HVA ER DET SOM FOREGÅR BAK VÅR RYGG?

Her er innlegg fra leserne om fremmedmixen som rikspolitikerne tvang på folket, imot deres vilje.
Det er en stor urett å fjerne en nasjon, uansett om det er Afrika eller Norge. Ingen har rett til å forfølge folkeslagene og utsette dem for terror.
http://bmonline.no/htm/innva.htm

Moderator: BmOnline

HVA ER DET SOM FOREGÅR BAK VÅR RYGG?

UNREAD_POST Amund G » Tor Okt 08, 2015 11:46 am

Amund Garfors, Trålvn. 33, 8520 Ankenes. Tlf. 769/56689 906/19206 968/00016

HVA ER DET SOM FOREGÅR BAK VÅR RYGG?

Noe må være fullstendig galt fatt i dette landet når vi bare godtar at det kommer ”flyktninger” syklende over grensa ved Storskog i Finmark, og der kapasiteten er fullstendig sprengt. Hvor politiet må bruke alle sine resurser på disse ubudne gjestene som fant et lite smutthull i loven. Og der det står i loven at man ikke kan gå over grensa! Men, kommer man på sykkel, da er det fritt fram… Mens det i Oslo er langt verre, der omtrent alt er ute av enhver normal kontroll og hvor milliardene ruller!
Det forundrer meg at vi har så mange uansvarlige politikere som fortsetter med å sitte der helt musestille, er likegyldige, ansvarsløse, dumsnille og naive mht denne meget store faren som alle kan se er på vei. Og der politiet i Finnmark innrømmer at de ikke har mulighet til å gjøre en grundig og skikkelig kontroll av disse menneskene som bare øker fra dag til dag. Har ikke våre myndigheter fått meg seg truslene fra IS, der de har sagt rett ut at de skal fylle Europa med sine folk? Og det i kjølvannet av denne vanvittige tilstrømningen av ”flyktninger” som strømmer inn over hele Europa. Hvor mange ganger blir jeg nødt til å påpeke farene med denne vanvittige tilstrømningen av mennesker som vi ikke har den minste kontroll på?
Og hva som feiler dagens norske politikere kan selvsagt diskuteres. Men ansvarsfølelse for sitt land og sitt folk, det er de totalt blottet for! Jo, de er også troløs, de er feige, de er dekadente og de er totalt likegyldige og blottet for en hver sunn fornuft! For de er absolutt ikke i stand til å ta vare på sitt eget folk og landets sikkerhet! Jeg lurer ofte på om vi står foran en stor kollaps eller om det nærmer seg krig?
En kan lure på hvor det er blitt av Siv Jensen, Per Sandberg, Christian Tybring-Gjedde, Carl I. Hagen og andre innafor FrP? Hvorfor er de så stille som østers nå når nasjonen vår holder på å knekke ryggen? Der vi opplever en invasjon som vi ikke har sett siden 2.dre verdenskrig? Ser de heller ikke at dagens vanvittige og populistiske mantra om det globaliserte, fargerike fellesskap med det grenseløse og multikulturelle samfunnet , nå er i ferd med å bli til et uregjerlig kaos? Noe som vi tidligere aldri har vært i nærheten av? Og som ikke minst undertegnede har advart mot i over 30 år!
En har god grunn til å undre seg på om det er de onde og skjulte kreftene i samfunnet som holder på å ta kontrollen over det meste, der demokratiet må vike for makten bak makten? Og aldeles ikke for hva som tjener det beste for vårt land. Det er i alle fall mye som ikke stemmer, og en føler bare at man blir holdt for narr og løyet for. Ja, der myndighetene trolig holder noe skjult? Jeg håper for Guds skyld jeg tar feil, men tegna virker klare og skremmende. Dette minner meg om bibelske profetier eller noe lignende som da Romerriket gikk til grunne. Ja, og minst like trøstesløs som under før den 2dre verdenskrig!
Måtte vi bare hatt en Winston Churchill i blant oss! Men dessverre, slike politikere, de finnes ikke lenger, og vil heller aldri oppstå!

NARVIK, 06.10.2015 AMUND GARFORS
Amund G
 

OSLO – EN FORTAPT HOVEDSTAD.

UNREAD_POST Amund G » Lør Sep 03, 2016 6:27 am

Amund Garfors, Trålvn. 33, 8520 Ankenes. Tlf. 769/56689 906/19206

OSLO – EN FORTAPT HOVEDSTAD.

For noen dager siden sto Politimester Hans Sverre Sjøvold fram på NRK-Dagsrevyen og var meget bekymret for utviklingen i hovedstaden. Særlig når det gjelder disse utenlandske gjengene der alt har gått fra vondt til verre. Disse gjengene som terroriserer befolkningen med sin kriminalitet og gjør byen utrygg så til de grader. Der både Sentrum, Grønland og Tøyen er steder man ikke bør oppsøke.
Ja, Oslo går i fullstendig feil retning. Der den byen ikke er til å kjenne igjen. Det var nemlig der jeg var for akkurat 50 år siden og oppdaget de første pakistanerne som tok seg ulovlig inn i den byen. Ja, som ble den første spiker i kista for den trygge og gode tid. Og der jeg også fikk en slags profetisk åpenbaring og et bilde på hvordan framtida ville se ut. Mens jeg lovte meg sjøl, der og da, at dette skulle jeg bruke livet mitt på å jobbe imot.
Dessverre har motstanden mot mitt arbeid vært enorm. Der politikernes ønske om ”berikelsen” og det fargerike fellesskap heller har blitt hyllet og applaudert til de grader. Men vi ser nå resultatet etter 50 års ansvarsfraskrivelse og likegyldighet. Der ekstrem feilslått integreringspolitikk holder på å ta kvelertak på den byen.
Nei, absolutt ingen ting av positivitet har dette eksperimentet ført med seg. En ser kun elendighet, skrekk og gru i kjølvannet av den fargerike berikelsen som samtlige politikere er de ansvarlige for. Sannheten er at Oslo er nå på vei til å bli det nye Malmø og København! Og hvor bilbranner vil bli en del av hverdagen. Ja, det er god grunn til å gremme seg. Men dessverre, alt er for seint - nå som Oslo fungerer som en magnet på ekstremmuslimer. Og der moskeene spretter opp som paddehatter.
Politikerbroilere som Raymond Johansen, Jonas Gahr Støre, Grande, Hareide, Lysbakken etc., de har vel aldri satt sine bein nede i strøket rundt Urtegata, Tøyengata og andre ødelagte områder? I hvert fall ikke etter kl. 20.00 på kveldstid! Sannheten er at politikerbroilerne på Stortinget og ikke minst vestkantsnobben skulle vært TVUNGET til å gå til fots over Grønland. Og uten sikkerhetsvakter som passet på dem. Da hadde trolig pipa fått en annen lyd, der Politimester Sjøvold kanskje hadde fått dem på andre tanker?
Nei dessverre, så går også Norge mot svenske tilstander. Og jeg spår om at om bare 5 år, så vil hele området være en gedigen slum. Ja, og helt uten muligheter for at myndighetene tør bevege seg inn der. I tillegg vil vi få disse no-go-zones slik det er i Paris, Marseille, Berlin, Roma og en rekke andre steder i Europa! Ja, alt har sin pris. For slik går det når hodet kobles ut og snillismen tar overhånd. Der narkotika og kriminalitet får blomstre, uten at noen ansvarlige tør gripe inn!

NARVIK, 01.09.2016 AMUND GARFORS
Amund G
 


Gå til ISLAM dreper nordmenn

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester