Islam inntar Europa

Her er innlegg fra leserne om fremmedmixen som rikspolitikerne tvang på folket, imot deres vilje.
Det er en stor urett å fjerne en nasjon, uansett om det er Afrika eller Norge. Ingen har rett til å forfølge folkeslagene og utsette dem for terror.
http://bmonline.no/htm/innva.htm

Moderator: BmOnline

Islam inntar Europa

UNREAD_POST Av Lance Lambert » Lør Feb 18, 2012 10:06 pm

Islam inntar Europa

Av Lance Lambert

I den seneste tiden har jeg fått tilsendt flere profetiske uttalelser om den kommende krigen. Den mest bemerkelsesverdige er fra David Wilkerson. Jeg tror vi bør legge merke til disse ord, men ikke miste fatningen eller hoppe over bord av den grunn. Styrken og innflytelsen fra islam er overalt, selv i BBC og CNN og til og med i Sky News. Akkurat nå er det bare Fox som går klar av det. De islamske samfunn i Europa, Skandinavia og Storbritannia er noe som man å følge med på. Jeg var nylig i Leicester, og jeg kan nesten ikke tro at den store byen har en moskè på nesten hvert hjørne, og at bønneropene blir hørt over hele byen. Jeg finner det utrolig at det samme er tilfelle i Bradford og Birmingham, for å nevne tre store byer i Storbritannia. Jeg lurer på om britene virkelig er klar over hva som skjer med dem. De er anti-israelsk og utrolig pro-islamsk. Det er ingen tvil om at mange muslimer bare ønsker fred og et levebrød, et hjem å bo i, trygghet og sikkerhet, men i disse samfunn finner man det militante islam. Det er en trojansk hest i de skandinaviske land, Danmark, Sverige og Norge. Det er en trojansk hest i Nederland, det er en trojansk hest i Tyskland, og det er en trojansk hest i Storbritannia. Det kan godt være at dette vil ende opp med en krig i årene som kommer.

(Utdrag fra Midle East Update, mai 2009. www.cfijerusalem.net)
Av Lance Lambert
 

Gå til ISLAM dreper nordmenn

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron