PÅ TIDE Å INNSE DE HARDE REALITETER!

Her er innlegg fra leserne om fremmedmixen som rikspolitikerne tvang på folket, imot deres vilje.
Det er en stor urett å fjerne en nasjon, uansett om det er Afrika eller Norge. Ingen har rett til å forfølge folkeslagene og utsette dem for terror.
http://bmonline.no/htm/innva.htm

Moderator: BmOnline

PÅ TIDE Å INNSE DE HARDE REALITETER!

UNREAD_POST Amund G » Lør Nov 28, 2015 10:27 pm

Amund Garfors, Trålvn. 33, 8520 Ankenes. Tlf. 76956689 90619206

PÅ TIDE Å INNSE DE HARDE REALITETER!

En kan bli nokså redd og fortvilt når man ser hvilke mennesker som er satt til å styre dette landet. Jeg har for lengst sluttet å se på denne blå-blå regjeringen som noe annet enn et administrasjonsråd. Disse menneskene lever i en drømmeverden og nekter å ta høyde for at raseringen av Norge vil komme til å få meget store konsekvenser for oss alle. En realitet som de ikke engang vil snakke om eller debattere, og som de ikke engang er i stand til skjønne.
Saken er den at flere og flere i dette landet har innsett at Norge har sett sine beste dager, og blir det galt nok, da vil utflyttingen av de som kan noe begynne. Politikerne har enda ikke forstått at et land må henge sammen, ellers vil splittelsen være et faktum.
Videre må det finnes aksept for et høyt offentlig uttak av BNP, og som i disse tider er helt vanvittig. Der milliardene spruter ut av statskassa til grunnløse asylsøkere og såkalte flyktninger som holder på å kvele hele samfunnet. Alt som heter velferd for nordmenn vil måtte bygges ned, og der vi bare kan se langt etter slikt vi tidligere tok som gitt.
Det er på høy tid at våre myndigheter innser at ingen i lengden gidder å betale for pakistanere, somaliere, syrere, iranere, afghanere etc. etc fra den tredje verden. Dette har jeg skrevet om i mange år, men til liten nytte. Ingen har vel trodd at disse problemstillingene skulle komme så raskt på oss og bli høyaktuell som det nå er blitt. Med dagens ”okkupasjonstakt” ser jeg at Norge vil være ødelagt på noen få år dersom ikke dette stoppes.
For det skal ikke mer til enn at mellom 300 til 400.000 høyt kvalifiserte mennesker forlater landet, så er løpet faktisk kjørt. Nei, det er ikke eventyr jeg tegner, men beinharde realiteter og som vi alle vil merke med denne skremmende mangel på politisk lederskap. Ja, som vi i dessverre i disse tider lider under med politikere som ikke viser ansvar!

NARVIK, 28.11.2015 AMUND GARFORS
Amund G
 

Gå til ISLAM dreper nordmenn

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron