Skammens by i Ofoten

Mange av påleggene som kommer til kommunene fra sentralt hold er pga den ulovlige innførte EØS-avtalen. EU-direktiver er i strid med Norges Grunnlov da det er nordmenn som skal lage lover for Norge. Det er et svik og et forræderi imot nasjonen og folket vi er vitne til skjer. Nå må det en riksrettssak til mot svikerne på stortinget og i Regjeringen. http://bmonline.no/html/wetland.html
Forumregler
Merk dere at rikspolitikerne vil ha vekk kommuner.
Her kan dere lese årsaken til hvorfor de vil fjerne kommunene:
http://grunnlovens-vektere.com/html/sammen.html

Skammens by i Ofoten

UNREAD_POST Rådhuset i Narvik » Ons Okt 16, 2013 8:06 am

Nå har jeg blitt så kok-f at det får være måte på. Denne kjekke kommunen Narvik, det er meget å si om.

Her i våres var jeg ute for å levere inn klær i disse fine Fretexkassene. Jeg lette og lette over alt, men ingen kasser var å se. Det syntes jeg var meget underlig og tok derfor kontakt med Frelsesarmeen i Narvik, ho Ingrid og Marie.
Dem kunne fortelle at det var kommunens skyld, de hadde ikke penger til å støtte prosjektet lenger. Tenk det dere, for noen tøffelhelter det er i denne kommunen. Nå må de snaske seg å få tingene i orden. Joda, Frelsesarmeen kan gjerne ordne middager til 100 stk hver jul, men kommunen har ikke råd til å bistå-? Har kommunen glemt at det var Frelsesarmeen som tok vare på gamlingene i Narvik, da det ellers ikke fantes sykehjem og den slags? Hvilke individer er det som sitter trygt godt i styre og stell i Narvik? Og nylig leser jeg i Fremover at kommunen ikke vil opprettholde sykehuspresten i Narvik. Hvem i all verden er det de skal spare denne 50% posten til?? Det er ikke til å tro, ja jeg har stor respekt for Mark Drogseth, som skrev et fortreffelig innlegg i avisen Fremover i dag. Jeg syns for min del at det går mest bakover i Narvik, jfr det som nevnt her.

Nå ser vi at galskapen er komplett også her, tenk den brua de har satt i gang å bygge, bare for å få innført "romas pengekarusell" her og-, bompengesystemet. Jeg undrer meg over at folk ikke er mer årvåken og protesterer imot disse romerske lovene som er tredd nedover hodene på folket i Norge? Og så skal flyplassen legges ned :( Hvor er fornuften faren?

Rådhuset i Narvik og ellers offentlige bygg og infrastruktur skrik etter vedlikehold, hvor er pengene blitt av?

Så nå venter jeg bare på at noen glupinger skal stoppe dette bru-prosjektet før det går aldeles ille, ja bare for å si det rett ut, de arbeider ikke i Narvik kommune i dag.
Rådhuset i Narvik
 

Gå til Lokalpolitikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron