Forsvar og politi mot eget folk i snart seks år

Feigsjiten var det som rømte til England under ww2.
http://bmonline.no/html/1940_1.html

General Carl G Fleischer slo nazi-svina tilbake i 1940. Merk dere at AP ikke kom i begravelsen til General Fleischer.

Nå ser dere at AP -globalistene og de rødgrønne gjør det samme som i 1938, det brukne geværs taktikk. De holder koken ved å skrinlegge Norge som en selvstendig stat, jfr den retsstridige Eøs avtalen.

Moderator: BmOnline

Forumregler
AP legger nå ned forsvaret.

http://vgd.no/samfunn/forsvar/tema/1299829/innlegg/

Les bloggen til en sv-globalist
http://faretsakariassen.wordpress.com/2 ... s-forsvar/

Forsvar og politi mot eget folk i snart seks år

UNREAD_POST BmOnline » Lør Apr 29, 2017 4:21 pm

Norulv Øvrebotten

Forsvar og politi mot eget folk i snart seks år

I Norge benyttet Kreml også statsminister og nå sjef i NATO, Jens Stoltenberg, til å legge om Forsvaret til hva som på typisk vis kalles innsatsforsvar.

Bare konstruksjonen av et navn forteller meg at KGB har laget hele bedragopplegget.

De siste seks årene har bevist hva denne innsatsen er rettet mot.

Nemlig eget folk.

For både forsvar og politi har aktivt medvirket til den ufattelige store forbrytelsen mot det norske folk som har pågått siden 22. juli 2011.

I enhver normal stat ville det ha ført til standrett for de øverste lederne, men siden de er forrædere uten faglig eller personlig integritet, og som har kommet fram i rekkene ved hjelp av politisk osmose, blir de som regel forfremmet etter slike svik mot egne landsmenn og kvinner. Med høyere lønn.

Et sted må grensen gå selv for landsforrædere i uniform.

Når de medvirker til å skyte ungene våre med jaktammunisjon, burde den ha vært passert for lengst.

Jeg trodde lenge at det var ren inkompetanse som var skyld i at ledere innen lov og rett, og sikkerhet generelt, gjorde alle de gale tingene galt, men etter 22. juli 2011 la jeg slike håp på hyllen.

Jeg er jo en gammel forsvars- og sikkerhetspolitiker med førti års erfaring i ulike roller fra dette området av politikken og samfunnslivet, og jeg har også sittet i den politiske ledelsen av Forsvarsdepartementet.

Jeg har også ledet mange nok regjeringsoppnevnte utvalg innen Forsvaret.

At jeg skulle oppleve at politi og forsvar systematisk blir snudd mot eget eksistensgrunnlag og sviker og dreper eget folk, slik beviselig er gjort, på vegne av russisk mafia og etterretning i Norge, hadde jeg aldri trodd.

Det er bedre å ikke ha et forsvar enn en illusjon om et forsvar.

Mye bedre.

Hadde det bare vært en feig illusjon om et forsvar, men situasjonen er langt verre når denne illusjonen viser seg å være en dødelig fiende mot eget folk, slik vi har opplevd siden massemordet 22. juli 2011.

Dette politiet og dette forsvaret må bort med alle sine massemordere og landsforrædere i ledelsen.

Når hele institusjoner innen forsvar og sikkerhet oppfører seg på samme måten som Anders Behring Breiik i politiuniform, og ikke bare en dag, men på permanent basis, burde begeret ha vært fullt for lengst for den norske befolkningen.

Det betyr i så fall suspensjon av alt mannskap i både politi og forsvar, uten lønn og full avvæpning.

Ingen kan stole på noen som stikker deg i ryggen med kniver og det som verre er.

Det skulle bare mangle. Når innsatsforsvaret er avslørt som hva det er. Nemlig et nytt bedragopplegg i KGBs regi.

Russerne ser langt fram og setter inn aktive tiltak i tide. De er flinke.

For mafiaetterforskere verden over er det et kjent fenomen at i alle samfunn hvor en mafia har kontrollen, blir organisasjonen i seg selv mafiaens beste forsvar.

Dette er grundig bevist i Norge, og med alt som finnes av lov og rett, pluss Forsvaret, som utrolig nok utgjør en viktig del av denne organisasjonen som ikke bare beskytter den harde mafiakjernen og en utelandsk makt, men som også medvirker til massedrap og terror mot egen befolkning på vegne av mafiaen. Og av alle stormakten og naboen Russland.

Som sagt - et sted må grensen gå.

Selv for et innsatsforsvar mot eget folk.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Forsvaret legges ned igjen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron