Panikken sprer seg i det korrumperte embetsverket i Oslo

Grete Faremo var en gang her, ikke visste jeg at hun var "russefange". Se hva som skjer med purken nå? Se hva som skjer med krimmen nå? Se hva som har skjedd med innvandringen etter at UDI ble opprettet. Hvorfor gjør ikke purken jobben sin?

Moderator: BmOnline

Forumregler
Krimpakket har aldri hatt bedre dager i Norge. http://bmonline.no/htm/muslim.htm Hva kommer alle justismord av i verdens beste land? http://bmonline.no/html/politi_1.html

Panikken sprer seg i det korrumperte embetsverket i Oslo

UNREAD_POST BmOnline » Ons Mar 14, 2018 10:56 am

Norulv Øvrebotten

Panikken sprer seg i det korrumperte embetsverket i Oslo

En av de virkelige store terroristene fra massedrapet 22. juli 2011, departementsråd Tor Saglie, gift med Tove Strand, tidligere Gerhardsen, vil gå av som sjef for Justisdepartementet.

I så fall er det rett til Akershus festning etter noen uker i glattcelle, så han får forklart seg før det hele er slutt, og den behandlingen i ulike former skal hver eneste statsansatt gjennom som har hatt berøring med statens drap av egne barn, hvis Norge skal frigjøre seg fra det fordekte russiske kuppstyret som nå har lurt og undertrykket nordmenn med vestlige verdier altfor lenge. Faktisk siden 1934.

Ett valg og så ut med det. Slik oppskriften alltid er.

Etter valget i 1936 var det slutt på virkelige valg i Norge.

Da ble i klassisk kommunistisk stil det lovpålagte valget i 1939 avlyst og hele statsmakten stjålet sammen med Stalin med virkning fra 10. januar 1940, og siden har valg til nasjonalforsamlingen bare vært brukt til å lure eget folk og vært falske flagg operasjoner over KGBs lest som hvert fjerde år maskerer den virkelig underliggende makten, og slik er det i hele Vesten. I forskjellige varianter fra Kreml.

En drage har mange hoder. Den norske dobbelstaten er en slik drage, og alle hoder må kuttes av for å få dragen til å dø.

Det er staten mot folket overalt. Verden over.

Og hvis du ikke gjør noe, så husk at i alle samfunn som er styrt av mafiaen blir organisasjonen i seg selv det beste forsvaret for mafiaen, slik du har sett at hele Norge, både ansatte i den norske staten og den norske befolkningen ellers, har vært siden 22. juli 2011 – nok en gang.

Alle mafiajegere vet det. Også at politiet som regel er kapslet inn som en intergret del av den organiserte kriminaliteten i alle samfunn, byer som land, som en mafia har makten over. Slik som i Norge. Og USA, for å ta bare to eksempel.

For i alle byer styrt av en mafia verden over er det innbyggerne som utgjør det største problemet for å komme den organiserte kriminaliteten til livs, fordi de er blitt til et ytre forsvar. For den.

Du utgjør altså et forsvar for gangsterne i dypet hvis du ikke er modig nok til å gjøre noe med dem. Eller støtter dem som vil mafiaen til livs.

I fall noen modige nordmenn skulle lykkes med å rette dødsstøtet mot den russiske mafiaen som i dag kontroller blant annet alt innen lov og rett i Norge, og det skulle skje tross motstand fra alt som er av autoriteter innen justis i landet, fanget av organisert krimalitet og det kommunistiske spillet i det negative rom i generasjoner, er det nok av andre nordmenn som da vil komme til og klippe håret av hver eneste fylkesmann, fylkeslege og statsansatte ellers som de kan komme over.

Når ingen risiko foreligger lenger.

Ikke minst kan det skje fort med også de mange korrumperte lensmenn, politiledere ellers og dommere som betjener mafiaen overalt, for noe annet finnes knapt, slik det skjedde etter krigen da kvinner som hadde vært sammen med tyskere, ble kjeppjaget og mobbet overalt for å maskere forræderske unnlatelser og aktive handlinger tidligere fra dem som gjorde det.

Jentene i 1945 hadde ikke gjort noe galt, for å bli glad i et annet menneske er ingen forbrytelse, men gudene skal vite at ledere i norsk forvaltning har gjort det i dag, og om de blir dryppet i sirup og tjære er det ikke det verste som kunne skje.

De største kjeltringene og massemorderne i staten bør vente seg noe verre.

De har sprengt alle grenser for å få nåde for lengst.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Panikken sprer seg i det korrumperte embetsverket i Oslo

UNREAD_POST Elin Ingebrigtsen » Ons Sep 08, 2021 4:01 pm

Elin Ingebrigtsen :
Jeg SÅ forberedelsene til sprenging av regjeringskvartalet pågå!
Første gang jeg la merke til at noe var på gang var i februar 2011. Jeg begynte å ta ekstra turer innom for å følge med. Det var stadig nye ting på gang og atmosfæren ble mer og mer truende. Jeg har vært SÆRDELES bevisst på kroppsspråk siden jeg studerte sosiologi i 91 og det var ingen tvil om at de 'arbeiderne' fulgte NØYE med på om noen forbipasserende la merke til hva de holdt på med.
Med min tidligere erfaring med Erna Solberg og Norges KKK politi så var det fullstendig uaktuelt å ta opp noe kamera/tlf for noe bildebevis. Om de ikke kom for å beslaglegge/stjele utstyret med en gang, så ville vi bli utsatt for razzia/innbrudd og IGJEN bli drapstruet og banket av norsk politi.
Det holder for meg at de har kunnet ta kvelertak på meg 4 ganger, dratt meg inn etter håret og truet med å skyte meg UTEN at det er noe sted å gå og få beskyttelse i landet. Ikke var jeg interessert i å emigrere/flykte til Sudan heller selv om Erna hadde fått Norge As til å lage fred der nede slik at JEG kunne dra dit og være trygg for norsk politi :(
DET var en del av min absurde og derfor utrolige historie til da.
Så jeg gikk der i regjeringskvartalet vel vitende om at jeg/vi allerede blir fulgt med overalt og her var noe dødelig og kriminelt på gang IGJEN og nå rett foran øynene på oss alle.
Jeg kunne jo ikke vise at jeg kikket på dem, så jeg bøyde meg ned og lot som jeg knyttet skoene. På avstand så det ut som jeg kikket rett frem/ned, men jeg fulgte med DEM og somlet lenge nok til å få sett nøyaktig hva de holdt på med. På den tida visste jeg tom eksakte begreper på den delen av jobben som de gjorde. Slike ord og prosedyrer har dessverre gått i glemmeboken i sjokkopplevelsene da Norge AS igjen gikk til angrep på meg og mine både i Egypt og Nord-Norge 2016. Uansett~ med skoknytterepisoden ble det INGEN tvil lenger, de 'arbeiderne' var slettes ikke ute i godt ærend og det VISSTE de veldig godt. De ble urolige over at jeg stoppet opp og de fulgte NØYE med meg. Energien minnet veldig om de politifolka som i 2003 var stasjonert utenfor huset vårt i månedsvis og glante HATEFULLT på oss hver gang vi gikk. Oi oi! STORTRØBBEL IGJEN!
Da som nå kunne jeg ikke gjøre noe annet enn å si fra til dem jeg nådde/når frem til.
Det bisarre jeg oppdager nå er jo at JEG ER er levende bevis/vitne på forberedelsene til 22.7.
Det er forsåvidt også ALLE jeg SA det til den gangen. Alle som måtte være med å gå omveier med meg de siste 3 månedene FØR det smalt. Alle jeg snakket med på bussholdeplassene til 37-bussen som ville bli rammet. Alle andre jeg traff på. Jeg merket jo at de hadde vanskelig for å tro det, men jeg fikk jo rett...
Og de som har kjent meg i 20-50 år VET at det er ENESTE gangen jeg har sagt slikt og nektet å gå i et område!
Hva skal til for at DU forstår at dette er mer enn nok bevis på at historien om ABB UMULIG kan være sann? Han skal jo liksom ha kommet overraskende med en bilbombe. Noe heller ikke skadene rundt samstemmer med!
Elin Ingebrigtsen
 


Gå til Justisdepartementet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester