HVA skjer i Robek Narvik??

Mange av påleggene som kommer til kommunene fra sentralt hold er pga den ulovlige innførte EØS-avtalen. EU-direktiver er i strid med Norges Grunnlov da det er nordmenn som skal lage lover for Norge. Det er et svik og et forræderi imot nasjonen og folket vi er vitne til skjer. Nå må det en riksrettssak til mot svikerne på stortinget og i Regjeringen. http://bmonline.no/html/wetland.html
Forumregler
Merk dere at rikspolitikerne vil ha vekk kommuner.
Her kan dere lese årsaken til hvorfor de vil fjerne kommunene:
http://grunnlovens-vektere.com/html/sammen.html

HVA skjer i Robek Narvik??

UNREAD_POST BmOnline » Fre Apr 21, 2017 12:55 pm

Nå, hva er det som er i gjære i Narvik? Eller skjer det noe spennende, for å stille et ledende spørsmål?

Nei, overhodet ikke, heller tvert om. Robek kommunen Narvik- ser du blir styrt av Kyr. Ja hellige kyr.- Man skulle heller kalle det Narvik Kummune, da man skulle tro at det var kyr som styrte. Så ille er det.

Vi husker alle da robek Narvik plutselig lekte seg med fremtidens 50 millioner på børsen? Etter at Erna Solberg i H hadde signalisert at det var grønt lys for å tape verdiene på noen dager ved å leke på børsen, tenk det dere for noen nolldusser. Dette var Terra skandalen.

Har vi flere skandaler i Narvik Kummune? Å joda- det mangler det såvisst ikke på-.
De har satt seg i dårlig lys i Tunnellveien, hvor de har funnet ut at de skal lage en hoved ferdsåre igjennom "hagene" til folk. Dere skjønner at veien er så smal, at folk som bor der må avgi flere kvadratmeter til denne traseen som de har planlagt. Dette er jo det glade vanvidd kort og godt. Veien kommer helt opp i stuevinduene til folk, hvor tomten blir avspist til de grader. Jeg kjenner noen som bor der- og jeg sa at dette må dere da aldri gå med på. De får heller ta den andre veien forbi den gamle poltomta ved Alleen, som var spikret for mange år siden som trasee.

Ja, det blir mye haulause tilstander i Narvik- om det ikke kommer noen glupinger og tar over styringen. Sykehus og Sykehjem- det skal jeg ikke snakke om nu- skjønt det hadde trengtes.

Nei, det er en annen sak som er like ille og unødvendig gjennomført i Narvik Kummune.

La oss se på E6 ut av sentrum. Hva har skjedd? Ingen verdens ting. Var ikke det på høy tid å fjerne E6 gjennom byen? Helt klart mener jeg at de skulle skrinlagt den sinnsyke Hologalandsbruen med den feite regningen i tillegg. Tenk det dere- de skal sannelig legge ned Flyplassen i Narvik, pga Hologalandsbrua. Hull i hodet? Ja, i høyeste grad. Det de skulle satset på i stedet var å lage en ny tunnell midt inne fagernestunnellen mot Rombaksbrua. Jeg tror det hadde blitt en vakker og meget støvfri ferdsel i sentrum av Narvik ved en slik løsning. Samtidig hadde man kunne fylt noe av disse massene i havet på Framneslia og fått en 2 km lang flystripe for skikkelige flytyper. Det er å tenke fremover, og ikke bakover- hørte avisa Fremover nu? Og ser dere- de har kun gjort galt med denne brua- nå har de fått for seg at det skal finansieres med bompenger. Ser dere? Hull i hodet.

Narvik_Lufthavn.jpg
Her ser dere Flyplassen i Narvik, øde og forlatt. Det er ikke til å tro. Hvilke toppløse politikere er det som sitter i Narvik kummune?

Nei, jeg anbefaler alle som kan å se om det ikke lar seg gjøre å heller lage en ferge over Kjeldebotn-Evenes. Da ville mange ta den veien i stedet. Likeså kunne mange spare tusenvis av kroner med å ta Ferga fra Bognes til Lødingen, når de skal forbi Bjerkvik. Så slipper de disse søkk dyre bomringene i Narvik. Det er skikkelige galninger som styrer i Norge.

Lagt_ned.jpg
Her står det tomt, tenk det. Her skulle det vært yrende liv med flyavganger både sent og tidlig. At det er mulig?

Dette kaller jeg galematias i Narvik. Ja, det skal bli Asylmottak, tenk det dere. Nå skal liksom masseinnvandring aktiveres via UDIs ISIS agenter, som nå er tilsatt i udi.

Og så dere- hva de gjorde når de sendte mange millioner ut av Norge av våre oljepenger? Tror dere de har vettet i behold? Nei. Og nå skal jeg fortelle dere at Norge har pappskaller som styrer og steller. De skulle hatt seg en fot bak hele bunten, det er sannheten. Oljefondet skulle benyttes KUN til å bygge landet for nordmenn, intet annet.

ASYLMOTTAK PÅ FLYPLASSEN
Tenk disse sylskarpe hodene i Narvik må jo være totalt fri for hjerne? De snakket om at flyplassen skulle bli industriområde, og nu kommer et asylmottak?? De skal jo bare ha penger, jobbe har de aldri gjort.
Det er kort og godt galere enn jeg hadde trodd.
Når man så vet at UDI har ansatt isis agenter for å innsluse militanter, da må jeg rope vasku her!

Narvik KUMMUNE
Ja, så tilbake til Narvik Kummune, tror dere de er sylskarpe de som sitter i kummunestyret? Nix, det er dessverre under pari. Parkeringskontoret i Narvik kunne de gjerne ha gitt føyken. Noe større dass skal man lete lenge etter. Ja, jeg mener de er udugelige i sin tjeneste. Jeg leste i Fremover om dette her om dagen. Det var meget elendige greier disse pedantene i Parkerings etaten, som skrev ut bøter akkurat som det var lønningen til seg selv de tok mål av å få inn. Ja helt bak mål. Manglet totalt vurdering og skjønn ved å se på feilparkering på igjensnødde Narvik. Det finnes jo ikke parkeringsplasser å parkere på, ergo skulle Narvik Kummune betale alle bøtene. Det er jo bare rett og rimelig.

Eiendomsskatten de innførte, pga egen udugelighet- sier det meste. Hvor lenge skal vi ha undermålere til å vanstyre Narvik? Er de som hadde vettet i behold dødd ut?
Den gamle rådmannen i kommunen fortalte at de hadde blitt puttet i kasjotten om de hadde skuslet vekk 50 millioner i 1975. Det burde vært rett medisin i dag også!

Og en ting skal de ha, det er KUN AP kummuner som er på Robek lista- er det en tilfeldighet?

BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Parkeringskontoret i Narvik

UNREAD_POST BmOnline » Ons Jul 12, 2017 8:14 am

KLAGE PÅ OPPFØRSEL TIL ANSATT KJELL DALELV VED PARKERINGSKONTORET.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sist mandag 24.april hadde jeg en meget ubehagelig, skremmende og lite hyggelig opplevelse med en av deres ansatte i kommunen, nemlig lederen av parkeringskontoret, Herr Kjell Dalelv.

Jeg hadde avtalt å møte ham på hans kontor kl. 12.00 denne dagen, grunnet en liten disputt jeg hadde med dette kontoret. Da jeg var blitt pålagt å betale for et parkeringsgebyr på Kr. 900,- som jeg fikk den 9.mars, da jeg måtte gjøre en rask stopp grunnet teknisk problem på min bil.

Hadde også mottatt et brev fra dette kontoret, der de kom med 1. ste gangs purring. Og det etter at
jeg ikke engang hadde mottatt den første regninga.
Og det var dette jeg ville snakke med ham om. Og ikke minst få en klarhet omkring denne saken som var ny for meg.

Som sagt, jeg hadde jeg avtalt møte kl. 12.00 - og jeg satt på benken utafor hans kontor i fem minutter og ventet. Og når klokka var presis 12.00, så reiste jeg meg opp og gikk inn og banket på hans dør. Jeg hørte et eller annet som ble sagt og gikk ut fra at han sa “kom inn” – og jeg åpnet døra og gikk inn og hilste vennlig.

Da ser jeg han legger på telefonrøret og avslutter en samtale. Deretter ser han på meg med et hatefullt og skremmende blikk, der han spør meg hvorfor jeg kommer inn på hans kontor mens han sitter i en telefonsamtale. Jeg ble både skremt og overrasket at en ansatt på et offentlig kommunalt kontor har nerver til å gyve løs på en innbygger i kommunen på en slik pøbelaktig måte. Og det etter at vi hadde avtalt dette møte kl. 12.00.

Ja, dette var såpass skremmende at jeg måtte spørre denne fyren om han var riktig vel bevart i hodet? For makan til behandling fra en kommuneansatt, det har jeg aldri tidligere vært med på. Og jeg er ikke akkurat den som springer ned dørstokkene på kommunale kontorer heller. Fyren dreiv på med å skifte mellom å være aktor, vitne og dommer. Selv om jeg forklarte ham så godt jeg kunne om denne tildragelsen som saken gjaldt, så var mannen ikke til å rikke.

Jeg vil karakterisere dette overgrepet som ren pøbel-oppførsel. Og jeg håper denne mannen blir strekt opp eller får seg et kurs i hvordan man skal behandle publikum. I mine år som innbygger i Narvik kommune, så har jeg sikkert betalt inn flere millioner kroner i skatter og avgifter – og jeg kan ikke finne meg i at jeg som innbygger i denne kommunen skal la en slik uforskammet person som Kjell Dalelv slippe unna med dette.

Forlanger at han blir kalt inn på teppet og får en kraftig korreks og advarsel fra de rette personer
i kommunen. Ellers ser jeg meg nødt til å gå videre verbalt i loakalavisa om dette overgrepet og skammelige oppførsel fra en av deres ansatte.

Med vennlig hilsen

Amund Garfors
Boks 65,
8513 Ankenes.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

TUNG Psykiatrisk sengepost ved tunnellveien villastrøk

UNREAD_POST BmOnline » Lør Sep 01, 2018 9:09 am

En liten "stikkpille" til de vanstyrende i Narvik.

Narvik før og nå heter en side på FB.

Nå er det på høy tid at almuen får opp gluggene. Jeg har fått nyss i at de "skarpe hoder" i Narvik som også fjernet flyplassen- nå har fått for seg at de skal ha et "galehus" i villastrøket rett overfor malm magasinene, Tunnellveien området. Hør mitt meget gode råd. Ta heller og benytt rådhuset i Narvik til formålet, det føyer seg da pent inn i linjen av haulause metoder som ellers i Narvik. Les Tung psykiatrisk post.

Her kunne nemlig samtlige kommunepolitikere få gratis behandling.

Og jeg lo meget godt da jeg leste i bakover at nesten hele parkometer etaten var sykemeldt- måtte det gode arbeidet fortsette. For noen år siden var det brann på coopen på Frydelund, hvorpå mange av våre eldre slitere ble husløse. De skarpe hau i Narvik fant å plassere våre eldre i plasthallen ved stadion, mens "fremlingene" fikk gratis opphold på Royal Hotel. Jeg sier bare- for et gjeng!! Om ikke dette var nok, så holder de nå på med å bygge boliger oppå coop i Frydenlund, blir det bare fryden og gammen? Hvor stupe mørkt blir det ikke for dem som bor i nabostrøket?

Det er vel slikt man kaller for fremmedgjøring i Norge- hvor de haulause ødsler med våre skattemidler og syter og bærer over seg at vi trenger 3 millioner til av disse flyktingene som er skapt av globalistene selv. Kommer hit i skyggen av humanitet. Hvilke haulause tilstander unnlater ikke msm å skrive om?

Jeg håper i det lengste at Ola og Kari skal våkne opp og se "tegningen" som ingen aviser eller msm ønsker å skrive om. FYSJ for et gjeng!

På bildet ser dere hvordan valgene i Norge foregår. Det er egentlig for mildt sagt.

V-H aksen.jpg
Det finnes ikke et fnugg av demokrati i dette landet, men kun parti krati.



BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Psykiatrien tar mange liv i Norge

UNREAD_POST BmOnline » Tor Feb 21, 2019 7:34 pm

Ja, det er ikke bare i Kongsberg at unge tar sine liv. I korte trekk er dette icenesatt av eliten, globalistene. De har et enormt behov for å strø om seg med piller til en høy pris. Deres inntekter på rundt 1 million kroner pr år er ikke nok.

Ingen barn burde bli satt bort i forvaring av pillerullere, som gladelig forteller deg at du skal bli millionær og få deg et stort nytt hus, bare du tar pillene dine. Disse pillene er den direkte og eneste årsak til at noen tar sitt eget liv.

I stedet burde disse pillene tvangsfores til globalistene som har vanstyrt dette landet ad undas.

Ikke nok med det- de er også ansvarlig for at mange ungdommer er havnet på kjøret med narkotika og harde stoffer, syntetisk gift som GHMB m.f nye som har kommet. Rene ræv giften.

Skal du bli frisk, drikk rent vann og hold deg laangt unna Åsgård i Tromsø og liknende anstalter med psykofarma rullere.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Lokalpolitikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron