DET SKJER NÅ, MEN FOLK FLEST FORSTÅR DET IKKE

Hvilke blindbukker og døvhørte individer er det som ansettes i domstolene her til lands?

Skal dette få lov til å fortsette som før?
Tore Sanberg har begynt å flytte fjell. Hipp, hipp...

DET SKJER NÅ, MEN FOLK FLEST FORSTÅR DET IKKE

UNREAD_POST Elmer Solberg » Tir Sep 07, 2021 7:22 am

Hei igjen
En oppfølging her.
Eg har no ringt både NRK og TV2, for å få greie på kva dei har tenkt å gjere etter informasjonen vi har delt med dei.
Som dykk høyrer i vedlagt lydfil, så finner ikkje fyren i NRK eposten. Høyr sjølv kva han seier.
Tale 121 - 2021-09-06 Eg ringer NRK sak CS0211177. 00-09-35 Min

TV2 fant den, så eg forventar no at både NRK og TV2 følger opp denne saka straks.
Tale 122 - 2021-09-06 Eg ringer TV2 sak MG83 NRK sak CS0211177. 00-03-16 Min

Eg opfordrar dykk alle til å kontakte både NRK, TV2 og kan hende andre for oppfølging av denne saka.
Skal vi få stoppe disse luciferianerne, så må fleire begynne å bry seg.
For gjer dykk ikkje det, så vil dykk før dykk anar det bli ramma av denne ondskapen sjølve. Ja om dykk da ikkje allerede er blitt det, alle dykk som har latt dykk injisere med giftene deira.
Men NRK og TV2!!! Sørg no for at dei ikkje byrjar å øydelegge barna våre og. Dette har gått alt for langt med det som er.

Venleg helsing

Elmer

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur).

man. 6. sep. 2021 kl. 10:52 skrev Elmer Solberg <elmesol58@gmail.com>:

Har dere kommet dere etter sjokket?
2021-09-06 Oppfølging til epost sendt i dag NRK / TV2 bekrefter mottak

Hei igjen.

Her er bevis på at NRK har mottatt eposten eg sendte ut.

Det forventes at noe skjer.

Jeg legger og ved her et bevis på at hele corona/covid 19 er en bløff, som er isenesatt av den samma satanistiske bermen som dere las om i eposten før denne.

Nå krever jeg på vegne av Det Norske Folk, og Folkedomstolen at NRK øyeblikkelig går ut og informere Det Norske Folk, at de er holdt forr narr, og manipulerte og lurt til å ta en injeksjon som vil om ikke den tar livet av dem, vil ødelegge dem på livstid.

Om ikke der da finnes en behandlingsmåte, som kan få de giftene de er infisert med ut av kroppene deres.

Flere i min familie er lurt til å ta injeksjoner. Jeg stiller regjering, NRK og Folkehelseinstituttet ansvarlig for denne kriminaliteten mot det Norske folk.

Og nå håper jeg dere alle forstår at det er satanister som også kontrolerer og styrer hele Helse Norge - og selvsagt alt annet av forvaltning i Norge. Også NRK og de fleste andre media.

Liberate Idlib

«Hold deg langt unna denne gjengen her om du vil opp i det hellige. :wink:

Det er ikke uten grunn at alt innen helse bruker satan logoer.»

Og deres fremste agenter er som vi har nevnt gjentatte ganger tidligere i våre varslinger, frimurere, arbeiderpartitopper, sammen med deres tverrpolitiske brødre og søstre av satan.

Dere finner dem i alle politiske parti. Det er på den måten de kan kontrollere alt.

CS0211177 - DET SKJER NÅ, MEN FOLK FLEST FORSTÅR DET IKKE

Innboks

NRK Hjelp <nrk_hjelp@nrk.no>

09:03 (for 25 minutter siden)

til meg

Hei, og takk for din henvendelse. Den har fått saksnummer CS0211177

Vi har tidvis stor pågang, men svarer så snart vi kan. Svar på denne e-posten om du vil tilføye noe, da kan vi hjelpe deg raskere.

Nyhetstips ber vi om at du sender direkte til 03030@nrk.no eller via skjemaet her: https://www.nrk.no/03030/

Vi anbefaler også våre hjelpesider: https://info.nrk.no/

Følg oss gjerne på Facebook: facebook.com/NRK

Har du spørsmål om korona, kan du søke informasjon på disse sidene:

https://www.nrk.no/norge/sporsmal-og-sv ... 1.14925283

https://www.fhi.no/sv/smittsomme-sykdommer/corona/

https://www.regjeringen.no/no/tema/koro ... id2692388/

Du kan også ringe Folkehelseinstituttets informasjonstelefon: 815 55 015.

Med vennlig hilsen
NRK Publikumsservice

VANLIG MEDISINSK DESPERASJON! - SANNHETEN OM AT "VIRUS" IKKE EKSISTERER GÅR VIRALT

MAINSTREAM MEDICAL DESPERATION! - THE TRUTH THAT "VIRUSES" DON'T EXIST IS GOING VIRAL 72777

https://www.bitchute.com/video/4wcxvcueTouG/

PCR testen er også selvsagt en bløff.

https://www.facebook.com/messenger_medi ... 7ujOIuQ4By

Så om ikke NRK kapitulerer nå og går ut med sannheten om denne bløffen til Det Norske Folk sammen med TV2, som også bekrefter mottak, ja da er de i lomma på satan hele gjengen, og vil bli dømt deretter på dommens dag.

TV 2: Takk for tipset!
Innboks


02255-noreply@tv2.no

09:00 (for 1 time siden)

til meg

Takk for din henvendelse! Din referanse er MG83.

Husk bare at Gud ser til hjerte på hver og en av oss.

«Alle Overdommere, der beskikkes embede i Folkedomstolen, er indstillet af Council of The Seven Acephali. Overdommere er et ulønnet arbejde, for menneskeheden. En Overdommer i Folkedomstolen er Nationen Noreg`s øverste dommer, og kan således til enhver tid afskedige dommere ansat i det private retssystem under International jurisdiksjon, da disse ikke længere har lovlig jurisdiktion på Landjorden!


Venleg helsing

Elmer

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur).

man. 6. sep. 2021 kl. 08:59 skrev Elmer Solberg <elmesol58@gmail.com>:

Go`dag



Vi er Nasjonale Varslingsgruppe

Folkedomstolen

«De mange år med trakassering av dissident og varsler Elmer Solberg hörer ikke hjemme i det norske lynne og väremåte

Hei igjen og takk for sist!

Jeg vil med dette sende en stor takk til de som stjal førerkortet fra min gode venn Elmer slik at han ikke kom seg på jobb og fikk tid til å finne ut hva han Gamle Erik holdt på med i og utenfor losjene i Norge. Hadde ikke politiet ulovlig beslaglagt hans førerkort ville det vært teknisk UMULIG å fått tid til å finne ut alt dette som han har varslet om denne tiden som nå snart nærmer seg 5 år. Tusen , tusen takk atter en gang for at Gud kunne også bruke dere til å opplyse folket om denne grusomme kriminelle gjengen som både Erik Rudstrøm skriver om i sine bøker FRIMURERIET OG DE SKJULTE MAKTELITER og Per Aslak Ertresvåg i boken MAKTEN BAK MAKTEN. Men "fortvil ikke", Gud himmelen og jordens skaper viste meg allerede i 1988 i 4 forskjellige syn hva som ligger foran oss og oppdaterer meg hele tiden om hva som kommer og hvem som er de viktigste personene i Norge som arbeider for NWO FN Illuminati. Men det kommer en dag og den er ikke langt borte der alle som har sviktet sitt eget folk og land får sin straff men IKKE MED MENNESKEHÅND for dommen hører Gud til og den blir rettferdig. Jeg ber ikke Gud velsigne forbrytere og løgnere og landsforrædere men ber dere ta til vett og forstand og returnere førerkortet til Elmer Solberg slik at han kan kjøre seg en luftetur etter å ha sittet mer eller mindre i "husarest" i snart 5 år. Kjære Gud du som kjenner meg ut å inn og som har vist meg så mye du er mitt vitne om at jeg snakker sant i Jesu Kristi navn Amen. Tror Elmer ville bli glad om dette kunne bli hans julegave. Alle ting tjener dem til gode som elsker Gud. God Jul.»


Mvh.


Øyvind Aarsnes

Ja dette skrev Øyvind til dere i 2020.

Jeg har enda ikke fått tilbake sertifikatet mitt, men etter å ha lest dette, så kan hende noen sørger for at det skjer. Ja at jeg får tilbake sertifikatet mitt som satans disipler blant politi og andre har stjelt fra meg.

For nå er nemlig mitt oppdrag med å avsløre satanistene blant dere fullført. Nå er det bare arrestasjoner som gjenstår, og de er det ikke jeg, men våre allierte som skal sørge for. Og hvem vet!!! Kan hende er noen av dere allerede arresterte. Ikke vet jeg.

Men hør disse to videoene, så forstår du kan hende hva vi står mitt oppi og hvem som driver å terroriserer oss.

Jeg har tatt meg bryet å skrive av den engelske teksten og oversatt den til Norsk. Oversettelsen skjer automatisk, derfor kan det vere litt dårlig oversatt, men tenker dere tar poenget. Norsk tekst er merket gul. Se vedlegg.

Og om dere ønsker en slutt på dette tyrraniet vi er underlagt alle, så bør dere begynne å støtte slike som meg, fremfor å løpe satans ærend ved å terrorisere Oss.

Mature subject matter not appropriate for children in this document.

There are no pictures, but the words are strong, and could cause children to become frightened.

Eldre emne passer ikke for barn i dette dokumentet. Det er ingen bilder, men ordene er sterke, og kan føre til at barn blir redde.

https://www.facebook.com/randi.a.skjold ... 8090508551

Og forstå en ting alle. Den som etter dette skulle fortsette med å kritisere meg, eller forfølge meg på annet vis, fordi jeg satser liv og lemmer, familie og venner, for å avsløre og informere om disse satanistene, ja dere støtter alle opp om denne ondskapen, det enten dere er bevisste påå det eller ikke. Og for det, så vil Gud straffe dere på dommens dag. SANN MINE ORD.

It’s Happening Now But People Don’t See It - Roger Waters on Challenging Authority

Det skjer nå, men folk ser det ikke

https://www.youtube.com/watch?v=nanCWrRR-xw

Den som gjør rett, skal leve
10 Du menneske, si til Israels hus: Dere sier: «Når våre lovbrudd og synder ligger så tungt på oss at vi råtner, hvordan kan vi da leve?» 11 Si til dem: Så sant jeg lever, sier Herren Gud, jeg vil ikke at den urettferdige skal dø, men at han skal vende om fra sin vei og leve. Vend om, vend om fra deres onde vei! Hvorfor vil dere dø, Israels hus? Esekiel – Kp. 33

22 Eli var nå meget gammel. Da han fikk høre hva sønnene hans gjorde mot alle israelittene, og at de lå med kvinnene som gjorde tjeneste ved inngangen til telthelligdommen, 23 sa han til dem: «Hvorfor gjør dere slikt? Fra hele folket hører jeg om deres onde gjerninger. 24 Det må ikke være slik, mine sønner! Det er ikke noe godt rykte, hører jeg, som går blant Herrens folk. 25 Når en mann synder mot en annen, skal Gud dømme ham. Men når en mann synder mot Herren, hvem skal da be for ham?» Men de hørte ikke på faren, for Herren ville at de skulle dø. …….. Første Samuelsbok – Kapittel 2

«Dommerskandalen

2 MILLIONER UGYLDIGE DOMSAVSIGELSER»

Norge har ingen legitim domstol

«Du er blitt fratatt alle dine rettigheter. Din rettssikkerhet baserer seg ikke lengre på Norges lover, men på nåde fra regjeringen.»

DEN NORSKE FRIMURERORDEN

Vi sikrer deg og din familie mot å komme i økonomisk nød. Trenger du advokat, så skaffer vi den beste.

2. DITT FØRSTE MØTE I LOSJEN

« Disse medlemmer har utviklet et omfattende korrupsjonsnett som har forgreninger til alle deler av samfunnet inklusive rettsvesen og til politiet.»

Så da forstår dere vel alle at vi har et skrikende behov for en rettferdig Folkedomstol, og at Folkedomstolen er kommet for å bli.

Folkedomstolen under Lands Lov

Udformet og autorisert af Council of the Seven Acephali

Dommarforsikring:

Eg Elmer Solberg avgjer med dette fylgjande lovnad: At Jeg kalder Gud til vidne paa, at Jeg i hver mands sak skal stemme saa, som Jeg vet er sandest for Gud efter loven og min samvittighet, saavel mot fiende som mot frænde.

Dommerforsikringen er signert og kontrasignert av 2 vitner.

Så da vet dere det at det er dette som fra nå av gjelder.

«Alle Overdommere, der beskikkes embede i Folkedomstolen, er indstillet af Council of The Seven Acephali. Overdommere er et ulønnet arbejde, for menneskeheden. En Overdommer i Folkedomstolen er Nationen Noreg`s øverste dommer, og kan således til enhver tid afskedige dommere ansat i det private retssystem under International jurisdiksjon, da disse ikke længere har lovlig jurisdiktion på Landjorden!

Venleg helsing

Elmer

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur).
Elmer Solberg
 

Gå til LOV og RETT

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron