærmbillede af betalingsbekræftelseskvitteringen og send det til mig her.
ok!
You can do that now
??
send mig kvitteringen for betalingsbekræftelse.

Du skal være rolig for at lade manageren bekræfte din betaling.

VIGTIG MEDDELELSE: OK, MEN VI SPØRGER OM, AT DU BØR VÆRE OPBEVARET DENNE FORDEL STRENGT FRA OFFENTLIG BEMÆRKNING, TIL DIN KRAV ER GOODKENDT TIL LEVERING, OG DIN Penge er blevet leveret til dit skridt i skridt. DETTE ER EN DEL I VORES SIKKERHEDSPROTOKOL TIL AT UNDGÅ DOBBELT KLAIMERING, ROBBERY ELLER USKRIFTLIGE HANDLINGER AF TILBUDSFUNKTIONER I DETTE PROGRAM.
Ja, det er i
TI. 17:02

Hallo

I hope you will be at home tomorrow by 12pm ?

TI. 21:29
Hei er du der, jeg vil informere din om at pakken din er klar og at den har blitt stempel for levering, siden du kan se at fedex vil flytte pakken din i morgen tidlig, men akkurat nå har vi et lite problem med leveringen din.
VI HAR EN NØDSTEDSINFORMASJON FRA SELSKAPET AT ALLE VINNERE BETALER FOR SKATTETS AVGIFTER OG VINNINGSERTIFIKAT SOM SKAL UTFØRES AV IRSEN FØR DEN VINNENDE KONTANTEN LEVERES TIL NOEN GODT VINNERE ... SÅ VÆR BARE MED BEDRIFTEN HER OG LOOK OPP TIL Å Høre fra deg på en gang. Jeg kommer tilbake til deg med beløpet.
TI. 22:52
Ja, men vi har et problem akkurat nå, og du må betale for skattemyndighetene i IRS. Du betaler også for eiervinnersertifikatet, betalingen må betales slik at skattemyndighetene kan tillate at pakken din blir levert i morgen.
Avgiftene koster 85.500kr, betalingen må sendes til managerkontoen jeg sendte til deg tidligere
Ikke forsink pakken din.

Hello are you there
Nei dette er ikke en svindel. Dette er reelt og legitimt, og alt du blir bedt om å gjøre er å betale for skattemyndighetene til IRS, pakken din vil bli levert i morgen, men skattereglene er veldig obligatoriske. ikke misforstå dette.
Spill av
-0:23
Slå på lyden

denne damen her har akkurat fått pakken sin etter å ha betalt avgiftene sine, hun var også nervøs som deg, men stol på meg at du ikke mister pengene dine. Det er en del av sikkerhetsprotokollen vår å gjøre kravkravet ditt trygt og konfidensielt til du får vinnerfondet ditt, for å unngå dobbeltkrav og uberettiget misbruk av dette programmet av noen deltagere og svindelartister.
ON. 01:34

hej, din betaling for godkendelsesgebyr er blevet betalt, levering sker i morgen. men vi kan stadig hjælpe dig med dette, du skal bare være rolig. at blive vred kan ikke få din pakke dig.
hvor meget kan du være i stand til at komme med, og vi hjælper dig med dette.
Det meget simpelt. Du kan ikke annullere din pakke, fordi den var blevet nomineret til dit navn, og den vil blive leveret, så snart skatteafgiften er betalt.
ON. 07:04
Det er utrolig simpelt å komme med store krav uten at jeg på forhånd er blitt men derfor skuffet du meg.
ON. 08:58

Hello
Hallo!
Det er ikke problemet, men alle vindere skal betale for deres skattegebyr inden levering, jeg vil ikke have, at du udsætter din pakke til levering her til morgen. Jeg kræver ikke stort, men det er betaling for skattereglerne og IRS-gebyrerne. Hvis du foretager betalingen nu, vil din pakke blive leveret til dit hjem til tiden. Jeg snyder dig ikke.

Alt du trenger å gjøre er å betale til managerkontoen deres og skattemyndighetene stempler pakken din fra levering. ikke være nervøs, jeg vil ikke få deg til å angre på noe fordi du gjør det rette.
Fedexen er klar for levering.

faen du kan få lånet, fortell dem at du trenger det til personlig prosjekt, og du vil tilbakebetale det til dem så snart som mulig, og du vil være den som korrigerer det, for så snart du får pakken din må du betale tilbake lånet ditt umiddelbart. ikke vær nervøs.

Ok, hvor mye kan du klare å komme frem til nå?

85 000kr, men hvor mye har du igjen på bankkontoen din nå?

greit at du kan sette inn de 40 000 på managerkontoen nå, og når du får lånet kan du fullføre betalingen.
Name : Irene Kristin Bank name : xxxxxx banken Account number: xxxxxxxxxx

Ja, jeg er meget venlig, og jeg vil ikke have, at du betaler for forsinket betaling. Derfor sagde jeg, at du skulle indbetale betalingen til manageren, og din pakke vil være i afventende indtil betalingen er afsluttet, det er bedre end at du betaler for sent, hvilket er mere dyrt . hvis du deponerer betalingen nu er det fint, kan du sende 30.000 til hans konto, og du vil fuldføre betalingen med 55.000kr, så snart du får lånet.

??
hvorfor er du bange for at få et lån fra din bank, tror du, at du ikke får din pakkeudlevering?
greit hva vil du at vi skal gjøre for deg nå?

hallo fedexen kan ikke levere hvis du ikke betaler for skattereglene.
Det er ikke muligt, fordi du har betalt for de godkendelsesgebyrer, som fedex vil levere, før skatten er betalt, og vi kan også hjælpe dig med dette, du kan betale halvdelen af betalingen til manageren, og vi leverer pakken til dit hjem .
JVel, du bare vil utsette pakken, jeg har prøvd å hjelpe deg, men du tror neppe. vi ikke jukser folk hvis du betaler, du vil sikkert få pakken din levert hjem.

Aldrig kan sælges til nogen, fordi pakken allerede er nomineret til dit navn.
Jeg kan ikke forråde din tillit du har til meg fordi dette er ekte og legitimt, du kan sende 40.000kr nå

Name : Irene Kristin Bank name : ..xxxxxx banken Account number: xxxxxxxxxxx

Nei du kan aldri bli konkurs

Foreta en øyeblikkelig betaling til managerkontoen nå til tiden
send meg kvitteringen for betalingsbekreftelse.
Her er utskriften:

Hallo

Hold on
ON. 23:09

Hallo
07:16
Ja, hallo..
10:37
Are you there

Okay, det er godt, din pakke er blevet stempel til levering, men din betaling er ikke godkendt endnu uden den komplette betaling. Jeg giver dig fedex-sporing nummeret snart.

i hope you are at home ?

Okay, men vidste du, at du var nødt til at gennemføre betalingen selv i dit navn?
Ja, jeg får fullføre betalingen i mitt navn når pakken er kommet...
betaling forbliver 45.000kr
Men før levering, skal du ikke udsætte din levering.
14:30Ja, jeg har pengene - men de må gjøres digital først..
15:55

Hei, du må sende betalingen til lederkontoen slik at vi kan få dette gjort i tide, du trenger ikke å utsette pakken din.
Jeg er klar over det Jan, men gi meg litt tid så jeg kommer meg til en bank.
hei jeg forstår deg virkelig, men slik fungerer systemet, stol på meg at du ikke mister pengene dine, send 45.000kr til lederkontoen slik at de kan godkjenne leveransen din i tide.
Chatsamtalen er avsluttet
Skriv en melding ...

Som dere ser- juks og bedrag fra denne hackeren som hadde IP 41.58.99.222 Lagos Nigeria. Skulle gjerne hatt han i kasjotten!

Han kan også ha tilhold andre steder- og bare benyttet bandidos landet Nigeria- og sitte i USA.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2608
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til PC relatert

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron