EUs MARINEOPERASJON I MIDDELHAVET.

Her er innlegg fra leserne om fremmedmixen som rikspolitikerne tvang på folket, imot deres vilje.
Det er en stor urett å fjerne en nasjon, uansett om det er Afrika eller Norge. Ingen har rett til å forfølge folkeslagene og utsette dem for terror.
http://bmonline.no/htm/innva.htm

Moderator: BmOnline

EUs MARINEOPERASJON I MIDDELHAVET.

UNREAD_POST Amund » Tor Mai 21, 2015 3:35 pm

Amund Garfors, Trålvn. 33, 8520 ANKENES. Tlf. 769/56689 906/19206 968/00016
EUs MARINEOPERASJON I MIDDELHAVET.
-----------------------------------------------------------

Når sant skal sies, så har undertegnede ingen tro på denne såkalte marineoperasjonen som EU fantaserer om. Hva hensikten måtte være er ikke godt å si, men i praksis blir det bare enda mer hjelp for å frakte enda flere IS-terrorister til trygg hamn i Italia. Og hvor de deretter sendes nordover.
For hva skal et marinefartøy gjøre når de kommer over en synkeferdig gummibåt eller en gammel fiskebåt lastet til ripa av "flyktninger"? Det de BURDE ha gjort er selvsagt å senke disse farkostene, og skyte på alt som rører seg i vannet. Men det kan de ikke! Eldgammel sed og skikk på havet, kombinert med havets folkerett og vår perverterte humanisme og toleranse, sier at vi må redde dem. Selv om vi på lengre sikt, utsletter oss sjøl på hele det europeiske kontinent.
For når disse menneskene først har satt foten på et dekk hvor flaggstaten har signert FNs flyktningkonvensjon, da har de rett til å søke asyl, terrorister eller ikke. Om det blir innvilget eller ikke, spiller liten rolle. Da kan de bare søke om opphold på humanitært grunnlag. Dersom de ikke får det heller, da er de nemlig såkalte "ureturnerbare" p.g.a. manglende dokumentasjon på hvem de er, og hvor de kommer fra. For er de først kommet innafor det ulykksalige Schengen-området, da ligger land etter land åpent for dem.
Dette tror jeg EU-politikerne vet svært så godt. Derfor har denne marineoperasjon kun en hensikt, og det er å berolige en stadig økende urolig befolkning. Og ikke minst for å ØKE tilstrømningen til Europa over Middelhavet. Dessuten må denne såkalte "marineoperasjonen" (les: terrorist-transporten) godkjennes av FNs sikkerhetsråd. Så hva vil Russland og for den saks skyld Kina si? Hadde jeg var Putin ville jeg vært sterkt fristet til å nedlegge veto, bare på pur fanenskap. Og deretter instruert den russiske representant i FN til å uttale følgende til NATO og EU: You MADE this mess, you live with it and finally you will die from it"!

Om Putin og russerne som vi har gjort oss uvenner med nå, rett ut sagt nyter å se Vesten steikes i sitt eget halal-fett og gå til grunn både sosialt, kulturelt og økonomisk, det bebreider jeg dem ikke for.
Det er bare som fortjent!

NARVIK, 21.05.2015 AMUND GARFORS
Amund
 

Gå til ISLAM dreper nordmenn

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron